-
Πιο πολύ σε Cayenne μου φέρνει
-
ωραια,μιας κ λεμε χαζομαρουλες,εμενα στην φωτο που φαινεται πλαγιως-εμπροσθιως,μου φερνει σε μπεμπα χ6 τερμα χαμηλωμενη (ειδικα στην κλιση της οροφης)..μπροστα κλασσικα με τη νεα σχεδιαστικη ταυτοτητα της αλφα που ξεκινησε με τη μιτο,μου φερνει σε εντομο-πτηνο..η μιτο σε κουνουπι,αυτη σε μελισσα η κατι τετοιο..αντε,να δουμε κ τη νεα 159 να φερνει σε μπουφο!
τουλαχιστον δεν θυμιζει κοπρανο επι τροχων οπως κατι αλλα..
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).
Off-topic...αλλά θα σε ενημερώσω πως τα έξτρα της Audi είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβά. Οι εξοπλισμοί όμως αν δεν έχεις πολλές απαιτήσεις έχουν τα πάντα επάνω...μόνο xenon θέλουν που για παράδειγμα στην Audi είναι 300 ευρώ παραπάνω! Στο λέω γιατί προσφάτως κοιτούσα το Α4, πριν πάρω τη 3άρα.
Της 159 τα έξτρα είναι απλά ΔΩΡΟ σχεδόν! Δεν υπάρχουν απλά...
offtopic, αλλά τα ξένον της AUDI έρχοναι με τα απίστευτα, ανεπανάληπτα, ψαρωτικά LED
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).
Off-topic...αλλά θα σε ενημερώσω πως τα έξτρα της Audi είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβά. Οι εξοπλισμοί όμως αν δεν έχεις πολλές απαιτήσεις έχουν τα πάντα επάνω...μόνο xenon θέλουν που για παράδειγμα στην Audi είναι 300 ευρώ παραπάνω! Στο λέω γιατί προσφάτως κοιτούσα το Α4, πριν πάρω τη 3άρα.
Της 159 τα έξτρα είναι απλά ΔΩΡΟ σχεδόν! Δεν υπάρχουν απλά...
offtopic, αλλά τα ξένον της AUDI έρχοναι με τα απίστευτα, ανεπανάληπτα, ψαρωτικά LED
...τα οποία αισθητικά είναι μάλλον αμφιλεγόμενα, και κάνουν τα φανάρια σαν τα μάτια του Ντρούπυ
http://www.autocar.co.uk/blogs/designla ... hanks.aspx
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
.....είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μας έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία και αυτό δεν είναι τυχαίο.....και γω που νόμιζα πως είναι το Golf:sorry:
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).
Off-topic...αλλά θα σε ενημερώσω πως τα έξτρα της Audi είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβά. Οι εξοπλισμοί όμως αν δεν έχεις πολλές απαιτήσεις έχουν τα πάντα επάνω...μόνο xenon θέλουν που για παράδειγμα στην Audi είναι 300 ευρώ παραπάνω! Στο λέω γιατί προσφάτως κοιτούσα το Α4, πριν πάρω τη 3άρα.
Της 159 τα έξτρα είναι απλά ΔΩΡΟ σχεδόν! Δεν υπάρχουν απλά...
offtopic, αλλά τα ξένον της AUDI έρχοναι με τα απίστευτα, ανεπανάληπτα, ψαρωτικά LED
...τα οποία αισθητικά είναι μάλλον αμφιλεγόμενα, και κάνουν τα φανάρια σαν τα μάτια του Ντρούπυ
http://www.autocar.co.uk/blogs/designla ... hanks.aspx
Κάνε γκάλοπ να δείς το αποτέλεσμα
Μάλλον το γκάλοπ έγινε από τις εταιρείες, όπου μία-μία φέρνουν τα μπροστινά Led στις μούρες των αυτοκινήτων! -
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).
Off-topic...αλλά θα σε ενημερώσω πως τα έξτρα της Audi είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβά. Οι εξοπλισμοί όμως αν δεν έχεις πολλές απαιτήσεις έχουν τα πάντα επάνω...μόνο xenon θέλουν που για παράδειγμα στην Audi είναι 300 ευρώ παραπάνω! Στο λέω γιατί προσφάτως κοιτούσα το Α4, πριν πάρω τη 3άρα.
Της 159 τα έξτρα είναι απλά ΔΩΡΟ σχεδόν! Δεν υπάρχουν απλά...
offtopic, αλλά τα ξένον της AUDI έρχοναι με τα απίστευτα, ανεπανάληπτα, ψαρωτικά LED
...τα οποία αισθητικά είναι μάλλον αμφιλεγόμενα, και κάνουν τα φανάρια σαν τα μάτια του Ντρούπυ
http://www.autocar.co.uk/blogs/designla ... hanks.aspx
Κάνε γκάλοπ να δείς το αποτέλεσμα
Μάλλον το γκάλοπ έγινε από τις εταιρείες, όπου μία-μία φέρνουν τα μπροστινά Led στις μούρες των αυτοκινήτων!Το θέμα δεν είναι με τα led εν γένει ως τεχνολογία, αλλά με την εφαρμογή τους στη μούρη των Audi και το τελικό (άθλιο κατά τη γνώμη μου) αισθητικό αποτέλεσμα. Μού δίνεται η εντύπωση ότι στην αγωνία τους να βάλουν μία ενδιαφέρουσα πινελιά στο κατά τα άλλα flat design (ιδίως του Α4) του έβγαλαν - κυριολεκτικά τα μάτια. Για να γυρίσουμε κομματάκι on-topic, στη Giulietta η εφαρμογή είναι πιο αποδεκτή (χωρίς να με τρελαίνει)
-
Τώρα ΟΚ...sorry, αλλά διαφωνώ κάθετα! Καλά λέει ο technic...ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ όμορφα τα LED του Α4. R8 θυμίζουν...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα ΟΚ...sorry, αλλά διαφωνώ κάθετα! Καλά λέει ο technic...ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ όμορφα τα LED του Α4. R8 θυμίζουν...Το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό και το δέχομαι - στο R8 νομίζω ότι κολλάνε περισσότερο. Στο Α4 φανερώνουν μία σχεδιαστική αμηχανία, και γενικά το αποτέλεσμα σε σχέση με το βασικό design του μοντέλου (ή την έλλειψη αυτού, for that matter ) είναι μάλλον άνισο...αλλά γούστα είναι αυτά
-
photojobs απο alfisti.gr (εχει και άλλα χρώματα αλλα αυτά μου άρεσαν)
-
Και εμένα αυτά μου άρεσαν (συν το μαύρο). Ο τύπος πάνω στην πρεμούρα του φωτοσόπιασε και την οροφή (που θα έπρεπε να είναι μαύρη, καθώς είναι γυάλινη)
Το ζαντικό θέλει κάποια συνήθεια...
-
Μπλέ σκούρο! Να κάνει αντίθεση με τα πολλά χρώμια του αμαξώματος.
-
Giulietta =
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό και το δέχομαι - στο R8 νομίζω ότι κολλάνε περισσότερο. Στο Α4 φανερώνουν μία σχεδιαστική αμηχανία, και γενικά το αποτέλεσμα σε σχέση με το βασικό design του μοντέλου (ή την έλλειψη αυτού, for that matter ) είναι μάλλον άνισο...αλλά γούστα είναι αυτάΗ Audi υιοθέτησε τα LED στα ταπεινά της μοντέλα και κατάφερε να δημιουργήσει αυτό το συνειρμό με το R8... άρα κατά βάση το επιχείρημά της ήταν επιτυχημένο λαμβάνοντας υπόψη και το τρέχω-και-δε-φτάνω-να-βάλω-και-γω-λεντ-ημέρας των υπόλοιπων κατασκευαστών
Από την άλλη, η AR υιοθέτησε τη μούρη της 8C για τα MiTo/149 και το αποτέλεσμα ήταν τόσο αποτυχημένο που δεν κατάφερε να δημιουργήσει κανένα συνειρμό με το πανέμορφο supercar μάλλον λόγω του άνισου (όπως λες) σχεδιασμού του μπροστινού μέρους... δεν έχω ακούσει κανένα σχόλιο της μορφής 'ωραία η MiTo σου, ρε αυτό μοιάζει με την 8C!'...
-
Καλα δεν ακουσα και κανεναν να λεει ωραιο το a3 σου μοιαζει με r8..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα δεν ακουσα και κανεναν να λεει ωραιο το a3 σου μοιαζει με r8..Μα τι λες...
Όταν βλέπεις Α4 και Α3 στο δρόμο δεν τα μπερδεύεις με R8;;;Ντροπή....
-
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό και το δέχομαι - στο R8 νομίζω ότι κολλάνε περισσότερο. Στο Α4 φανερώνουν μία σχεδιαστική αμηχανία, και γενικά το αποτέλεσμα σε σχέση με το βασικό design του μοντέλου (ή την έλλειψη αυτού, for that matter ) είναι μάλλον άνισο...αλλά γούστα είναι αυτά
Η Audi υιοθέτησε τα LED στα ταπεινά της μοντέλα και κατάφερε να δημιουργήσει αυτό το συνειρμό με το R8... άρα κατά βάση το επιχείρημά της ήταν επιτυχημένο λαμβάνοντας υπόψη και το τρέχω-και-δε-φτάνω-να-βάλω-και-γω-λεντ-ημέρας των υπόλοιπων κατασκευαστών
Από την άλλη, η AR υιοθέτησε τη μούρη της 8C για τα MiTo/149 και το αποτέλεσμα ήταν τόσο αποτυχημένο που δεν κατάφερε να δημιουργήσει κανένα συνειρμό με το πανέμορφο supercar μάλλον λόγω του άνισου (όπως λες) σχεδιασμού του μπροστινού μέρους... δεν έχω ακούσει κανένα σχόλιο της μορφής 'ωραία η MiTo σου, ρε αυτό μοιάζει με την 8C!'...
Ε καλά, μην τρελαθούμε κι όλας ότι η Audi έβαλε όλη την αγορά στην πρίζα - απλά ήταν η πρώτη που το έκανε μαζικά. Πρακτικά είναι θέμα νομοθεσίας
http://www.fiabrussels.com/en/news/arch ... ht_drl.htm
Ούτε εγώ έχω ακούσει τέτοια σχόλια για τη MiTo, η αλήθεια είναι ότι η μούρη διχάζει. Αυτό που έχω ακούσει όμως είναι 'ωραίο το Α3 σου, μοιάζει με το Α4 που μοιάζει με το Α6, που μοιάζει με το Α8'
-
Δεν ήταν η Audi που πρωτοέβαλε led αλλά η Lexus στο LS-600 το 2007, ένα χρόνο περίπου πριν το R8.
Μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στα led είναι η ευρωπαική Hella που το ψάχνει εδώ και δέκα χρόνια. Εκτιμάται ότι στην πορεία θα 'φάνε' τα ζίνον γιατί είναι φθηνότερα και έχουν μεγάλη αντοχή, εξ' ου και η επιλογή τους για φώτα ημέρας (η καινούργια νομοθεσία καθιστά υποχρεωτική για λόγους ασφάλειας τη χρήση φώτων την ημέρα όλο το χρόνο). Καταναλώστε λοιπόν και μην τσακώνεστε.http://fourtitude.rely.net/cgi-bin/artman/exec/view.cgi/6/1113/printer
Alfa Romeo Giulietta