-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Μάνο, εγω αν ήμουν κυβέρνηση θα απαντούσα στην ανακοίνωσή τους, που πλανάται χρόνια στο δίκτυο.
Οχι θα απαντούσα, κουδούνια θα τους κρέμαγα. Μέχρι να διαβάσω κάτι τεκμηριωμένο για να βγάλω συμπέρασμα μένω στο ότι η Ολυμοπιακή βυθίζεται σκοπίμως από συμφέροντα.
Δε ζητάω σχιζοφρενικά πράγματα, μια χονδρική εικόνα. Μια σελίδα εσόδων εξόδων ανα κατηγορία.(Καλά τό πα Σταύρο; ) Οπως κάναν οι μηχανικοί.Ναι, όπως τα γράφεις. Να βγει ο ΝΔτης ή ο ΠΑΣΟΚος υπουργός για να εξηγήσει το λόγο που το κόμμα του χρωστάει στην Ολυμπιακή.
Αφού είναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ (το έχω ξαναγράψει κάπου αυτό). Εδώ είναι το μεγάλο κόλπο της Ολυμπιακής.
Είπαν οι κυβερνήσεις 'θα πάτε τους ψηφοφόρους μας χωρίς να πληρώσουμε να ψηφίσουν'. 'Κι εσείς θα βάλετε τα παιδιά μας στην εταιρεία και θα μας αυξήσετε τους μισθούς 10% το χρόνο, θα μας δώσετε τροφεία σε χρήμα κλπ κλπ'. Όλοι βολεμένοι.
Και λες τώρα να βγουν οι τύποι και να εξηγήσουν ΚΑΙ τις δικές τους ευθύνες; Καθένας στη γωνία του. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ένα τροχαίο, όχι αντικαταστάτης.... με τα αεροσκάφη να πετάνε. Άμα δηλαδή τα πιει ο φούφουτος ή πέσει σε κανένα ρέμα, θα κάνουν αναγκαστική προσθαλάσσωση τα αεροπλάνα και κανείς δεν θα ευθύνεται.
Κάποιοι ευθύνονται, αν όχι ο υπάλληλος, σίγουρα ο προϊστάμενός του ή ο προϊστάμενος αυτού (ελπίζω να μην φτάσουμε στον Μπαρόζο ανεβαίνοντας σκαλιά της ιεραρχίας...).Εχουμε καταφερει να εχουμε καποιες χιλιαδες 'αχθοφορους' να παιρνουν συνταξεις και δημοτικους υπαλληλους μονιμα εξαφανισμενους, αλλα δεν μπορουμε να εχουμε ενα αναπληρωτη ελεγκτη εναεριας κυκλοφοριας,ακριβοι στα πιτουρα φτηνοι στο αλευρι,ισως αυριο ο Αλογοσκουφης να σταματησει να πληρωνει του γιατρους,το κερδος αλλωστε θα ειναι διπλο,πολλοι δεν θα φτασουν καν μεχρι την συνταξη
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μάνο, εγω αν ήμουν κυβέρνηση θα απαντούσα στην ανακοίνωσή τους, που πλανάται χρόνια στο δίκτυο.
Οχι θα απαντούσα, κουδούνια θα τους κρέμαγα. Μέχρι να διαβάσω κάτι τεκμηριωμένο για να βγάλω συμπέρασμα μένω στο ότι η Ολυμοπιακή βυθίζεται σκοπίμως από συμφέροντα.
Δε ζητάω σχιζοφρενικά πράγματα, μια χονδρική εικόνα. Μια σελίδα εσόδων εξόδων ανα κατηγορία.(Καλά τό πα Σταύρο; ) Οπως κάναν οι μηχανικοί.Ναι, όπως τα γράφεις. Να βγει ο ΝΔτης ή ο ΠΑΣΟΚος υπουργός για να εξηγήσει το λόγο που το κόμμα του χρωστάει στην Ολυμπιακή.
Αφού είναι ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ (το έχω ξαναγράψει κάπου αυτό). Εδώ είναι το μεγάλο κόλπο της Ολυμπιακής.
Είπαν οι κυβερνήσεις 'θα πάτε τους ψηφοφόρους μας χωρίς να πληρώσουμε να ψηφίσουν'. 'Κι εσείς θα βάλετε τα παιδιά μας στην εταιρεία και θα μας αυξήσετε τους μισθούς 10% το χρόνο, θα μας δώσετε τροφεία σε χρήμα κλπ κλπ'. Όλοι βολεμένοι.
Και λες τώρα να βγουν οι τύποι και να εξηγήσουν ΚΑΙ τις δικές τους ευθύνες; Καθένας στη γωνία του.Δεν πάει έτσι όμως. Εσύ πιστεύεις ότι κάθε μέρα πληρώνεις 1000000 ευρώ για την ΟΑ επειδή τό πε ο Χατζηδάκης Γιατι τον πιστεύεις; Πολλοί δεν τον πιστεύουν όπως είδες παραπάνω. Κι αν δεν ισχύει αυτό; Θα σκοτώσουμε την Ολυμπιακή επειδη μας κοροιδεψε ο υπουργός;
Αλήθεια μια απορία σε προσωπικό επίπεδο. Αν (λέμε αν) αποδείκνυαν κάποια στοιχεία πως η Ολυμπιακή δεν είναι ζημιογόνα, αλλα ' ίσα βάρκα ίσα πανιά ' τι θέση θά παιρνες; Να πουληθεί η όχι; -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ένα τροχαίο, όχι αντικαταστάτης.... με τα αεροσκάφη να πετάνε. Άμα δηλαδή τα πιει ο φούφουτος ή πέσει σε κανένα ρέμα, θα κάνουν αναγκαστική προσθαλάσσωση τα αεροπλάνα και κανείς δεν θα ευθύνεται.
Κάποιοι ευθύνονται, αν όχι ο υπάλληλος, σίγουρα ο προϊστάμενός του ή ο προϊστάμενος αυτού (ελπίζω να μην φτάσουμε στον Μπαρόζο ανεβαίνοντας σκαλιά της ιεραρχίας...).Μάνο, εγώ έκανα μια εικασία, που, χωρίς να τη θεωρώ απαραίτητα ως την πιο πιθανή, δεν παύει να παίζει ως ενδεχόμενο μέχρι να αποκλειστεί. Από κει και πέρα, όπως και να έχει, είτε πρόκειται για λούφα του συγκεκριμένου υπαλλήλου που φυσικά θα πρέπει αν έτσι είναι να τιμωρηθεί παραδειγματικά, είτε για λόγο ανωτέρας βίας, το γεγονός ότι ένα σχετικά σοβαρό περιφερειακό αεροδρόμιο όπως της Μυτιλήνης δε διαθέτει δεύτερο ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας στον πύργο ελέγχου (έστω και σε συγκεκριμένες μέρες/ώρες) πρέπει να μας προβληματίζει και να στρέψει την προσοχή μας πιο ψηλά, στην ΥΠΑ λόγου χάρη και στον τρόπο που λειτουργεί, εκτός βέβαια κι αν το πρόβλημα έλλειψης δεύτερου ελεγκτή στο εν λόγω αεροδρόμιο, ήταν γνωστό εδώ και καιρό στην ΥΠΑ και η τελευταία αδυνατούσε να ανταπεξέλθει γιατί πχ είχε κάνει επανειλημμένα αιτήματα στην ηγεσία του ΥΜΕ (όχι απαραίτητα στη σημερινή για να μην παρεξηγούμαι) και η τελευταία την είχε απλά αγνοήσει, οπότε το πράγμα αλλάζει αρκετά...
Σε κάθε περίπτωση ας μη βγάζουμε αβίαστα συμπεράσματα κατά κανενός, απλά και μόνο επειδή...συνήθως έτσι συμβαίνει...
edit: Και ας μη ξεχνάμε ότι ο πιλότος που κατά το ρεπορτάζ δυσανασχέτησε έντονα με την κατάσταση αυτή, ήταν της Ολυμπιακής και ουχί της Aegean (όχι ότι σημαίνει κάτι ιδιαίτερο αυτό, απλά για να μη πει κανένας καλοθελητής ότι αν ήταν της Ολυμπιακής μπορεί και να έπνιγε το γεγονός από τον κόσμο, ως δημοσιουπαλληλική αλληλεγγύη στον ελεγκτή κλπ παρόμοια φαιδρά). -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Αλήθεια μια απορία σε προσωπικό επίπεδο. Αν (λέμε αν) αποδείκνυαν κάποια στοιχεία πως η Ολυμπιακή δεν είναι ζημιογόνα, αλλα ' ίσα βάρκα ίσα πανιά ' τι θέση θά παιρνες; Να πουληθεί η όχι;Εδω εταιριες που εχουν μια στοιχιωδη διαχειρηση μπαινουν μεσα με τρελα (πχ η ΤΑΡ, το παραδειγμα της Ελευθεροτυπιας εχασε 130 εκ ευρο το πρωτο εξαμηνο) και λες να συζητησουμε τι; Το προφανες;
-
Δηλαδή, το ζητούμενο είναι να πουληθεί η ΟΑ. Πάση θυσία ε?!
-
Ε ναι, τι άλλο? Από λεφτά να φάνε και οι κότες, λες να μη μας περισσεύουν μερικά εκατομμύρια ευρώ κάθε μέρα?
-
Αυτό που λένε ότι κάθε μέρα η Ολυμπιακή στοιχίζει στον φορολογούμενο υπέρογκα ποσά ισχύει? Αν ισχύει ρε παιδιά τότε γιατί να την πληρώνουμε?
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:lol:Δηλαδή, το ζητούμενο είναι να πουληθεί η ΟΑ. Πάση θυσία ε?!
Ναι!
Ειπαμε... το κράτος δεν ειναι επιχειρηματιας και δεν εχει καμια δουλειά νε μπλέκει στα χωράφια των αερομεταφορων .-
Ειτε ηταν ειτε δεν ηταν ζημιογόνα, πρέπει να φύγει! Μακάρι να μην ηταν ζημιογόνα βεβαίως για να πουλουσαμε το τομάρι της ακριβά.
- Σχετικα με το Μυτιληνη incident: Το προβλημα δεν ειναι που η ελεγκτης αργησε να παει (ανθρωπος ειναι... και αυτα μπορει να συμβουν) αλλα το οτι το σύστημα δεν έδρασε εγκαιρα. Υπάρχουν ευλογα ερωτήματα λοιπον σχετικά με το σύστημα διαχείρισης της ΥΠΑ... αν και κατι μου λεει πως θα την πληρωσει την νυφη η ελεγκτης αντι για τους φωστηρες που διοικουν!
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Αυτό που λένε ότι κάθε μέρα η Ολυμπιακή στοιχίζει στον φορολογούμενο υπέρογκα ποσά ισχύει? Αν ισχύει ρε παιδιά τότε γιατί να την πληρώνουμε?Πού να δεις τι στοίχιζε επί Ωνάση στον Ελληνα φορολογούμενο .
Από αδασμολόγητα κάυσιμα έως αδασμολόγητες ...γραφομηχανές. Κάτι ανάλογο θα γίνει και με το νέο ιδιοκτήτη.
Από αυτά που λέγονται από 'επίσημα χείλη' πίστευε το 1/10 και αν...
Να θυμίσω εδώ ότι επί ιδιωτικού ιδιοκτησιακού καθεστώτος η Ο.Α είχε 4 ατυχήματα, ενώ στα 33 χρόνια της με το υπάρχον καθεστώς είναι χωρίς ούτε ένα ατύχημα.Πώς είναι δυνατό να στοιχίζει στον Έλληνα φορολογούμενο αφού δεν χρηματοδοτείται από τον κρατικό προϋπολογισμό?
Τα χρέη της Ο.Α έχουν προέλθει από φεσια του ελληνικού δημοσίου και υπάρχουν δεκάδες αποφάσεις δικαστηρίων ελληνικών και ευρωπαϊκών που τη δικαιώνουν αλλά επειδή πρέπει να εισπραχθούν από το δημόσιο, το δημόσιο δεν τα δίνει . Έτσι απλά (από την άλλη δίνει τα δις στο δικαστές...από αυτά που δεν έχει..)
Τα χρέη αυτά θα χαθούν αφού εάν δεν τα εισπράξει η Ο.Α μέχρι το ξεπούλημά της, δεν θα τα εισπράξει ποτέ. Η ίδια η Παλάθιο είχε παραδεχθεί, προ ετών, αυτά τα χρέη αλλά καλά...
Η Ο.Α για να ανταπεξέλθει δανείζεται και πολλά από τα περίπου 2 δις χρέη της είναι τόκοι και 'ποινές' για καθυστερήσεις πληρωμών.
Εχει πάψει δε, να δημοσιεύει ισολογισμούς από το 2004 (νομίζω) και η μόνη πληροφόρηση που έχουμε είναι ο ....Χατζηδάκης
Τε σπα τα ψέματα είναι πολλά και υπάρχει απίστευτη εκστρατεία σπίλωσης και παραπληροφόρησης με σκαστό παράδειγμα το ότι θα συνεχίσει να πετά προς τις άγονες γραμμές. Ναι αλλά μόνο μέχρι τα επόμενα 3 χρόνια. Μετά θα κληθεί να διαλέξει , αφού θα είναι υποχρεωμένη να κάνει μόνο συγκεκριμένα δρομολόγια βάσει χιλιομετρικών αποστάσεωνhttp://www.perizitito.gr/product.php?pr ... 683&page=1
Από την άλλη πρέπει να αποφευχθούν γελοιότητες του τύπου να βγαίνουν στη σύνταξη από τα 45 τους και να έχουν μειωμένη τιμή στα εισιτήριά τους για οποιονδήποτε προορισμό (όχι σε περιόδους αιχμής) τη στιγμή που ο άλλος θα είναι μέχρι τα 70 του σε μια σκαλωσιά ή πίσω από ένα γκισέ
Όσο για τη χρηματιστηριακή αξία της Ετζίαν: http://stocksx.in.gr/stock481.html' target='_blank
Την επόμενη φορά που θα αναφερθείς σε κάτι που έγραψα εγώ, δανείσου @@ και κάνε quote
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Να θυμίσω εδώ ότι επί ιδιωτικού ιδιοκτησιακού καθεστώτος η Ο.Α είχε 4 ατυχήματα, ενώ στα 33 χρόνια της με το υπάρχον καθεστώς είναι χωρίς ούτε ένα ατύχημα.
To 330 που έπεσε το '89 δεν πιάνεται επειδή ήταν της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Να θυμίσω εδώ ότι επί ιδιωτικού ιδιοκτησιακού καθεστώτος η Ο.Α είχε 4 ατυχήματα, ενώ στα 33 χρόνια της με το υπάρχον καθεστώς είναι χωρίς ούτε ένα ατύχημα.
To 330 που έπεσε το '89 δεν πιάνεται επειδή ήταν της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας?
Ναι έτσι όπως το λες είναι. Αυτό το χρέπι δεν ήταν της Ο.Α αλλά θυγατρικής της εταιρείας.
Η Ο.Α είναι μαζί με την Finnair, την Αustrian, τη Sabena, την Icelandair και 2-3 ακόμα , ίσως τη Vergin Atlantic αλλά δε θυμάμαι καλά , οι μοναδικές εταιρείες χωρίς ατύχημα.
-
Αν θεωρήσουμε πως η Ολυμπιακή ΑεροπλοΊα δεν έχει σχέση με την Ολυμπιακή μιας και ήταν απλώς (?) θυγατρική της τότε ούτε και το έργο της αεροπλοϊας θα πρέπει να αποδίδεται στην Ολυμπιακή..
Οι 50 που σκοτώθηκαν στην πτώση του YS-11 της Ολυμπιακής το 1976 (η οποία ανήκε τότε στο δημόσιο και όχι στον Ονάση) δεν μετράνε για ατύχημα?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ειπαμε... το κράτος δεν ειναι επιχειρηματιας και δεν εχει καμια δουλειά νε μπλέκει στα χωράφια των αερομεταφορων .-
Ειτε ηταν ειτε δεν ηταν ζημιογόνα, πρέπει να φύγει! Μακάρι να μην ηταν ζημιογόνα βεβαίως για να πουλουσαμε το τομάρι της ακριβά.
Και από που προκύπτει ο κανόνας σε τι θα εμπλέκεται και σε τι όχι το κράτος; Αύριο αν την δείς πως τα νοσοκομεία είναι επιχειρήσεις που δεν έχει καμμιά δουλειά το κράτος να εμπλέκεται, θα πουλήσεις (τα κρατικά);
Εσυ λες πως δεν χρειάζονται αερομεταφορές όλα τα νησιά, και γω σου λέω πως χρειάζονται. ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ. Γιατί; Γιατι έτσι.Εσυ απο που το βγάζεις ότι δεν χρειάζονται; Και εφημερίδες χρειάζονται. Αφου έχεις εσύ πρέπει να χουν κι αυτοί.
Και αν κάθε ετζίαν μια ωραία πρωία στραβώσει και δε σηκώσει κανένα αεροπλάνο, να μπορεί ο μηχανισμός να δουλέψει γιατί δεν ανήκει σε κανέναν π@ύστη, αλλα ανήκει σε όλους. -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Ειπαμε... το κράτος δεν ειναι επιχειρηματιας και δεν εχει καμια δουλειά νε μπλέκει στα χωράφια των αερομεταφορων .-
Ειτε ηταν ειτε δεν ηταν ζημιογόνα, πρέπει να φύγει! Μακάρι να μην ηταν ζημιογόνα βεβαίως για να πουλουσαμε το τομάρι της ακριβά.
Και από που προκύπτει ο κανόνας σε τι θα εμπλέκεται και σε τι όχι το κράτος; Αύριο αν την δείς πως τα νοσοκομεία είναι επιχειρήσεις που δεν έχει καμμιά δουλειά το κράτος να εμπλέκεται, θα πουλήσεις (τα κρατικά);
Εσυ λες πως δεν χρειάζονται αερομεταφορές όλα τα νησιά, και γω σου λέω πως χρειάζονται. ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ. Γιατί; Γιατι έτσι.Εσυ απο που το βγάζεις ότι δεν χρειάζονται; Και εφημερίδες χρειάζονται. Αφου έχεις εσύ πρέπει να χουν κι αυτοί.
Και αν κάθε ετζίαν μια ωραία πρωία στραβώσει και δε σηκώσει κανένα αεροπλάνο, να μπορεί ο μηχανισμός να δουλέψει γιατί δεν ανήκει σε κανέναν π@ύστη, αλλα ανήκει σε όλους.Ακριβώς.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Όσο για τη χρηματιστηριακή αξία της Ετζίαν: http://stocksx.in.gr/stock481.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Την επόμενη φορά που θα αναφερθείς σε κάτι που έγραψα εγώ, δανείσου @@ και κάνε quote
Είπα να μη λερωθώ ασχολούμενος με 'σένα, αλλά άμα γράφεις @@ριές βγαλμένες από το ξερό σου, τουλάχιστον έχε το θάρρος να τις διορθώνεις. Άντε να παίξεις τώρα...
-
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Και από που προκύπτει ο κανόνας σε τι θα εμπλέκεται και σε τι όχι το κράτος; Αύριο αν την δείς πως τα νοσοκομεία είναι επιχειρήσεις που δεν έχει καμμιά δουλειά το κράτος να εμπλέκεται, θα πουλήσεις (τα κρατικά);
Το κράτος εμπλέκεται εκεί που είναι ανάγκη όταν το λέει ο νόμος. Δεν ζούμε σε κομμουνιστικό σύστημα, όπου όλα είναι κρατικά και τίποτα των πολιτών.Εσυ λες πως δεν χρειάζονται αερομεταφορές όλα τα νησιά, και γω σου λέω πως χρειάζονται. ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ. Γιατί; Γιατι έτσι.Εσυ απο που το βγάζεις ότι δεν χρειάζονται;
Άμα δεν έχουν σχολεία, νοσοκομεία, ελικοδρόμια, τα αεροπλάνα περισσεύουν. Άμα πρέπει να πληρώνουμε αεροσυνοδούς αντί για νοσοκόμες και πιλότους αντί για δασκάλους και γιατρούς, έχουμε πρόβλημα (στο μυαλό).Και εφημερίδες χρειάζονται. Αφου έχεις εσύ πρέπει να χουν κι αυτοί.
Και αν κάθε ετζίαν μια ωραία πρωία στραβώσει και δε σηκώσει κανένα αεροπλάνο, να μπορεί ο μηχανισμός να δουλέψει γιατί δεν ανήκει σε κανέναν π@ύστη, αλλα ανήκει σε όλους.
Ανήκει σε όλους η Ολυμπιακή; Από πότε; -
Το Κράτος ασχολείται με όλες εκείνες τις υπηρεσίες που πρέπει να απολαμβάνει ο πολίτης. Μια από αυτές είναι και η επικοινωνία (για όποιον δεν το θυμάται).
Υγεία, Στρατός, Παιδεία, Μεταφορές είναι από τους τομείς που κανένας ιδιώτης δεν πρόκειται ποτέ να φροντίσει για να μπορούν να τα απολαμβάνουν όλοι. Μόνο αυτοί που θα μπορούν να πληρωσουν αυτά που θα ζητάει προκειμένου να είναι κερδοφόρος!
-
Οι μεταφορές εννοείς. Σύμφωνοι, αλλά ποιος λέει ότι η Ολυμπιακή προσφέρει αεροπορικές μεταφορές σε όλους τους Έλληνες; Είναι η Ολυμπιακή φθηνή; Πού είναι το 'να μπορούν να τα απολαμβάνουν όλοι' που γράφεις; Τις επιδοτήσεις πτήσεων μπορούν να τις εισπράττουν κάλλιστα και οι ιδιωτικές εταιρείες - το κράτος θα κάνει το χρέος του προς τους πολίτες σε μη εμπορικές γραμμές χωρίς να απαιτείται να συντηρεί ένα τέρας.
Πόσες φορές κατέβασε η Aegean τα αεροπλάνα της και πόσες η Ολυμπιακή για 1002 λόγους; Ξεχνάμε ή είναι η ιδέα μου; Φέτος μόνο βαρέθηκα ν' ακούω για απεργίες, λευκές απεργίες, 'μυστηριώδεις' μαζικές ασθένειες κατηγοριών εργαζομένων στην Ο.Α....
Και να πεις ότι είναι νέο φαινόμενο αυτό. Ήμουνα νιος και γέρασα ακούγοντας συνέχεια το ίδιο τροπάριο.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ