-
Αράχνες και συναφή δεν έχω παρατηρήσει, μολονότι χρησιμοποιώ ξεσκονιστήρι με κλωστές χρόνια. Τα χρώματα των αυτοκινήτων ήταν:
ασημί, μπλε ανοιχτό μεταλλικό, ανθρακί. Κάποιες φορές η σκόνη είχε κάνει κρούστα, αλλά δεν έγινε ζημιά. Μπας και πηγαίνετε τα αυτοκίνητά σας σε αυτόματα πλυντήρια με βούρτσες; -
Παιδία εγώ κάτι ξεσκονηστήρια που είδα έχουν 35 euro.
Είναι σαν τα δικά σας;http://shop.alfisti.net/Alfapflege/Rein ... :1607.html
-
Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;
-
Επίσης προσοχή θέλει η κουκούλα να μην τρίβεται πολύ στο καπώ και στην οροφή κατά το βάλε-βγάλε, γιατί μετά από 2-3 χρόνια καθημερινής χρήσης προκαλεί τοπικές αλλά έντονες φθορές στο χρώμα (θαμπάδα, νερά και κάτι άλλα που μοιάζουν με στεγνωμένα άλατα). Αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο αν υπάρχει και λίγη (δε θέλει πολύ!) σκόνή στο αυτοκίνητο και μετά βάλεις την κουκούλα χωρίς ξεσκόνισμα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;Γιατι ο ζεστος αερας που θα προσπαθησει να διαφυγει απο την μηχανη (καπο) θα εμποδιζεται απο την κουκουλα και καθως σιγα σιγα θα ψυχεται θα δημιουργησει υδρατμους και κατα συνεπεια υγρασια. Κατι που δεν θα θελαμε
Τα λεω σωστα;
-
Απολύτως.
-
Περι αποφυγης των γρατσουνιων απο περαστικούς...
Οταν υπαρχει επιλογη, που ειναι καλυτερο να παρκαρουμε: σε πολυσύχναστους δρόμους, ή σε δρόμους με λιγότερη κίνηση?
-
Ο χρήστης barout έγραψε:
Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;
Γιατι ο ζεστος αερας που θα προσπαθησει να διαφυγει απο την μηχανη (καπο) θα εμποδιζεται απο την κουκουλα και καθως σιγα σιγα θα ψυχεται θα δημιουργησει υδρατμους και κατα συνεπεια υγρασια. Κατι που δεν θα θελαμε
Τα λεω σωστα;
Χρήστο γιαυτό ανέφερα παραπάνω ότι καλό είναι η κουκούλα να είναι 'προσεγμένη' (κ πιθανότατα πιο ακριβή) ώστε να έχει ωπές εξαερισμού
Επίσης αν με το που σταματήσουμε ανοίξουμε 2-3 λεπτά το καπώ μπορούμε να επιταχύνουμε πολύ την ψύξη του κ φυσικά του κινητήρα!
Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερα -
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερατι εννοεις; τι συμβαινει με το αλουμινενιο καπω;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερα
τι εννοεις; τι συμβαινει με το αλουμινενιο καπω;
απλά ακόμα κ μετά από πολύωρο ταξίδι είναι σαφώς λιγότερο ζεστό από ότι το μεταλλικό.
-
Δεν ηξερα οτι ειναι διαφορετικα τα καπω απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο(το υλικο εννοω). Νομιζα οτι ολα ηταν αλουμινενια. Εκτος αν εννοεις τα παλια! Ανεφερε σε παρακαλω και κανενα αλλο. Το Corolla μου ξερεις τι εχει;
-
είμαστε λίγο off topic βέβαια.....
Σε όλα αλουμινένια? όχι! συνήθως μεταλικά είναι!
Αν πας να το σηκώσεις θα δεις! τα μεταλικά θέλουν δύναμη, ενώ τα αλουμινένια στην κυριολεξία σηκώνονται με το μικρό δαχτυλάκιΤώρα τι έχει το corolla θα σε γελάσω... εδώ στο Clio II τα 1.2, 1.4, 1.5 dCi είναι μεταλικά, ενώ στα 1.6 16v k RS 2.0 είναι αλουμινένια κυρίως για θεματα βάρους, οπότε ... καταλαβαίνεις
-
Ο χρήστης mad_n έγραψε:
είμαστε λίγο off topic βέβαια.....
Σε όλα αλουμινένια? όχι! συνήθως μεταλικά είναι!
Αν πας να το σηκώσεις θα δεις! τα μεταλικά θέλουν δύναμη, ενώ τα αλουμινένια στην κυριολεξία σηκώνονται με το μικρό δαχτυλάκιΤώρα τι έχει το corolla θα σε γελάσω... εδώ στο Clio II τα 1.2, 1.4, 1.5 dCi είναι μεταλικά, ενώ στα 1.6 16v k RS 2.0 είναι αλουμινένια κυρίως για θεματα βάρους, οπότε ... καταλαβαίνεις
...σαν το δικό μου (C4)...πούπουλο!
Την 1η φορά νόμισα ότι έγινα μπρατσαράς τρομερός κ φοβερός...
-
Το μαλακο-ισως και ελαφρως βρεγμενο πανι-δεν κανει για να αφαιρουμε τις σκονες?
-
Ξέρει κανείς να μου πει?
-
Ξέρει κανείς να μου πει?
-
Τελικα για να αποφυγει-οσο το δυνατον-κανεις τις γρατσουνιες που γινονται απο περαστικους(πεζούς) που ειναι καλυτερα να σταθμεύει: σε πολυσύχναστους δρόμους ή σε δρόμους με λιγότερη κίνηση πεζών?
Εγώ νομιζα το 2ο, μεχρι που όχι απλά με γρατσουνισαν, αλλα μου πηραν το σημα-λογοτυπο, την κλειδαρια(πηγαινε για κανονικη κλοπη το αυτοκινητο-ευτυχως το ανακαλυψα αμεσα) κλπ
-
Παντα το ειχα απορία αυτό!
-
γενικα δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα για να αποφυγεις γρατζουνιες εκτος και το οδηγεις μονο Κυριακες και τις αλλες μερες σε γκαραζ....γρατζουνιές μπορει να γινουν και στο πλυσιμο (οπως ολοι εχουμε ανακαλυψει) εκει που νομιζεις οτι το καθαριζεις...
εγω εχω μαυρο και ειναι θανατος για γρατζουνιες, φαινοντε τα παντα...
σιγουρα τα ασημι αυτοκινητα δειχνουν λιγοτερο τις μικρογρατζουνιες, επισης ασπρο και γενικα τα ανοικτα χρωματα ειναι καλυτερα εδω...
αν μπορεις πρεπει να προσεχεις που το παρκαρεις και να επενδυσεις σε γκαραζ...αν το αφηνεις στον δρομο πρεπει να ζησεις με τις γρατζουνιες και τις μικροζημιες...
-
Δηλαδη είτε με πολύ κόσμο είτε με πιο λίγο, δεν αλλάζει κατι στις πιθανοτητες για γρατσουνιες.
Περι γρατσουνιών στο αμάξωμα