Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι γρατσουνιών στο αμάξωμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι γρατσουνιών στο αμάξωμα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 3 / 14
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    71
    266
    2246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Αράχνες και συναφή δεν έχω παρατηρήσει, μολονότι χρησιμοποιώ ξεσκονιστήρι με κλωστές χρόνια. Τα χρώματα των αυτοκινήτων ήταν:
      ασημί, μπλε ανοιχτό μεταλλικό, ανθρακί. Κάποιες φορές η σκόνη είχε κάνει κρούστα, αλλά δεν έγινε ζημιά. Μπας και πηγαίνετε τα αυτοκίνητά σας σε αυτόματα πλυντήρια με βούρτσες;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sumik last edited by

        Παιδία εγώ κάτι ξεσκονηστήρια που είδα έχουν 35 euro.
        Είναι σαν τα δικά σας;

        http://shop.alfisti.net/Alfapflege/Rein ... :1607.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          enginekiller last edited by

          Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michaliss last edited by

            Επίσης προσοχή θέλει η κουκούλα να μην τρίβεται πολύ στο καπώ και στην οροφή κατά το βάλε-βγάλε, γιατί μετά από 2-3 χρόνια καθημερινής χρήσης προκαλεί τοπικές αλλά έντονες φθορές στο χρώμα (θαμπάδα, νερά και κάτι άλλα που μοιάζουν με στεγνωμένα άλατα). Αυτό γίνεται ακόμα χειρότερο αν υπάρχει και λίγη (δε θέλει πολύ!) σκόνή στο αυτοκίνητο και μετά βάλεις την κουκούλα χωρίς ξεσκόνισμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              barout last edited by

              Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
              Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;

              Γιατι ο ζεστος αερας που θα προσπαθησει να διαφυγει απο την μηχανη (καπο) θα εμποδιζεται απο την κουκουλα και καθως σιγα σιγα θα ψυχεται θα δημιουργησει υδρατμους και κατα συνεπεια υγρασια. Κατι που δεν θα θελαμε

              Τα λεω σωστα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Απολύτως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  karib last edited by

                  Περι αποφυγης των γρατσουνιων απο περαστικούς...

                  Οταν υπαρχει επιλογη, που ειναι καλυτερο να παρκαρουμε: σε πολυσύχναστους δρόμους, ή σε δρόμους με λιγότερη κίνηση?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mad_n last edited by

                    Ο χρήστης barout έγραψε:

                    Εννοειται οτι μιλαμε για λιγη σκονη και οχι χωμα... Κι εγω αυτο με τις τριχες εχω και το πλενω καθε βδομαδα(το τιναζω συνεχεια). Γιατι οχι κουκουλα πανω σε ζεστη μηχανή;

                    Γιατι ο ζεστος αερας που θα προσπαθησει να διαφυγει απο την μηχανη (καπο) θα εμποδιζεται απο την κουκουλα και καθως σιγα σιγα θα ψυχεται θα δημιουργησει υδρατμους και κατα συνεπεια υγρασια. Κατι που δεν θα θελαμε

                    Τα λεω σωστα;

                    Χρήστο γιαυτό ανέφερα παραπάνω ότι καλό είναι η κουκούλα να είναι 'προσεγμένη' (κ πιθανότατα πιο ακριβή) ώστε να έχει ωπές εξαερισμού
                    Επίσης αν με το που σταματήσουμε ανοίξουμε 2-3 λεπτά το καπώ μπορούμε να επιταχύνουμε πολύ την ψύξη του κ φυσικά του κινητήρα!
                    Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Ο χρήστης mad_n έγραψε:
                      Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερα

                      τι εννοεις; τι συμβαινει με το αλουμινενιο καπω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_n last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                        Στο Ι το ακολουθώ αυτό, στο ΙΙ που έχει αλουμινένιο καπό τα πράγματα είναι καλύτερα

                        τι εννοεις; τι συμβαινει με το αλουμινενιο καπω;

                        απλά ακόμα κ μετά από πολύωρο ταξίδι είναι σαφώς λιγότερο ζεστό από ότι το μεταλλικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          enginekiller last edited by

                          Δεν ηξερα οτι ειναι διαφορετικα τα καπω απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο(το υλικο εννοω). Νομιζα οτι ολα ηταν αλουμινενια. Εκτος αν εννοεις τα παλια! Ανεφερε σε παρακαλω και κανενα αλλο. Το Corolla μου ξερεις τι εχει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_n last edited by

                            είμαστε λίγο off topic βέβαια.....
                            Σε όλα αλουμινένια? όχι! συνήθως μεταλικά είναι!
                            Αν πας να το σηκώσεις θα δεις! τα μεταλικά θέλουν δύναμη, ενώ τα αλουμινένια στην κυριολεξία σηκώνονται με το μικρό δαχτυλάκι

                            Τώρα τι έχει το corolla θα σε γελάσω... εδώ στο Clio II τα 1.2, 1.4, 1.5 dCi είναι μεταλικά, ενώ στα 1.6 16v k RS 2.0 είναι αλουμινένια κυρίως για θεματα βάρους, οπότε ... καταλαβαίνεις

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης mad_n έγραψε:
                              είμαστε λίγο off topic βέβαια.....
                              Σε όλα αλουμινένια? όχι! συνήθως μεταλικά είναι!
                              Αν πας να το σηκώσεις θα δεις! τα μεταλικά θέλουν δύναμη, ενώ τα αλουμινένια στην κυριολεξία σηκώνονται με το μικρό δαχτυλάκι

                              Τώρα τι έχει το corolla θα σε γελάσω... εδώ στο Clio II τα 1.2, 1.4, 1.5 dCi είναι μεταλικά, ενώ στα 1.6 16v k RS 2.0 είναι αλουμινένια κυρίως για θεματα βάρους, οπότε ... καταλαβαίνεις

                              ...σαν το δικό μου (C4)...πούπουλο!

                              Την 1η φορά νόμισα ότι έγινα μπρατσαράς τρομερός κ φοβερός...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                karib last edited by

                                Το μαλακο-ισως και ελαφρως βρεγμενο πανι-δεν κανει για να αφαιρουμε τις σκονες?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karib last edited by

                                  Ξέρει κανείς να μου πει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    karib last edited by

                                    Ξέρει κανείς να μου πει?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karib last edited by

                                      Τελικα για να αποφυγει-οσο το δυνατον-κανεις τις γρατσουνιες που γινονται απο περαστικους(πεζούς) που ειναι καλυτερα να σταθμεύει: σε πολυσύχναστους δρόμους ή σε δρόμους με λιγότερη κίνηση πεζών?

                                      Εγώ νομιζα το 2ο, μεχρι που όχι απλά με γρατσουνισαν, αλλα μου πηραν το σημα-λογοτυπο, την κλειδαρια(πηγαινε για κανονικη κλοπη το αυτοκινητο-ευτυχως το ανακαλυψα αμεσα) κλπ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        karib last edited by

                                        Παντα το ειχα απορία αυτό!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          γενικα δεν μπορεις να κανεις και πολλα πραγματα για να αποφυγεις γρατζουνιες εκτος και το οδηγεις μονο Κυριακες και τις αλλες μερες σε γκαραζ....γρατζουνιές μπορει να γινουν και στο πλυσιμο (οπως ολοι εχουμε ανακαλυψει) εκει που νομιζεις οτι το καθαριζεις...

                                          εγω εχω μαυρο και ειναι θανατος για γρατζουνιες, φαινοντε τα παντα...

                                          σιγουρα τα ασημι αυτοκινητα δειχνουν λιγοτερο τις μικρογρατζουνιες, επισης ασπρο και γενικα τα ανοικτα χρωματα ειναι καλυτερα εδω...

                                          αν μπορεις πρεπει να προσεχεις που το παρκαρεις και να επενδυσεις σε γκαραζ...αν το αφηνεις στον δρομο πρεπει να ζησεις με τις γρατζουνιες και τις μικροζημιες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            karib last edited by

                                            Δηλαδη είτε με πολύ κόσμο είτε με πιο λίγο, δεν αλλάζει κατι στις πιθανοτητες για γρατσουνιες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 3 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr