-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Θεωρώ πως υπάρχει σχέση, από τη στιγμή που το αυτοκίνητο εκτός από μεταφορικό μέσο ή είδος που προσφέρει ευχαρίστηση, έχει εξελιχθεί και σε μέσο αυτοδιαφήμισης και κοινωνικής προβολής.
Ανεξαρτήτως του αν αυτό είναι σωστό ή όχι, πρόκειται για μια πραγματικότητα που ισχύει δεκαετίες τώρα. -
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Αντικειμενικά κρίνοντας το Α3 είναι ακριβό. Σίγουρα έχει διαφορές με το Golf, αλλά στις τελευταίες εκδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές. Με το Golf 4 ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Η 5θυρη έκδοση είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Έχει εμφάνιση χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Για τεχνολογία δε λέω γιατί είναι στα ίδια επίπεδα.Συμφωνω 110%
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Γιατί στα μεγάλα,R32 – 3.2 Quattro δεν είναι πολύ μεγάλη η διάφορα τιμής;Γιατί το R32 πασάρεται σαν καθαρόαιμο και κορυφή της γκάμας του Golf το οποίο βεβαίως κοστολογείται έξτρα.
Αντίθετα το 3,2 Quattro είναι απλά μια έκδοση του Α3 χωρίς να πασάρεται ως κάτι το απόλυτα σπορ, που θα είναι δουλειά των S3-RS3.
Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα. -
Iσχύει ακόμα ο διαχωρισμός σε sport και classic του oμίλου;
Αν ισχύει έχουμε το εξής παράδοξο: αυτοκίνητα του classic branch είναι πιο σπορ από αυτά του sport.
-
Άγγελε μάλλον έχεις δίκιο αλλά η Audi νομίζω ότι κάνει προσπάθειες να γίνει σπορ.. Τα τελευταία δείγματα (TT quattro sport & RS4) είναι σαφή δείγματα sport κατασκευών.
Βέβαια θα μου πεις, αρκούν 2 κούκοι για να ρθει η άνοιξη? Σίγουρα όχι αλλά είναι ένα δείγμα για το τι (ίσως) επακολουθήσει..
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ε όχι ρε παιδιά!Απο εμπειρία που είχα όταν έψαχνα αυτοκίνητο στη κατηγορία και είχα δει απο Α3 1.6 έως Xsara 1.8vts, το Α3 ειχε τρομερή διαφορά στη ΑΙΣΘΗΣΗ που σου έδινε και δεν ειναι ΜΟΝΟ οι τέσσερις κύκλοι, για τους οποίους πολλοί τόσο απαξιωτικά μιλάτε.
Οσοι κρίνετε, έχετε ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ τα αυτοκίνητα? Η κρίνετε μόνο απο τεχ. χαρακτ. και τιμές? Ακόμα, άντε και πήρα το Γκολφ 2.0, δεν έχει παραπάνω έξοδα σε θέματα τελών κυκλ. και ασφαλίστρων απο το Α3 1.6 που θα πληρώνονται ΚΑΘΕ χρόνο????
Τόσα γράφτηκαν για το marketing της Αudi. Έχετε ιδέα ΠΩΣ κάνουν έρευνα αγοράς οι εταιρίες? Γιατί όλη αυτή η εχθρική στάση προς το μαρκετινγκ? ΔΕΝ εξαναγκάζει ΚΑΝΕΝΑ να αγοράσει κάτι!!!! ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟΣ στόχος ειναι να κατανοήσει ΠΩΣ σκέφτεται ο καταναλωτής, να ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ανάγκες τωρινές και μελλοντικές και να δώσει λύσεις. Νομίζετε οτι ο κόσμος ειναι ηλίθιος και θα αγόραζε πράγματα άχρηστα????
Αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο δεν αγοράζεις τέσσερις ρόδες. Αγοράζεις και την ιστορία, την εικόνα της εταιρίας (για την οποιά δαπανώνται τεράστια ποσά)...
Δε θυμάμαι ποιος αλλά παραπάνω αναφέρθηκε οτι το πιο φτηνό ειναι και το πιο τίμιο (citroen πιο τίμιο απο golf και το golf πιο τίμιο απο audi).... Είναι σοβαροί συλλογισμοί αυτοί??????????????????
Ναι τα χουμε οδηγήσει, ελάχιστες διαφορές κι όχι μετρήσιμες για +5Κ διαφορά. Από τη μία πλευρά έχουμε να δώσουμε 27+ για αυτοκίνητο, από την άλλη σκεφτόμαστε τέλη & ασφάλειες; Τώρα μπορείς να πάρεις και GT, πιο φτηνό, πιο δυνατό και με χαμηλότερη ασφάλεια
Σωστά, δεν αγοράζεις τέσσερις ρόδες, σε πολλά παίρνεις και ρεζέρβα μαζί -άλλα έχουν κιτ επισκευής ή run flat-. O ίδιος κινητήρας όταν μπαίνει σε άλλο αυτοκίνητο αποκτά αυτόματα κι ιστορία. Κάτι μου θυμίζει
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Αντικειμενικά κρίνοντας το Α3 είναι ακριβό. Σίγουρα έχει διαφορές με το Golf, αλλά στις τελευταίες εκδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές. Με το Golf 4 ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Η 5θυρη έκδοση είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Έχει εμφάνιση χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Για τεχνολογία δε λέω γιατί είναι στα ίδια επίπεδα.
Στα 3θυρα τώρα το Α3 είναι πιο sport τουλάχιστον από σχεδίαση. Είναι μακράν πολύ πιο όμορφο απ’ το Golf.
Τώρα αν δικαιολογούνται τα παραπάνω χρήματα που έχει το Α3, ρωτήστε αυτούς που το οδηγούν.
Και κάτι ακόμα. Γιατί στα μεγάλα,R32 – 3.2 Quattro δεν είναι πολύ μεγάλη η διάφορα τιμής;κατ' αρχήν φοράνε ίδιο κινητήρα και κατά δεύτερο κοίτα τι εξοπλισμό έχει το R32 στα περίπου 40Κ που κοστίζει και κοίτα το Α3 3.2 και θα διαπιστώσεις μεγαλύτερες διαφορές
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αντικειμενικά κρίνοντας το Α3 είναι ακριβό. Σίγουρα έχει διαφορές με το Golf, αλλά στις τελευταίες εκδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές. Με το Golf 4 ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Η 5θυρη έκδοση είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Έχει εμφάνιση χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Για τεχνολογία δε λέω γιατί είναι στα ίδια επίπεδα.
Στα 3θυρα τώρα το Α3 είναι πιο sport τουλάχιστον από σχεδίαση. Είναι μακράν πολύ πιο όμορφο απ’ το Golf.
Τώρα αν δικαιολογούνται τα παραπάνω χρήματα που έχει το Α3, ρωτήστε αυτούς που το οδηγούν.
Και κάτι ακόμα. Γιατί στα μεγάλα,R32 – 3.2 Quattro δεν είναι πολύ μεγάλη η διάφορα τιμής;κατ' αρχήν **φοράνε ίδιο κινητήρα **και κατά δεύτερο κοίτα τι εξοπλισμό έχει το R32 στα περίπου 40Κ που κοστίζει και κοίτα το Α3 3.2 και θα διαπιστώσεις μεγαλύτερες διαφορές
**μή FSI **
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αντικειμενικά κρίνοντας το Α3 είναι ακριβό. Σίγουρα έχει διαφορές με το Golf, αλλά στις τελευταίες εκδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές. Με το Golf 4 ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Η 5θυρη έκδοση είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Έχει εμφάνιση χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Για τεχνολογία δε λέω γιατί είναι στα ίδια επίπεδα.
Στα 3θυρα τώρα το Α3 είναι πιο sport τουλάχιστον από σχεδίαση. Είναι μακράν πολύ πιο όμορφο απ’ το Golf.
Τώρα αν δικαιολογούνται τα παραπάνω χρήματα που έχει το Α3, ρωτήστε αυτούς που το οδηγούν.
Και κάτι ακόμα. Γιατί στα μεγάλα,R32 – 3.2 Quattro δεν είναι πολύ μεγάλη η διάφορα τιμής;κατ' αρχήν **φοράνε ίδιο κινητήρα **και κατά δεύτερο κοίτα τι εξοπλισμό έχει το R32 στα περίπου 40Κ που κοστίζει και κοίτα το Α3 3.2 και θα διαπιστώσεις μεγαλύτερες διαφορές
**μή FSI **
o V6 FSI δεν θα χωρούσε
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αντικειμενικά κρίνοντας το Α3 είναι ακριβό. Σίγουρα έχει διαφορές με το Golf, αλλά στις τελευταίες εκδόσεις δεν είναι εντυπωσιακές. Με το Golf 4 ήταν σαν τη μέρα με τη νύχτα.
Η 5θυρη έκδοση είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Έχει εμφάνιση χώρους πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Για τεχνολογία δε λέω γιατί είναι στα ίδια επίπεδα.
Στα 3θυρα τώρα το Α3 είναι πιο sport τουλάχιστον από σχεδίαση. Είναι μακράν πολύ πιο όμορφο απ’ το Golf.
Τώρα αν δικαιολογούνται τα παραπάνω χρήματα που έχει το Α3, ρωτήστε αυτούς που το οδηγούν.
Και κάτι ακόμα. Γιατί στα μεγάλα,R32 – 3.2 Quattro δεν είναι πολύ μεγάλη η διάφορα τιμής;κατ' αρχήν **φοράνε ίδιο κινητήρα **και κατά δεύτερο κοίτα τι εξοπλισμό έχει το R32 στα περίπου 40Κ που κοστίζει και κοίτα το Α3 3.2 και θα διαπιστώσεις μεγαλύτερες διαφορές
**μή FSI **
o V6 FSI δεν θα χωρούσε
Mεγαλύτερος σε διαστάσεις ?
Σαν βάρος ? -
Ναι τα χουμε οδηγήσει, ελάχιστες διαφορές κι όχι μετρήσιμες για +5Κ διαφορά. Από τη μία πλευρά έχουμε να δώσουμε 27+ για αυτοκίνητο, από την άλλη σκεφτόμαστε τέλη & ασφάλειες; Τώρα μπορείς να πάρεις και GT, πιο φτηνό, πιο δυνατό και με χαμηλότερη ασφάλεια
Σωστά, δεν αγοράζεις τέσσερις ρόδες, σε πολλά παίρνεις και ρεζέρβα μαζί -άλλα έχουν κιτ επισκευής ή run flat-. O ίδιος κινητήρας όταν μπαίνει σε άλλο αυτοκίνητο αποκτά αυτόματα κι ιστορία. Κάτι μου θυμίζει
1. Συγκρίνεις μόνο τεχνικά χαρακτηριστικά πράγμα που για πααααρα πολύ κόσμο δεν έχουν σημασία. Μη κοιτάς μόνο το φόρουμ και όσους ενημερώνονται απο τον ειδικό τύπο! Έχεις την εντύπωση οτι όλοι οι αγοραστές αυτοκινήτων γνωρίζουν ή θα ασχοληθούν με νούμερα! ?
2. Η επιλογή κινητήρα δε γίνεται απο όλους μόνο απο τις επιδόσεις!!!!!! Ενδεικτικά: όπως προανέφερα, ασφάλιστρα, τέλη, κατανάλωση.
Επίσης σε μια οικογένεια δεν είναι μόνο ο πατέρας ή ο γιός (αλήθεια πόσοι γονείς θέλουν το παιδί τους να οδηγεί όχημα με 180-220 άλογα?). Μεταπώληση??? Πόσο εύκολα πουλάς ενα GOLF 2000 κυβικών????????Τα audi ναι μεν ειναι πιο ακριβά αλλά δεν απευθύνονται σε πάμπλουτους (δε νομίζω να βάζεις στη ίδια κατηγορία αγοραστη α3 με porsche!!)! Το target group του segment που στοχεύει η audi αγοράζει με αρκετά οικονομοετχνικά κριτίρια.
Όσον αφορά το χιούμορ :
Σωστά, δεν αγοράζεις τέσσερις ρόδες, σε πολλά παίρνεις και ρεζέρβα μαζί -άλλα έχουν κιτ επισκευής ή run flat-. O ίδιος κινητήρας όταν μπαίνει σε άλλο αυτοκίνητο αποκτά αυτόματα κι ιστορία. Κάτι μου θυμίζει
δείχνει πόσο μονοδιάστατα θέλεις ή μπορείς να δεις το θέμα...
-
Αφενός το 2.0L Golf βγάζει 150 άλογα, είναι 1+ τόνος και δεν είναι και καμιά ferrari από επιδόσεις..
Αφετέρου, τα άλογα δεν προκαλούν ατυχήματα, η ηλιθιότητα τα προκαλεί τις περισσότερες φορές. Αν εγώ (ο γιος της οικογένειας) αδυνατώ να καταλάβω μέχρι που φτάνουν τα χέρια μου, τότε δεν μου φταίνε τα 500 άλογα αλλά η ανωριμότητα μου.
Όταν δίνεις 27Κ για αυτοκίνητο σε πειράζουν τα 200-300
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
1. Συγκρίνεις μόνο τεχνικά χαρακτηριστικά πράγμα που για πααααρα πολύ κόσμο δεν έχουν σημασία. Μη κοιτάς μόνο το φόρουμ και όσους ενημερώνονται απο τον ειδικό τύπο! Έχεις την εντύπωση οτι όλοι οι αγοραστές αυτοκινήτων γνωρίζουν ή θα ασχοληθούν με νούμερα! ?
2. Η επιλογή κινητήρα δε γίνεται απο όλους μόνο απο τις επιδόσεις!!!!!! Ενδεικτικά: όπως προανέφερα, ασφάλιστρα, τέλη, κατανάλωση.
Επίσης σε μια οικογένεια δεν είναι μόνο ο πατέρας ή ο γιός (αλήθεια πόσοι γονείς θέλουν το παιδί τους να οδηγεί όχημα με 180-220 άλογα?). Μεταπώληση??? Πόσο εύκολα πουλάς ενα GOLF 2000 κυβικών????????Τα audi ναι μεν ειναι πιο ακριβά αλλά δεν απευθύνονται σε πάμπλουτους (δε νομίζω να βάζεις στη ίδια κατηγορία αγοραστη α3 με porsche!!)! Το target group του segment που στοχεύει η audi αγοράζει με αρκετά οικονομοετχνικά κριτίρια.
Όσον αφορά το χιούμορ :
Σωστά, δεν αγοράζεις τέσσερις ρόδες, σε πολλά παίρνεις και ρεζέρβα μαζί -άλλα έχουν κιτ επισκευής ή run flat-. O ίδιος κινητήρας όταν μπαίνει σε άλλο αυτοκίνητο αποκτά αυτόματα κι ιστορία. Κάτι μου θυμίζει
δείχνει πόσο μονοδιάστατα θέλεις ή μπορείς να δεις το θέμα...
Συγκρίνω ΙΔΙΑ τεχνικά χαρακτηριστικά, ΙΔΙΩΝ στο 80% αυτοκινήτων με κοινά μηχανικά μέρη, ή μήπως δεν είναι έτσι; Είτε το θέλετε είτε όχι οι διαφορές εστιάζονται στο ταμπλό -πλαστικά - στην ηχομόνωση και στην -υποκειμενική- εξωτερική εμφάνιση.
Βέβαια παρόλα τα ίδια μηχανικά μέρη, το Α3 πήρε 4 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης, έναντι 5 του Golf, αυτά για όσους ενδιαφέρονται για την 'ασφάλεια' των παιδιών τους που δεν θέλουν να οδηγούν τα... 150 άλογα.
Αντίθετα θέλουν να οδηγούν τα 115 σε 1.300+ κιλά που είναι 'ασφαλέστερα' από τα 150 του δίλιτρου -να το δω σε προσπέραση νταλίκας αυτό σε ανηφόρα -
Ένα δίλιτρο GTI πάντως μια χαρά θα πουληθεί και πανεύκολα -που δεν κοστίζει πολύ περισσότερα από... 27Κ καινούριο.
Το δίλιτρο ατμοσφαιρκό ΔΕΝ θα πουληθεί τώρα με το TSI, αλλά έτσι κι αλλιώς ελάχιστα δίλιτρα πωλήθηκαν.
Ενώ τώρα η μεταπωλητική αξία του Α3 1.6 παραμένει υψηλή; Ή μήπως θα διατηρήσει στη μεταπώληση τα 5Κ που κοστίζει περισσότερα;
-
Αφενός το 2.0L Golf βγάζει 150 άλογα
say what?
Αφετέρου, τα άλογα δεν προκαλούν ατυχήματα, η ηλιθιότητα τα προκαλεί τις περισσότερες φορές. Αν εγώ (ο γιος της οικογένειας) αδυνατώ να καταλάβω μέχρι που φτάνουν τα χέρια μου, τότε δεν μου φταίνε τα 500 άλογα αλλά η ανωριμότητα μου
προσωπικη σου άποψη και απόλυτα σεβαστή (συμφωνώ και εγώ απόλυτα!). νομίζεις όμως οτι όλοι πιστεύουν το ίδιο?
[quote]Όταν δίνεις 27Κ για αυτοκίνητο σε πειράζουν τα 200-300
-
σορρυ... για το 150 άλογα.. αναφερόμουν στα 200 του gti
-
Άλλο παράδοξο... τα Α3 των 102 & 115 ίππων έρχονται τα περισσότερα με... 225/45 17 και δείκτη... W ή Y.
To GTI των 200 με 225/45 17W
καμία διαφορά.
Στην κατανάλωση οι διαφορές είναι μικρές, ειδικά σε σχέση με την τεράστια διαφορά ιπποδύναμης που είναι λογικό. Εκεί που το 1600άρι ζορίζεται, το άλλο κοιμάται.
Γενικά: αν τους καίει η χρήση και χρεώνονται σε τράπεζες να πάρουν ένα αυτοκίνητο, ας παρουν κάτι ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ανεξαρτήτως μάρκας/κατηγορίας γιατί αν συμβεί κάτι έκτακτο θα μείνει για κάνα τρίμηνο στο φανοποιείο μέχρι να βρεθούν ευρώ (άπειρα παραδείγματα)
-
Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο ότι μία εταιρεία με σχετικά πανάκριβα μοντέλα καταφέρνει μόνο το Α6 να έχει 5 αστέρια στα crash tests. Αυτά για τα περι ασφάλειας 2λιτρων κτλ κτλ...
ΑUDI A2 4*
A3 4*
A4 4*
A4 AVANT 4*
A6 5*
A6 AVANT 5*
TT ROADSTER 4* -
Το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια Αυτοκινητοδρόμων Αμερικής (IIHS) βράβευσε το Audi A3 με το “Double Best Pick” για την υψηλότερη βαθμολογία που απέσπασε στις δοκιμές μετωπικής και πλαγιομετωπικής πρόσκρουσης. Το Audi A3 είναι το τρίτο μοντέλο της Audi που κερδίζει το παραπάνω βραβείο αυτή τη χρονιά. Τα Audi A4 και A6 τιμήθηκαν επίσης αποσπώντας το βραβείο “Double Best Pick” για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που διαθέτουν. Η βράβευση του νέου Audi A3 με τον παραπάνω τίτλο κάνει την Audi την πρώτη εταιρία παγκοσμίως που αποσπά από το IIHS το βραβείο “Double Best Pick” για τρία αυτοκίνητα, λέει ο Johan de Nysschen, Executive Vice President of Audi of America. Το IIHS πραγματοποιεί συνεχώς δοκιμές πρόσκρουσης στα επιβατικά αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών που κυκλοφορούν στην τοπική αγορά, στα πλαίσια της συνεργασίας με τις αμερικανικές ασφαλιστικές εταιρείες.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως είναι αξιοπρόσεκτο ότι μία εταιρεία με σχετικά πανάκριβα μοντέλα καταφέρνει μόνο το Α6 να έχει 5 αστέρια στα crash tests. Αυτά για τα περι ασφάλειας 2λιτρων κτλ κτλ...ΑUDI A2 4*
A3 4*
A4 4*
A4 AVANT 4*
A6 5*
A6 AVANT 5*
TT ROADSTER 4*...ή απλά δείχνει ότι την εταιρεία δεν την ενδιαφέρουν μόνο τα τεστ και οι μικρές συγκριτικά ταχύτητες που γίνονται αλλά και συγκρούσεις με μεγαλύτερες ταχύτητες. Βάζει δηλαδή 'σκληρότερες' ζώνες παραμόρφωσης εμπρός που αυξάνουν μεν τα φορτία στο στήθος ρίχνοντας τη βαθμολογία, θα ανταποκριθούν όμως και σε μια σύγκρουση με 80χλμ.
Το σημείο που πάσχει το A3 είναι τα γόνατα όπου θα έπρεπε να υπάρχει αερόσακος. Πέραν αυτού, στη προατασία των επιβατών, βλέποντας προσεκτικά τα αποτελέσματα είναι κορυφή! -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Το Ασφαλιστικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια Αυτοκινητοδρόμων Αμερικής (IIHS) βράβευσε το Audi A3................................Επομένως αν τρακαρεις..χτυπα ξυλο, κανονισε να ειναι στην Αμερικη γιατί στην Ευρώπη δεν γλιτώνεις.....
Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις