-
Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έλεγα CTR ή GTi αλλά με αυτά που ζητάς, προτείνω GT, παρόλο που δεν μου αρέσει σχεδιαστικά, 'δείχνει'...
-
BMW 320 E46 μεταχειρισμένη..
αλλά κάτι μέσα μου λέει ότι έχεις ήδη καταλήξει μεταξύ σειράς 1 κ Α3.
Και εννοείται 8α προτιμήσεις το Α3 από το παπούτσι'θα ήθελα να ήμουν αυτοκίνητο και μάλιστα BMW' -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
27.000 eyro για ενα αυτοκινητο 1,600 κυβικων???
οχι ρε παιδια....... αμαρτια ειναι δηλαδη.....Συμφωνώ!
-
GT 1.8 :
1.Δεν έχει το brand name των BMW-AUDI αλλά έχει σίγουρα κορυφαίο πρεστίζ τουλάχιστον ίδιο με SAAB-VOLVO
-
Ποιότητα κατασκεής πάρα πολύ καλή ίσως όχι το άριστο του Α3-Α4 αλλά πάντως πού πάνω από τον μέσο όρο(είμαι ιδιοκτήτης και ξέρω )
Επειδή τον τελευταίο χρόνο αγοράστηκαν πάνω από 10 αμάξια φίλων μου και τους συνόδευα στις αντιπροσωπίες μπορώ να σου πω πως από ποιότητα κατασκευής σίγουρα υπερέχει από Volvo-Saab και σχεδόν ισοβαθμέι με VAG. Bέβαια αυτό είναι προσωπική μου άποψη. -
Είναι 1800 με 140 άλογα και παρόλο που κάποιοι λένε πως σέρνεται οφείλω να σου πω πως καταπίνει άνετα όλα τα 1600 και πολλά 1800 και δίλιτρα αμάξια!!
Άλλωστε 28000 για 1600 είναι χαζομάρα για μένα!!
-
Χώροι πάρα πολλόι σίγουρα εφάμιλλοι των Α3-116 ίσως λίγο μεγαλύτεροι. Επίσης από προσωπική εμπειρία έχω μεταφέρει πολλούς ψηλούς στο πίσω κάθισμα!! Τα καθίσματα πέφτουν και γενικά έχει καλό βαθμό πρακτικότητας. Δεν λέω πως είναι το ίδιο με ένα σενταν αλλά για εργένη εώς οικογένεια με παιδιά 8-10 χρονών θα κάνει δουλειά
-
Ξεχωριστή σχεδίαση! Όπως και να το κάνουμε είναι ένα κούπε και όχι ακόμα ένα χατσμπκακ ή σεντάν!! από τα χιλιάδες που βλέπουμε γύρω μας
6.Απο ομορφιά δεν το συζητάω
7.Οδηγική συμπεριφορά -- Κλασσική άλφα( τρομερά φρένα- γρήγορο τιμόνι -διπλα ψαλίδια...τρένο σε στροφές)
8.Εξοπλισμός:
Στην Progression το ύφασμα είναι Alfatex (φάντάσου κάτι σαν σουέτ!!) και έχει πολύ καλό εξοπλισμό. ABS, EBD, VDC(ESP ALFA),TRACTION CONTROL, Zάντες αλουμινίου 16’, Ραδιο CD, 8 ηχεία, Aυτόματο διζωνικό κλιματισμό, Trip computer, Cruise Control, 6 αερόσακους, λαμπάκια στο ντουλαπάκι και στα σκιάδια (χρήσιμο για τις γυναίκες το βράδυ!!) μπράτσο οδηγού, πίσω 3ο προσκέφαλο , ζώνη και μπράτσο, τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτ μπαγάζ και τάπα βενζίνης, ηλεκτρικούς καθρέπτες. Πολύ καλά καθίσματα τύπου μπάκετ που πραγματικά δεν σε αφήνουν να κουνηθείς. Βάζοντας εξτρά ένα MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι γίνεται λιμουζίνα!!-
Η θέση οδήγησης είναι συμβατική. Όσοι μπήκαν παρατήρησαν ότι απο έξω είναι καθαρόαιμο σπορ κουπέ και μέσα πολυτελής μπερλίνα που σε βοηθάει να κάνεις άνετα ταξίδια
-
Παρόλο που παντρέυομαι τον Άυγουστο το αγόρασα γιατί ουσιαστικά παντρέυει το νεανικό με το οικογενειακό, την επιθετικότητα με την φινέτσα, την πρακτικότητα με το σπορ.
Κάνοντας ταξίδι νιώθεις σαν Executive
-
-
Από την άλλη, ξεκαθάρισε αν έχεις κάποιο κόλλημα με τρίθυρο ή πεντάθυρο αμάξωμα.
-
Σε κανα-δυο μήνες με το καλό, B-class. Για Β-170 λίγο δύσκολο να σταματήσεις στα 30k.
Με τόσα δεν μπορεί να χτυπήσει την 120?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
GT 1.8 :
3. Είναι 1800 με 140 άλογα και παρόλο που κάποιοι λένε πως σέρνεται οφείλω να σου πω πως καταπίνει άνετα όλα τα 1600 και πολλά 1800 και δίλιτρα αμάξια!!Αν θυμάμαι καλά (επειδή είχα προσφατα μελετήσει τις επιδόσεις της) η GT1.8 έχει επιδόσεις μικρομεσαίου 1600 και δεν πατάει και πολλά από αυτά...
Όσο για τα δίλιτρα άστο καλύτερα. Golf και focus δεν τα βλέπει ούτε με κυάλια...rope Μια και το αναφέραμε δεν κοιτάς και το δίλιτρο Golf??
Υστερεί από την GT στην εμφάνιση και στο ότι η GT ξεχωρίζει... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
rope Μια και το αναφέραμε δεν κοιτάς και το δίλιτρο Golf??
Υστερεί από την GT στην εμφάνιση και στο ότι η GT ξεχωρίζει...Aφού θέλει brand name/luxury
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
rope Μια και το αναφέραμε δεν κοιτάς και το δίλιτρο Golf??
Υστερεί από την GT στην εμφάνιση και στο ότι η GT ξεχωρίζει...Aφού θέλει brand name/luxury
Βrand name πιο σωστά model name έχει το golf.
Luxury τώρα, ε δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Σε κάτι θα πρέπει να κάνει παραχώρηση ο φίλος μας rope... -
Δεν υστερεί καθόλου από τα 1600άρια. Στο εγγυώμαι εγώ που την οδηγάω.
Ρε παιδιά με 9,14 κιλά ανά ίππο(1280/140 ξεσκίζει το Golf 1600 με 10.26(1180/115) . και φαντάζομαι τα άλλα 1600 κάπου εκέι είναι
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
GT 1.8 :- Είναι 1800 με 140 άλογα και παρόλο που κάποιοι λένε πως σέρνεται οφείλω να σου πω πως καταπίνει άνετα όλα τα 1600 και πολλά 1800 και δίλιτρα αμάξια!!
Άλλωστε 28000 για 1600 είναι χαζομάρα για μένα!!
Είναι κατόρθωμα που ένα αυτοκίνητο περίπου 29Κ να καταπίνει όλα τα 1.600άρια; Πόσα αντίστοιχου κόστους αυτοκίνητα 'καταπίνει';
29Κ για 1.800/140 είναι λογικά;
τα υπόλοιπα -ακόμα και η ηλεκτρονική συμπεριφορά- είναι υποκειμενικά
-
Δεν λέω πως η GT1.8 βγάζει φωτιά αλλά μη λέμε και υπερβολλες ότι είναι 1600άρι!!!
Αν θές επιδόσεις πάρε RX-8 και Golf GTI όπου εκεί τρως πολύ λαό!!
Απλα΄η GT1.8 παρέχει σε καλό βαθμό σχεδόν τα πάντα (πρεστίζ(8-9/10), εμφάνιση(10/10), οδηγική συμπεριφορά(9/10), εξοπλισμό(9/10), επιδόσεις(8/10), ποιότητα(9/10), πρακτικότητα(7/10) [/b]
-
....αν και εκτος των αναζητησεων σου, θα σου προτεινα να πας να δεις το νεο skoda octavia 2.0fsi φουλ εξτρα.
τα εργοστασια της skoda, σαν τα πιο καινουργια του ομιλου VAG, πετυχαινουνε τον καλυτερο βαθμο σε ποιοτητα παραγωγης/συναρμολογησης απο ολο το γκρουπ τα τελευταια χρονια.
το αμαξι δηλαδη ειναι ποιοτικο.απο χωρους ειναι πανω απο αυτα που ζητας, θα το παρεις διλιτρο 150 αλογα, και αν θες και 4χ4, θα του βαλεις ολα τα εξτρα που υπαρχουνε,
και κατα πασα πιθανοτητα θα φυγεις και με ρεστα...ολα τα μηχανικα μερη δε, ειναι ιδια με τα νεα golf και a3.
δεν γραφει επανω audi, αλλα....
-
Ίκαρε σίγουρα δεν είναι κατόρθωμα ότι τρώει 1600άρια!!
Απλά επειδή το αμάξι σε αυτήν την έκδοση έχει κατακριθεί από τον τύπο ήμουν λίγο υπερβολικός
όσο για την τιμή μην ξεχνάς ότι η ALfa είναι Premium μάρκα και είναι λογικό να υπερκοστολογείται, όπως και η Τουοτα υπερκοστολογείται σε σχέση με τους ΄αλλους Ιάπωνες, και η VW σε σχέση με τους άλλους Γενικούς κατασκευαστές!!
Άλλωστε και η Celica 1800 έχει 28000
-
Και για να μη φανώ πορωμένος με Alfa ένα αμάξι που κόντραρε την GT όταν έψαχνα είναι το HONDA ACCORD 2.0 SR (έκδοση με 225 λάστιχο και εκλπηκτικούς μαρσπιέδες-και σποιλεράκια) 155 άλογα 0-100 9,9
-
Αν θέλεις μούρη/πολυτέλεια/πρεστίζ και λίγο ουσία τότε δύο έιναι τα αυτοκίνητα:
-> A3 1.6 Full Extra (όσο για το καύσιμο, αμόλυβδη 100ROZ με ΕΥΡΩ 1,20 το λίτρο, και το χέρι βαθιά στην τσέπη).
-> BMW.116 (δε γνωρίζω τιμές έξτρα)Αν θέλεις λίγο λιγότερη μούρη και πολύ περισσότερη ουσία τότε
-> Golf Gti με παραχωρήσεις στα έξτρα. (όσο για το καύσιμο, αμόλυβδη 100ROZ με ΕΥΡΩ 1,20 το λίτρο, και το χέρι βαθιά στην τσέπη).
-> Golf 2000 (δε γνωρίζω τιμές έξτρα αλλά μάλλον θα κάνεις παραχωρήσεις) (όσο για το καύσιμο, αμόλυβδη 100ROZ με ΕΥΡΩ 1,20 το λίτρο, και το χέρι βαθιά στην τσέπη).Αν θέλεις λίγο πιο λίγη μούρη και ακόμα πιο πολύ ουσία τότε
-> Opel Astra 1800 Cosmo Full Extra (από xenon μέχρι afl και parking assistance).
-> Opel Astra 1900 CDTi -σχεδόν- Full Extra (150 PS 32kgm). (από xenon μέχρι afl και parking assistance).
-> Opel Astra Turbo -σχεδόν- Full Extra. (από xenon μέχρι afl και parking assistance).
-> Seat Leon 20VT
-> Seat Leon 20VT4Τα αυτοκίνητα που αναφέρω:
- Μου αρέσουν (εκτός αυτών με το πολύ πρεστίζ),
- Γνωρίζω τις τιμές των έξτρα.
Δεν σημαίνει ότι με 28.000-30.000 δε μπορείς να πάρεις άλλα αξιόλογα αυτοκίνητα (όπως A4, Passat, Avensis, Mondeo, Type-R κλπ)...
-
Φίλε kubiak σέβομαι την άποψή σου και τα αμάξια που αναφέρεις είναι αξιόλογα. Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ μαζί σου αλλά θέλω να πω τα εξής:
Δεν βαρεθήκατε να βλέπεται γύρω σας χάτσμπακ? αμάξια? Δεν χαίρεστε να βλέπεται αμπάξια όπως η Celica, ΗΥUNDAI Coupe, ALfa GT-GTV, SLK, Z4, TT , RX8!!!(πολύ όμορφο) κλπ!!
Δεν θα ήταν ποιό όμορφοι οι δρόμοι μας με τέτοια αμάξια?
Στο κάτω κάτω εφόσον διαθέτει κανείς αυτά τα λεφτά γιατό να μην πάρει κάτι ξεχωριστό όχι για τους άλλους αλλά για τον ίδιο!!
Τα χατσμπακ έχουν γίνει σούπα!! Σεντάν μπορεί να πάρεις και στα 40 σου και στα 50 και στα 60. Κουπέ όμως μόνο στην ηλικία 25+- μέχρι 35+- θα έχεις!!
-
[quote='Babbis']Ίκαρε σίγουρα δεν είναι κατόρθωμα ότι τρώει 1600άρια!!
Απλά επειδή το αμάξι σε αυτήν την έκδοση έχει κατακριθεί από τον τύπο ήμουν λίγο υπερβολικός
όσο για την τιμή μην ξεχνάς ότι η **ALfa είναι Premium μάρκα **και είναι λογικό να υπερκοστολογείται, όπως και η Τουοτα υπερκοστολογείται σε σχέση με τους ΄αλλους Ιάπωνες, και η VW σε σχέση με τους άλλους Γενικούς κατασκευαστές!!
Άλλωστε και η Celica 1800 έχει 28000
-
Φίλε Ίκαρε,
προσωπικά νομίζω ότι η εμφάνιση της GT αξίζει τα λεφτά της έναντι της 156.
Η Αlfa είναι Premiun για τους λόγους που ανέφερα στο τοπικ'Κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία' και δεν το δηλώνει ήταν και είναι με εξαίρεση τα μαύρα χρόνια 1975+ --1990+ !!
Αντίθετα αυτός που προσπαθεί να ξεπεράσει το Segment στο οποίο ανήκει είναι η VW που με τα Touareg-Phaeton-GOLF κοντράρει την AUDI!!!
Στην ζωή όλοι αυτό κάνουνε, άμα πιαστείς τα κονομάς χρησιμοποιώντας το όνομά σου ελιτε είσαι κομμωτής είτε δικηγόρος είτε γιατρός!!!
-
Εννοείται ότι τα αυτοκίνητα, όπως και κάθε άλλο καταναλωτικό προϊόν δεν τιμολογούνται βάσει κοστολογίου αλλά βάσει του 'τι είναι διατεθειμένος να πληρώσει ο πελάτης'.
Οι προτασεις σας στα 28.000-30.000 ευρω