-
To κάναμε στον προηγούμενο αγώνα θα παρακαλέσω να μην το κάνουμε και σ' αυτόν. Εγώ έκανα το σχόλιο μου για τον σημερινό αγώνα. Ας αφήσουμε τα σχόλια εδώ μόνο για τον αγώνα. Όποιος έχει να σχολιάσει ας το κάνει στο thread που άνοιξα ή ας ανοίξει κάποιο άλλο. Ας μην αποσυντονίσουμε τη συζήτηση για τον αγωνα του Μπαχρέιν...
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Εγω παιδες δεν ανησυχω για την φερραρι που παρολα τα προβληματα νεοτητας εδειξε οτι ειναι η μοναδικη ομαδα που μπορει να χτυπησει την renault....οσο για την απωλεια βαθμων και παλι δεν ανησυχω...ο σουμι εχει ψαλιδησει μεγαλυτερες διαφορες το 97-98-99 και με χειροτερο μονοθεσιο...Απλως θα επαναλαβω τις μετριοπαθεις δηλωσεις των ιταλων πριν την αυστραλια....Το πρωταθλημα για εμας ξεκινα στην Ιμολα.
Διαφωνώ. Φοβάμαι πως ο Αλόνσο έχει ήδη σημαντικό προβάδισμα. Ειδικά με το παρόν βαθμολογικό σύστημα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθεί η διαφορά. Δεν αρκεί σε κάποιον να κερδίζει, πρέπει να πηγαίνει άσχημα και ο αντίπαλος. Πάρτε για παράδειγμα πέρσι. Ο ΜΣ με 12/13 νίκες πόση διαφορά είχε πάρει απο τον Μπαρικέλο που έβγαινε συνέχεια 2ος και 3ος; 30 πόντους; Κάπου εκει γύρω.
Τώρα ο Αλόνσο έχει ήδη διαφορά 24 πόντους, η Ρενό δεν φαίνεται να έχει προβλήματα αξιοπιστίας, οι υπόλοιπες ομάδες πλην της Φερράρι δεν φαίνονται ικανές να τους κόψουν βαθμούς και σίγουρα ο ΜΣ δεν πρόκειται να επαναλάβει το περσινό σερί. Χρειάζονται νίκες του ΜΣ και ταυτόχρονα προβλήματα αξιοπιστίας της Ρενό.
16 αγωνες μενουν
-
Ο χρήστης k έγραψε:
Έγραψα :
άξιος της μοίρας του ο M.S μα καλά πως το κατάφερε...
Από αυτό τώρα εσύ καταλαβαίνεις ότι ο M.S ήταν κουλός;;;
Μέχρι σήμερα έχω κάνει αρκετά post, στα περισσότερα από αυτά μιλώ άσχημα για τον Γερμανό αλλά σε προκαλώ να βρείς έστω και ένα που να λέω ότι είναι κουλός η άχρηστος ή χάλιας.
Ψάξε, ψάξε δε θα το βρείς...Tον λές άξιο της μοίρας του επειδή εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα . Αν αυτό δεν είναι προκατάληψη τι είναι; Δεν έχω δει να γίνεται για άλλο οδηγό. Εσύ μου δίνεις την εντύπωση ότι τον θεωρείς κουλό κ.λ.π. με αυτά που γράφεις παρότι κατα τ άλλα λες ότι δεν τον θεωρείς τέτοιο. Σα να λες σε κάποιον 'δεν μπορείς να κάνεις τπτ σωστά, είσαι χάλια, κλπ κλπ' και μετά να του λες 'δεν σε είπα άχρηστο'.
Κατα τ άλλα συμφωνούμε, καλύτερα να μην το συνεχίσουμε.
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Καλούτσικος αγώνας με αρκετές μάχες για τις πιο πίσω θέσεις τις 8άδας.
[snip]Καλούτσικος μόνο;
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Ακόμα και ο Raikkonen που ως γνωστόν υποστηρίζω, δεν με ενθουσίασε σήμερα. Δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο, απλώς οδήγησε συνετά και οφελήθηκε απ' τις εγκαταλείψεις! Αντίθετα, ο DLR, παρά τις δύο εξόδους του, σε ισάριθμα λάθη, κατάφερε να κρατηθεί πίσω απ' τους αντιπάλους του και να τους περάσει! Πραγματικά φοβερός και ειλικρινά, δεν πιστεύω ότι ο Monty θα κατάφερνε κάτι παραπάνω.Αυτο το 'συνετα' μας εχει στερησει το θεαμα στην F1 !! Λες και αν κανουν λαθος οι οδηγοι αμεσως χανουν ολες τις ικανοτητες τους...
Φταιμε βεβαια και εμεις γιατι μολις κανει καποιος ενα λαθος πεφτουμε πανω του να τον φαμε ....ενω σημερα με τον De La Rosa που δεν περιμεναμε τιποτα το ευχαριστηθηκαμε και δεν μας ενοιαζε για το αν θα καταφερει να προσπερασει , αν θα βγει εκτος κ.λ.π ...Βλεπαμε ΜΟΝΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ....
Και αυτο ειναι που εχει σημασια ....και πρεπει να ειναι η πεμπτουσια του νουμερο ΕΝΑ αγωνα ταχυτητας ...ο ανταγωνισμος και οχι η συνεση .... -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Καλούτσικος αγώνας με αρκετές μάχες για τις πιο πίσω θέσεις τις 8άδας.
[snip]Καλούτσικος μόνο;
Συγκριτικά με τους περσινούς αγώνες δεν ήταν καλούτσικος, ήταν εκπληκτικός, συγκριτικά με αγώνες που γίνονταν λίγα χρόνια πριν ήταν καλός έως μέτριος..
-
Παιδιά ο αγώνας ήταν ο καλύτερος της χρονιάς! Βασικά όλος ο αγώνας ήταν ο Dela Rosa! Τέτοιο πάθος δε περίμενα από τέτοιους κανονισμούς! Βασικά θα συμφωνήσω με τον Nasos79 ότι μακάρι (εντάξει λίγο βαρύ είναι) να λείπει ο Μοντουα και στον επόμενο αγώνα! Τον χάρηκα περισσότερο από τον δικό μου ο οποίος αυτή τη φορά ήταν τυχερός (του το ανταποδωσε η θεά τύχη) και φεύγανε μόνοι τους οι αντίπαλοι τους οποίους καταδίωκε!
Πάντως όσο αφορά τον Σουμάχερ πιστέυω ότι ήταν οδηγικό λάθος το οποιο στη συνέχεια μετατράπηκε σε μηχανικό! Αυτό το μεγαλοπρεπέστατο μπλοκάρισμα τι ήταν?
Και κάτι σχετικά με την περιβόητη ενδοεπικοινωνία! Τι να την κάνω αν δε μπορώ να ακούσω το πράγματα που 'φωτίζουν' τον αγώνα? Πολύ θα ήθελα να ακούσω τι έλεγε ο Ραικκόνεν όταν έπαθε λάστιχο ο Ραικκόνεν στη Μαλαισία ή όταν εγκατέλειψε ο Σουμάχερ στο Μπαχρέιν! Το να ακούω τα συγχαρητήρια στον Αλόνσο και στον κάθε Αλόνσο δε με συγκινεί ιδιαίτερα...
Θα πάρω αύριο τον Μπερνι τηλέφωνο να του τα ψάλλω!
-
Αναφορικά με την Φερράρι πιστέυω ότι πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα. Απλά πρέπει να βιαστούν αν θέλουν πρωτάθλημα..
Η Toyota αρκεί να πούμε ότι σε 2 αγώνες έχει μαζέψει όσα μάζεψε σε 34 αγώνες το 2003 και το 2004! Αν συνεχίσει έτσι θα τη χαρακτήριζα ως τη BAR του 2005!
-
Ãéá ôç ÖåññÜñé óßãïõñá èá ðñÝðåé íá ðåñéìÝíïõìå ëßãï áêüìá.Áðïêëåßåôáé íá ìåßíïõí ìå óôáõñùìÝíá ÷Ýñéá.
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Πάντως όσο αφορά τον Σουμάχερ πιστέυω ότι ήταν οδηγικό λάθος το οποιο στη συνέχεια μετατράπηκε σε μηχανικό! Αυτό το μεγαλοπρεπέστατο μπλοκάρισμα τι ήταν?
Ναι και μετα τον αποσυρανε αρον αρον για να μη χαλασει το ονομα του και αυτο της Φερραρι και αφησανε το Μπαρικελλο να τρωει γυρους και να γυριζει 10 δευτ πιο αργα απο το πρωτο τους τελευταιους 10 γυρους. Τωρα σοβαρα ποση ωρα το σκεφτοσουνα αυτο προτου το γραψεις? Οχι οτι θα κανει καμια διαφορα αλλα ο Brundle με το που το ειδε ειπε οτι ηταν κρατημα στο κιβωτιο που ειχε ως συνεπεια να μην μπορει να κατεβασει... Μα ποσο αντι- κατι μπορει να ειστε ρε παιδια???? Δηλαδη για ονομα...
Ηθελα να γραψω τις εντυπωσεις μου απο εναν πολυ καλο αγωνα αλλα αστο. Καποια στιγμη που ξεφυγουμε απο το ποδοσφαιρικο κλιμα μπορει να το κανω. Μεχρι τοτε φανταζομαι θα επιβιωσετε και χωρις τη γνωμη μου...
Τα χαααααπια μου... -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Και κάτι σχετικά με την περιβόητη ενδοεπικοινωνία! Τι να την κάνω αν δε μπορώ να ακούσω το πράγματα που 'φωτίζουν' τον αγώνα? Πολύ θα ήθελα να ακούσω τι έλεγε ο Ραικκόνεν όταν έπαθε λάστιχο ο Ραικκόνεν στη Μαλαισία ή όταν εγκατέλειψε ο Σουμάχερ στο Μπαχρέιν! Το να ακούω τα συγχαρητήρια στον Αλόνσο και στον κάθε Αλόνσο δε με συγκινεί ιδιαίτερα...
Θα πάρω αύριο τον Μπερνι τηλέφωνο να του τα ψάλλω!
Βασικα ψαλτα στη Φερραρι γιατι ειναι η μονη ομαδα που δεν 'δινει' την ενδοεπικοινωνια της... Προφανως για να μην μαθευονται περιστατικα σα το σημερινο οπου αποσυρθηκε ο Σουμαχερ απο τη 3η θεση επειδη εκανε λαθος...
-
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Πολύ θα ήθελα να ακούσω τι έλεγε ο Ραικκόνεν όταν έπαθε λάστιχο ο Ραικκόνεν στη Μαλαισία ή όταν εγκατέλειψε ο Σουμάχερ στο Μπαχρέιν!Σου αρεσει η Γαλλικη γλωσσα να υποθεσω?
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Ναι και μετα τον αποσυρανε αρον αρον για να μη χαλασει το ονομα του και αυτο της Φερραρι και αφησανε το Μπαρικελλο να τρωει γυρους και να γυριζει 10 δευτ πιο αργα απο το πρωτο τους τελευταιους 10 γυρους. Τωρα σοβαρα ποση ωρα το σκεφτοσουνα αυτο προτου το γραψεις? Οχι οτι θα κανει καμια διαφορα αλλα ο Brundle με το που το ειδε ειπε οτι ηταν κρατημα στο κιβωτιο που ειχε ως συνεπεια να μην μπορει να κατεβασει... Μα ποσο αντι- κατι μπορει να ειστε ρε παιδια???? Δηλαδη για ονομα...
Ηθελα να γραψω τις εντυπωσεις μου απο εναν πολυ καλο αγωνα αλλα αστο. Καποια στιγμη που ξεφυγουμε απο το ποδοσφαιρικο κλιμα μπορει να το κανω. Μεχρι τοτε φανταζομαι θα επιβιωσετε και χωρις τη γνωμη μου...
Τα χαααααπια μου...Εισαι αδικος. Ειναι λογικο να υπαρχουν ερωτηματικα ειδικα για τη Ferrari που συστηματικα τροφοδοτει με ψεμματα τους δημοσιογραφους. Τωρα αν αυτο που ειδε το εμπειρο ματι του Brundle ειναι αληθεια ή οχι, δε το ξερει κανεις αλλος εκτος της ομαδας. Αλλα τελοσπαντων ειναι αδικο να θεωρεις τον αλλο εμπαθη επειδη δεν ερμηνευσε μια στιγμη του αγωνα οπως ο Βρετανος.
-
Look where Bernie's right hand is
http://www.f1total.com/bilder/2005/gp/0 ... a/z136.jpg -
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Πάντως όσο αφορά τον Σουμάχερ πιστέυω ότι ήταν οδηγικό λάθος το οποιο στη συνέχεια μετατράπηκε σε μηχανικό! Αυτό το μεγαλοπρεπέστατο μπλοκάρισμα τι ήταν?
Ναι και μετα τον αποσυρανε αρον αρον για να μη χαλασει το ονομα του και αυτο της Φερραρι και αφησανε το Μπαρικελλο να τρωει γυρους και να γυριζει 10 δευτ πιο αργα απο το πρωτο τους τελευταιους 10 γυρους. Τωρα σοβαρα ποση ωρα το σκεφτοσουνα αυτο προτου το γραψεις? Οχι οτι θα κανει καμια διαφορα αλλα ο Brundle με το που το ειδε ειπε οτι ηταν κρατημα στο κιβωτιο που ειχε ως συνεπεια να μην μπορει να κατεβασει... Μα ποσο αντι- κατι μπορει να ειστε ρε παιδια???? Δηλαδη για ονομα...
Ηθελα να γραψω τις εντυπωσεις μου απο εναν πολυ καλο αγωνα αλλα αστο. Καποια στιγμη που ξεφυγουμε απο το ποδοσφαιρικο κλιμα μπορει να το κανω. Μεχρι τοτε φανταζομαι θα επιβιωσετε και χωρις τη γνωμη μου...
Τα χαααααπια μου...Εγώ πιστεύω ότι ήταν οδηγικό λάθος! Τώρα μπορείς να με πεις εμπαθή ότι θες! Δε με νοιάζει! Απλά να ξέρεις ότι δε δέχομαι ως ευαγγέλιο αυτό που θα μου πει ο κάθε οδηγός και η κάθε ομάδα! Οκ εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα! Αλλά γιατί να μη προήλθε μετά από το οδηγικό λάθος (μπορεί και από σύμπτωση βρε αδερφέ!)! Αν θυμάμαι καλά όταν του Ραικκονεν του σκάγανε πιο συχνά οι κινητήρες λέγατε (όχι εσύ συγκεκριμένα) ότι αυτό οφείλεται στον Ραικκόνεν και στον τρόπο οδήγησει κλπ κλπ. Γιατί δε πρέπει να ισχύσει και για τον Γερμανό!? Ποιος είναι ο Σουμάχερ και απαγορεύεται να έχει κάνει λάθος! Ο πάπας? Υποτίθεται ότι εγκατέλειψε από θραυσμα στο ψυγείο του μετά λέει 'I had no hydraulic pressure, so I could not change down through the gears,'. Γιατί είναι ποιο λογικό αυτό να μην προήλθε από το οδηγικό λάθος του? Το αναιρεί αυτό? Τελικά εσείς είστε 'εμπαθείς' και αντι- με αυτούς που θεωρείται εμπαθείς ενάντια στον Γερμανό.
Και να ξέρεις ότι το ίδιο ισχύει και την ομάδα και οδηγό που μου αρέσουν. Δεν δέχομαι ότι μου λένε 'επίσημα'! Κάποια είναι αληθή και κάποια ψέμματα!
Το ότι έχω ως nickname το όνομα ενός οδηγού μπορεί να ήταν και λάθος μου γιατί 'δείχνω' αμέσω πολύ οπαδικός. Αλλά βλέπεις δεν ισχύει κάτι τέτοιο... Υπάρχουν άλλοι πολύ πιο οπαδοί σε στυλ ποδοσφαίρου όπως λες... Λυπάμαι που έιμαι ένας από αυτούς που σου 'δημιουργούν' ποδοσφαιρικό κλίμα.
Για τα χάπια σου κοίταξε μήπως τα έχεις βάλει στο συρτάρι του κομοδίνου σου....
-
Ο χρήστης DV1976 έγραψε:
Και κάτι σχετικά με την περιβόητη ενδοεπικοινωνία! Τι να την κάνω αν δε μπορώ να ακούσω το πράγματα που 'φωτίζουν' τον αγώνα? Πολύ θα ήθελα να ακούσω τι έλεγε ο Ραικκόνεν όταν έπαθε λάστιχο ο Ραικκόνεν στη Μαλαισία ή όταν εγκατέλειψε ο Σουμάχερ στο Μπαχρέιν! Το να ακούω τα συγχαρητήρια στον Αλόνσο και στον κάθε Αλόνσο δε με συγκινεί ιδιαίτερα...
Θα πάρω αύριο τον Μπερνι τηλέφωνο να του τα ψάλλω!
Βασικα ψαλτα στη Φερραρι γιατι ειναι η μονη ομαδα που δεν 'δινει' την ενδοεπικοινωνια της... Προφανως για να μην μαθευονται περιστατικα σα το σημερινο οπου αποσυρθηκε ο Σουμαχερ απο τη 3η θεση επειδη εκανε λαθος...
..... Λάθος κάνεις πολύ θα με ενδιέφερε και το τραγικό συμβάν με τον Φισικέλλα τα σχόλια που ενδεχομένως κάνανε στον Dela Rosa μετά από κάθε επιτυχημένη ή αποτυτηχημένη προσπάθεια, τι θα έλεγε (πιθανώς) ο Μπάτον την ώρα που ήταν στα πιτ κλπ κλπ
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πολύ θα ήθελα να ακούσω τι έλεγε ο Ραικκόνεν όταν έπαθε λάστιχο ο Ραικκόνεν στη Μαλαισία ή όταν εγκατέλειψε ο Σουμάχερ στο Μπαχρέιν!
Σου αρεσει η Γαλλικη γλωσσα να υποθεσω?
Καλή είναι και η Γαλλική γλώσσα!
Απλά θέλω να δω ποιοι πραγματικά είναι και όχι ποιοι εμφανίζονται ότι είναι. -
Κατα την αποψη μου ο καλυτερος αγωνας μεχρι στιγμης με τους πιλοτους να μην ειναι και τοσο επιφυλακτικοι με τα μονοθεσια τους...
Τωρα επειδη εχει γινει πολυς λογος γενικοτερα για το αν ηταν οδηγικο λαθος η εξοδος του Schumi,εγω πιστευω πως γι'αυτη την εξοδο δεν φταιει ο Γερμανος και μαλιστα υπαρχουν και χειροπιαστες αποδειξεις...Ηδη απο τον 10ο γυρο ο Schumi αντιμετωπισε σοβαρο προβλημα με την υδραυλικη πιεση του μονοθεσιου,με αποτελεσμα να μην μπορουν να γινουν ευκολα τα κατεβασματα...ετσι λοιπον εξηγειται και η εξοδος που ειχε στην 8η στροφη,μια παρατεταμενη αριστερη οπου εχει δυο σημεια κατεβασματος...Απο'κει και περα οι συνεπειες ειναι οι γνωστες,εξ'αλλου ο Γερμανος δεν μας εχει συνηθησει σε τοσο τρανταχτα λαθη... -
Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
Πάντως όσο αφορά τον Σουμάχερ πιστέυω ότι ήταν οδηγικό λάθος το οποιο στη συνέχεια μετατράπηκε σε μηχανικό! Αυτό το μεγαλοπρεπέστατο μπλοκάρισμα τι ήταν?
Εγώ πιστεύω ότι ήτα οδηγικό λάθος! Τώρα μπορείς να με πεις εμπαθή ότι θες! Δε με νοιάζει! Απλά να ξέρεις ότι δε δέχομαι ως ευαγγέλιο αυτό που θα μου πει ο κάθε οδηγός και η κάθε ομάδα! Οκ εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα! Αλλά γιατί να μη προήλθε μετά από το οδηγικό λάθος (μπορεί και από σύμπτωση βρε αδερφέ!)! Αν θυμάμαι καλά όταν του Ραικκονεν του σκάγανε πιο συχνά οι κινητήρες λέγατε (όχι εσύ συγκεκριμένα) ότι αυτό οφείλεται στον Ραικκόνεν και στον τρόπο οδήγησει κλπ κλπ. Γιατί δε πρέπει να ισχύσει και για τον Γερμανό!? Ποιος είναι ο Σουμάχερ και απαγορεύεται να έχει κάνει λάθος! Ο πάπας? Υποτίθεται ότι εγκατέλειψε από θραυσμα στο ψυγείο του μετά λέει 'I had no hydraulic pressure, so I could not change down through the gears,'. Γιατί είναι ποιο λογικό αυτό να μην προήλθε από το οδηγικό λάθος του? Το αναιρεί αυτό? Τελικά εσείς είστε 'εμπαθείς' και αντι- με αυτούς που θεωρείται εμπαθείς ενάντια στον Γερμανό.
Και να ξέρεις ότι το ίδιο ισχύει και την ομάδα και οδηγό που μου αρέσουν. Δεν δέχομαι ότι μου λένε 'επίσημα'! Κάποια είναι αληθή και κάποια ψέμματα!
Ρε παιδια να βαλουμε και την λογικη να δουλευει και οχι μονο τα οπαδικα μας αισθηματα.....
Εγω πιστευω οτι ο Schumi στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν μπορεσε να κατεβασει ταχυτητες , γι'αυτο αναγκαστηκε να μπλοκαρει τα φρενα απο πολυ νωρις για να σταματησει κ γι'αυτο δεν εκανε σχεδον καμια προσπαθεια για να στριψει ....φαινεται αλλωστε ξεκαθαρα αυτο απο το video του αγωνα και δεν χρειαζεται να ειναι κανεις εμπειρος για να το διακρινει ...Για σκεφτητε τον εαυτο σας να οδηγειτε το αυτοκινητο σας και πριν απο μια τετοια στροφη να αντιλειφθητε οτι δεν μπορειτε να κατεβασετε ταχυτητα και συνεχιζετε να κινειστε με ας πουμε 150χλμ ...τι θα κανετε ....???Δεν θα πεσετε στα φρενα ?? Δε θα μπλοκαρουν οι τροχοι?? Δεν θα πατε ολο ευθεια ??
Εδω στη συγκεκριμενη στροφη ολες αυτες τις ημερες των δοκιμων κ του αγωνα εγιναν πολλα μπλοκαρισματα απο ολλους αναιξερετως τους οδηγους....αλλα κανεις δεν επαθε ζημια απο αυτο και δεν εγκατελειψε.
Ακομη και λαθος να εκανε και να εχανε και δυο-τρεις θεσεις πιστευετε οτι θα εγκατελειπε ......??? μαλλον οχι ..
Ειναι πολλες οι φορες που ενω ειχε προβλημα συνεχισε τον αγωνα και τερματισε σε θεσεις πολυ πισω .....αλλωστε αυτο εγινε και με τον Barichello sστον ιδιο αγωνα....Αυτον γιατι τον αφησανε ??Ως αναφορα την ειλικρινεια της Ferrari στις δηλωσεις της , πρεπει να ειναι καποιος πολυ αφελης για να πιστεψει οτι μονο η Scuderia δεν λεει παντα την αληθεια και ολοι οι αλλοι ειναι ...........'αγιοι'!!!
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Ως αναφορα την ειλικρινεια της Ferrari στις δηλωσεις της , πρεπει να ειναι καποιος πολυ αφελης για να πιστεψει οτι μονο η Scuderia δεν λεει παντα την αληθεια και ολοι οι αλλοι ειναι ...........'αγιοι'!!!Ναι, ολα καλα αλλα οι κοκκινοι ειναι πρωταθλητες σε αυτο τον τομεα και για να ειμαι πιο ακριβης στην υπερασπιση του αστεριου τους. Θυμασαι καμια περιπτωση που Dennis, Briatore και Williams κατηγορησαν την ομαδα για να προφυλαξουν τον οδηγο τους?
Επίσημο thread:GP Bahrain 2005