-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Χεχε,κι ομως ειναι σωστο σχολιο τουλαχιστον.
Η 100αρα ειναι για οσους θελουν να ειναι βεβαιοι οτι μπορουν να αξιοποιησουν το 100% του κινητηρα τους,βεβαια αυτο απαιτει οδηγηση σε αναλογες συνθηκες,Όχι, καμία σχέση. Αυτό που γράφεις -και ισχυρίζεται ο βενζινάς- είναι εντελώς λάθος.-
-
καθηστε να μαθουμε πρωτα για τις 100αρες, γιατι οι βενζιναδες εχουν διαφορετικη γνωμη για την προελευση τους, και μετα βλεπουμε και τα υπολοιπα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως στον δικό μου ευαισθητούλι δούρμπο ΤΣΙ που του βάζω μετά τα χαράτσια πλέον μόνο 95αρα, αυτή με την οποία χαίρεται είναι της ΕΚΟ ...η 95+ Κινιτρον. Μάλλον έχει περισσότερες βιταμίνες.Η πλάκα είναι η νέα διαφήμιση στο ράδιο της ΕΚΟ για την προσφορά της Σελλ 1 φορά την εβδομάδα. Και δεν έχει άδικο...
Με 95άρα βαράει πηράκια...με Vpower όχι με racing μου κάνει όλα τα χατίρια ...δεν της τα κάνω εγώ όμως γιατί έχει πάει 1.90 τώρα
Ψάχνω φθηνότερη 100άρα...μάλλον Revoil ή ΕΚΟ...θα δω.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με 95άρα βαράει πηράκια...με Vpower όχι με racing μου κάνει όλα τα χατίρια ...δεν της τα κάνω εγώ όμως γιατί έχει πάει 1.90 τώρα
Ψάχνω φθηνότερη 100άρα...μάλλον Revoil ή ΕΚΟ...θα δω.
Θα έλεγα να δοκιμάσεις άλλη 95άρα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη φυσικά, που μάλλον το έχεις κάνει, απλά ήθελα να καταλήξω στο γεγονός ότι ο γαμπρός μου που είχε παλιά ένα opel astra g, του βάραγε πηράκια από ένα πρατήριο της ΕΚΟ, αλλά σε άλλο πρατήριο (Shell νομίζω) ήταν Jet.
Και αναφέρομαι σε απλές 95άρες.
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Με 95άρα βαράει πηράκια...με Vpower όχι με racing μου κάνει όλα τα χατίρια ...δεν της τα κάνω εγώ όμως γιατί έχει πάει 1.90 τώρα
Ψάχνω φθηνότερη 100άρα...μάλλον Revoil ή ΕΚΟ...θα δω.
Θα έλεγα να δοκιμάσεις άλλη 95άρα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη φυσικά, που μάλλον το έχεις κάνει, απλά ήθελα να καταλήξω στο γεγονός ότι ο γαμπρός μου που είχε παλιά ένα opel astra g, του βάραγε πηράκια από ένα πρατήριο της ΕΚΟ, αλλά σε άλλο πρατήριο (Shell νομίζω) ήταν Jet.
Και αναφέρομαι σε απλές 95άρες.
Έχω υψηλή συμπίεση και δε κάνει να βάζω 95άρα. Βασικά ποτέ δεν έχω ξαναβάλει...μια φορά ήταν τώρα και βάρεσε με ένα μόνο ντεπόζιτο ...και δεν ξαναβάζω. Με τη vpower έφτιαξε για κάποιο λόγο...γιατί δε ξέρω αφού πρακτικά είναι 95άρα με πρόσθετα...σωστά?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Με 95άρα βαράει πηράκια...με Vpower όχι με racing μου κάνει όλα τα χατίρια ...δεν της τα κάνω εγώ όμως γιατί έχει πάει 1.90 τώρα
Ψάχνω φθηνότερη 100άρα...μάλλον Revoil ή ΕΚΟ...θα δω.
Θα έλεγα να δοκιμάσεις άλλη 95άρα, αν δεν το έχεις κάνει ήδη φυσικά, που μάλλον το έχεις κάνει, απλά ήθελα να καταλήξω στο γεγονός ότι ο γαμπρός μου που είχε παλιά ένα opel astra g, του βάραγε πηράκια από ένα πρατήριο της ΕΚΟ, αλλά σε άλλο πρατήριο (Shell νομίζω) ήταν Jet.
Και αναφέρομαι σε απλές 95άρες.
Έχω υψηλή συμπίεση και δε κάνει να βάζω 95άρα. Βασικά ποτέ δεν έχω ξαναβάλει...μια φορά ήταν τώρα και βάρεσε με ένα μόνο ντεπόζιτο ...και δεν ξαναβάζω. Με τη vpower έφτιαξε για κάποιο λόγο...γιατί δε ξέρω αφού πρακτικά είναι 95άρα με πρόσθετα...σωστά?
Δεν το ήξερα ότι ο κατασκευαστής προτείνει παραπάνω οκτάνια, ναι σαφώς θα βάζεις 100άρα.
Κάπου νωρίτερα στο νήμα νομίζω είχε δωθεί link στο site της Shell που κατέτασσε την V-power στις βενζίνες 95 οκτανίων. Με τα πρόσθετα που έχει όμως πιστεύω κάνει καλύτερη καύση και ίσως συμπεριφέρεται σαν 97-98.
Ι wouldn't know though, γιατί ότι έχω βάλει πάνω από 95 είναι δώρο άδωρον.
-
τα ίδια ισχύουν -έτσι λένε τουλάχιστο- και για την ΕΚΟ Κινιτρον 95+ και μάλιστα στην τιμή της νορμάλ 95αρας και όχι της vpower95 ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα ίδια ισχύουν -έτσι λένε τουλάχιστο- και για την ΕΚΟ Κινιτρον 95+ και μάλιστα στην τιμή της νορμάλ 95αρας και όχι της vpower95 ...Καλά αυτό τουλάχιστον στο δικό μου δεν ισχύει. Αυτή την 95άρα είχα βάλει και βάραγε πυράκια ενώ με τη vpower όχι.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
τα ίδια ισχύουν -έτσι λένε τουλάχιστο- και για την ΕΚΟ Κινιτρον 95+ και μάλιστα στην τιμή της νορμάλ 95αρας και όχι της vpower95 ...
Καλά αυτό τουλάχιστον στο δικό μου δεν ισχύει. Αυτή την 95άρα είχα βάλει και βάραγε πυράκια ενώ με τη vpower όχι.
άλλαξε βενζινάδικο
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τα ίδια ισχύουν -έτσι λένε τουλάχιστο- και για την ΕΚΟ Κινιτρον 95+ και μάλιστα στην τιμή της νορμάλ 95αρας και όχι της vpower95 ...
Καλά αυτό τουλάχιστον στο δικό μου δεν ισχύει. Αυτή την 95άρα είχα βάλει και βάραγε πυράκια ενώ με τη vpower όχι.
άλλαξε βενζινάδικο
Από σπόντα πήγα σ'αυτόν...δε ξανά πάω.-
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έχω υψηλή συμπίεση και δε κάνει να βάζω 95άρα. Βασικά ποτέ δεν έχω ξαναβάλει...μια φορά ήταν τώρα και βάρεσε με ένα μόνο ντεπόζιτο ...και δεν ξαναβάζω. Με τη vpower έφτιαξε για κάποιο λόγο...γιατί δε ξέρω αφού πρακτικά είναι 95άρα με πρόσθετα...σωστά?
Πόσο συμπίεση έχεις?
Το μάνουαλ τι λέει? -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Έχω υψηλή συμπίεση και δε κάνει να βάζω 95άρα. Βασικά ποτέ δεν έχω ξαναβάλει...μια φορά ήταν τώρα και βάρεσε με ένα μόνο ντεπόζιτο ...και δεν ξαναβάζω. Με τη vpower έφτιαξε για κάποιο λόγο...γιατί δε ξέρω αφού πρακτικά είναι 95άρα με πρόσθετα...σωστά?
Πόσο συμπίεση έχεις?
Το μάνουαλ τι λέει?σχέση συμπίεσης 11,0:1
http://www.topgear.gr/drives/c1219,1,BMW_320si.html -
Δεν είναι πολύ το 11 στην εποχή μας.... Αλλά δεν είναι μόνο θέμα συμπίεσης γι αυτό κι εμένα τόσο έχει (και ίδια μάρκα) και δεν έχω πρόβλημα. Παίζουν πολλά άλλα μικροπραγματάκια.
-
Ακριβώς. Κι εμένα με 11.0:1 συμπίεση 95άρα προτείνει ο κατασκευαστής. Μόνο μια φορά έτυχε ν' ακούσω 'φρρρρρττττ' στο πολύ γκάζι από σκατά βενζίνη μέχρι να ρυθμίσει τους χρόνους το πρόγραμμα, κατά τ' άλλα την καίει μια χαρά, ίδια τελική ίδια όλα.
-
του νίκου είναι πολύ διαφορετικό από τα περισσότερα 'κοινά' μοτέρ...
πρεπει να έχει από το εργοστάσιο πιο επιθετικές ρυθμίσεις στην προπορεία , γιατι η συμπίεση δν είναι τόσο μεγάλη...
φίλος με celica έχει το ίδιο πρόβλημα... μόνο 100αρα ή καλή 95...
χρησιμοποιύμε τη celica για να βρούμε πρατήρια καλής 95αρας... -
Το δικό μου δίλιτρο μοτέρ έχει ακόμη μεγαλύτερη συμπίεση από αυτό της 320si του Νίκου, αλλά δεν έχει κανένα πρόβλημα με την 95άρα... Η συμπίεση είναι στο 12,5:1
Τα 95 οκτάνια αρκούν για να μην χτυπάει πειράκια το μοτέρ. Ο κατασκευαστής προτείνει τα 98 για καλύτερες επιδόσεις, αλλά λέει ξεκάθαρα πως αρκείται και στα 95 χωρίς πρόβλημα...Πειράκια δεν έχω ακούσει ποτέ και βάζω πάντα απλή αμόλυβδη . Δεν ξέρω για εσάς, αλλά τα περισσότερα ΕΚΟ που βρίσκω είναι λίγο ακριβότερα από τα υπόλοιπα ελληνικά σήματα... Κλασικά φτηνή η ΕΤΕΚΑ και η Revoil. Η Aegean ένα κλικ πιο πάνω. Και μερικά φτηνά JetOil υπάρχουν...
Γενικά, όταν μπορώ βάζω σε ελληνικές εταιρίες και όχι σε Shell , BP. Πλέον όμως, και αυτές ελληνικές είναι, αλλά δεν έχουν ρίξει και τις τιμές...Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα έπρεπε να πληρώσω το νταβατζηλίκι της Shell και ΒΡ, όταν ουσιαστικά πουλάνε βενζίνη των...κρατικών διυλιστηρίων (της ΕΚΟ δηλαδή...)
-
Φέρνουν κι απ' έξω βενζίνες (καλύτερες - χειρότερες???)
Τώρα αξίζει να τις πληρώνεις;
-
Εγώ πάντως, όταν αδειάζει το ντεπόζιτο μου, γεμίζω 1/3 απλή αμόλυβδη, 1/3 V-Power και 1/3 ΕΚΟ Κinitron. Ξαφνικά από Dodge Caliber χαμηλώνει, φαρδαίνουν τα λάστιχα, από 150 άλογα γίνονται 500 αραβικά και το σήμα αλλάζει σε Viper. Ευχαριστώ φανταστική 100άρα
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Φέρνουν κι απ' έξω βενζίνες (καλύτερες - χειρότερες???)Τώρα αξίζει να τις πληρώνεις;
-
τι ασχολείστε με 95αρες, 100αρες , vpower - bp ultimate και αλλες τετοιες μουφες ............. βαλτε απλη αμολυβδη και ριξτε μαζι μες το ρεζερβουαρ μισο κρασοποτηρο καθαρο ασετον και θα καθαρισει το συστημα και το αμαξι θα πηγαινει
Βενζίνη ώρα μηδέν!