-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Αλλαγή σταυρού άξονα τιμονιού στα 15000 Χιλιόμετρα. Έχει τύχει σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?36000 χιλιόμετρα , αντικατάσταση ραδιοφώνου μόνο.
-
Κατάρχην Κωνσταντινε οταν πηγα να σου απαντησω χθες , με το που αναφερθηκα στην πεθερα ''επεσε'' το ιντερνετ
Τυχαιο....Δε νομιζω
Σιγα που θα την κατεβασω τωρα , για να μου ''κατσικωθει'' μεσα?? Ασε που τα 450λιτρα στο πορτ παγκαζ την φτανουν και της περισσευουν!!
Οσο για το κρουζακι μου,ΔΕΝ το αλλαζω με τιποτα,πως με εχεις ''κοψει'',για κανενα φυγόπονο??
Μια χαρα ειναι το κρουζακι μου και το εχω αγαπησει απο τη στιγμη που το πρωτοειδα σε φωτογραφια -
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Δεν συμφωνώ !! Μια χαρά είναι το Cruzάκι !!! http://www.youtube.com/watch?v=pOAdKRdiZr8 Πάει η Μόνικα στο χώμα? Δεν πάει !!!Και το cruze ετσι νομιζε,αλλα αν εχεις στη μασχαλη ενα σετακι του συμπλεκτη...πας και για οργωμα
Αν ήσουν Αθήνα θα έλεγα ότι η κατανάλωση οφείλεται στις χαμηλές ταχύτητες και στις πολλές αλλαγές... αλλά Κρήτη ???Μήπως Cruzakia να δοκιμάσεις ένα καλό 'ξεκάπνισμα' ???
Εχεις οδηγησει στο Ηρακλειο ??? Μαλλον οχι για να το λες αυτο.
Ενα ξεκαπνισματακι ποτε δεν κανει κακο,αλλά εχει γινει. -
Μήπως έχει δοκιμασεί κανείς αλυσίδες σε Bravo Sport? Αν έχει να μου προτεινει καποιος κατι θα με βοηθουσε πολύ.
-
Κάποιος να επιβεβαιώσει (με στοιχεία) την χρήση ή οχι αλυσίδων στα 225/45/17....γιατί πολλά ακούγονται
(δεν μας έριξε και αρκετό χιόνι τον προηγούμενο χειμώνα) . -
Αλυσίδες όχι στο Bravo. Για εμάς μόνο καλτσούλες !!!
-
Έχει δοκιμάσει κανένας πανιά;
-
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
Έχει δοκιμάσει κανένας πανιά;Αντιστατικά?
Πλυσίματος?
Μπούρδες? (ξέρεις εσύ τι είναι) -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Μπούρδες? (ξέρεις εσύ τι είναι)
Είδος εν αφθονία στη γύρω περιοχή
-
Καλησπερα σας παιδια!
Δεν θελω να σας ξενερωσω αλλα αυτο το κολπο με τα φωτα ,την ενεργοποιηση των φλας (εννοω τη κινηση του χειρηστηριου) και το αναμμα των φωτων της πλευρας στην οποια εχουμε γυρισει το διακοπτη των φλας περιγραφεται στο manual του αυτοκινητου και δεν ειναι καποιο μυστικο!
Εχω αρχισει να ''κοκκινιζω'' λιγο μου φαινεται!
Βελι για δωσε πληροφοριες για το κολπο αυτο με το θερμαινομενο τζαμι!
Τι λεει αυτο το κρυφο μενου που εμφανιζεται; -
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
..........
Τι λεει αυτο το κρυφο μενου που εμφανιζεται;'Dont play with buttons '
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Καλησπερα σας παιδια!Δεν θελω να σας ξενερωσω αλλα αυτο το κολπο με τα φωτα ,την ενεργοποιηση των φλας (εννοω τη κινηση του χειρηστηριου) και το αναμμα των φωτων της πλευρας στην οποια εχουμε γυρισει το διακοπτη των φλας περιγραφεται στο manual του αυτοκινητου και δεν ειναι καποιο μυστικο!
Εχω αρχισει να ''κοκκινιζω'' λιγο μου φαινεται!
Βελι για δωσε πληροφοριες για το κολπο αυτο με το θερμαινομενο τζαμι!
Τι λεει αυτο το κρυφο μενου που εμφανιζεται;........ ........
με τι ασχολούνται οι νεότεροι...τσ..τσ... -
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Αλλαγή σταυρού άξονα τιμονιού στα 15000 Χιλιόμετρα. Έχει τύχει σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?Που χαθηκες εσυ ρε Γιαννη;
Τι ηταν αυτο που σε ανησυχησε και ψαχτηκες για να τον αλλαξεις; -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Καλησπερα σας παιδια!
Δεν θελω να σας ξενερωσω αλλα αυτο το κολπο με τα φωτα ,την ενεργοποιηση των φλας (εννοω τη κινηση του χειρηστηριου) και το αναμμα των φωτων της πλευρας στην οποια εχουμε γυρισει το διακοπτη των φλας περιγραφεται στο manual του αυτοκινητου και δεν ειναι καποιο μυστικο!
Εχω αρχισει να ''κοκκινιζω'' λιγο μου φαινεται!
Βελι για δωσε πληροφοριες για το κολπο αυτο με το θερμαινομενο τζαμι!
Τι λεει αυτο το κρυφο μενου που εμφανιζεται;........ ........
με τι ασχολούνται οι νεότεροι...τσ..τσ...Με εσενα θα τα πουμε αργοτερα!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Αλλαγή σταυρού άξονα τιμονιού στα 15000 Χιλιόμετρα. Έχει τύχει σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?
Που χαθηκες εσυ ρε Γιαννη;
Τι ηταν αυτο που σε ανησυχησε και ψαχτηκες για να τον αλλαξεις;Είχα ένα θόρυβο εν κινήσει με μικρη ταχύτητα (πχ 10-20 Κm/h) και ταυτόχρονο στρίψιμο του τιμονιού αριστερά-δεξιά. Ήταν έντονος όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω απο ανωμαλίες και έστριβα λίγο το τιμόνι. Τώρα φαίνεται να μην το κάνει. Κλονίστηκε λίγο η εμπιστοσύνη μου στο αυτοκίνητο πάντως...
ΥΓ: δε χάθηκα ρε φίλε, αλλά έχω λιώσει με τη δουλειά... Να πάμε καμια μέρα για καφέ.
-
Ο χρήστης rayback έγραψε:
Αλλαγή σταυρού άξονα τιμονιού στα 15000 Χιλιόμετρα. Έχει τύχει σε κανέναν άλλον κάτι παρόμοιο ?
Που χαθηκες εσυ ρε Γιαννη;
Τι ηταν αυτο που σε ανησυχησε και ψαχτηκες για να τον αλλαξεις;Είχα ένα θόρυβο εν κινήσει με μικρη ταχύτητα (πχ 10-20 Κm/h) και ταυτόχρονο στρίψιμο του τιμονιού αριστερά-δεξιά. Ήταν έντονος όταν το αυτοκίνητο περνούσε πάνω απο ανωμαλίες και έστριβα λίγο το τιμόνι. Τώρα φαίνεται να μην το κάνει. Κλονίστηκε λίγο η εμπιστοσύνη μου στο αυτοκίνητο πάντως...
ΥΓ: δε χάθηκα ρε φίλε, αλλά έχω λιώσει με τη δουλειά... Να πάμε καμια μέρα για καφέ.
Οποτε μπορεις παρε τηλ. να τα πουμε και απο κοντα!Μην χαθεις τωρα που σε ξαναβρηκαμε!
-
Διαβάζω μονίμως . τώρα τελευταία , σχόλια για το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό των μοντέλων της Fiat . με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς .....Τι έχετε δει έως τώρα στα αυτοκίνητά σας?
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Διαβάζω μονίμως . τώρα τελευταία , σχόλια για το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό των μοντέλων της Fiat . με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς .....Τι έχετε δει έως τώρα στα αυτοκίνητά σας?Τους απαξιωτικους χαρακτηρισμους μπορει να τους αποδωσει καποιος ειτε για να υποβαθμισει κατι ,ειτε γιατι οντως του αξιζει (του Ιταλικου αυτοκινητου) η απαξιωση!
Αυτο που εχω να πω εγω (που ειμαι ,καποιες φορες, μεγιστος λεπτολογος) ειναι οτι το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι σε παρα πολυ καλα επιπεδα.Σιγουρα υπαρχουν καποιες λεπτομερειες που δεν εχουν λαβει την απαραιτητη προσοχη αλλα οταν το αγορασα ηξερα οτι αγορασα FIAT (με τα καλα και τα κακα του) και οχι Mercedes!
-
Ο χρήστης dickdick έγραψε:
Διαβάζω μονίμως . τώρα τελευταία , σχόλια για το επίπεδο της ποιότητας στο εσωτερικό των μοντέλων της Fiat . με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς .....Τι έχετε δει έως τώρα στα αυτοκίνητά σας?
Τους απαξιωτικους χαρακτηρισμους μπορει να τους αποδωσει καποιος ειτε για να υποβαθμισει κατι ,ειτε γιατι οντως του αξιζει (του Ιταλικου αυτοκινητου) η απαξιωση!
Αυτο που εχω να πω εγω (που ειμαι ,καποιες φορες, μεγιστος λεπτολογος) ειναι οτι το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι σε παρα πολυ καλα επιπεδα.Σιγουρα υπαρχουν καποιες λεπτομερειες που δεν εχουν λαβει την απαραιτητη προσοχη αλλα οταν το αγορασα ηξερα οτι αγορασα FIAT (με τα καλα και τα κακα του) και οχι Mercedes!
+1.
Το εσωτερικό εξακολουθεί μετά από σχεδόν 2 χρόνια να είναι σαν καινούργιο. Για την εποχή που το αγόρασα (01/2009) είχε από τα καλύτερα σε ποιότητα εσωτερικό για την κατηγορία τιμής μετά το golf κυρίως και λίγο τα peugeot. Τώρα πλέον βέβαια ίσως να υπολείπεται λίγο έναντι και των καινούργιων Astra και Megane, αλλά όσο τα έχω δει δε θα έλεγα πως είναι δραματικά καλύτερα. Και εξακολουθεί να μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σε σχέδιο με αυτές τις ωραίες κοκκινόμαυρες ταπετσαρίες και το τηλεσκοπικού τύπου καντράν με το άσπρο φόντο (τουλάχιστον στην έκδοση sport που έχω).
-
Θα συμφωνησω απολυτα με τον προλαλισαντα. Πιο συγκεκριμενα,θα ηθελα το γνωστο μαλακο πλαστικο να μην φθειρεται τοσο ευκολα. Δεν θα με χαλαγε καθολου ενα σκληρο πλαστικο μεγαλυτερης αντοχης στις επαφες με τις γυναικειες τσαντες. Παραλληλα λιγο καλυτερη συναρμογη στα σημεια που ενωνεται με την κεντρικη κονσολα,ειδικα χαμηλα. Ολα αυτα τα δικαιολογω απολυτα οταν το προιον το αγορασα 15.400 ευρω. Αν εκανε 20 ομως,θα ειχα αλλες απαιτησεις.Οσο για τους τριγμους, θεωρω οτι ειναι σχεδον αναποφευκτοι οταν κυκλοφορουμε στους ελληνικους δρομους, αν και φρικαρω οταν τους ακουω.
Υ.Γ. Παλι αρχισε να μαυριζει η οθονη του ηχοσυστηματος. Και το εχω αλλαξει ηδη μια φορα...
Fiat Bravο 2007