-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Τι σας έχει πιάσει με τα δέκατα;
ΞΑΝΑΛΕΩ. Πάρτε κάνα πισωκίνητο να δείτε ότι αυτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σημασίαΔεν είναι ότι πολυαπασχολούν τα παιδιά τα δέκατα. Απλά αναλύουμε/αναλύουν μία κατάσταση...
Φαντάζομαι πως όλοι είναι fun της οδήγησης και δεν έχουν τόση σημασία οι χρόνοι και οι επιδόσεις, αλλά το στήσιμο και η επικοινωνία ανθρώπου μηχανής... -
Εγω να πω την αληθεια ειμαι λιγο φαν της αποδοσης.Οχι πως δε με νοιαζει η αισθηση που σου δινει το αυτοκινητο αλλα το αποτελεσμα μετραει.
-
πλακα εχουνε τα πισωκινητα
να βλεπεις τον αλλον να παλευει με το τιμονι αριστερα-δεξια απο εκκινηση για θεαμα,
και να τα χανει προς στιγμην καθως σε βλεπει με την ακρη του ματιου του να τον προσπερνας -
Milas gia 316 Petran?
-
ε, αυτα που ειναι 500 κιλα τα μαζευω με τριτες, οχι πρωτες-δευτερες
οποτε εχουνε τελειωσει με τα κολιδια και με παρατηρουν καλυτερα -
Posa aloga thelei to Superb gia grapsei
Emena mono 160Kai an ta breis ta aloga tha breis pote prosfysi?
Ase tis deuteres gia allous...
Des to avatar mou giati tin Elise den tha mporeis na tin deis oute me kyaliaOff topic mode- OFF
-
5.0 δεν θα κανω ποτε τα 100. fact
ο v6 2.7 biturbo μπαινει κουτα στο εργαλειο μου, αλλα με το torsen υπαρχει θεμα πατεντας και το αφησα. οποτε neverεπισης πολυ θα ηθελα μια lisa σαν τη δικια σου να την εχω για οποτε θελω. fact.
αυτο ομως δεν μου στερει την ικανοτητα να πατικωνω καμια λοτους που και που...
εκτος αν παταει φρενα στα 120.. αυτο το κολπο ποιος σας το'μαθε αληθεια?και για να μην παρεξηγηθεις, εννοειται οτι γραφω χιουμοριστικα..
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
5.0 δεν θα κανω ποτε τα 100. fact
ο v6 2.7 biturbo μπαινει κουτα στο εργαλειο μου, αλλα με το torsen υπαρχει θεμα πατεντας και το αφησα. οποτε neverεπισης πολυ θα ηθελα μια lisa σαν τη δικια σου να την εχω για οποτε θελω. fact.
αυτο ομως δεν μου στερει την ικανοτητα να πατικωνω καμια λοτους που και που...
εκτος αν παταει φρενα στα 120.. αυτο το κολπο ποιος σας το'μαθε αληθεια?και για να μην παρεξηγηθεις, εννοειται οτι γραφω χιουμοριστικα..
Pame lotus thread...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Posa aloga thelei to Superb gia grapsei
Emena mono 160Kai an ta breis ta aloga tha breis pote prosfysi?
Ase tis deuteres gia allous...
Des to avatar mou giati tin Elise den tha mporeis na tin deis oute me kyaliaOff topic mode- OFF
Έγραψες
-
Το 0-60μίλια[90χμ περίπου δικά μας] συν οι διαφορετικές συνθήκες[οδόστρωμα κλπ]πράγματι παίζουν ρόλο και μπορεί τα 6,55δ που έβγαλε το autocar να είναι πραγματικά γι'αυτους,πλασματικά για μας.Ωστοσο τα έτη 2002,2003 **και **τα ελληνικά περιοδικά στο σύνολο τους έβγαζαν το χόντα για τα 0-100 στα 6,8.Στα συγκριτικά όμως με το golf gti ξαφνικά το χόντα ανέβηκε στα 7,2 αν λόγω f/l το χόντα βάρυνε ή γενικά διαφοροποιήθηκε από το προηγούμενιο,τα παιδιά που το δοκίμαζαν θα έπρεπε να γράψουν ότι από 6,8δ που έβγαζε το πρώτο πήγε στα 7,2 λογω αυτού κ αυτού κλπ Κι όμως,αν διαβάσετε οποιοδήποτε συγκριτικό πουθενά δεν γίνεται αναφορά στα 6,8 που έγραφε παλαιότερα το χόντα και στις αλλαγές που έφερε το f/l ώστε να δικαιολογείται το 7.2.Σαν να μην υπήρξαν ποτέ αυτά τα 6,8δ
-
το 6,8 με το 7,2 δεν εχει τεραστια διαφορα! Τη διαφορα αυτη μπορει να την εκαναν τα λαστιχα και πολλοι αλλοι εξωτερικοι παραγοντες...
γιατι δεν το ρωτατε στο θεμα 'προτασεις των φορουμαδων ....' για να δουμε τι απαντηση θα δωσουν οι ειδικοι?
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Το 0-60μίλια[90χμ περίπου δικά μας]60mph = 97kph
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το 6,8 με το 7,2 δεν εχει τεραστια διαφορα!Η διαφορά είναι αρκετή για να σου κάνει εντύπωση αν δεις στο φανάρι να ξεκινάνε δύο ολόιδια αυτοκίνητα και ο ένας πιάσει τα 100χλμ 4 δέκατα πιο γρήγορα από τον άλλο
-
ΠΆΡΤΕ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΛΈΓΕΤΑΙ ΜΕGΆΛH ΕΤΑΙΡΊΑ
civic typer r
ΤΟ ΚΡΑΤΆΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ....
(ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΥΣΊΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΆΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΜΗΝ ΦΎΓΕΙ)
ΕΊΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΆΔΟΤΟ!
ΈΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΌΛΟΙ ΠΕΡΙΜΈΝΑΤΕ...200 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΆ ΆΛΟΓΑ ΞΕΧΎΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΆΣΦΑΛΤΟ ΧΩΡΊΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΎΣ,ΧΩΡΊΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΆΣΗΣ ΑΠΌΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΤΗ ΒΟΉΘΕΙΑ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΉ.Η EKPLHTKIKH ΔΎΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΣΕ ΌΛΟ ΤΟ EUROS ΣΤΡΟΦΏΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΌΛΥΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟΥ, ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΎΝ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΠΌΘΟΥ. ΤΟ HONDA CIVIC ΤΊΠΕΡ R ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΊ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΉΣΕΤΕ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΉΣΕΤΕ!BYE BYE GTI!ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΕΝΌΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΌ ΛΈΕΙ ΠΟΛΛΆ ΓΙΑ ΤΟ GTI ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΌΜΩΣ ΈΤΣΙ ΡΊΧΝΟΥΝ ΤΟ 'ΠΡΕΣΤΙΖ' ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΊΑ ΤΟΥΣ
MONO KALO EKANE AUTH H DIAFIMISI GIATI KINISANE THN PERIERGIA TOU KOSMOU GIA NA DEI KAI TO GTI
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
ΠΆΡΤΕ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΛΈΓΕΤΑΙ ΜΕGΆΛH ΕΤΑΙΡΊΑ
civic typer r
ΤΟ ΚΡΑΤΆΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ....
(ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΥΣΊΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΆΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΜΗΝ ΦΎΓΕΙ)
ΕΊΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΆΔΟΤΟ!
ΈΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΌΛΟΙ ΠΕΡΙΜΈΝΑΤΕ...200 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΆ ΆΛΟΓΑ ΞΕΧΎΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΆΣΦΑΛΤΟ ΧΩΡΊΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΎΣ,ΧΩΡΊΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΆΣΗΣ ΑΠΌΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΤΗ ΒΟΉΘΕΙΑ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΉ.Η EKPLHTKIKH ΔΎΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΣΕ ΌΛΟ ΤΟ EUROS ΣΤΡΟΦΏΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΌΛΥΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟΥ, ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΎΝ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΠΌΘΟΥ. ΤΟ HONDA CIVIC ΤΊΠΕΡ R ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΊ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΉΣΕΤΕ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΉΣΕΤΕ!BYE BYE GTI!ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΕΝΌΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΌ ΛΈΕΙ ΠΟΛΛΆ ΓΙΑ ΤΟ GTI ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΌΜΩΣ ΈΤΣΙ ΡΊΧΝΟΥΝ ΤΟ 'ΠΡΕΣΤΙΖ' ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΊΑ ΤΟΥΣ
MONO KALO EKANE AUTH H DIAFIMISI GIATI KINISANE THN PERIERGIA TOU KOSMOU GIA NA DEI KAI TO GTI
μόνο που η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι αρκετά παλιά και σίγουρα καλύτερη απο 'αυτοκίνητο ή Golf'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
μόνο που η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι αρκετά παλιά και σίγουρα καλύτερη απο 'αυτοκίνητο ή Golf'Είσαι εγκάθετος.-
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
ΠΆΡΤΕ ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ ΠΟΥ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΛΈΓΕΤΑΙ ΜΕGΆΛH ΕΤΑΙΡΊΑ
civic typer r
ΤΟ ΚΡΑΤΆΜΕ ΜΕ ΤΟ ΖΌΡΙ....
(ΈΧΕΙ ΜΙΑ ΑΛΥΣΊΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΆΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΜΗΝ ΦΎΓΕΙ)
ΕΊΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΆΔΟΤΟ!
ΈΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΌΛΟΙ ΠΕΡΙΜΈΝΑΤΕ...200 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΆ ΆΛΟΓΑ ΞΕΧΎΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΆΣΦΑΛΤΟ ΧΩΡΊΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΎΣ,ΧΩΡΊΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΦΆΣΗΣ ΑΠΌΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΤΗ ΒΟΉΘΕΙΑ ΥΠΕΡΣΥΜΠΙΕΣΤΉ.Η EKPLHTKIKH ΔΎΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΉΡΑ ΣΕ ΌΛΟ ΤΟ EUROS ΣΤΡΟΦΏΝ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΌ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΌΛΥΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΉ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΆ ΤΟΥ, ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΎΝ ΑΝΤΙΚΕΊΜΕΝΟ ΠΌΘΟΥ. ΤΟ HONDA CIVIC ΤΊΠΕΡ R ΣΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΊ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΉΣΕΤΕ...ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΉΣΕΤΕ!BYE BYE GTI!ΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΈΡΕΙ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΕΝΌΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΌ ΛΈΕΙ ΠΟΛΛΆ ΓΙΑ ΤΟ GTI ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΌΜΩΣ ΈΤΣΙ ΡΊΧΝΟΥΝ ΤΟ 'ΠΡΕΣΤΙΖ' ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΊΑ ΤΟΥΣ
MONO KALO EKANE AUTH H DIAFIMISI GIATI KINISANE THN PERIERGIA TOU KOSMOU GIA NA DEI KAI TO GTI
Το Gti ειναι χαρακτηρισμος αυτοκινητου...δεν ειναι σον και καλα συνυφασμένος με το Golf...
Δεν πειραζει,μπορει σε κάποιους να μην αρεσουν οι διαφημισεις της Honda αλλά,άλλο διαφημιση αλλο αυτοκινητο.Είναι σαν το R αλλο Type R και αλλο Cupra R.
(Για να μην αρχίσει καβγας ...δεν υπονοώ κάτι για το Cupra R απλώς επειδή εχει το γραμμα R,το χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα).
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Posa aloga thelei to Superb gia grapsei
Emena mono 160Kai an ta breis ta aloga tha breis pote prosfysi?
Ase tis deuteres gia allous...
Des to avatar mou giati tin Elise den tha mporeis na tin deis oute me kyaliaOff topic mode- OFF
Έγραψες
Ωραιος.....
Πιστευω οτι τα καλα πισωκινητα με μπλοκε κλπ(οχι 318,320 κλπ)ξεκινουν καλυτερα απο ενα μπροστοκινητο αρκει να ξερεις να το ξεκινας σωστα... -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
το 6,8 με το 7,2 δεν εχει τεραστια διαφορα!
Η διαφορά είναι αρκετή για να σου κάνει εντύπωση αν δεις στο φανάρι να ξεκινάνε δύο ολόιδια αυτοκίνητα και ο ένας πιάσει τα 100χλμ 4 δέκατα πιο γρήγορα από τον άλλο
Σωστος,τα 7,2 για να γινουν 6,8 θελει πολυ προσπαθεια και τη διαφορα θα την δεις απο εξω σαν θεατης ,πχ αυτo που λεει ο opterios.Και να ξερεις οτι η διαφορα θα ειναι σημαντικη..
-
Αν και φανατικός HODNAκιας θα μπω καθυστερημένα στη συζήτηση και θα απαντήσω GTi.
Το τάπερ ήταν ένα όνειρο ζωής για μένα και πιθανώς να ήταν και το σημερινό μου αυτοκίνητο αν δεν είχε γίνει αυτό το απαρέδεκτο facelift.
Ειδικά το Anniversary edition με τα Recaro...
Το 'ανανεωμένο', με το ξεκάρφωτο μπροστινό σπόιλερ, τα τρισάθλια προβόλια, τα γλομποειδή φανάρια και τα λέξους κωλοφάναρα απομακρύθηκε τόσο πολύ από τα γούστα μου που το σιχάθηκα.
Το GTi είναι ένα φρέσκο σχέδιο, με καθαρές γραμμές, έχει ισάξια οδική συμπεριφορά και πολύ καλύτερο τιμόνι.
Και ναι! θα μπορούσα να αντέξω χωρίς τον επιλογέα του typerR (για λίγο τουλάχιστον μέχρι να αποκτήσω λεφτά για s2000 )
GOLF GTI vs CIVIC Type-R......