-
Τα αγορασαν αλλα που ειναι?
Δεν κυκλοφορησε ουτε ενα?
Μηπως εννοεις τα εκλεισαν αλλα δεν τα παρελαβαν? -
Ο χρήστης pipikikinos έγραψε:
Τα αγορασαν αλλα που ειναι?
Δεν κυκλοφορησε ουτε ενα?
Μηπως εννοεις τα εκλεισαν αλλα δεν τα παρελαβαν?Κι εγώ πρόλαβα κι αγόρασα ένα 3θυρο και μου είπαν ότι αύριο/μεθαύριο θα το έχω... Πραγματικά δεν μπορώ να περιμένω!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλήθεια με το στρώσιμο τί γίνεται? Για πόσα χιλιόμετρα το στρώνουμε, μέχρι πόσες στροφές και μέχρι ποια ταχύτητα πρέπει να πηγαίναι? Κάτι άλλο που πρέπει να ξέρω με το που θα το παραλάβω?Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία.
-
Εγώ έχω 3θ, έχω παραθέσει και φωτογραφείες σε προηγούμενο post.
Για στρώσιμο: Μου είπαν ότι ουσιαστικά το στρώνω μέχρι την πρώτη επίσκεψη στο service, σε 6 μήνες ή 10.000km. Για στροφές, μου είπαν να το πάω εώς και 5500rpm απλά να μήν το 'σπάω' το αμάξι, να κάνω χαλαρές αλλαγές ταχυτήτων. Κόντρες γιόκ μέχρι το στρώσιμο
Επίσης, μόλις σου πούν ότι είναι έτοιμο (για παράδωση), να κανονίσεις την ασφάλεια του, διαφορετικά δεν το δίνουν (σ'εμένα τουλάχιστον έτσι είπαν).
-
Ο χρήστης varkon έγραψε:
Εγώ έχω 3θ, έχω παραθέσει και φωτογραφείες σε προηγούμενο post.Για στρώσιμο: Μου είπαν ότι ουσιαστικά το στρώνω μέχρι την πρώτη επίσκεψη στο service, σε 6 μήνες ή 10.000km. Για στροφές, μου είπαν να το πάω εώς και 5500rpm απλά να μήν το 'σπάω' το αμάξι, να κάνω χαλαρές αλλαγές ταχυτήτων. Κόντρες γιόκ μέχρι το στρώσιμο
Επίσης, μόλις σου πούν ότι είναι έτοιμο (για παράδωση), να κανονίσεις την ασφάλεια του, διαφορετικά δεν το δίνουν (σ'εμένα τουλάχιστον έτσι είπαν).
στρώστω κανα 2 χρόνια.....
Τι ειναι αυτά που σου λένε.....
-
coyote ναι, και εμένα μου φάνηκε υπερβολικό. Αλλά, δεδομένο οτι δεν είμαι ιδιαίτερα car-savvy δεν μπορώ ακριβώς και να φέρω αντίθετη άποψη απο ότι μου είπαν... Α, επιπλέον, μου είπαν οτι 'Μέχρι να το φέρεις για την πρώτη αλλαγή λαδιών, το μόνο που θα πρέπει να σ'ενδιαφέρει στην μηχανή είναι το καπάκι νερού των υαλοκαθαριστήρων'...
Αλλά για πές; Τι προτείνεις να κάνω;
-
Ο χρήστης varkon έγραψε:
coyote ναι, και εμένα μου φάνηκε υπερβολικό. Αλλά, δεδομένο οτι δεν είμαι ιδιαίτερα car-savvy δεν μπορώ ακριβώς και να φέρω αντίθετη άποψη απο ότι μου είπαν... Α, επιπλέον, μου είπαν οτι 'Μέχρι να το φέρεις για την πρώτη αλλαγή λαδιών, το μόνο που θα πρέπει να σ'ενδιαφέρει στην μηχανή είναι το καπάκι νερού των υαλοκαθαριστήρων'...Αλλά για πές; Τι προτείνεις να κάνω;
να το πας μέχρι τα 1000 ή 1500 μέχρι τις 3500 (για τα 1000 ΚΜ) και 4000 με 4200 για τα 1500
Και να μην τα κάνεις όλα τα ΚΜ με τις ίδιες στροφές καρφωμένος... Να ανεβωκατεβάζεις ταχύτητες....
Ολα πρεπει να δουλέψουν και όχι μόνο η έκτη,,,,Και μετά τα 1500 άρχισε να του ρίχνεις που και που στα αυτια.
-
αυτό έχω κάνει και εγώ...μετά τις πρώτες 2000χλμ έφαγε και τις 5αρες του... αλλά μέχρι εκεί. Κόφτη πάντως θα δει μετά το πρώτο σέρβις μέχρι τότε 6000 το πολύ....
Θα ξενερώσετε με τον ήχο μεταξύ 4000-4500 αλλά μετά θ'αποζημιωθείτε από τον καλό και πορωτικό ήχο...(θυμίζει με δημιουργική φαντασία...τάπερ)
Πάντως ρε παιδιά ακόμα και όταν το πατάω εκεί στις 5500 ποτέ δεν έκαψε πάνω από 9,5-9,7...είναι πολύ οικονομικό το αμάξι...
Να δούμε και τις αναρτήσεις από Δευτέρα...αν λυθεί αυτό θα είμαι απλά ένας ευτυχισμένος ιδιοκτήτης. -
Αμάν! Το έχω ήδη πάει και 4500rpm... και είμαι κάτω απο τα 500km...
-
Ο χρήστης varkon έγραψε:
Αμάν! Το έχω ήδη πάει και 4500rpm... και είμαι κάτω απο τα 500km...χεστηκες...
Αν ηταν έτσι τα δημοσιογραφικά θα καταστρέφοταν,,,,,.....
Δες όμως,,, κιχ δε βγάζουν στα τεστ για τα honda
-
Πωπω εγω μεχρι τα 1000χιλιομετρα αντεξα.στο 1000.1 το αμαξι σε φαναρι εφυγε σφαιρα(οχι κοφτες )
Παντως δεν κανει καλο να το στρωνετε και τοσο πολυ...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για το AF τώρα. Με κλειστό το AF πραγματικά αυξάνεται η ευαισθησία του δέκτη αλλά όχι πολύ.
Μήπως έχει κάποιο κρυφό (δύσκολο να το βρεις) μενού που επιλέγεις LOCAL / DX ?
To οποίο δεν αναφέρεται στο manual.... Δύσκολο. Έχω και το Αμερικάνικο manual όπου είναι πιο αναλυτικό από το Ελληνικό και δεν λέει κάτι σχετικά... Το μόνο που αναφέρεται είναι ότι με A.SEL επιλέγεις να ξαναεπιλέξεις νέο set με σταθμούς....
-
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
Πωπω εγω μεχρι τα 1000χιλιομετρα αντεξα.στο 1000.1 το αμαξι σε φαναρι εφυγε σφαιρα(οχι κοφτες )Παντως δεν κανει καλο να το στρωνετε και τοσο πολυ...
ετσι ετσι....
-
Ο χρήστης Type-Racing έγραψε:
Πωπω εγω μεχρι τα 1000χιλιομετρα αντεξα.στο 1000.1 το αμαξι σε φαναρι εφυγε σφαιρα(οχι κοφτες )Παντως δεν κανει καλο να το στρωνετε και τοσο πολυ...
ετσι ετσι....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
DX/Local δεν υπάρχει. Απλά στο AF on ο δέκτης πιάνει μόνον σταθμούς που έχουν RDS!!! Απίστευτο αλλά το βεβαίωσα στους πρόποδες του Υμηττού. Αν θέλετε όλους τους σταθμούς χρειάζεται να απενεργοποιήσετε πλήρως τα RDS features (και όχι μόνον το AF αλλά και το TA και το PTY).Αυτό θα λύσει πλήρως το συγκεκριμένο πρόβλημα. Το update στο software απλά απεμπλέκει την επιλογή ή όχι σταθμού με το RDS on από το γεγονός ότι ο σταθμός αυτός έχει RDS. Απλά στην Αμερική και την Ιαπωνία (αλλά και την λοιπή Ευρώπη) δεν υπάρχει πια σταθμός χωρίς RDS και την πάτησαν οι Ιάπωνες (ΙΜΗΟ).
Σήμερα έκανα και εγώ την δοκιμή στο ράδιο σύμφωνα με αυτά που είπες και ΄πραγματικά όλα καλά στο συντονισμό σταθμών... να είσαι καλά...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Πωπω εγω μεχρι τα 1000χιλιομετρα αντεξα.στο 1000.1 το αμαξι σε φαναρι εφυγε σφαιρα(οχι κοφτες )
Παντως δεν κανει καλο να το στρωνετε και τοσο πολυ...
ετσι ετσι....
Βασικά θα σας πω τη δική μου εμπειρία με το θέμα στρώσιμο...
Πρωταγωνιστές δύο μονοκύλινδρα μηχανάκια 650cc.Το ένα (το δικό μου) στρώθηκε σύμφωνα με τις συμβουλές ενός -μακαρίτη
πλέον- Ιταλού μηχανικού. Τουτέστιν, χαλαρά μέχρι τα 500km. Αλλαγή λάδια.
Στο καπάκι καλό ζέσταμα (20 λεπτά ρολάροντας) και μετά σκήσιμο. Πολύ σκήσιμο... Να τραγουδάει ο κόφτης!
Το άλλο μηχανάκι (ίδιο μοντέλο, φίλου) στρώθηκε ευλαβικά μέχρι τα 1500Km και μετά ανέβαζε σιγά σιγά στροφές ανα 200-300Km. Συνολικά του πήρε κάπου 3000km και βάλε για να το στρώσει.
Αποτέλεσμα? Τα μηχανάκια αυτά μετά από πέντε χρόνια και 60000 και βάλε km:
Το δικό μου 'τραβάει' καλύτερα και του ρίχνω στις κόντρες. Συνέχεια. Και αυτός μου ρίχνει... Οδηγώντας όμως το δικό μου
Προβλήματα? Κανένα...
Πριν από κανα μήνα ή τόσο διαβάζω editorial σε περιοδικό μοτοσυκλέτας, μεγάλης κυκλοφορίας. Ο αρχισυντάκτης με μερικές δεκάδες μοτοσυκλέτες να
έχουν περάσει από τα χέρια του, προτείνει τον ίδιο τρόπο στρωσίματος με το μακαρίτη τον Ιταλό!
Φυσικά το ίδιο στρώσιμο έκανα και στο civic. Και δεν είναι και μονοκύλινδροΆσχετο. κόκκινο civic που παρκάρει καθημερινά Νεαπόλεως και Ελευθερίας στο Μαρούσι, ανήκει σε κανέναν από εδω?
-
και με ποια λογικη να χρειαζεται 20 λεπτα ζεσταμα?
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
και με ποια λογικη να χρειαζεται 20 λεπτα ζεσταμα?να ζεσταθεί καλά ο κύλινδρος ώστε να πάρει το σωστό σχήμα?
-
Ο χρήστης civgr έγραψε:
και με ποια λογικη να χρειαζεται 20 λεπτα ζεσταμα?Πόση ώρα νομίζεις χρειάζεται για να ζεσταθεί κανονικά το λάδι του κινητήρα ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΖΜΑΝ πριν το σκίσεις;
Σε εργασίες στο κινητήρα (στο συνεργείο) για να θεωρηθεί ο κινητήρας ζεστός, πρέπει να ανάψει 2 φορές το ηλεκτρικό βεντιλατέρ.
-
Αυτές τις μ@λ@κίες περί italian tuning διαβάζω τελευταία στο φόρουμ και χτες ασέλγησα πάνω στο διαστημόπλοιο μου...έφαγε κάτι εξάρες με δευτέρα-τρίτη...βέβαια το είχα αφήσει να ζεσταθεί πρώτα...
ελπίζω να μην εθιστώ και το κάνω καθημερινά......αυτό το 'χτύπημα' στην ανάρτηση να λύσω και όλα καλά ρε γαμώτο.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Αυτές τις μ@λ@κίες περί italian tuning διαβάζω τελευταία στο φόρουμΣτο καινούριο αμάξι ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ τη διαδικασία στρωσίματος με πολύ γκάζι, καλύτερα να το οδηγάς κανονικά* γιατί αντί καλό στρώσιμο μπορεί να γίνει πολύ ΚΑΚΟ.
*κανονικά σημαίνει κανονικά - όχι σιγά, όχι σκίσιμο.
Ηonda Civic 2005