-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
να ρωτήσω βρε παίδες.ένας που έχει rallye 122hp και αγοράσει το honda θα ξενερώσει όσον αφορά επιδόσεις? Είναι καλύτερη λύση να παέι σε turbo πχ golf gt ή tsi?
Mόνο από τις επιδόσεις θα ξενερώσει?? Το τιμόνι πού το βάζεις π.χ.?
Καλύτερα GT ή TSi φυσικά, αλλά rallye δεν θα βρεις πουθενά, εκτός και αν πάρεις το καινούριο mini Cooper. Ένα πουλάκι μου είπε ότι είναι πολύ κοντά οδηγικά... -
Ο χρήστης koumi έγραψε:
να ρωτήσω βρε παίδες.ένας που έχει rallye 122hp και αγοράσει το honda θα ξενερώσει όσον αφορά επιδόσεις? Είναι καλύτερη λύση να παέι σε turbo πχ golf gt ή tsi?
ναι αν είναι πιτσιρικάς καλύτερα το τούρμπο...θα του φανεί και γρηγορότερο.
-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
να ρωτήσω βρε παίδες.ένας που έχει rallye 122hp και αγοράσει το honda θα ξενερώσει όσον αφορά επιδόσεις? Είναι καλύτερη λύση να παέι σε turbo πχ golf gt ή tsi?
Τελειως διαφορετικης φιλοσοφιας αυτοκινητα!
Ειναι δεδομενο οτι θα ξενερωσει ιδιως αν ειναι κ@υλοτιμονος..
Για δες το mini αν και ειναι ακριβο το ατιμο. -
παιδια το mini είναι πανάκριβο!!!!
απλά σε αυτά τα λεφτα δεν έχω και πολλές γρήγορες επιλογές στην κατηγορία που συζητάμε!!!!
tsi 20000
-
[quote='koumi']παιδια το mini είναι πανάκριβο!!!!
απλά σε αυτά τα λεφτα δεν έχω και πολλές γρήγορες επιλογές στην κατηγορία που συζητάμε!!!!
tsi 20000
-
ναι όντως το ψάχνω καιρό και δεν παίρνω βιαστικές αποφάσεις.
οσόν αφορά τις τιμές το honda έχει 22450 τελική
το tsi το sportiline exei 19900
-
mjacob έγραψε:
Όταν προσφέρουν 'standard' το μεταλλικό χρώμα (i.e. είναι στην τιμή) για κάποιον που θα το παραγγείλει π.χ. μαύρο (δλδ όχι μεταλλικό) του κάνοτν καμιά σοβαρή έκπτωση; Αν σκεφτούμε δλδ ότι 'κανονικά' το μεταλλικό χρώμα κοστολογείται κάτι 600-700-800+ ευρώ για αυτού του μεγέθους αυτοκίνητα, δεν είναι λίγο 'κρίμα' ;[/quote]
Ενοιτε οτι δεν κανουν εκπτωσει!αλλα το θεμα ειναι οτι το μαυρο πχ.που αναφερεις ειναι μεταλικο χρωμα!το μονο μη μεταλικο χρωμα που υπαρχει στο civic ειναι το κοκκινο (milano red).
-
ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι...διάβασα σε αγγλικό σαιτ ότι πολλά σιβικ έχουν πρόβλημα με την τάπα του ρεζερβουαρ. Είναι αλήθεια ότι δεν αποτελεί και το ποιοτικότερο σημείο πάνω στο σιβικ...αντίθετα δείχνει ψεύτικη στην αφή της τουλάχιστον με τα δικά μου γούστα...Ρωτάω λοιπόν τους ιδιοκτήτες...είχε ποτέ κανένας πρόβλημα με το σύστημα που ανοίγει την τάπα από το εσωτερικό; Εκείνοι διαπίστωσαν δυσκολία για να το ανοίξουν και το έκαναν χειροκίνητα...Φυσικά έχουν πολύ κρύο και υγρασία εκεί που ενδεχομένως να δημιουργεί το πρόβλημα αλλά συνήθως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά...διαφωτίστε μας οι ιδιοκτήτες ή όσοι γνωρίζουν σχετικά...
-
[quote='koumi']παιδια το mini είναι πανάκριβο!!!!
απλά σε αυτά τα λεφτα δεν έχω και πολλές γρήγορες επιλογές στην κατηγορία που συζητάμε!!!!
tsi 20000
-
Έχω παρατηρήσει καμιά φορά να μήν ανοίγει με τη πρώτη φορά η τάπα. Όχι συχνά, αλλά συνέβη. Με την 2η άνοιγε.
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Έχω παρατηρήσει καμιά φορά να μήν ανοίγει με τη πρώτη φορά η τάπα. Όχι συχνά, αλλά συνέβη. Με την 2η άνοιγε.όταν ξαναπάς στην αντιπροσωπεία για οτιδήποτε να το αναφέρεις διότι εφόσον έχει γίνει γνωστό στο εργοστάσιο (θα έχει λυθει στα νέα μοντέλα του 2007) ίσως έχουν στείλει σωστό ανταλλακτικό. Ρώτα το γιατί αυτοί είναι ικανοί να τα καβατζώσουν και να μην τα δώσουν στους πελάτες που δεν τα ζητουν
-
Ο χρήστης koumi έγραψε:
να ρωτήσω βρε παίδες.ένας που έχει rallye 122hp και αγοράσει το honda θα ξενερώσει όσον αφορά επιδόσεις? Είναι καλύτερη λύση να παέι σε turbo πχ golf gt ή tsi?
Πηγαινε οδηγησε τα και τα 2 και θα βρεις μονος σου την απαντηση.
Καλο ειναι να ακους γνωμες αλλα εσυ εισαι αυτος που θα το οδηγαει καθε μερα.Προσωπικα επειδη και εγω σκεφτομουν και τα 2, μολις οδηγησα πρωτα το Golf και μετα το Honda, το Honda απορριφθηκε μια και καλη αμεσως μολις τελειωσα το τεστ drive (για τα δικα μου γουστα παντα).
Προσωπικα αλλαγη απο Rallye σε Civic δεν θα την εκανα με τιποτα. Μονο η πισω αναρτηση φτανει.
-
[quote='koumi']ναι όντως το ψάχνω καιρό και δεν παίρνω βιαστικές αποφάσεις.
οσόν αφορά τις τιμές το honda έχει 22450 τελική
το tsi το sportiline exei 19900
-
ναι καί άμα βάλεις και ηλιοροφή και δερματινα καθίσματα και ....
φτάνει 25000 -
υπάρχει έκδοση tsi με στάνταρ αισθητήρες βροχής, φωτων, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, σαλόνι με...πολυμορφικές ικανότητες, χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control και ότι ξέχασα; νομίζω ότι δεν συγκρίνονται σε εξοπλισμο
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
υπάρχει έκδοση tsi με στάνταρ αισθητήρες βροχής, φωτων, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, σαλόνι με...πολυμορφικές ικανότητες, χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control και ότι ξέχασα; νομίζω ότι δεν συγκρίνονται σε εξοπλισμουπάρχει. in their dreams
-
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
υπάρχει έκδοση tsi με στάνταρ αισθητήρες βροχής, φωτων, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, σαλόνι με...πολυμορφικές ικανότητες, χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control και ότι ξέχασα; νομίζω ότι δεν συγκρίνονται σε εξοπλισμοΥπάρχουν όλα αυτά στον προαιρετικό, πρέπει να ναι υποχρεωτικά στο βασικό;
έστω και στον προαιρετικό, θα κάνει 2-3 μήνες να 'ρθει, λιγότερο από το βασικό Civic
-
Δηλαδή σε 4 χρόνια θα έχουμε αυτοκίνητο στα χέρια μας!!!
Υ.Γ. Ζητώ συγγνώμη από τους υπομονετικούς Civicάδες και γενικά όσους περιμένουν τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγείλει, αλλά δεν άντεξα!!! Καλό κουράγιο παίδες, η αναμονή ελπίζω να ανταμειφθεί.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
υπάρχει έκδοση tsi με στάνταρ αισθητήρες βροχής, φωτων, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, σαλόνι με...πολυμορφικές ικανότητες, χειριστήρια στο τιμόνι, cruise control και ότι ξέχασα; νομίζω ότι δεν συγκρίνονται σε εξοπλισμοΥπάρχει το Golf plus TSI με πολυμορφικές δυνατότητες
και στάνταρ cruise control
με 20,740 ευρώαλλά, γιατί θα πρέπει να έχει οπωσδήποτε όλα τα παραπάνω?
οι εταιρείες δεν έχουν τις ίδιες εκδόσειςγι' αυτό υπάρχουν οι παραγγελίες (3μήνες)
Ηonda Civic 2005