-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
χθες ειδα και το καινουριο type-r....Και εγώ, ήταν πίσω μου αλλά δεν βλέπεις πολύ καλά πίσω στην Enzo και δεν παρατήρησα λεπτομέρειες μόνο οτι ήταν κίτρινο
Αυτά τα φακελάκια στον avatar έχουν σίγουρα ζάχαρη -
Βασικά και η ορατότητα μπροστά είναι τραγική από την άποψη οτι δεν βλέπεις που τελειλωνει το αμάξωμα...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Βασικά και η ορατότητα μπροστά είναι τραγική από την άποψη οτι δεν βλέπεις που τελειλωνει το αμάξωμα...Σε ελάχιστα σύγχρονα αυτοκίνητα βλέπεις πού τελειώνει το αμάξωμα.
-
winmik που το βρηκες ρε θηριο και θα το χεις και 2 μερες?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Βασικά και η ορατότητα μπροστά είναι τραγική από την άποψη οτι δεν βλέπεις που τελειλωνει το αμάξωμα...
Σε ελάχιστα σύγχρονα αυτοκίνητα βλέπεις πού τελειώνει το αμάξωμα.
Σωστό αλλά προσοχή να μη βγείς από το πικαντο και μπεις σε κανένα μεγάλο μετά!!!
-
Λοιπόν επέστρεψα μετά από μερικές βόλτες!
Απαντάω σε όσα μπορώ, αλλά λόγω έλλειψης εμπειρίας μάλλον δεν θα βγάλετε και πολλά συμπεράσματα (19 είμαι, πόσα αμάξια να έχω οδηγήσει!)
Τι ερωτησεις? Πες τα ΟΛΑ
-
Το μοτερ πως σου φαινεται? Καλο ή 'χλιαρο'? Σε προτρεπει να του πιεις το αιμα?
-
Αναρτηση: Γερνει? κοπαναει?
-
ΘΟΡΥΒΟΣ. Ενοχλητικος ή οχι? Πολλα εχουν γραφτει γι' αυτο
-
Τιμονι? ΟΚ ειναι γρηγορο αλλα απο αισθηση τι λεει?
5)Επιλογεας? Κλασσικος Honda ή χαλαρος?
1,5.) Δυστυχώς δεν έχω μεγάλη εμπειρία για να απαντήσω συγκριτικά με κάποιο άλλο μοντέλο. Το μοτέρ μπορώ να πω με ικανοποίησε, ειδικά με 'μεγάλες' δευτέρες και τρίτες που κινήθηκα κυρίως μου φάνηκε αρκετά επιθετικό. Ο επιλογέας παρά το μάλλον περίεργο σχήμα του είναι αρκετά βολικός στο χέρι, επαναλαμβάνω όμως δεν μπορώ να έχω αντικειμενική άποψη για τη κλιμάκωση, σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
2.) Η ανάρτηση με ικανοποίησε πλήρως, ήταν αρκετά σφιχτή όπως είχε ακουστεί, και αν και κινήθηκα σε δρόμους με αρκετά μπαλώματα-μικρολακκούβες, δεν με κούρασε. Κανένα παράπονο, ήταν όπως ακριβώς την ήθελα.
3.) Ο θόρυβος είναι υπαρκτός, αλλά δεν με ενόχλησε, καλό είναι να το 'νιώθεις' κιόλας το αυτοκίνητο. Δεν τον θεωρώ υπερβολικό, να είμαι ειλικρινής τα περίμενα χειρότερα τα πράγματα από αυτά που είχα ακούσει. Βοηθάει κιόλας το ότι ανεβαίνει αυτόματα η ένταση από το ηχοσύστημα όσο αυξάνεται η ταχύτητα, οπότε 'κρύβεται' κατά κάποιον τρόπο.
4.) Για το τιμόνι δεν έχω προλάβει να βγάλω συμπέρασμα. Είναι μάλλον αρκετά μικρότερο από αυτό που έχω συνηθίσει, οπότε θα πρέπει να το 'μάθω' λίγο...
Συνεχίζω...
winmik που το βρηκες ρε θηριο και θα το χεις και 2 μερες?
O ... 'dealer της γειτονιάς' είναι γνωστός μας και το έχω ήδη παραγγείλει, οπότε δεν είχε πρόβλημα να το πάρω να το δοκιμάσω με την ησυχία μου το Σαβ/κο. Παράδοση (1.8 Sport μαύρο) μου είπε για Ιούλιο, αρχές.
Επίσης για την ορατότητα : μπροστά όντως δεν βλέπεις τίποτα, αλλά μάλλον θυσιάζεται χωρίς σκέψη αν είναι να υπάρχει καλύτερο αποτέλεσμα από αεροδυναμικής άποψης. Δεν ανησυχώ, συνήθεια είναι. Σε ότι αφορά προς τα πίσω, είναι το μελανό σημείο του αυτοκινήτου. Όταν κινείσαι κανονικά δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα (η ευθεία της αεροτομής απλά κόβει το πίσω αυτοκίνητο στη μέση), αλλά όταν θέλεις να κάνεις έναν ελιγμό με την όπισθεν, τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα (είναι και φαρδύ το άτιμο...). Ίσωςμε λίγη συνήθεια να ξεπερνιέται...
Αύριο που θα το οδηγήσω πιο πολύ θα επανέλθω με περισσότερα... Έχω προσφερθεί να πάρω έναν φίλο μου από το αεροδρόμιο, οπότε θα το ξεμουδιάσω λίγο...
-
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
Borbos επειδη βλεπω οτι εισαι γνωστης του αντικειμενου, τι ελπιδες εχω να παρω αμαξι νωριτερα, αν το Sport το κανω executive???
δεν το γνωριζω ακριβως αυτο,γινετε χαμος με τις παραγγελιες και ειναι οτι ο καθε dealer πιεζει τα κεντρικα για οσο πιο γρηγορα γινεται!!εγω στη θεση σου θα περιμενα,αξιζει το κοπο!!!τι δωρο σου εκαναν εαν επιτρεπεται?απο που θα το παρεις?
Για δωρο δεν μου ειπανε τιποτα (ακομα... ελπιζω)
Το εχω παραγγειλει στον Σαρακακη στη Γλυφαδα. -
Δεν σου λένε αυτοί, τους λες εσύ.
-
WinMik
ωραιος, περιμενουμε full report οταν το 'ζησεις' λιγακι παραπανω.
Τα καθισματα ειναι αναπαυτικα? Στηριζουν σωστα το σωμα?
-
Ναι, μια χαρά, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα όση ώρα οδήγησα. Ίσως η θέση οδήγησης να την ήθελα λίγο πιο χαμηλά γενικά, αλλά κατά τα άλλα Ok
-
winmik με γεια το σιβικ! πολυ ομορφο, ελπιζω να ειναι τοσο καλο οσο φαινεται...ποσο σου βγηκε συνολικα η τιμη?
-
Ευχαριστώ, μέχρι να το πάρω στα χέρια μου τον Ιούλιο όμως θα επιστρέψω στο Corolla-κι μου (είπαμε, από Δευτέρα! ).
Τιμή 22.490 + 300 οι φόροι!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν σου λένε αυτοί, τους λες εσύ.Μανο να τους πω εγω, αλλα οταν ακομα δεν εχουν καταλογο με τα εξτρα και ο εξοπλισμος ειναι υπερπληρης, τι να ζητησω ο ερμος? Τα πατακια?
Υ.Γ. Αυτο που θα με εφτιαχνε τρελλα θα ηταν κανα car-cinema για τα πισω καθισματα, μιας και εχω μια κορη, σχεδεον τριών ετων, και σκεφτομαστε με την κυρια μου να κανουμε τον ηρωισμο να παμε για δευτερο τεκνο...
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Δεν σου λένε αυτοί, τους λες εσύ.
Μανο να τους πω εγω, αλλα οταν ακομα δεν εχουν καταλογο με τα εξτρα και ο εξοπλισμος ειναι υπερπληρης, τι να ζητησω ο ερμος? Τα πατακια?
Υ.Γ. Αυτο που θα με εφτιαχνε τρελλα θα ηταν κανα car-cinema για τα πισω καθισματα, μιας και εχω μια κορη, σχεδεον τριών ετων, και σκεφτομαστε με την κυρια μου να κανουμε τον ηρωισμο να παμε για δευτερο τεκνο...
Αισθητηρες παρκαρισματος ισως?
Ειναι που ειναι χαλι μαυρο η ορατοτητα προς τα πισω... -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Δεν σου λένε αυτοί, τους λες εσύ.
Μανο να τους πω εγω, αλλα οταν ακομα δεν εχουν καταλογο με τα εξτρα και ο εξοπλισμος ειναι υπερπληρης, τι να ζητησω ο ερμος? Τα πατακια?
Υ.Γ. Αυτο που θα με εφτιαχνε τρελλα θα ηταν κανα car-cinema για τα πισω καθισματα, μιας και εχω μια κορη, σχεδεον τριών ετων, και σκεφτομαστε με την κυρια μου να κανουμε τον ηρωισμο να παμε για δευτερο τεκνο...
εχουν τετοια για το CRV νομίζω, αλλα έτσι και αλλιως τα καλύτερα είναι απο τα έξω μαγαζιά
Πάντως και με 100-150 ευρώ πάς carrefour παίρνεις ένα μικρό dvd φορητό και κάνεις ότι θέλεις. Δεν είναι ανάγκη να το καρφώσεις στο αμάξι μέσα
-
Λοιπόν υστερά από μερικές βόλτες σήμερα στην Κηφισίας και την Αττική οδό, έχω κάπως πιο ολοκληρωμένη άποψη, πολύ καλή σε γενικές γραμμές.
Καταρχάς από άποψη επιτάχυνσης τα πράγματα είναι καλά, αλλά θα ήθελα λίγο περισσότερη ροπή στις αρχές της 2ας. Άμα ζωντανέψει λίγο η 2α, μετά το αμάξι δεν πιάνεται. Τα 180km/h έρχονται χωρίς να το καταλάβεις, με το αμάξι πολύ σταθερό και κανένα τρίξιμο, ακολουθούν επίσης αρκετά εύκολα τα 200 (ήμουν Αττική οδό προς αεροδρόμιο). Σε υψηλές στροφές η 2α και η 3η είναι απόλαυση, αλλά και με 'χλιαρή' 3η γίνεται άνετα προσπέραση.
Σε ότι αφορά τα κρατήματα στις στροφές, η συμπεριφορά του είναι εξίσου καλή, με το VSA να παρεμβαίνει αρκετά συχνά (αυτό δεν ξέρω αν είναι τόσο καλό). Πάντως σε όσες υπερβολές έκανα πάνω σε στροφή, δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, οι διορθώσεις ήταν πολύ καλές. Ειδικά σε έναν γρήγορο διπλό ελιγμό που έκανα πάνω σε στροφή, το κράτημα ήταν εντυπωσιακό. Χωρίς VSA δεν έκανα πειράματα, καθώς το αμάξι είναι 'δανεικό' και δεν ήθελα να το διακινδυνέψω, πριν προλάβω να περάσω λίγο καιρό μαζί του να το συνηθίσω. Btw προς απάντηση σε δικιά μου ερώτηση πιο παλιά (!), το VSA (απ)ενεργοποιείται όποτε θέλεις, χωρίς να χρειάζεται σβήσιμο.
Τέλος σε πιο μικρές λεπτομέρειες, σχετικά με:
-τα καθίσματα : είναι πολύ άνετα, δεν κουράζουν γενικά. Η πλευρική στήριξη είναι ικανοποιητηική, ίσως το κάθισμα θα μπορούσε να έχει λίγο περισσότερο 'βάθος'.
-κλιματισμός : πάνω στην μανία μου με το αμάξι δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα, με αποτέλεσμα να μην το ρυθμίσω καλά. Μία κρύωνα επειδή ήταν πολύ δυνατός και άνοιγα παράθυρα, μια τον έκλεινα και ζεσταινόμουνα. Πάντως με λίγο πείραγμα (είχε αρκετές επιλογές, με τα ρυθμιστικά σε βολική θέση κοντά στο τιμόνι) δε νομίζω να υπάρχει παράπονο.
-cd & ηχοσύστημα : δοκίμασα με ένα δισκάκι με mp3 που έγραψα, το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό. Αργεί λίγο μέχρι να διαβάσει το cd στην αρχή, αλλά αυτό είναι μάλλον λογικό. Αναγνώρισε κανονικά τους φακέλους που είχα, όλα Ok. Δυστυχώς όταν διαλέγεις τραγούδι δεν βλέπεις το όνομα (ή τουλάχιστον εγώ δεν βρήκα τρόπο), οπότε ή επιλογή τύπου 24/123 είναι μάλλον άβολη. Όταν αρχίσει ωστόσο η αναπαραγωγή, μπορείς να δεις filename, track name, artist, album (αλλά περιέργως δεν κύλαγε στην οθόνη, οπότε φαινόταν μόνο οι πρώτοι χαρακτήρες πχ 'Αntonis Rem'. Κρίμα..). Με ελληνικά filenames δεν δοκίμασα. Η αναπαραγωγή χωρίς προβλήματα, ακόμα και σε φουλ ένταση δεν πρόσεξα παραμορφώσεις.Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι για τα χρήματα που ζητάει το αυτοκίνητο, αξίζει και με το παραπάνω. Τόσο από άποψη επιδόσεων όσο και από ποιότητα, βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου σχεδιαστικά και αισθητικά είναι ανεπανάληπτο. Μόνο αμφιλεγόμενο σημείο, η ομολογουμένως futuristic σχεδίαση, θέμα απόλυτα υποκειμενικό.
Στα αρνητικά σημεία επαναλαμβάνω θεωρώ μόνο την ορατότητα προς τα πίσω, όχι τόσο κατά την διάρκεια της οδήγησης (ήδη με δυο μέρες τη συνήθισα πλήρως, βοηθάνε πολύ οι τεράστιοι καθρέφτες), αλλά μόνο όταν κάνεις όπισθεν και στο παρκάρισμα.Εν ολίγοις, το περιμένω από Ιούλιο σαν τρελός
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Σε ότι αφορά τα κρατήματα στις στροφές, η συμπεριφορά του είναι εξίσου καλή, με το VSA να παρεμβαίνει αρκετά συχνάΤο αυτόματο οδήγησες;
-
Οχι βρε το 5θυρο ειναι με VSA στανταρ
-
http://www.honda.co.jp/tech/auto/safety ... index.html
αναπαρασταση
-
Κανείς άλλος πού να το οδήγησε και να έχει άποψη περί θορύβου που έχουνε 'φαγωθεί' τα περιοδικά και τα sites?
Ηonda Civic 2005