-
γιατί να τελειώσει η συζήτηση? Συζητάμε και διαφωνούμε, δεν είναι κακό. Κακό είναι να μιλάμε χωρίς επιχειρήματα. Αν έχεις κάτι να πεις πάνω σε αυτά που γράφω θα ήθελα να το διαβάσω.
Σπύρος
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
OK τελειωνει εδω η συζητηση.Τα σαξοραλα ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου.Εγω τα κατηγορω γιατι δεν εχω διπλωμα,γιατι ειμαι κουλος και μπορει και καθυστερημενος.Παντως και τα crx ηταν ακομα πιο γρηγορα αλλα για μενα αυτα ηταν πολυ πιο τιμια αμαξια.Δεν ισχυριζονται οι ιδιοκτητες τους οτι στριβουν σαν τρενα.Οσοι εχουν σαξοραλα νομιζουν οτι εχουν κατακτησει τον κοσμο.Τσιριμπιμ τσιριμπομ
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
OK τελειωνει εδω η συζητηση.Τα σαξοραλα ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου.Εγω τα κατηγορω γιατι δεν εχω διπλωμα,γιατι ειμαι κουλος και μπορει και καθυστερημενος.Παντως και τα crx ηταν ακομα πιο γρηγορα αλλα για μενα αυτα ηταν πολυ πιο τιμια αμαξια.Δεν ισχυριζονται οι ιδιοκτητες τους οτι στριβουν σαν τρενα.Οσοι εχουν σαξοραλα νομιζουν οτι εχουν κατακτησει τον κοσμο.Αρες μάρες κουκουνάρες...!:-?
-
Τρείς λαλούν και δύο χορεύουν...
Και όλα αυτά σε ένα forum εραστών της αυτοκίνησης...
Και κάτι ακόμα...
Το οτι το Fiesta έχει ESP ( το οποίο υποθέτω οτι δεν θα απενεργοποιείται ) δεν σημαίνει οτι δεν θα πέφτει σε κολώνες... -
...κι επίσης εφόσον το 106 θεωρείται 'κουβά' τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το Fiesta (ίδια κατηγορία οχημάτων) δεν είναι...?
Πώς τον εννοείς τον 'κουβά'..?
Μάθαμε μία λέξη κ την πετάμε συνέχεια.
Ολα τα Σαξόραλλα κουβάδες αλλά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
...κι επίσης εφόσον το 106 θεωρείται 'κουβά' τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το Fiesta (ίδια κατηγορία οχημάτων) δεν είναι...?Πώς τον εννοείς τον 'κουβά'..?
Μάθαμε μία λέξη κ την πετάμε συνέχεια.
Ολα τα Σαξόραλλα κουβάδες αλλά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Εκτός από τα Golf
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
...κι επίσης εφόσον το 106 θεωρείται 'κουβά' τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το Fiesta (ίδια κατηγορία οχημάτων) δεν είναι...?
Πώς τον εννοείς τον 'κουβά'..?
Μάθαμε μία λέξη κ την πετάμε συνέχεια.
Ολα τα Σαξόραλλα κουβάδες αλλά τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Εκτός από τα Golf
-
ΜΗΝ ΧΑΝΕΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''
Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.
Μήπως έφταιγαν τα χέρια σου και όχι το rallye???
Nαι αυτά έφταιγαν,το ζόριζαν πολύ.Αντι να του βαλω νίτρο και να τρεχω στην Βούτα έχοντας έναν πειραγμένο κουβά, ήθελα να δω αν όντως στρίβει,και στρίβει αλλά όχι τόσο ώστε να χαρακτηριστεί legend.
-
Ψυχραιμια... Δεν συγκρινονται αυτα τα δυο αυτοκίνητα. Πως να συγκρινεις ένα σπαρτιατικο 1600 με αισθητική της δεκαετίας του 90 και γυμνό απο εξοπλισμό, με ένα συχρονο αυτοκίνητο 2000 κ.εκ με πλήρη εξοπλισμό;;Δεν είναι δόκιμη η σύγκριση!! Εξαιρετικό το Ραλί, οσοι το έχουν οδηγήσει έχουν να το λένε αλλα μεχρι εκει. Το ST στα χρηματα που θα πουλιέτε με τον εξοπλισμό και τις επιδόδεις που έχει στα χαρτία δείχνει εξαιρετικό απο όποια άποψη και να το δεις. Μενει να μας αποδείξει τι θα κάνει στον δρόμο και ειδικά στους γλιστερούς ελληνικούς δρόμους.
-
Άλλη μια συζήτηση που δεν βγάζει πουθενά....
Συγκρίνουμε αυτοκίνητα από διαφορετικές εποχές και διαφορετικής φιλοσοφίας...
Το ίδιο πράγμα είχαμε όταν προσπαθούσαμε να συγκρίνουμε c2 vts με saxo vts και rally σε άλλη Θ. Ενότητα...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ε οχι και legend το rallye,μην παμε στο αλλο άκρο.Ενα αυτοκινητάκι ήτανε,να μου πείτε πχ το renault williams ναι,άλλη φάση.Πές μου ένα άλλο αυτοκίνητο που να είχε δεκαετή παρουσία στους αγώνες , να πρωταγωνιστεί συνέχεια και να μην έχει αντικατασταθεί ακόμη από κάτι άλλο!
Όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά και στην Μ.Βρεττανία , στην Γαλλία , Ιταλία , Ισπανία , Πορτογαλλία , Γερμανία κ.ο.κ.
Εγώ θα το έλεγα η Ιντεργκράλε του φτωχού , γιατί με ένα κείτζ και μία ανάρτηση πρωταγωνιστούσες/εις στα 1600!!!
Κόστος για να το κάνεις αυτό , κάτω από 15,000 ευρώ!!!
Εξήγησε μου πώς γίνεται στην Ανάβασης Αγ.Άννας να έχουμε **41 **σαξόραλλα σε 114 συμμετοχές? (Δεν υπολογίζω άλλα 6 που φοράνε το μοτέρ του ραλλύ/σάξο) ? Renault Clio Williams 3 + 1 Ragniotti!!!
Δηλαδή τι άλλο ζητάς για να γίνει Legend?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''
Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.
Μήπως έφταιγαν τα χέρια σου και όχι το rallye???
Nαι αυτά έφταιγαν,το ζόριζαν πολύ.Αντι να του βαλω νίτρο και να τρεχω στην Βούτα έχοντας έναν πειραγμένο κουβά, ήθελα να δω αν όντως στρίβει,και στρίβει αλλά όχι τόσο ώστε να χαρακτηριστεί legend.
Το ''τόσο'' τι σημαίνει για σένα??Δηλαδή με τι το συγκρίνεις??Με μια 911 turbo ή με ένα άλλο,ίδιας φιλοσοφίας και μεγέθους αυτοκίνητο???
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''
Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.
Μήπως έφταιγαν τα χέρια σου και όχι το rallye???
Nαι αυτά έφταιγαν,το ζόριζαν πολύ.Αντι να του βαλω νίτρο και να τρεχω στην Βούτα έχοντας έναν πειραγμένο κουβά, ήθελα να δω αν όντως στρίβει,και στρίβει αλλά όχι τόσο ώστε να χαρακτηριστεί legend.
Θα ήθελα να ακούσω έναν ορισμό της λέξης ''κουβάς''απο όλους αυτούς που τη χρησιμοποιούνε για το ραλί,για να δούμε και ποιοί είναι οι πραγματικοί κουβάδες
-
Ειναι ατυχης η συγκριση του φιεστα που δεν εχει καν βγει στο δρομο ακομα με το (ομολογουμενα πολυ πετυχημενο) ραλι οσο διαχρονικο κ αν ειναι. Προκειται απλα για ανομοια πραγματα. Υπομονη να κυκλοφορησει το τοσο το ST οσο κ το CZT, το 1007 RC κ δεν ξερω τι αλλο θα εχει βγει ως τοτε να κανουμε οσες συγκρισεις θελουμε.
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Èá Þèåëá íá áêïýóù Ýíáí ïñéóìü ôçò ëÝîçò ''êïõâÜò''áðï üëïõò áõôïýò ðïõ ôç ÷ñçóéìïðïéïýíå ãéá ôï ñáëß,ãéá íá äïýìå êáé ðïéïß åßíáé ïé ðñáãìáôéêïß êïõâÜäåòÊýñéå ,êýñéå Ná ðù åãþ ? Íá ðþ åãþ?
ÊïõâÜò ëÝãåôáé ïðïéäÞðïôå áõôïêßíçôï êÜôù ôùí 4Üñùí ìÝôñùí êáé óôñßâåé ðïëý êáëýôåñá áðï áñêåôÜ ðïõ Ý÷ïõí ìÞêïò ìåãáëýôåñï ôùí 4áñùí
Åðßóçò ãéá íá ÷áñáêôçñéóôåß 'êïõâÜò' Ýíá áõôïêßíçôï ðñÝðåé íá åßíáé áñêåôÜ öèçíü ìå ÷Üëéá ðëáóôéêÜ êáé íá ðñïÝñ÷åôáé áðï ÃáëëéêÞ åôáéñßá -êáôá ðñïôßìçóç Ðåæþ Þ êáé ÓéôñïÝí ,âáóéêÞ äå ðñïõðüèåóç íá ìçí âïëåõïíôáé Ýõêïëá ïé ðßóù .ÊÜôï÷ïò ôçò Üíåôçò/Þðéáò/âáñýôåñçò Ýêäïóçò Ñáëëß -206 1,6 16v xs
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Κάτοχος της άνετης/ήπιας/βαρύτερης έκδοσης Ραλλί -206 1,6 16v xsΣαν συνάδελφος (με τον gskarmou) έχω να δηλώσω τα εξής :
Εντάξει, το Rallye είναι κουβάς για κάποιον που ψάχνει καλά πλαστικά και αξιόπιστη ποιότητα συναρμολόγησής τους, καλούς χώρους, πρωτοποριακή σχεδίαση από μέσα (από έξω το 106 είναι πολύ όμορφο, ειδικά το GT), ασφαλώς (για τον μέσο οδηγό) γρήγορη οδήγηση, όχι απότομε αντιδράσεις.
Το Rallye είναι θεϊκό για όσους θέλουνε πολύ καλό κράτημα, πολύ δυνατές επιδόσεις, άκρως ρυθμίσιμη συμπεριφορά, διασκδαστική οδήγηση.Όλα είναι θέμα επιλογών...
-
Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
OK ôåëåéùíåé åäù ç óõæçôçóç.Ôá óáîïñáëá åéíáé ôá êáëõôåñá áõôïêéíçôá ôïõ êïóìïõ.Åãù ôá êáôçãïñù ãéáôé äåí å÷ù äéðëùìá,ãéáôé åéìáé êïõëïò êáé ìðïñåé êáé êáèõóôåñçìåíïò.Ðáíôùò êáé ôá crx çôáí áêïìá ðéï ãñçãïñá áëëá ãéá ìåíá áõôá çôáí ðïëõ ðéï ôéìéá áìáîéá.Äåí éó÷õñéæïíôáé ïé éäéïêôçôåò ôïõò ïôé óôñéâïõí óáí ôñåíá.Ïóïé å÷ïõí óáîïñáëá íïìéæïõí ïôé å÷ïõí êáôáêôçóåé ôïí êïóìï.........êáé ïé áíåãêÝöáëïé ìå honda å÷ïõí êáôáêôÞóåé ôéò åõèåßåò ....
ïõðò îÝ÷áóá áõôü åßíáé ðñïíüìéá ðïõ Ý÷ïõí üëïïïïé ü÷é ìüíï ïé ÷ïíôÜêçäåò .Ôï Ýíôïíï ãéá íá îÝñïõìå ðïéïýò 'èÜâïõìå' ü÷é üðïéïí íá 'íáé!!
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
........και οι ανεγκέφαλοι με honda εχουν κατακτήσει τις ευθείες .....
Καλά κάνουν όσοι το κάνουν. Για φαντάσου να θέλανε να κατακτήσουν κ τις στροφές με τα σιβίκ και τα CRX, πόσα θύματα παραπάνω θα είχαμε.
-
Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
Οτι το Fiesta ειναι διλιτρο δεν το κοιταει κανεις;
Οτι θα εχει τεκμηριο (ετσι που τα καταφεραν) δεν πειραζει κανενα;
Οτι τα εξοδα ασφαλισης και τα τελη κυκλοφοριας θα ειναι αλλου δεν το κοιταμε;
Οτι το κοστος χρησης και συντηρησης θα ξεφευγει απο την κατηγορια των μικρων δεν το σκεφτομαστε;Ας ξυπνησουμε και ας μιλησουμε για το κοσμο που ζουμε και οχι για το κοσμο που θα θελαμε να ζουμε.
Rallye for ever!
τεκμηρια????που ζεις?
ασφαλεια?ρωτα τον ασφαλιστη σου να σου πει την τραγικη διαφορα των 50 ευρωτο 6αμηνο!!
Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.BYE BYE RALLYE.FIESTA ST 150 PS