-
No problem για τις αποριες!:D
Εχουμε και λεμε:1)O Wankel στις 3000-4000 στροφες ψιλοκοιμαται(ουτε καν ακουγεται!) και το αμαξι συμπεριφερεται πολυ φιλικα,σαν οικογενειακο. Οποτε μια 16μετρη νταλικα με αυτες τις στροφες δεν θα την μαζεψει ανετα με 3η-4η. Το αμαξι μεταμορφωνεται μετα τισ 5000-5500 στροφες και εκει ο κινητηρας αναπνεει. Ξερεις τι ειναι να αλλαζεις ταχυτητα στις 10000 στροφες και ο Wankel να μουγκριζει;;
2)Ουτε εχω αγωνιστικη αδεια ουτε μηχανικος εξελιξης αυτοκινητοβιομηχανιας ειμαι,οποτε ναι το τιμονι ελαφραινει και το αισθανεσαι. Το τιμονι παντως με βοηθησε αρκετα στο να μαθω το αμαξι,οπως και το πολυ βολικο κιβωτιο.
3)Μεχρι στιγμης και λογω του οτι λειπω συχνα,εχω κανει μονο 5500χλμ,οποτε δεν εχω κανει σερβις. Στη Μαζντα μου ειπαν οτι στα 20000χλμ ειναι το πρωτο.
4)Οι πορτες αυτες ειναι οτι πιο βολικο εχω δει σε κουπε αμαξι και αντικαθιστουν το εκνευριστικο ριξιμο του μπροστινου καθισματος!Αν καποιος δυσκολευεται μαλλον ειναι οντως θεμα IQ.
5)H ορατοτητα απο τη θεση του οδηγου συνολικα ειναι η εξης:ΑΨΟΓΗ μπροστα,οπου δεσποζουν τα φτερα,αλλα περιορισμενη πισω και διαγωνια πισω.Αυτο οφειλεται κυριως στο μικρο πισω παρμπριζ,οποτε υπαρχει μια δυσκολια στο παρκαρισμα η‘ στην οπισθεν!
Ελπιζω να σε καλυψα.
ΔημητρηςΟ χρήστης gskarmou έγραψε:
Aγαπητέ Giovanni
Aπορίες δεν είπες να ρωτήσουμε? τώρα την πάτησες χεχεχε
Και τώρα speak skoulikαπο κατανάλωση τουλάχιστον ντάξει δεν περιμέναμε και κανα υβριδικό 230 και 192 είναι αυτά θα πεινάνε , να μην τα ταίσεις ??
Οι δικές μου ερωτήσεις έχουν να κάνουν με τα εξής :
1.Μισά γκάζια 3000-4000 τί απόκριση δίνει ο Βάνκελ με 3η -4η (δλδ μια 16μετρη νταλικούλα την μαζεύει άνετα? χαλαρά?ζορίζεται?)
2.Ανοικτές καμπές όντως ελαφραίνει το τιμόνι σε αίσθηση ή πρέπει να έχεις αγωνιστική άδεια και να είσαι μηχανικός εξέλιξης αυτοκινητοβιομηχανίας για να το καταλάβεις .?
3.Σέρβις κάθε πόσο ,και πόσο?
4.Τελικά είναι τόσο δύσκολο το να μπαίνουν με αυτές τις πόρτες ή είναι θέμα IQ επιβατών ?
5 .Περιφερειακή ορατότητα πώς πάμε (όχι δεν εννοώ τα μπροστινά παράθυρα αν χρειάζονται υαλοκαθαριστήρες :
Για αρχή αυτά -μην τρομάξεις και φύγεις τώρα που εμφανίστηκες και μην ανυσηχείς θα έρθουν και άλλεςΦιλικα Γιάννης
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Ξενερωσα τελειως μολις το ειδα.... Το μεγαλο RX-8 ηταν διακαης ποθος μου το καλοκαιρι, αλλα τα 40 χιλιαρικα ηταν πολλα
Ετσι συμβιβαστηκα με μια Corolla TS... Και τωρα που μου την παραδιδουν, βλεπω το μικρο RX-8 ξαφνικα να ερχεται με ιδιους ιππους και πολυ καλη τιμη....Νιωθω μ@λ@κ@ς....μακαρι να το ηξερα το καλοκαιρι...
Ο μονος προβληματισμος για αυτο το RX-8 ειναι οσον αφορα την αξιοπιστια του κινητηρα αφου εχω ακουσει διαφορα για δ'αυτους....αλλα κατα τα αλλα νομιζω κατεβαζει τα ρολα στην κατηγορια των κατω των 30.000 ευρω αυτκινητων...
Τι κριμας να μην το ξερω νωριτερα....τωρα θα μεινω με την corolla, που οσο καλο αυτοκινητο και αν ειναι δεν εχει αυτο το κατι στην εμφανηση που κανει το RX-8 τοσο ξεχωριστο και πανεμορφο....ισως το ομορφοτερο πενταθυρο, πολυ απλα γιατι δεν φαινεται οτι ειανι πενταθυρο...
πουλα αμέσως το Κορόλα και πάρε αυτό που θέλεις. αντε να χάσεις 1000 ευρώ.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Για να σας μαζέψω λίγοΑπο τιμές σέρβις αναλώσιμων έχει ακούσει κανείς τίποτα ?
από ότι διαβάζω είναι χαμηλές...
-
Ο χρήστης Giovanni έγραψε:
No problem ãéá ôéò áðïñéåò!:D
Å÷ïõìå êáé ëåìå:1)O Wankel óôéò 3000-4000 óôñïöåò øéëïêïéìáôáé(ïõôå êáí áêïõãåôáé!) êáé ôï áìáîé óõìðåñéöåñåôáé ðïëõ öéëéêá,óáí ïéêïãåíåéáêï. Ïðïôå ìéá 16ìåôñç íôáëéêá ìå áõôåò ôéò óôñïöåò äåí èá ôçí ìáæåøåé áíåôá ìå 3ç-4ç. Ôï áìáîé ìåôáìïñöùíåôáé ìåôá ôéó 5000-5500 óôñïöåò êáé åêåé ï êéíçôçñáò áíáðíååé. Îåñåéò ôé åéíáé íá áëëáæåéò ôá÷õôçôá óôéò 10000 óôñïöåò êáé ï Wankel íá ìïõãêñéæåé;;
2)Ïõôå å÷ù áãùíéóôéêç áäåéá ïõôå ìç÷áíéêïò åîåëéîçò áõôïêéíçôïâéïìç÷áíéáò åéìáé,ïðïôå íáé ôï ôéìïíé åëáöñáéíåé êáé ôï áéóèáíåóáé. Ôï ôéìïíé ðáíôùò ìå âïçèçóå áñêåôá óôï íá ìáèù ôï áìáîé,ïðùò êáé ôï ðïëõ âïëéêï êéâùôéï.
3)Ìå÷ñé óôéãìçò êáé ëïãù ôïõ ïôé ëåéðù óõ÷íá,å÷ù êáíåé ìïíï 5500÷ëì,ïðïôå äåí å÷ù êáíåé óåñâéò. Óôç Ìáæíôá ìïõ åéðáí ïôé óôá 20000÷ëì åéíáé ôï ðñùôï.
4)Ïé ðïñôåò áõôåò åéíáé ïôé ðéï âïëéêï å÷ù äåé óå êïõðå áìáîé êáé áíôéêáèéóôïõí ôï åêíåõñéóôéêï ñéîéìï ôïõ ìðñïóôéíïõ êáèéóìáôïò!Áí êáðïéïò äõóêïëåõåôáé ìáëëïí åéíáé ïíôùò èåìá IQ.
5)H ïñáôïôçôá áðï ôç èåóç ôïõ ïäçãïõ óõíïëéêá åéíáé ç åîçò:ÁØÏÃÇ ìðñïóôá,ïðïõ äåóðïæïõí ôá öôåñá,áëëá ðåñéïñéóìåíç ðéóù êáé äéáãùíéá ðéóù.Áõôï ïöåéëåôáé êõñéùò óôï ìéêñï ðéóù ðáñìðñéæ,ïðïôå õðáñ÷åé ìéá äõóêïëéá óôï ðáñêáñéóìá ç‘ óôçí ïðéóèåí!
Åëðéæù íá óå êáëõøá.
Äçìçôñçò- Ôï ðåñéìÝíá áðï áôìïóöáéñéêü ìïôÝñ ðïõ ðÜåé øçëÜ ,ðïëý øçëÜ .....áëëÜ ùò öåñÝëðéò Ýëåãá ìÞðùò ,áí ,ìðïñåß ...êïéíþò êáé ôï 'óêõëü ÷ïñôÜôï êáé ôçí ðßôá ïëÜêåñç' ,äåí ðåéñÜæåé êáëü åßíáé êáé ôï êéâþôéï
2.Áõôü óçìÜíåé üôé äåí õðÜñ÷åé ðïëý âÜñïò åìðñüò ,ïðüôå Ýíá ìéêñü óðüéëåñ êáé èá ôæÜìé -åßíáé êáé åêåßíïò ï ìðñïóôéíüò ôïõ ôïýñìðï á÷
**ÄçëáäÞ áõôü óçìáßíåé êáé ëéãüôåñá ìïýôñá óôá ÷ùóÝ óå óôåíü åðáñ÷éáêü?Á÷áá
3.Íï problem
4.Aõôü êáé áí åßíáé äéáöùôéóôéêü
5.Coupe ÂáóéêÜ üôé êáé ãéá ôï .1.
ÄçìÞôñç Åíá ìåãÜëï Åõ÷áñéóôùùù êáé êáëÜ ÷éëéüìåôñá
- Ôï ðåñéìÝíá áðï áôìïóöáéñéêü ìïôÝñ ðïõ ðÜåé øçëÜ ,ðïëý øçëÜ .....áëëÜ ùò öåñÝëðéò Ýëåãá ìÞðùò ,áí ,ìðïñåß ...êïéíþò êáé ôï 'óêõëü ÷ïñôÜôï êáé ôçí ðßôá ïëÜêåñç' ,äåí ðåéñÜæåé êáëü åßíáé êáé ôï êéâþôéï
-
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=42501
Κάτω κάτω έχει και τιμές σέρβις. Αν είναι όντως αυτές, να πουλησω το 1.400άρι
Οπότε σαν σοβαρό κόστος χρήσης... τα δύο πίσω ελαστικά (οκ και η πλήρωση λαδιού)
-
Ο χρήστης nam έγραψε:
Áðï ôï rx8 forum-greece, êáíåíáò äåí åé÷å ìðïõêüìáôá.
Óå 5500Km, å÷åé êáôáíáëþóåé 850ccëáäáêé.
ÏäçêÞ óõìðåñéöïñá, ìïõ èçìÞæåé ôçí alfa gt junior , ðïõ åé÷á ðáëéÜÌðÞêá êáé åãù ãéá ëßãï øá÷ôÜ ....áí êáé ôï êáßù ëÜäé êáé âåíæßíç äåí åßíáé ðñïíüìéï ôïõ ÂÜíêåë êáßíå êáé Üëëá üôáí æïñßæåéò êáé ðïëý ìÜëéóôá
ÔåëéêÜ ôá ðåñéóóüôåñá áðü ôá 'ðñïâëÞìáôá' ôïõ RX-8 ôá Ý÷ïõí åöåýñåé ïé 'êáêÝò ãëþóóåò ôçò áãïñÜò' êáé áõôïß ðïõ øÜ÷íïõí íá âñïýíå ðùò åßíáé äõíáôüí Ýíá ÌÜæíôá íá åßíáé êáëýôåñï áðü ôá Ãåñìáíéêü ôïõò...
Âñå ïõóôÊëïôóò ìðáö êáé ëïéðåò åõãåíéêÝò ÷åéñïíïìßåò
Áí êñßíù êáé áðï êÜðïéåò ðåñéãñáöÝò ìáêñïçìåñßáò éäéùôéêÝò êáé êÜðïéåò 'äçìüóéåò ' ðåñéãñáöÝò áíôßóôïé÷åò áõôü ðïõ ëÝò äåí åßíáé ôåëéêÜ äåí ôéò êüâù ãéá 'ãëþóóåò' ....'ãéãÜíôéá êáëáìÜñéá' åßíáéÄëä ôþñá ãéá
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=42501ÊÜôù êÜôù Ý÷åé êáé ôéìÝò óÝñâéò. Áí åßíáé üíôùò áõôÝò, íá ðïõëçóù ôï 1.400Üñé
Ïðüôå óáí óïâáñü êüóôïò ÷ñÞóçò... ôá äýï ðßóù åëáóôéêÜ (ïê êáé ç ðëÞñùóç ëáäéïý)
-
Απίθανο! Περιμένω αναλυτικό τεστ για να μάθουμε περισσότερα.
-
Το κοστος χρησης δειχνει εντυπωσιακα χαμηλο!
Λιγοτερο και απο 1400αρι πολης!!!Για μενα ειναι μια απο τις καλυτερες επιλογες στη κατηγορια του. Σιγουρα δεν ειναι ενα 'καθαροαιμο' εργαλειο, αλλα ενα πολυ καλο και πολιτισμενο σπορ GT.
Παιδια, δεν υπαρχει μοτερ υψηλης αποδοσης που να στροφαρει τοσο ψηλα και να μην καει λαδι.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Η μηχανη γενικά δεν ειναι καλο να σβήνει απότομα,ειτε ατμοσφαιρικο,είτε τούρμπο είτε wankel.
Το πρόβλημα ειναι γνωστό αλλα δεν ξέρω κατά πόσον όντως έχει λυθεί με την ECU,διαβαζοντας στο αμερικανικο forum ειχα σχηματίσει την εντύπωση ότι δεν είχε λυθεί και ότι χτυπαει συνήθως στα πιο ψυχρά κλίματα,οι εδώ συνφορουμίστες κατοχοι είχαν γράψει ότι δεν αντιμετωπίζουν τέτοια προβλήματα.ρε παιδια, αυτό το κάνω και εγω με το astra.... δεν το σβηνω αποτομα....
Σιγα το προβλημα....
Το σύνθημα για το RX-8 είναι
Βαλε λάδι κι έλα Βράδυ.... (μεγάλη γ....παγίδα)
-
Το in.gr έχει μια παρουσίαση καθώς επίσης και τιμές service...
Όλα καλά και... οικονομικάhttp://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=42501
-
παντως ρε μαγκες καλα ολα αυτα αλλα εχοντας μιλησει με κανα δυο ανθρωπους που κατεχουν το αντικειμενο μου εχουν πει πως ενας βανκελ κινητηρας στην καλυτερη των περιπτωσεων εχει την μιση διαρκεια ζωης απο εναν εμβολοφορο!!δεν ειναι λιγο κακο αυτο???
-
Ο χρήστης μιχαλης1978 έγραψε:
παντως ρε μαγκες καλα ολα αυτα αλλα εχοντας μιλησει με κανα δυο ανθρωπους που κατεχουν το αντικειμενο μου εχουν πει πως ενας βανκελ κινητηρας στην καλυτερη των περιπτωσεων εχει την μιση διαρκεια ζωης απο εναν εμβολοφορο!!δεν ειναι λιγο κακο αυτο???κατι τετοιο μου λενε και μενα....
Βεβαια λενε ότι αυτα ισχυουν για τα παλια ρχ-7 κλπ... και οτι τα καινουργια ειναι οκ...
Βεβαια αν ειναι αληθεια η ψεματα θα το μαθουμε σε 10 χρονια
-
Καλησπέρα,
Σχετικά με τους κινητήρες wankel που εδρεύουν στα RX-7. Αν ο χρήστης - κάτοχος κάνει σωστή συντήρηση και προσεκτική χρήση του moter, ο wankel κινητήρας έχει ωφέλιμο όριο ζωής όσο και ένας εμβολοφόρος επιδόσεων.
Το γεγονός ότι ο wankel κινητήρας έχει κακή φήμη στην πατρίδα μας, οφείλεται στο γεγονός ότι οι μηχανικοί πίσω στις μέρες που πρωτοκυκλοφόρησαν τα RX-7 δεν είχαν ΙΔΕΑ για το πως λειτουργεί και πως πρέπει να συντηρείται ένας τέτοιος κινητήρας.
Τα πράγματα όμως στις μέρες μας έχουν αλλάξει. Ευτυχώς!Αν μπορώ να λύσω κάποια απορία περί wankel και ειδικότερα RX-7, θα χαρώ ιδιαιτέρως!
Κώστας Μπεβούδας
http://www.RX-7Club.gr -
Ο χρήστης topaz έγραψε:
Καλησπέρα,Σχετικά με τους κινητήρες wankel που εδρεύουν στα RX-7. Αν ο χρήστης - κάτοχος κάνει σωστή συντήρηση και προσεκτική χρήση του moter, ο wankel κινητήρας έχει ωφέλιμο όριο ζωής όσο και ένας εμβολοφόρος επιδόσεων.
Το γεγονός ότι ο wankel κινητήρας έχει κακή φήμη στην πατρίδα μας, οφείλεται στο γεγονός ότι οι μηχανικοί πίσω στις μέρες που πρωτοκυκλοφόρησαν τα RX-7 δεν είχαν ΙΔΕΑ για το πως λειτουργεί και πως πρέπει να συντηρείται ένας τέτοιος κινητήρας.
Τα πράγματα όμως στις μέρες μας έχουν αλλάξει. Ευτυχώς!Αν μπορώ να λύσω κάποια απορία περί wankel και ειδικότερα RX-7, θα χαρώ ιδιαιτέρως!
Κώστας Μπεβούδας
http://www.RX-7Club.grμακαρι... να είναι έτσι
Ολοι πρεπει να το δουνε παντως σαν ειδικο αυτοκινητο.Δεν θα είναι σαν Honda Type-R αξιόπιστο... αλλα είναι στην κατηγορια (το look δεν παιζεται) και εχει και γκαζιαααααααααααααα
-
Ο χρήστης Giovanni έγραψε:
No problem για τις αποριες!:D
Εχουμε και λεμε:1)O Wankel στις 3000-4000 στροφες ψιλοκοιμαται(ουτε καν ακουγεται!) και το αμαξι συμπεριφερεται πολυ φιλικα,σαν οικογενειακο. Οποτε μια 16μετρη νταλικα με αυτες τις στροφες δεν θα την μαζεψει ανετα με 3η-4η. Το αμαξι μεταμορφωνεται μετα τισ 5000-5500 στροφες και εκει ο κινητηρας αναπνεει. Ξερεις τι ειναι να αλλαζεις ταχυτητα στις 10000 στροφες και ο Wankel να μουγκριζει;;
2)Ουτε εχω αγωνιστικη αδεια ουτε μηχανικος εξελιξης αυτοκινητοβιομηχανιας ειμαι,οποτε ναι το τιμονι ελαφραινει και το αισθανεσαι. Το τιμονι παντως με βοηθησε αρκετα στο να μαθω το αμαξι,οπως και το πολυ βολικο κιβωτιο.
3)Μεχρι στιγμης και λογω του οτι λειπω συχνα,εχω κανει μονο 5500χλμ,οποτε δεν εχω κανει σερβις. Στη Μαζντα μου ειπαν οτι στα 20000χλμ ειναι το πρωτο.
4)Οι πορτες αυτες ειναι οτι πιο βολικο εχω δει σε κουπε αμαξι και αντικαθιστουν το εκνευριστικο ριξιμο του μπροστινου καθισματος!Αν καποιος δυσκολευεται μαλλον ειναι οντως θεμα IQ.
5)H ορατοτητα απο τη θεση του οδηγου συνολικα ειναι η εξης:ΑΨΟΓΗ μπροστα,οπου δεσποζουν τα φτερα,αλλα περιορισμενη πισω και διαγωνια πισω.Αυτο οφειλεται κυριως στο μικρο πισω παρμπριζ,οποτε υπαρχει μια δυσκολια στο παρκαρισμα η‘ στην οπισθεν!
Ελπιζω να σε καλυψα.
ΔημητρηςAγαπητέ Giovanni
Aπορίες δεν είπες να ρωτήσουμε? τώρα την πάτησες χεχεχε
Και τώρα speak skoulikαπο κατανάλωση τουλάχιστον ντάξει δεν περιμέναμε και κανα υβριδικό 230 και 192 είναι αυτά θα πεινάνε , να μην τα ταίσεις ??
Οι δικές μου ερωτήσεις έχουν να κάνουν με τα εξής :
1.Μισά γκάζια 3000-4000 τί απόκριση δίνει ο Βάνκελ με 3η -4η (δλδ μια 16μετρη νταλικούλα την μαζεύει άνετα? χαλαρά?ζορίζεται?)
2.Ανοικτές καμπές όντως ελαφραίνει το τιμόνι σε αίσθηση ή πρέπει να έχεις αγωνιστική άδεια και να είσαι μηχανικός εξέλιξης αυτοκινητοβιομηχανίας για να το καταλάβεις .?
3.Σέρβις κάθε πόσο ,και πόσο?
4.Τελικά είναι τόσο δύσκολο το να μπαίνουν με αυτές τις πόρτες ή είναι θέμα IQ επιβατών ?
5 .Περιφερειακή ορατότητα πώς πάμε (όχι δεν εννοώ τα μπροστινά παράθυρα αν χρειάζονται υαλοκαθαριστήρες :
Για αρχή αυτά -μην τρομάξεις και φύγεις τώρα που εμφανίστηκες και μην ανυσηχείς θα έρθουν και άλλεςΦιλικα Γιάννης
Aν συνεχίζεις να αλλάζεις τις ταχύτητες στον κόφτη θα πάρεις σύντομα τον ρότορα στο χέρι.........
-
Αποφευγω να το πηγαινω κοφτες συνεχεια και χωρις λογο ,αλλα 1-2 φορες δεν αντισταθηκα στον πειρασμο. Και πιστεψε με ο πειρασμος ειναι μεγαλος!
[/quote]
Aν συνεχίζεις να αλλάζεις τις ταχύτητες στον κόφτη θα πάρεις σύντομα τον ρότορα στο χέρι......... [/quote] -
Ο χρήστης Giovanni έγραψε:
Αποφευγω να το πηγαινω κοφτες συνεχεια και χωρις λογο ,αλλα 1-2 φορες δεν αντισταθηκα στον πειρασμο. Και πιστεψε με ο πειρασμος ειναι μεγαλος!Aν συνεχίζεις να αλλάζεις τις ταχύτητες στον κόφτη θα πάρεις σύντομα τον ρότορα στο χέρι.........
δεν παει εγγυηση αυτο? Ποσα χρόνια έχει?
Σκίστου τα πεταλα
-
Διαβάστε τα αποτελέσματα των μετρήσεων του περιοδικού μας στο:
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Διαβάστε τα αποτελέσματα των μετρήσεων του περιοδικού μας στο:τα σκισανε όλα...
ετσι ετσι στα αυτια.... τερμα τα γκαζια (TYPE-R)
Mazda RX-8 με 28.900 Ευρώ !!!