-
Ψήφισα Type R κυρίως επειδή δεν με πείθει η αξιοπιστία/χρηστικότητα του wankel. Πάντως λάδι καίει καί το Type R και όλοι οι κινητήρες υψηλής απόδοσης.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Type R χωρις ενδοιασμο. Αισθητικα κ σχεδιαστικα το RX 8 ειναι ετη φωτος μπροστα αλλα στα υπολοιπα; Ισως ειμαι συντηριτικος αλλα επιφυλασομαι **για την αξιοπιστια του Βανκελ **οπως κ για την απουσια της μεσαιας κολωνας :
So what...?Subaru Impreza αγαπητέ φίλε!Μία από τα ίδια για την κολώνα...
.Μάλλον μπερδεύτηκες λίγο ή δεν κατάλαβα εγώ!
To Ιμπρεζα δεν έχει βάνκελ.Δεν κατάλαβες εσύ...δεν είμαι τόσο άσχετος να λέω ότι το Ιμπρέζα έχει βάνκελ...
Λέω ότι το Subi δεν έχει μεσσαία κολώνα...κατα κάποιο τρόπο -
Αν εξαιρέσουμε τo Wankel το RX-8 είναι καλύτερο, ομορφότερο κ.λ.π.
To άλλο όμως είναι GTi... -
Με κλειστά μάτια, RX-8 Ikar...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Με κλειστά μάτια, RX-8 Ikar...Θα σου ανοίξουν κάποια στιγμή
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Με κλειστά μάτια, RX-8 Ikar...
Θα σου ανοίξουν κάποια στιγμή
Έλα τώραααα.....!
Αφού ξέρεις ότι με άνεση θα αγόραζα από Άπω Ανατολή,
εφόσον με κάλυπτε ! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν εξαιρέσουμε τo Wankel το RX-8 είναι καλύτερο, ομορφότερο κ.λ.π.
To άλλο όμως είναι GTi...Ομορφότερο σίγουρα. Οπως σίγουρα δεν μπορείς να 'εξαιρέσεις το Wankel', είναι εγγενές τμήμα του RX-8... (με τα συν και τα μείον του).
'Καλύτερο' όμως σε τι ? Ταχύτερο δεν είναι (ας δούμε χρόνους πίστας), θέλει περισσότερη προσπάθεια για να πάει γρήγορα (ιδίως σε κλειστότερες διαδρομές) και γενικά έχω την εντύπωση πως τo Mazda είναι (και ψηφίζεται στην παρούσα ψηφοφορία) καλύτερο αν δεν το έχεις ενώ το Type-R αν το έχεις
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
.... γενικά έχω την εντύπωση πως τo Mazda είναι (και ψηφίζεται στην παρούσα ψηφοφορία) καλύτερο αν δεν το έχεις ενώ το Type-R αν το έχειςΔεν θα συμφωνήσω. Πόσοι από τους 87 που έχουν ψηφίσεί έχουν το ένα ή το άλλο?
Το Μαzda το ψηφίζουν καθαρά για την πίσω κίνηση. Νομίζουν ότι με τα άλογα που έχει θα πηγαίνουν συνέχεια με τις πόρτες.... . Επιλέγεις δηλαδή αυτό που θα ήθελες να κάνεις και δεν το έχεις...ΥΓ Κι εγώ RX ψήφισα (για τον ίδιο λόγο )
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
.... γενικά έχω την εντύπωση πως τo Mazda είναι (και ψηφίζεται στην παρούσα ψηφοφορία) καλύτερο αν δεν το έχεις ενώ το Type-R αν το έχεις
Δεν θα συμφωνήσω. Πόσοι από τους 87 που έχουν ψηφίσεί έχουν το ένα ή το άλλο?
Το Μαzda το ψηφίζουν καθαρά για την πίσω κίνηση. Νομίζουν ότι με τα άλογα που έχει θα πηγαίνουν συνέχεια με τις πόρτες.... . Επιλέγεις δηλαδή αυτό που θα ήθελες να κάνεις και δεν το έχεις...ΥΓ Κι εγώ RX ψήφισα (για τον ίδιο λόγο )
Καλά, λογοπαίγνιο έκανα. Θέλω να πω ουσιαστικά πως το Mazda είναι ένα πιο 'ποθητό' αυτοκίνητο που το γουστάρουμε (και εγώ) διότι είναι γρήγορο, όμορφο και πισωκίνητο.
Ομως, όταν έρθει η ώρα να αγοράσεις ένα από τα δύο, το Type-R είναι ρεαλιστικότερη και, αν θες, καλύτερη επιλογή, διότι είναι γρηγορότερο και ταυτόχρονα ευκολότερο στην οδήγηση (πόσοι απ΄ όσους ψήφισαν το RX-8 μπορούν πράγματι να χειριστούν σωστά και ασφαλώς την πίσω κίνηση ? ), φθηνότερο και σαν κόστος απόκτησης και σαν κόστος χρήσης, πιο αξιόπιστο (δε νομίζω να υπάρχει αντίρρηση επ΄ αυτού) και εν γένει έχει 'κρυφές' και 'ουσιαστικότερες' χάρες.
-
Το Type R είναι σαφώς γρηγορότερο, αλλά και τι μ'αυτό? Οι γκαζοkillers θα επιλέξουν το Type-R, αν και το octavia rs παίζει πολύ σ'αυτούς που θέλουν πολλά γκάζια, δυνατότητα εξέλιξης, καλή ποιότητα και φτηνό κόστος απόκτησης κλπ... Περισσότερο ίσως από το Type-R...
Το mazda όμως είναι ότι πιο κοντινό σε supercar μπορούμε ν'αποκτήσουμε όσοι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα. Κινητήρα στο κέντρο, ιπποδύναμη, πίσω κίνηση, πολύ καλή οδική συμπεριφορά ουδέτερη για τον αμύητο και πολύ διασκεδαστική για τον γνώστη, coupe αμάξωμα, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών, φορολογία ...1.3 κλπ κλπ
Ίσως το Type-R να είναι πιο 'αξιόπιστο', όμως αυτός ο όρος δεν λέει κάτι σε κάποιον που η corolla του παρουσίασε πρόβλημα αξιοπιστίας στα πρώτα 100(!) χιλιόμετρα και η 147 τίποτα (φτου φτου )...
Άλλωστε τα 3 χρόνια εγγύηση που προσφέρει η mazda είναι περισσότερα από άλλες εταιρίες που έχουν τη φήμη της αξιοπιστίας και όχι όμως τη χάρη -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Το Type R είναι σαφώς γρηγορότερο, αλλά και τι μ'αυτό? Οι γκαζοkillers θα επιλέξουν το Type-R, αν και το octavia rs παίζει πολύ σ'αυτούς που θέλουν πολλά γκάζια, δυνατότητα εξέλιξης, καλή ποιότητα και φτηνό κόστος απόκτησης κλπ... Περισσότερο ίσως από το Type-R...Οχι μόνο στα φανάρια, droemmen, αλλά σε οποιαδήποτε διαδρομή, πλην ίσως μακρινών ταξιδιών σε αυτοκινητόδρομο, το Type-R πρέπει να είναι γρηγορότερο και από το δυνατό RX-8.
Το mazda όμως είναι ότι πιο κοντινό σε supercar μπορούμε ν'αποκτήσουμε όσοι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα. Κινητήρα στο κέντρο, ιπποδύναμη, πίσω κίνηση, πολύ καλή οδική συμπεριφορά ουδέτερη για τον αμύητο και πολύ διασκεδαστική για τον γνώστη, coupe αμάξωμα, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών κλπ κλπ
Δεν τα αμφισβητώ αυτά. Εχω όμως την παραπάνω άποψή μου. Πάντως απ΄όσα παραθέτεις, το Type-R δεν διαθέτει κινητήρα στο κέντρο, πίσω κίνηση και κουπέ αμάξωμα, όλα τα άλλα τα έχει.
Τέλος πάντων, δεν θέλω να πέσω στην παγίδα πολλών, 'το δικό μου αυτοκίνητο είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ' οπότε σταματώ εδώ λέγοντας πως το RX-8 είναι ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο.
Ίσως το Type-R να είναι πιο 'αξιόπιστο', όμως αυτός ο όρος δεν λέει κάτι σε κάποιον που η corolla του παρουσίασε πρόβλημα αξιοπιστίας στα πρώτα 100(!) χιλιόμετρα και η 147 τίποτα (φτου φτου )...
Άλλωστε τα 3 χρόνια εγγύηση που προσφέρει η mazda είναι περισσότερα από άλλες εταιρίες που έχουν τη φήμη της αξιοπιστίας και όχι όμως τη χάρη'Αξιοπιστία' για ένα μοντέλο σημαίνει η πιθανότητα που προέρχεται από στατιστικά δεδομένα να παρουσιάσει βλάβη ένα τυχαίο δείγμα από το μοντέλο αυτό, και θεωρώ πως η πιθανότητα αυτή είναι μεγαλύτερη για το RX-8 από το Type-R ή, αν θέλεις, για ένα Wankel Mazda από ένα Otto VTEC Honda. Το τι παρουσίασε το ΔΙΚΟ ΜΑΣ Type-R ή RX-8 ή 147 ή Corolla δε σημαίνει τίποτε για την στατιστική, όπως είπαμε, αξιοπιστία του αντίστοιχου μοντέλου
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
.....Ï÷é ìüíï óôá öáíÜñéá, droemmen, áëëÜ óå ïðïéáäÞðïôå äéáäñïìÞ, ðëçí ßóùò ìáêñéíþí ôáîéäéþí óå áõôïêéíçôüäñïìï, ôï Type-R ðñÝðåé íá åßíáé ãñçãïñüôåñï êáé áðü ôï äõíáôü RX-8.
êáé óå áõôïýò íá åßíáé ÷áëÜëé ôïõ ...ÅîÜëëïõ Ýíá êáõôü ôñßèõñï åßíáé êáé ìáãêßá ôïõ êáé ôùí ìç÷áíéêþí ðïõ ôï Ýöôéáîáí .
Áëëá ôï Üëëï åßíáé **ðéóùêïýíá ìéá ó÷åäßáóç 'ááëëç' êáé ìå Ýíá êéíçôÞñá óðÜíéï êáé äéáöïñåôéêü ...
**
Áí êáé ôï RX8 åßíáé áõôü ðïõ èÝëù äåí íïìßæù üôé ìðïñåß óôï 99% ôùí ðåñéðôþóåùí íá êéíçèåß ôá÷ýôåñá áðï ôï CTR ..ÁëëÜ üôáí ðáßñíåéò ôÝôïéïõ åßäïõò áõôïêßíçôï äåí øÜ÷íåóáé ãéá áðüëõôåò åðéäüóåéò áëëÜ ãéá áðüëõôç Ê@@ëá
Sorry ãéá ôçí Ýêöñáóç áëëÜ ìüíï áõôü ìïõ Þñèå óôï ìõÜëï ... -
Συμφωνώ! Με γειά σου
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το Type R είναι σαφώς γρηγορότερο, αλλά και τι μ'αυτό? Οι γκαζοkillers θα επιλέξουν το Type-R, αν και το octavia rs παίζει πολύ σ'αυτούς που θέλουν πολλά γκάζια, δυνατότητα εξέλιξης, καλή ποιότητα και φτηνό κόστος απόκτησης κλπ... Περισσότερο ίσως από το Type-R...
Οχι μόνο στα φανάρια, droemmen, αλλά σε οποιαδήποτε διαδρομή, πλην ίσως μακρινών ταξιδιών σε αυτοκινητόδρομο, το Type-R πρέπει να είναι γρηγορότερο και από το δυνατό RX-8.
Μα αυτό είπα ότι το R είναι γρηγορότερο, πλην όμως σε κάποιον που θέλει απόλυτα γκάζια σε λογική τιμή το octavia είναι μονόδρομος. Το RX-8 δεν απευθύνεται σ'αυτούς.
Το mazda όμως είναι ότι πιο κοντινό σε supercar μπορούμε ν'αποκτήσουμε όσοι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα. Κινητήρα στο κέντρο, ιπποδύναμη, πίσω κίνηση, πολύ καλή οδική συμπεριφορά ουδέτερη για τον αμύητο και πολύ διασκεδαστική για τον γνώστη, coupe αμάξωμα, ικανοποιητικό χώρο αποσκευών κλπ κλπ
Δεν τα αμφισβητώ αυτά. Εχω όμως την παραπάνω άποψή μου. Πάντως απ΄όσα παραθέτεις, το Type-R δεν διαθέτει κινητήρα στο κέντρο, πίσω κίνηση και κουπέ αμάξωμα, όλα τα άλλα τα έχει.
Άρα δεν του λείπουν και λίγα σε σχέση με το RX-8, όπως και να'χει είπαμε διαφορετικές κατηγορίες και ό,τι ζητάει ο καθένας
Όσο για την αξιοπιστία και την στατιστική συμφωνώ, μην ξεχνάμε όμως ότι εκεί που σταματάει η αλήθεια αρχίζει η στατιστική
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Óõìöùíþ! Ìå ãåéÜ óïõÅõ÷áñéóôþ
ÄçëáäÞ êÜôé ìÝñåò ôþñá ðïõ óêÝöôïìáé íá äþóù ôï 206 ðñïêáôáâïëÞ êáé íá áãïñÜóù Ýíá óçìáßíåé üôé Ý÷ù ðñüâëçìá ãéáôñÝ ?
-
Υπάρχει μία κακή αντίληψη ότι το RX είναι για μόστρα. Λάθος, το αμάξι είναι κυρίως για στροφές.
- Έχει το κέντρο βάρους του κινητήρα πίσω από τον μπροστινό άξονα (front mid engine setup)
- έχει κατανομή βάρους 50-50
- έχει ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός πίσω (διπλά ψαλίδια front, multilink back)
- έχει πλήρως ρυθμιζόμενες γωνίες ευθυγράμμισης (camber caster toe μπροστά, camber toe πίσω).
- έχει καθαρά δική του σύγχρονη πλατφόρμα
- έχει εξαιρετικά φρένα καθώς και λάστιχα από το εργοστάσιο
- έχει μπλοκέ διαφορικό torsen!
- έχει κίνηση πίσω!
Έχω οδηγήσει τη μεγάλη έκδοση αρκετές φορές σε επαρχιακούς δρόμους και το αμάξι είναι εξαιρετικό. Φιλικό στο όριο με τεράστια αποθέματα πρόσφυσης. Δεν είναι αυτοκίνητο βόλτας και πάντας (αν και εξυπηρετεί πολύ καλά και αυτό το σκοπό). Είναι ένα διασκεδαστικό sports τετραθέσιο που δεν θα σε προδώσει στη στροφή.
-
To δίλημμα φυσικά τίθεται στην Ελλάδα, αφού αν δείτε τιμές και των δύο στην Αγγλία πχ το Type R κοστίζει... 15Κ λιρόνια, δηλαδή 22.500 ευρώ
Το μικρό RX-8 30Κ ευρώ και το μεγάλο 33.500 οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης εκεί και με άλλες κατασκευές.
Ο λόγος που έβαλα το δημοψήφισμα, παρά τα αταίριαστα χαρακτηριστικά, είναι φυσικά ότι πρόκειται για τα fastest cars money can buy (όχι μόνο στην ευθεία ) για το οποίο δεν νομίζω να χει κανείς αντίρηση.
Φυσικά πριν την έλευση του 'αδύναμου' RX-8 δεν υπήρχε θέμα για το πιο ικανό μέχρι τα 30Κ και ήταν το μοναδικό υποψήφιο στη λίστα μου, το Type R φυσικά
Τώρα όμως μπήκε ο διάολος και λόγω εταιρικού 'μουλαριού' το άλλο αυτοκίνητο δεν θα είναι καθημερινής χρήσης, ομολογώ ότι μάλλον προς το RX-8 κλείνω. Είναι κι αυτός ο Σαρακάκης
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
......................... ομολογώ ότι μάλλον προς το RX-8 κλείνω. Είναι κι αυτός ο Σαρακάκηςτελευταία (περιέργως) ακούγονται καλές φήμες για την... πάρτη του! Λες να άλλαξε ο Μανωλιός???
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
......................... ομολογώ ότι μάλλον προς το RX-8 κλείνω. Είναι κι αυτός ο Σαρακάκης
τελευταία (περιέργως) ακούγονται καλές φήμες για την... πάρτη του! Λες να άλλαξε ο Μανωλιός???
Σπύρος
Αναγκαστικά βελτιώνεται, άλλωστε όταν είσαι τόσο χαμηλά, πόσο μπορείς να φτάσεις ακόμα;
Έχουν όμως να γίνουν πάρα πολλά...
-
Ο χρήστης FreeDiver έγραψε:
ÕðÜñ÷åé ìßá êáêÞ áíôßëçøç üôé ôï RX åßíáé ãéá ìüóôñá. ËÜèïò, ôï áìÜîé åßíáé êõñßùò ãéá óôñïöÝò.- ¸÷åé ôï êÝíôñï âÜñïõò ôïõ êéíçôÞñá ðßóù áðü ôïí ìðñïóôéíü Üîïíá (front mid engine setup)
- Ý÷åé êáôáíïìÞ âÜñïõò 50-50
- Ý÷åé áíåîÜñôçôç áíÜñôçóç åìðñüò ðßóù (äéðëÜ øáëßäéá front, multilink back)
- Ý÷åé ðëÞñùò ñõèìéæüìåíåò ãùíßåò åõèõãñÜììéóçò (camber caster toe ìðñïóôÜ, camber toe ðßóù).
- Ý÷åé êáèáñÜ äéêÞ ôïõ óýã÷ñïíç ðëáôöüñìá
- Ý÷åé åîáéñåôéêÜ öñÝíá êáèþò êáé ëÜóôé÷á áðü ôï åñãïóôÜóéï
- Ý÷åé ìðëïêÝ äéáöïñéêü torsen!
- Ý÷åé êßíçóç ðßóù!
¸÷ù ïäçãÞóåé ôç ìåãÜëç Ýêäïóç áñêåôÝò öïñÝò óå åðáñ÷éáêïýò äñüìïõò êáé ôï áìÜîé åßíáé åîáéñåôéêü. Öéëéêü óôï üñéï ìå ôåñÜóôéá áðïèÝìáôá ðñüóöõóçò. Äåí åßíáé áõôïêßíçôï âüëôáò êáé ðÜíôáò (áí êáé åîõðçñåôåß ðïëý êáëÜ êáé áõôü ôï óêïðü). Åßíáé Ýíá äéáóêåäáóôéêü sports ôåôñáèÝóéï ðïõ äåí èá óå ðñïäþóåé óôç óôñïöÞ.
Ðéï ê@@@ëá äåí ãßíåôáé ,ãßíåôáé ???
Äåí ðñüêåéôáé íá êÜíïõìå ôïõò ëáóôé÷Üäåò ðëïýóéïõò (åãþ ôïõëÜ÷éóôïí ) áëëÜ Ýíá äéþîéìï ôçò ïõñÜò ìå ôï ãêÜæé ôï èÝëïõìå ðïõ êáé ðïõÂÝâáéá áí ìðïñåßò êáé èÝëåéò íá ðçãáßíåéò ìå ôéò ðïñôåò ôï êÜíåéò êáé ìå ðáôßíé (ðïõ äåí Ý÷åé êáé ðüñôåò
Μετά τα 40Κ τώρα τα 30Κ!