-
Μου θύμισες τώρα τις στατιστικές που αναφερόντουσαν στις μάρκες των αυτοκινήτων που εμπλεκόντουσαν στατιστικά περισσότερο σε ατυχήματα.
Έτσι λοιπόν τα BMW ήταν από τα πρώτα. Χωρίς να είναι επικίνδυνα αμάξια, το πουλ-μουρ, και ολίγο από πισωκίνηση και ανεγκεφαλίτιδα, ανέβασαν τα αυτοκίνητα αυτής της μάρκας στα τσάρτ! -
Σωστοί οι δύο τελευταίοι...
-
Πάντως μόλις επιστρέψω από το Hethel όπου πάω για Lotus Driving Course, θα σας γράψω και την πιθανώς ανανεωμένη μου άποψη περί ESP, και λοιπών ηλεκτρο-gadget .
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Ο φίλος που τράκαρε με το S δεν έκανε καμιά 'κουλαμάρα' και του συνέβη, με τίποτα δεν μπορώ να τον πω κουλό, κάθε άλλο. Πήγε απλά σε έναν σκοτεινό δρόμο να περάσει ένα φορτηγο, εκεί που ρόπιαζε η τρίτη του πάτησε **με τους αριστερούς τροχούς σε χώματα-λάδια που δεν **φαινόντουσαν και έφυγε αριστερά, πάνω σε μια κολώνα και τούμπαρε...! Ευτυχώς το παληκάρι είναι καλά, δεν έπαθε τίποτα και να είναι πάντα καλά...
Σας ερωτώ όμως τώρα: Υπήρχε περίπτωση να πάθει κάτι τέτοιο αν εκείνη τη στιγμή είχε ένα απλό antispin? Ποιος από εσάς δεν θα το ήθελε σε μια τέτοια περίπτωση?
Τους αριστερούς και όχι τους πίσω Σε τέτοιες περιπτώσεις κανένα αυτοκίνητο ή ηλεκτρονικό δεν σε κρατάει στο δρόμο μόνο κάτι που λέγεται και θα το χρειαζόμουν οποσδήποτε και εγώ και ο καθένας μας
**ΤΥΧΗ **Φίλε gskarmou, το πρόβλημα δεν ήταν επειδή πάτησε μόνο με τους αριστερούς, αλλά επειδή σπίναρε μόνο ο αριστερός τροχός (δηλαδή μόνο ο ένας κινητήριος) και έχασε τον έλεγχο. Με ένα antispin δεν θα το είχε αποφύγει αυτό?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
...................................
Ößëå gskarmou, ôï ðñüâëçìá äåí Þôáí åðåéäÞ ðÜôçóå ìüíï ìå ôïõò áñéóôåñïýò, áëëÜ åðåéäÞ óðßíáñå ìüíï ï áñéóôåñüò ôñï÷üò (äçëáäÞ ìüíï ï Ýíáò êéíçôÞñéïò) êáé Ý÷áóå ôïí Ýëåã÷ï. Ìå Ýíá antispin äåí èá ôï åß÷å áðïöýãåé áõôü?Ï÷é áðáñáßôçôá éäÜéôåñá óôçí öÜóç åðôÜ÷õíóçò ÷ëùìü åþò êáôáêßôñéíï...
Óôçí ðåñßðôùóç áõôÞ ìüíï ìéá ðëÞñçò áðïìüíùóç ôïõ ôñï÷ïý êáé ìåôÜ ìïßñáóìá ôçò ñïðÞò óôïõò õðüëïéðïõò ãéá íá äéáôçñçèåß ç éóïññïðßá ïðüôå ðÜìå ãéá 4êßíçóç Óå ðéóùêßíçôï Þ ðñïóèéïêßíçôï íá åöáñìïóôåß êÜôé áíôßóôïé÷ï äýóêïëï éäáßôåñá íá ìáæåõôåß ìå áíôéóðßí **esp ìðïñåß íá Ýêáíå êÜôé ** -
Εγώ το επαναλαμβάνω: ΟΧΙ στα ESP. Το σύστημα αυτό ας το έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Ας έχει ο καθένας τη ρημάδα την αυτογνωσία (που λείπει από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού) να ξέρει μέχρι πού φτάνουν τα χέρια του κι ας παίρνει αυτοκίνητο ανάλογο των δυνατοτήτων του.
Κι επιτέλους, αρκετά με την προς τα κάτω εξίσωση! Επειδή γέμισαν οι δρόμοι κουλομαρίες που πήραν με βύσμα το δίπλωμα, δεν θα φλωρέψουν τα αυτοκίνητα για να μην σκοτωθούν τα βόδια! Ας πρόσεχε το κράτος να μην έδινε διπλώματα που στάζουν λάδι! Αντίθετα, είμαι υπέρ του να προσπαθεί ο άνθρωπος να βελτιώσει τις ικανότητές του. Με το ESP ΔΕΝ γίνεται κάτι τέτοιο.
Άσε που είναι μια ωραία δικαιολογία για να βγάζουν οι εταιρείες χρέπια τα οποία δεν στρίβουν χωρίς ηλεκτρονικά (π.χ. μερσεΝτες).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
¶óå ðïõ åßíáé ìéá ùñáßá äéêáéïëïãßá ãéá íá âãÜæïõí ïé åôáéñåßåò ÷ñÝðéá ôá ïðïßá äåí óôñßâïõí ÷ùñßò çëåêôñïíéêÜ (ð.÷. ìåñóåÍôåò).
Åóý íá áöÞóåéò ýóç÷ï ôï ÷ñéóôïõãåííéÜôéêï äÝíôñï
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
ESP/DSC einai kalo, giati einai egklima? Eglima einai na min yparxei diakoptis OFF.Αυτό να το πεις στην Toyota γμτ την καταδίκη μου!
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αυτό να το πεις στην Toyota γμτ την καταδίκη μου!
Είπαμε, θα βρούμε την ασφάλεια, μην αγχώνεσαι....
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ το επαναλαμβάνω: ΟΧΙ στα ESP. Το σύστημα αυτό ας το έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Ας έχει ο καθένας τη ρημάδα την αυτογνωσία (που λείπει από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού) να ξέρει μέχρι πού φτάνουν τα χέρια του κι ας παίρνει αυτοκίνητο ανάλογο των δυνατοτήτων του.Κι επιτέλους, αρκετά με την προς τα κάτω εξίσωση! Επειδή γέμισαν οι δρόμοι κουλομαρίες που πήραν με βύσμα το δίπλωμα, δεν θα φλωρέψουν τα αυτοκίνητα για να μην σκοτωθούν τα βόδια! Ας πρόσεχε το κράτος να μην έδινε διπλώματα που στάζουν λάδι! Αντίθετα, είμαι υπέρ του να προσπαθεί ο άνθρωπος να βελτιώσει τις ικανότητές του. Με το ESP ΔΕΝ γίνεται κάτι τέτοιο.
Άσε που είναι μια ωραία δικαιολογία για να βγάζουν οι εταιρείες χρέπια τα οποία δεν στρίβουν χωρίς ηλεκτρονικά (π.χ. μερσεΝτες).
Και μόνος σου το λες. Επειδή ακριβώς υπάρχουν οδηγοί που δεν ξέρουν γι'αυτό θεωρώ απαραίτητο το ESP. Αυτό είναι το πρόβλημα, ότι δευ υπάρχει αυτογνωσία. Και αυτά τα βόδια που λες μπορει εκτός του να σκοτωθούν να σκοτώσουν και κανέναν άλλο. Όσον αφορά τις Μερσεντές, οι πωλήσεις της εταιρείας βασίζονται σε άτομα που τους ενδιαφέρει το αυτοκίνητο να πηγαίνει και απο μόνο του στην τελική. Πάντως έχω ακούσει πολλά παράπονα για τις τελευταίες μερσεντες..
-
το ΕSP ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΙΓΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ.ΕΝΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ 2 ΕΤΣΙ ΤΙΝ ΠΑΤΙΣΕ ΚΑΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΒΟΧSTER ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΕΡΙ ΧΕΡΑΔΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΠΙΤΤΑ ΤΟ ΑΜΑΚΣΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΦΤΑΙΓΕ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΧΕ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ...ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ S2000 ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΤΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ???ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!
ΔΗΛΑΔΗ ΑΜΑ ΕΙΧΑΤΕ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ FERRARI ΔΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΙΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ Ε???Ε ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 100 ΣΤΙΝ ΕΘΝΙΚΗ..ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ...ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΑΝ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΑ ΤΗΣ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ??ΗΜΑΡΤΟΝ!!
-
Ï×ÉÉÉÉÉÉ......ÌÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÍ ÔÏ ÊÁÍÅÔÅ ÁÕÔÏÏÏÏÏÏÏÏ.
WWF. ÐÑÏÓÔÁÔÅØÔÅ ÔÁ ÅÉÄÇ ÕÐÏ ÅÎÁÖÁÍÉÓÇ. ÅÍÁ ÁÐÏ ÁÕÔÁ ÅÉÍÁÉ ÊÁÉ ÔÏ S2000.
-
Είδος υπό εξαφάνιση το S2000 με τόσες εκαντοντάδες χιλιάδες πωλήσεων;;;
Ήμαρτον!
Τί να πουν τότε άλλες μάρκες;;; (ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε!!)
Υπό εξαφάνιση μπορεί να είναι πλέον τα αυτοκίνητα ΕΥΡΕΙΑΣ παραγωγής τέτοιου τύπου τα οποία προσπαθούν να καλύψουν μαρκετίστικα τις ορέξεις του ευρύ κοινού για 'αγνό' αυτοκίνητο μη ελεγχόμενο από ηλεκτρονικά συστήματα, καθώς όλο και περισσότερο οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πιέζονται είτε από διατάξεις ασφαλείας είτε από τις εξελίξεις των προμηθευτών τους προκειμένου να πιο ασφαλή αυτοκίνητα στο 99,99999% των οδηγών.
Προσωπικά και βάσει του αρχικού μου μυνήματος, θεωρώ πως εθελοτυφλεί κάποιος όταν απλά και μόνο αποτάσσεται των συστημάτων τύπου ESP στο αυτοκίνητό του, ΑΛΛΑ δεν λέει όχι στα δισκόφρενα και το σέρβο, την υδραυλ. υποβοήθηση (πλέον ηλεκτρική λόγω μειωμένου κόστους), τον κλιματισμό, τα ηλεκτρικά καθίσματα, το ABS, τον ψεκασμό, το μπλοκέ και το VTEC (βλ.S2000) και όλη εν τέλει την προηγμένη τεχνολογία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και εξοπλισμού που έχει εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα την τελευταία δεκαετία.
Κατ'ουσίαν αν το δει κανείς, το ESP διαπρέπει σαν το ηλεκτρονικό 4WD-like σύστημα των προσθιοκίνητων αμαξιών. Βρήκαν οι εταιρίες τρόπο δηλ. να παρέχουν στους πελάτες τους αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, όταν αυτά προέκυπταν μόνο μέσω της τετρακίνησης. Έτσι όλοι τελικά ήταν ευχαριστημένοι: 2) Ο καταναλωτής (στο 99,99999% των περιπτώσεων, και αυτό είναι που μετράει!) γιατί έχει πλέον πιο ασφαλείς αντιδράσεις από το αυτοκίνητό του σ'ένα πολύ ευρύτερο φάσμα οδηγικών συνθηκών, οι αυτοκινητοβιομηχανίες γιατί α) μπάλωσαν την τρύπα στην οδηγική συμπεριφορά της πλειονότητας των αυτοκινήτων που πουλάνε (βλ. προσθιοκίνητα), β) βελτίωσαν την συμπεριφορά των υπόλοιπων πισωκίνητων γ) μείωσαν δραστικά το κόστος και χρόνο εξέλιξης των ήδη κοινών πλαισίων και δ) βρήκαν τρόπο να εμπλουτίσουν το περιθώριο κέρδους τους με νέα τεχνολογία. Τέλος 3) οι μεγάλοι προμηθευτές των αυτοκινητοβιομηχανιών βρήκαν σαφώς νέες πηγές εσόδων και πεδία ανάπτυξης.
Πιο απλά δεν γίνεται! Win-win κατάσταση. Και ο σκύλος χορτάτος και η πίτα ολόκληρη. Τώρα αν ένα μικρό ποσοστό από εμάς επιθυμούμε να κρατήσουμε ζωντανούς τους δεσμούς μας με το παρελθόν, τότε δεν έχουμε παρά να τα 'σκάμε' (και εγώ το έκανα κανονικά!) σε εταιρίες και εκδόσεις αυτοκινήτων που φημίζονται για την 'αγνή' οδηγική τους απόλαυση.
Αυτά τα ολίγα και περιμένω αντιδράσεις....
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Τώρα αν ένα μικρό ποσοστό από εμάς επιθυμούμε να κρατήσουμε ζωντανούς τους δεσμούς μας με το παρελθόν, τότε δεν έχουμε παρά να τα 'σκάμε' (και εγώ το έκανα κανονικά!) σε εταιρίες και εκδόσεις αυτοκινήτων που φημίζονται για την 'αγνή' οδηγική τους απόλαυση.Ή να τα 'σκάμε' σε μάστορες-γκουρού -που δυστυχώς σιγά-σιγά εξαφανίζονται- για να ανακατασκευάζουμε/συντηρούμε αγνά παλιά αυτοκίνητα.
Το χαβά μου εγώ!
-
Εκτός και αν αρχίσουμε να αναζητάμε manuals και προσβάσεις σε ανταλλακτικά και αρχίζουμε να κάνουμε μόνοι μας τη δουλειά! Προσωπικά το προτιμώ αυτό και ήδη ακόμα και για το τωρινό μου αμάξι έχω πλήρη τεχνική βιβλιογραφία συντήρησης και Parts list!
-
Αααααχ, μακάρι να είχα το χώρο, το χρόνο, την υπομονή και τις γνώσεις να το κάνω αυτό...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ το επαναλαμβάνω: ΟΧΙ στα ESP. Το σύστημα αυτό ας το έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Ας έχει ο καθένας τη ρημάδα την αυτογνωσία (που λείπει από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού) να ξέρει μέχρι πού φτάνουν τα χέρια του κι ας παίρνει αυτοκίνητο ανάλογο των δυνατοτήτων του.Κι επιτέλους, αρκετά με την προς τα κάτω εξίσωση! Επειδή γέμισαν οι δρόμοι κουλομαρίες που πήραν με βύσμα το δίπλωμα, δεν θα φλωρέψουν τα αυτοκίνητα για να μην σκοτωθούν τα βόδια! Ας πρόσεχε το κράτος να μην έδινε διπλώματα που στάζουν λάδι! Αντίθετα, είμαι υπέρ του να προσπαθεί ο άνθρωπος να βελτιώσει τις ικανότητές του. Με το ESP ΔΕΝ γίνεται κάτι τέτοιο.
Άσε που είναι μια ωραία δικαιολογία για να βγάζουν οι εταιρείες χρέπια τα οποία δεν στρίβουν χωρίς ηλεκτρονικά (π.χ. μερσεΝτες).
Mιλάς για κουλούς φίλε skullone, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος από εμάς μπορεί να δηλώσει Vatanen ή Roerl. Και μια που είπαμε για Roerl, αυτός ο κουλός κυριούλης δεν είπε ότι η Carrera GT δεν οδηγιέται χωρίς ESP, και την προτιμά με αυτό? Αλλά ποιος είναι αυτός ο κύριος? Μήπως ο δοκιμαστής της Porsche?
Aς μην είμαστε απολυτοι φίλε μου. Είμαι σίγουρος ότι αν ανατρέξεις στο οδηγικό σου παρελθόν, σίγουρα θα θυμηθείς μια-δυο περιπτώσεις όπου το ESP θα μπορούσε να σε κάνει να νιώσεις πιο άνετα. Είναι ανθρωπίνως αδύνατον να είναι κάποιος πάντα στην καλύτερη διάθεση - κατάσταση να οδηγήσει, πόσο μάλλον να σώσει μια κατάσταση που ίσως προκύψει άθελά του. Γι' αυτό ναι στο ESP, antispin ή όπως αλλιώς λέγεται, με το κουμπάκι όμως του OFF πάντα διαθέσιμο.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Εγώ το επαναλαμβάνω: ΟΧΙ στα ESP. Το σύστημα αυτό ας το έχει ο καθένας στο κεφάλι του. Ας έχει ο καθένας τη ρημάδα την αυτογνωσία (που λείπει από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού) να ξέρει μέχρι πού φτάνουν τα χέρια του κι ας παίρνει αυτοκίνητο ανάλογο των δυνατοτήτων του.Κι επιτέλους, αρκετά με την προς τα κάτω εξίσωση! Επειδή γέμισαν οι δρόμοι κουλομαρίες που πήραν με βύσμα το δίπλωμα, δεν θα φλωρέψουν τα αυτοκίνητα για να μην σκοτωθούν τα βόδια! Ας πρόσεχε το κράτος να μην έδινε διπλώματα που στάζουν λάδι! Αντίθετα, είμαι υπέρ του να προσπαθεί ο άνθρωπος να βελτιώσει τις ικανότητές του. Με το ESP ΔΕΝ γίνεται κάτι τέτοιο.
Άσε που είναι μια ωραία δικαιολογία για να βγάζουν οι εταιρείες χρέπια τα οποία δεν στρίβουν χωρίς ηλεκτρονικά (π.χ. μερσεΝτες).
Αμάν βρε παιδί μου, είσαι υπερβολικός! Μήπως έχεις κάποιο παιδικό τραύμα και υποσυνείδητα επιθυμείς διακαώς κάποιο μοντέλο της γνωστής, πανταχού αναγνωρισμένης ως εξέχουσας, γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας?
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΜΑ ΕΙΧΑΤΕ ΦΡΑΓΚΑ ΓΙΑ FERRARI ΔΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΙΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΟΣΟ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ Ε???Ε ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 100 ΣΤΙΝ ΕΘΝΙΚΗ..ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ...
ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΑΝ ΣΑΣ ΚΑΤΣΕΙ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΑ ΤΗΣ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΤΕ??ΗΜΑΡΤΟΝ!!
ΣΩΣΤΟΣ ο xristaras.
Και μην ξεχνάμε ότι και οι Ferrari έχουν ESP, αλλά με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Παλιάμαξα ε? Και με ελεεινό κράτημα που βασίζεται στα ηλεκτρονικά ε? -
Αφήστε, τα έχουν χαλάσει πολύ τα αυτοκίνητα μέ όλα τα ηλεκτρονικά.
Πού είναι οι παλιοί καλοί καιροί με τα ταμπούρα μπρός-πίσω, τα ελλιπτικά ελατήρια για ανάρτηση, τα ασυγχρόνιστα κιβώτια, τη μανιβέλα.......
Θα έπρεπε το S2000 και παρόμοια αυτοκίνητα να έχει ESP;