-
Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει. -
Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει. -
Ξέρει κανείς εαν το Saxo VTS έχει πλευρικές μπάρες?
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει. -
κανένας με saxo?
-
Ο χρήστης zoranb έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.
Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.
Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;
Είναι, στo saxo
-
Oλα τα saxo έχουν
-
pedia nomizw pos edw mono ena smoderator mporei na dwsei ti lysi
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Oλα τα saxo έχουνΤα πρώτα μοντέλα που είχαν έρθει παντως δεν είχαν. Μου το είχε ο πωλητής στην Ιερά οδό. Σαν αντιστάθμισμα μου είχε πεί ότι είναι το αφρώδες υλικό στην πόρτα. Είσαι σίγουρος ότι μετά έβαλαν μπάρες?
-
Πάντως το ξάνθια που ξεκινησε να πωλειται 4 χρόνια πριν το σαξο είχε μπάρες.
-
Καλημέρα!Μπάρες δεν έχει κανένα saxo, τα saxo μετά το face lifting έχουν αφρώδες υλικό.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν δεν κάνω λάθος το 1.1 σίγουρα δεν έχει.
Τώρα τι να πω; Στο αφιέρωμα '35 χρόνια' του τελευταίου τεύχους των 4Τ, σελ. 148, έχει μια διαφήμιση της Renault της δεκαετίας του '80 που ανέφερε ως πρωτοτυπία (τότε) τις πλευρικές μπάρες. Είναι δυνατόν να μην έχει πλευρικές μπάρες ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90;
Οι μπάρες εγκαταλείφθηκαν από τη Renault ως πιθανά επιβλαβείς και ξανά εμφανίστηκαν από την VW σαν πρωτοτυπία και ουσιαστικά επιβλήθηκαν αρχικά μέσω της διαφήμισης. Μι σου κάνει εντύπωση ότι ορισμένα αυτοκίνητα δεν έχουν!!!
-
Κάπου είχα διαβάσει ότι οι μπάρες σε τελική ανάλυση δεν προσφέρουν τίποτα. Μάλλον επιβληθηκαν λόγω marketing. Τώρα το κατά πόσο ισχύει αυτό...
-
Ο χρήστης Jackques έγραψε:
Καλημέρα!Μπάρες δεν έχει κανένα saxo, τα saxo μετά το face lifting έχουν αφρώδες υλικό.Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.
-
Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.
Έχω την εντύπωση ότι τα προ lifting δεν είχαν ούτε αφρώδες υλικό..
-
Και σύμφωνα με τον πωλητή που είχα ρωτήσει και πριν το lifting οπότε τα saxo δεν είχαν μπάρες.
Έχω την εντύπωση ότι τα προ lifting δεν είχαν ούτε αφρώδες υλικό..
-
Πως είναι δυνατόν να μην έχει σημασία για την ασφάλεια η πλευρική μπάρα; Σε μια πλευρική σύγκρουση με όχι μεγάλη ταχύτητα τι είναι καλύτερο;
Να σου έρχεται στα πλευρά ο προφυλακτήρας του άλλου με μηδενική σχεδόν αντίσταση από μια λαμαρινούλα ή να υπάρχει κάτι που να του κόβει τη φόρα; Ομοίως σ'ένα τετακέ που καταλήγει σε κολώνα/δέντρο/μάντρα, δεν βοηθάει η πλευρική μπάρα μαζί με το πλευρικό τμήμα του σασί στην απορρόφηση της σύγκρουσης; -
Σκέψεις μου, ατάκτως εριμμένες:
Η μπάρα πιάνει ένα μικρό τμήμα της πόρτας. Αν το αντικείμενο είναι μεγάλο (πχ ολόκληρο αυτοκίνητο) σταματάει στις κολώνες εμπρός και πίσω από την πόρτα (ειδικά όταν η πόρτα είναι μικρή όπως στο Saxo). Αν πέσεις σε κάτι μυτερό (πχ έναν στύλο) και πάλι μπορεί να περάσει πάνω ή κάτω από τη μπάρα... Αν βάλεις 2 μπάρες κλείνεις τις τρύπες αλλά αυξάνεις πολύ το βάρος (άσε που ο φαναρτζής θα βρίζει στο κάθε μικροχτύπημα). -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Σκέψεις μου, ατάκτως εριμμένες:
Η μπάρα πιάνει ένα μικρό τμήμα της πόρτας. Αν το αντικείμενο είναι μεγάλο (πχ ολόκληρο αυτοκίνητο) σταματάει στις κολώνες εμπρός και πίσω από την πόρτα (ειδικά όταν η πόρτα είναι μικρή όπως στο Saxo). Αν πέσεις σε κάτι μυτερό (πχ έναν στύλο) και πάλι μπορεί να περάσει πάνω ή κάτω από τη μπάρα... Αν βάλεις 2 μπάρες κλείνεις τις τρύπες αλλά αυξάνεις πολύ το βάρος (άσε που ο φαναρτζής θα βρίζει στο κάθε μικροχτύπημα).Η απάντηση έρχετε Live απο το χθεσινό δελτίο ειδήσεων. Ένα φορτηγό παρέσυρε καμιά δεκαριά αυτοκίνητα. Ένα Golf πάνω σε μία νησίδα είχε στραμπατσαριστεί απο παντού και στην πόρτα του συνοδηγού είχε ξυλωθεί όλη η λαμαρίνα και είχαν παραμορφωθεί λίγο οι 2 μπάρες πρός τα μέσα. Τυχερός ο συνοδηγός και τι ποιο καλή απόδειξη για την χρήση μπάρας στις πόρτες. Κόστος μηδαμηνό, κέρδος σε ελάχιστες περιπτώσεις? Μεγάλο
-
Οι μελέτες σχετικά με τις μπάρες στις πόρτες είναι αλληλοαναιρούμενες. Υπάρχει το σκεπτικό ότι οι μπάρες κάνουν πολύ σκληρή την πόρτα και είναι επικίνδυνες για τον επιβάτη σε πλευρική σύγκρουση σε αντίθεση με το αφρώδες υλικό που απορροφά μέρος της σύγκρουσης όπως εξάλλου και στο ταμπλό. Δεν έχει σχέση με το βάρος ή τον φαναρτζή. Εξάλλου το αντίστοιχο βάρος ή και παραπάνω μπαίνει για την ενίσχυση των κολώνων και των μασπιέ ώστε να αντέχουν σε μεγαλύτερες δυνάμεις και να μην επιτρέπουν στο άλλο αντικείμενο να εισχωρήσει μέσα στην καμπίνα. Αλλά είπαμε πολλά έχουν επιβληθεί μέσω της διαφήμισης όπως και άλλα σωτήρια συστήματα έχουν καταργηθεί λόγω πολιτικής των εταιριών. Θυμάστε μήπως το εκπληκτικό σύστημα της AUDI (procom ten λεγόταν ή κάπως έτσι) που απομάκρυνε το τιμόνι κατά την σύγκρουση κολλώντας το στο ταμπλό και έστελνε τον κινητήρα με το σαζμάν κάτω από το χώρο των επιβατών ώστε να μην τους τραυματίζει; Φαντάζεστε να είχε εξελιχθεί όλα αυτά τα χρόνια τι θα μπορούσε πιθανόν να προσφέρει;
Πλευρικες Μπάρες