-
βασικα ασχολουνται καποια χοντροεκατομμυρια σε σχεση με καποιες ψωροχιλιαδες απο την αντιθετη μερια !
Αλλα ξεχασα, μαλλον τα νουμερα ειναι μαγειρεμενα ! ! !
-
σωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
στος για ακομα μια φορα.
κ ξερει ποιός ειναι αυτός.
(Ν)
-
'Το μεγαλύτερο πρόβλημα με όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo είναι ότι μετά το πέρας μιας εβδομάδας πρέπει… να τα επιστρέψεις.'
Άθελα του ο ποιητής έγραψε και μια αλήθεια...!
-
-
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
edit mod mirage. Κανονικό αυτή την φοράΜια πλακα καναμε ! Κανεις δεν το πιασε ! Ουτε ειχα διαβασει τι ειχαν γραψει τα παιδια..
Αλλα το μηνυμα εληφθη sir ! -
Έχει ενδιαφέρον για το πως αλλάζουν τα νούμερα από χώρα σε χώρα. Φταίε ο ΟΤΕ είπαν κάποιοι, το οδόστρωμα είπαν άλλοι, τα ήλεκτρονικα κάποιοι άλλοι, τα 'πακέτα' κάποιοι άλλοι επίσης.
Έτσι δίχως να είμαι αριθμολάγνος απλά παραθέτω τα παρακάτω απο την τουρκιά:
Alfa Brera 3.2 Q4 0-100km/h : 6.6sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/mi ... v6_q4_.jpgAlfa 159 3.2 Q4 0-100km/h : 6.7sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/mi ... _v6_q4.jpgMini Cooper S 175ps 0-100km/h : 7.1sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/mi ... oper_s.jpgVW Golf V GTI 0-100km/h : 7.5sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/mi ... ti_dsg.jpgΑυτομάτως με το που διασχίσει τα σύνορα για Ελλάδα μια Brera και ένα GTI από εκεί στους Κήπους του Ν. Έβρου η μεν Brera 3.2 επιτυγχανει το 0-100 σε 12 δευτερόλεπτα, ακόμη και το Σιρόκο 122 την περνά από πάνω, το δε GTI αρχίζει και αφηνιάζει, τα αλογα χλυμιντρίζουν κάτω από το καπώ, ο σαλίγκαρος φυσά και ξεφυσά ανυπόμονος για στροβιλισμούς και γράφει 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα ενώ οι ρεπρίζ του ειναι μη μετρήσιμα μεγέθη λόγω ανικανότητας των ηλεκτρονικών χρονόμετρων.
Τώρα βέβαια άλλο Τουρκία, άλλο το Ελλάντα.
-
Μετα τους Κηπους,στις Καστανιες,υπαρχει ανιπροσωπεια vw που κουμπωνει στο gti προγραμμα overload και μετα το πουλα μαμα.. Δεν το ξερες;
-
Να συμπληρώσω στα παραπάνω ακόμη 2
Audi TT 2.0 TFSI S-Tronic 200ps 0-100km/h : 6.7sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/Te ... 0_TFSI.jpg' target='_blankSeat Leon FR 200ps 0-100km/h : 7.4sec
http://www.ifamr.org/images/oto_test/ko ... eon_FR.jpg' target='_blank -
Giuseppe,
σε μια εποχή που τα άλογα έγιναν στραγάλια και οι οδηγοι χεράδες μέσω Πλειστέισον και πληκτρολογίου, ασχέτως αν στην Κατεχάκη το Picanto ειναι πιο γρήγορο από το R8, τί ακριβώς ψάχνεις να βρεις;
Ποιά καφετιέρα (λέγε με σύγχρονο αυτοκίνητο) φτιάχνει πιο γρήγορα εσπρέσσο;
Και αν η Βrera, την έχει τελικά μακρύτερη, θα το διαπιστώσει ποτέ ο συνειδητοποιημένος υποψήφιος αγοραστής;
Κακά τα ψέματα, η εξέλιξη μας οδηγεί σε αυτοκίνητα όπως τα διαμερίσματά μας. Άγχρωμα, άγευστα, άοσμα, υψίστης ασφαλείας κελιά κατασκευάσματα.
Άλλες είναι οι αρετές της Brera, όπως και κάθε οχήματος ικανού να ξυπνήσει μνήμες και αυτές αξίζει να αναζητάς. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
....Δες και πάνω απο τα 100χαω τι γίνεται στις μετρήσεις που παρέθεσες... 0-140... 0-180... εκεί που φαίνεται η δύναμη και όχι η (εκάστοτε) εκκίνηση...
Βλέπεις είτε έτσι, είτε αλλιώς, μερικά πράγματα δεν αλλάζουν...ΥΓ: Έχεις φάει (κυριολεκτικά) τον κόσμο για νούμερα βλέπω...
-
Ε ναι. Χαρακτηριστικά το Golf GTI είναι το πιο αργό από όλα στο 0-180.
Επίσης δες ότι μια φάλαινα 1733 κιλών(τόσο την μέτρησαν) τα βάζει με το πούπουλο ΤΤ(1260 κιλά μετρήθηκε) αλλά ακόμη και το FR και το GTI πόσα κιλά λιγότερα είναι? Σίγουρα πάνω απο 250.
ΥΓ: Εσείς έχετε βαλθεί να βγάλετε άχρηστο ένα αυτοκίνητο.
-
Ναι αλλά το golf στα 0-130 είναι γρηγορότερο...
Μην παίζεις με τις λέξεις... όλα τα υπόλοιπα που παρέθεσες είναι ταχύτερα απο εκεί και πάνω...Το οτι η 3.2Q4 Brera 'τα βάζει' με το 2.0T ΤΤ μέχρι τα 100 λόγω τετρακίνησης και εν τέλει μένει πίσω, είναι κάτι που πρέπει να με εντυπωσιάσει...?
Μιλάμε για τον κορυφαίο, μέχρι στιγμής, κινητήρα της AR στα 3.200cc έναντι των μικρών (200hp) 2.000Τ...
Άσε να βγάλει και η Alfa τα τουρμπίδια της και το συζητάμε εκ νέου... -
Για μένα την αλήθεια τη λέει πάντα 'ο δρόμος'. Βάσει αυτού μπορώ να πω με σιγουριά ότι το 10,5' που ανακοινώνει η Kia για το Ceed 1,6 είναι πέρα για πέρα αληθινό όπως και το ίδιο νούμερο για το Colt 1,3 και αντίστοιχα τα 10,6 που ανακοινώνε η VW για το Golf 1,6 fsi και η Citroen για τη C4 1,6 είναι εκτός πραγματικότητας (ειδικά για τη Citroen).
Επειδή όμως είπαμε στο forum οι χεράδες είναι συχνό φαινόμενο δεν αποκλείω να βγεί καμμιά στρατιά κόσμου να δηλώσει ότι τσάγιωσε Brera με το οικογενειακό Nissan Sunny...
Tα τουρμπίδια οι Brera/Spider τα θέλουν πρώτα και καλύτερα για να φτηνήνουν λίγο εν Ελλάδι... -
Ο κορυφαίος της είναι 4.7 λίτρων.
Πες τον όπως θες τέλος πάντων.
Αρκέσου στα 0-100 και μην προσπαθείς να βρεις λεπτομέρειες.
Και αφού θες να επιμείνεις και είσαι ξυπνιοπούλι αναρωτήσου αν είναι δυνατόν το 100-130 του ΤΤ να ειναι 3.5sec και του GTI 2.6sec, του Cooper 3.7sec όπως και του FR....
Mα καλά και εκεί αντιπροσωπεία η Κοσμοαυτοκίνητο είναι? -
το ΤΤ(200αρι) παντως απο τη προσωπικη μου εμπειρια ειναι παναλαφρο και με διαφορα πιο γρηγορο απο gti.
να καταλαβεις, με προγραμμα μονο (ιδια τουρμπινα,εισαγωγη,εξαγωγη),δηλαδη με ξεκαθαρα λιγοτερη δυναμη καταφερνει (εστω και δυσκολα,αλλα καθαρα μετα τα 180) να με πατησει σε ρεπριζ, γιατι υπαρχει αυτη η καταραμενη διαφορα των σχεδον 200+ κιλωνο κινητηρας της brera ειναι πανισχυρος, αλλα το βαρος σκοτωνει! και σκοτωνει πολυ χειροτερα στις στροφες..
πρεπει γενικα ολοι οι κατασκευαστες να στραφουν προς τη μειωση βαρους, γιατι εχει παραγινει το κακο.ειναι και οικολογικο!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο κινητηρας της brera ειναι πανισχυρος, αλλα το βαρος σκοτωνει! και σκοτωνει πολυ χειροτερα στις στροφες..
πρεπει γενικα ολοι οι κατασκευαστες να στραφουν προς τη μειωση βαρους, γιατι εχει παραγινει το κακο.ειναι και οικολογικο!
Συμφωνώ οτι πρέπει να στραφούμε στην μείωση βάρους. Εξάλλου για εμένα η υπερτροφοδότηση είναι αναγκαία στα υπέρβαρα σημερινά αυτοκίνητα ανεξαρτήτου εταιρίας.
Η brera την μέτρησαν 1733 κιλά. Το S3 πόσα κιλά είναι? Κοντά 1600 και 4κύλινδρο.
Αν αφαιρέσεις καμια 50αρια κιλα διαφοράς που έχει ο 6κυλινδρος, και άλλα 25 το λιγότερο που έχουν μείον οι νέες Brera MY08 και αν βάλουμε και τις διαστάσεις στο παιχνίδι? Οι διαφορές είναι μηδαμινές. -
1455 κιλα το δινουν, αλλα μετρημενο ειναι 1520 αν θυμαμαι καλα.ειναι πιο μικρο σε διαστασεις απο τη brera και δεν εχει κεντρικο διαφορικο που τελοσπαντων δινει ενα επιπλεον βαρος.
-
Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
Giuseppe,
σε μια εποχή που τα άλογα έγιναν στραγάλια και οι οδηγοι χεράδες μέσω Πλειστέισον και πληκτρολογίου, ασχέτως αν στην Κατεχάκη το Picanto ειναι πιο γρήγορο από το R8, τί ακριβώς ψάχνεις να βρεις;Σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσς!!
μη φωναζεις πολύ, κι αν ξυπνησει κανείς από το ληθαργο του??
ΥΓ ξέχασες να βαλεις στο... τρίπτυχο και το 'πολυθρόνα' ετσι για να δέσει καλύτερα το γλυκο
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο κορυφαίος της είναι 4.7 λίτρων.Γχμ... ναι... οκ...
Αρκέσου στα 0-100 και μην προσπαθείς να βρεις λεπτομέρειες.
Και αφού θες να επιμείνεις και είσαι ξυπνιοπούλι αναρωτήσου αν είναι δυνατόν το 100-130 του ΤΤ να ειναι 3.5sec και του GTI 2.6sec, του Cooper 3.7sec όπως και του FR....Εσύ αρκείσαι στα 0-100...? I want to believe, κι'έτσι...?
Όσο για τα υπόλοιπα νούμερα που λες... ιδέα δεν έχω πως το έκαναν αυτό το μαγικό, και ναι συμφωνούμε οτι είναι παράλογο (μάλλον 11,χχ ήθελαν να γράψουν)...
Είδες τελικά που και στην Τουρκία κάνουν λάθη...?το ΤΤ(200αρι) παντως απο τη προσωπικη μου εμπειρια ειναι παναλαφρο και με διαφορα πιο γρηγορο απο gti.
να καταλαβεις, με προγραμμα μονο (ιδια τουρμπινα,εισαγωγη,εξαγωγη),δηλαδη με ξεκαθαρα λιγοτερη δυναμη καταφερνει (εστω και δυσκολα,αλλα καθαρα μετα τα 180) να με πατησει σε ρεπριζ, γιατι υπαρχει αυτη η καταραμενη διαφορα των σχεδον 200+ κιλωνQsis, απο προσωπική εμπειρία, το ίδιο συμβαίνει και απο στάση, όχι μόνο σε ρεπρίζ... αρκεί να υπάρχει καλός δρόμος...
Μέχρι την 3η έχει καλυφθεί η διαφορά της εκκίνησης και απο εκεί και πάνω μετράει αντίστροφα...
Αlfa Romeo Brera/Spider