-
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες , τα αυτοκίνητα τύπου SUV φαίνεται πως έχουν φθάσει σε κρίσιμο σημείο με την αγορά τους να καταγράφει σημαντική μείωση της τάξης του 14% σε σχέση με τα στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς.
Κάτι οι υψηλές τιμές των καυσίμων, κάτι οι κακές μετρήσεις στα crash tests έφεραν την αγορά των SUV στις ΗΠΑ σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Σ’ αυτό συνέβαλε και το γεγονός ότι έχει αυξηθεί και ο μέσος όρος των ημερών που ένα αυτοκίνητο παραμένει στις αντιπροσωπείες από τις 60 στις 73 ημέρες.Αυτοτρίτη
Αντε επιτέλους να ξεφορτωθούμε αυτές τις καρικατούρες από τους δρόμους!!
-
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες , τα αυτοκίνητα τύπου SUV φαίνεται πως έχουν φθάσει σε κρίσιμο σημείο με την αγορά τους να καταγράφει σημαντική μείωση της τάξης του 14% σε σχέση με τα στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς.
Κάτι οι υψηλές τιμές των καυσίμων, κάτι οι κακές μετρήσεις στα crash tests έφεραν την αγορά των SUV στις ΗΠΑ σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Σ’ αυτό συνέβαλε και το γεγονός ότι έχει αυξηθεί και ο μέσος όρος των ημερών που ένα αυτοκίνητο παραμένει στις αντιπροσωπείες από τις 60 στις 73 ημέρες.Αυτοτρίτη
Αντε επιτέλους να ξεφορτωθούμε αυτές τις καρικατούρες από τους δρόμους!!
-
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις Ηνωμένες Πολιτείες , τα αυτοκίνητα τύπου SUV φαίνεται πως έχουν φθάσει σε κρίσιμο σημείο με την αγορά τους να καταγράφει σημαντική μείωση της τάξης του 14% σε σχέση με τα στοιχεία της προηγούμενης χρονιάς.
Κάτι οι υψηλές τιμές των καυσίμων, κάτι οι κακές μετρήσεις στα crash tests έφεραν την αγορά των SUV στις ΗΠΑ σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Σ’ αυτό συνέβαλε και το γεγονός ότι έχει αυξηθεί και ο μέσος όρος των ημερών που ένα αυτοκίνητο παραμένει στις αντιπροσωπείες από τις 60 στις 73 ημέρες.Αυτοτρίτη
Αντε επιτέλους να ξεφορτωθούμε αυτές τις καρικατούρες από τους δρόμους!!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αντε επιτέλους να ξεφορτωθούμε αυτές τις καρικατούρες από τους δρόμους!!Ελπίζω να έρθει σύντομα και η σειρά των πολυμορφικών (ένα throw up icon θα ήταν χρήσιμο τώρα)
-
Οι Αμερικανοί έχουν εθιστεί εδώ και πολλές δεκαετίες στα μεγάλα αυτοκίνητα. Ακόμα κι αν τα SUV περιοριστούν (απίθανο μου φαίνεται), οι αντικαταστάτες τους θα είναι επίσης τέρατα σε όγκο και κατανάλωση. Για τους Αμερικανούς οδηγούς είναι και θέμα επιβίωσης. Ποιος θα πάρει ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όταν όλοι οι γύρω του θα οδηγούν διπλάσια σε όγκο οχήματα και θα κινδυνεύει να γίνει λιώμα σε οποιαδήποτε σύγκρουση;
-
το κακο ειναι οτι η μοδα φευγει/τελειωνει απο το αμερικα και ερχεται προς ανατολας............
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το κακο ειναι οτι η μοδα φευγει/τελειωνει απο το αμερικα και ερχεται προς ανατολας............Έχεις δίκιο, ρε γαμώτο μου σαν λαός συμπεριφερόμαστε στην πλειοψηφία μας όπως οι Αμερικανοί πρίν από οκτώ με δέκα χρόνια.
πάμε στα μεγάλα supermarket, στα μεγάλα επιπλάδικα, πάει ο μπακάλης της γειτονιάς.... πάει ο μαραγκός...... πάει και η ποιότητα και χωρίς να το καταλαβαίνουμε σπάμε τους κρίκους της οικονομικής αλυσίδας.Πήραμε όλοι τις τζιπάρες μας και βλέπω κάθε μέρα τα ίδια Cherokee 3.7 κολλημένα στην κίνηση να καίνει 0.15 με 0.2 euro/χλμ ενώ θα πρεπε να ναι στο Πάντα Βρεχει.
έλλειψη ηθικής......... έλλειψη λογικής (νόμος φυσικής περί βάρους, ύψους, ταχύητητας, φυγόκεντρους κλπ.)
Η ασφάλεια κατ εμέ είναι στα φρένα, στα ρεπρίζ και στο κράτημα όπου και στα τρια το 90% των SUV πάσχει.
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣτις ελληνικές αντιρποσωπείες υπάρχει έλλειψη σε SUV
Ντάξει μωρέ Έλληνας είμαι και πληρώνω....
Άς προσέξουν όσοι δεν είναι large στο πορτοφώλι γιατί κάτι αυξήσεις στα καύσιμα, κάτι σε τέλη κυκλοφορίας, κάτι σε ασφάλιστρα στέλνουν το μηνιαίο κόστος χρήσης ενός SUV για 25,000 χλμ τον χρονο στα 400 με 600 euro τον μήνα χωρίς να συνυπολογίζω τόκους δόσεων ή δέσμευση κεφαλαίων.To SUV είναι για τον outdoor activities δεν είναι για τον καναπεδάτο με την παντοφλίτσα.
Ανοίγω την μάχη
-
μαζι σου...........
-
Εγω παντως απολαυσα αυτο:
Ο χρήστης SAXOGUS2 έγραψε:
S.U.V.In America, they're the bete noir of green activists. Christian environmentalists ask 'What car would Jesus drive?' - 'Not an SUV' is the answer, lest you wonder.
In Britain, they've been called 'bitch wagons' because their disparagers allege they're driven by aggressive women with more determination than charm.
The Mayor of London called SUV drivers 'complete idiots'.
In France, the government has considered a special anti-SUV tax. In Sweden, the vehicles are called sneeringly 'Montessori jeeps' after the posh nursery schools to which the well-heeled drive their children.
We may conclude that SUVs or 4 by 4s are not the most popular vehicle of the chattering classes.
They are, however, one of the most popular vehicles of pretty well everyone else despite a strange psychology to ownership: people think SUVs are safer for exactly the wrong reason.
Psychologists say that the great appeal of the SUV is that people feel safer in them because of the height above the road and other drivers.
...
Story from BBC NEWS:
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/2/hi/b ... 635496.stm -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
το κακο ειναι οτι η μοδα φευγει/τελειωνει απο το αμερικα και ερχεται προς ανατολας............Οτι και να πείτε...εγω καθημερινώς 'πεφτω' σε τρείς κυρίες που αφήνουν τα παιδιά τους στο (δημόσιο! ) σχολείο της γειτονιάς μου με: Subaru Forrester (με νέες Ευρ.πινακίδες παρακαλώ!), Cherokee και Rav4.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
το κακο ειναι οτι η μοδα φευγει/τελειωνει απο το αμερικα και ερχεται προς ανατολας............
Οτι και να πείτε...εγω καθημερινώς 'πεφτω' σε τρείς κυρίες που αφήνουν τα παιδιά τους στο (δημόσιο! ) σχολείο της γειτονιάς μου με: Subaru Forrester (με νέες Ευρ.πινακίδες παρακαλώ!), Cherokee και Rav4.
Ρε γαμώτο πριν δεκαπέντε χρόνια πήγαινα με τα πόδια στο σχολείο, τι έχει γίνει έχουν απομακρυνθεί τα σχολεία από τα σπίτια μας?
Αν δεν περπατάει το παιδί στα δεκαπέντε, πότε θα περπατήσει στα σαράντα στην καρέκλα του γραφείου? -
Αν και κατοχος SUV τεινω υπο προυποθεσεις να συμφωνησω . Το post του maxmara δειχνει το 'προβλημα' Λαθος αυτοκινητο σε λαθος χρηση.
να θυμησω το ' η 40αρα με το Vitara'?
Οταν ειδα το χειμώνα τσεροκι ( το καινουργιο) να σταματαει να βαλει ασυσιδες σε 10 ποντους φρεσκο χιονι ανεβαινοντας Πηλιο, εκει που οποιοδηποτε επιβατικο πατωντας στις ροδιες παιρναγε χωρις, τι να πω, οτι εχετε αδικο?
Να θυμηθω μια παλιά ¨Καββαθια' ρηση. Αν δεν υπηρχαν τα ψωνια να αγοραζουν Ferrari εμεις τι θα θαυμάζαμε? ( σε ελευθερη απόδοση)
ΜΗΝ γινεστε καθετοι ομως και απολυτοι. Σκευτητε τους ανθρωπους που ζουν εστω και λιγο πιο εξω από την Κυψελη - Καλιθεα κ.λ.π. κ.λ.π. Οπου για να παν τα παιδια σχολειο το χειμώνα περνουν απο δρόμους σχεδόν ρέματα με λακούβες - πηγαδια, σπασμένους δρόμους ..... βλεπε ( Ανατολική Αττική)
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οταν ειδα το χειμώνα τσεροκι ( το καινουργιο) να σταματαει να βαλει ασυσιδες σε 10 ποντους φρεσκο χιονι ανεβαινοντας Πηλιο, εκει που οποιοδηποτε επιβατικο πατωντας στις ροδιες παιρναγε χωρις, τι να πω, οτι εχετε αδικο?
Δηλαδή το Cherokee όπως και τα υπόλοιπα επιβατικά δεν χρειάζονται αλυσίδες στα φίδια του Πηλίου με 10 πόντους χιόνι, που πατημένο γίνεται πάγος; Μπράβο του λέω εγώ, ήταν ο μοναδικός που δεν κινδύνευσε να πάει στο γκρεμό. Εκτός αν νομίζεις ότι αυτά τα 'εργαλεία' κινούνται πάνω σε διαφορετικά λάστιχα και τα συγκρατεί στο δρόμο κάποια ανώτερη δύναμη.
-
Δεν ειπα παγος ειπα χιονι που επεφτε εκεινη την ωρα. Διοτι αν το περπαταγες με το παπουτσι σου και μονο εβρισκες ασφαλτο.
Προς ενημερωση ειμαι παραπολυ κοτα ειδικα οταν εχω τα παιδια μεσα. Αρα αν ειχα νιωσει ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΓΛΥΣΤΡΙΜΑ σε διαβεβαιω θα ειχα βαλει οχι 1 ζευγαρι αλλά και τα δυο που ειχα μαζι μου στα 5 χλμ αποσταση που διάνυσα μεχρι να τον πετυχω.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οταν ειδα το χειμώνα τσεροκι ( το καινουργιο) να σταματαει να βαλει ασυσιδες σε 10 ποντους φρεσκο χιονι ανεβαινοντας Πηλιο, εκει που οποιοδηποτε επιβατικο πατωντας στις ροδιες παιρναγε χωρις, τι να πω, οτι εχετε αδικο?
Δηλαδή το Cherokee όπως και τα υπόλοιπα επιβατικά δεν χρειάζονται αλυσίδες στα φίδια του Πηλίου με 10 πόντους χιόνι, που πατημένο γίνεται πάγος; Μπράβο του λέω εγώ, ήταν ο μοναδικός που δεν κινδύνευσε να πάει στο γκρεμό. Εκτός αν νομίζεις ότι αυτά τα 'εργαλεία' κινούνται πάνω σε διαφορετικά λάστιχα και τα συγκρατεί στο δρόμο κάποια ανώτερη δύναμη.
Συμφωνώ και εγώ. Πολλοί δεν ξέρουν ότι με SUV μπορεί να την πατήσεις πιο εύκολα ακόμα και από άλλα απλά αυτοκίνητα σε μερικές περιπτώσεις λόγω αυξημένου βάρους
Στην ανάβαση αν τυχόν χρειαστεί να σταματήσεις σε ανηφόρα και το σύστημα τετρακίνησης δεν βοηθήσει να ξαναξεκινήσεις μπορεί πανέυκολα να σε πάρει το βάρος πίσω και να κάνεις σκι με την όπισθεν (συχνό φαινόμενο όταν πιάνει κίνηση στον Παρνασσο)
Στην κατάβαση όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια (τα πισωκίνητα υστερούν παραπάνω) και απταιται το θέμα στις ιακανότητες του οδηγού και του αυτοκινήτου να φρενάρει. Και εκεί εγκυμονούν κίνδυνοι για κατάβαση πλαγιάς με την μούρη αυτή την φοράΔεν είναι φαντασίες μου αυτά, παρατηρήσεις μου από τα τόσα ανεβάσματα σε χιονοδρομικά. Πολλοί τζιπάδες υπερκτιμούν τις ικανότητες των οχημάτων και θέτους ευατούς και λοιπό κόσμο σε κίνδυνο.
Εννοείται βέβαια ότι υπάρχουν και 'καραγκιόζηδες' με απλά αυτοκίνηταΤο πατημένο χιόνι και ο πάγος απλά δεν παίζονται
-
Συμφωνουμε απολυτα. Γι' αυτο και τα 2 ζευγαρια αλυσιδες και τα οχι ασφαλτινα λαστιχα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ΜΗΝ γινεστε καθετοι ομως και απολυτοι. Σκευτητε τους ανθρωπους που ζουν εστω και λιγο πιο εξω από την Κυψελη - Καλιθεα κ.λ.π. κ.λ.π. Οπου για να παν τα παιδια σχολειο το χειμώνα περνουν απο δρόμους σχεδόν ρέματα με λακούβες - πηγαδια, σπασμένους δρόμους ..... βλεπε ( Ανατολική Αττική)Ξέρεις τι με χαλάει εν έτι 2004 στην Ελλάδα, ότι πρέπει να πάρουμε τζιπ επειδή έχει λακκούβες και νεροφαγώματα η Αθήνα. Το θέμα δεν λύνεται με το να πάρουμε τζιπ πρέπει να φτιαχτούν οι δρόμοι. Πρέπει να έρθει η στιγμή που θα πηγαίνω στο δικαστήριο και θα αποζημιώνομαι επειδή έπαθα ζημιά από λακκούβες. Άσε που εκτιμώ ότι η ζημιά που θα πάθεις σε ένα απλό αυτοκίνητο ισοσκελίζεται από την εξοικονόμηση στα καύσιμα. Και στην τελική τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε πρέπει να πηγαίνουν για να συντηρούνται οι δρόμοι όπως στην Μ. Βρετανία και όχι να μπαλώνουν τις τρύπες του Δημοσίου... Αααα ναι πλησιάζει ο καιρός να πάρουμε προκαταβολικά το σήμα για το 2005 δυο μήνες πρίν
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πρέπει να έρθει η στιγμή που θα πηγαίνω στο δικαστήριο και θα αποζημιώνομαι επειδή έπαθα ζημιά από λακκούβες.Δίκιο έχεις και συμφωνώ απόλυτα, το πρόβλημα όμως είναι ότι τις περισσότερες φορές οι φθορές είναι 'μακροχρόνιες' (αμορτισέρ, λάστιχα, τριγμοί κλπ) πράγματα που είναι δύσκολο -εως αδύνατο- ν'αποδείξεις ότι φταίνε οι δρόμοι
-
h ptwsi twn pwlsewn SUV stin Ameriki einai prosorini logw ths ypsilis timis ths benzinis. to apotelesma 8a einai na perioristoun ligo oi pwliseis twn terastiwn modelwn typou Hammer, Denali kai F350 etc. pros ofelos twn mikroterwn SUVs typou X3.
o logos pou agorazoun auta ta autokinita den einai na pigainoun se xionodromiko kentro typou Parnassou (anebainw ta bouna) alla gia na exoun au3imeno traction stous dromous kai ta highways ths polis kai au3imeno ground clearance giati polles fores yparxoun bouna ta xionia e3w apo to spiti sou kai den mporeis na bgeis. Episis an menoun se dromous pou pianoun laspes, me katestrameno odostroma klp
Fysika polis kosmos ta pernei giati tous aresei to megalo mege8os klp. E3alou h timi tous einai paromoia me ena antistoixo sedan. Apla sto SUV xaneis se epidoseis kai katanalwsi alla kerdizeis se xwrous kai dynatotites kinisis ase asximo odostroma.
Prosopika pisteuw oti oi dromoi ths a8inas dikaiologoun tin ypar3i autwn twn oximatwn para to au3imeno kostos xrisis. Oi dromoi ths A8inas den prokeite na ftiaxtoun sta epomena 50 xronia. E3allou einai poli akribo na ri3eis tosi asfalto.
-
Ελάτε να δείτε τις λακκούβες που έχει το Π.Φάληρο που θεωρείται (και είναι με βάση τα δημοτικά τέλη) ακριβό προάστιο. Θα μου πεις ότι έχεις καλομάθει στην Αγγλία, αλλά σε εμένα το ότι ο Δήμαρχος θα αγοράσει τζιπάκι για την κόρη του κάτι μου λέει.
Τα SUV είναι προϊόν της εμποριολογίας (marketing όπως το λένε οι μη κατέχοντες την Ελληνική γλώσσα) και εγώ έχω σαν παράδειγμα την κοπελιά μου που μένει στην Αγγλία και πήγε και πήρε το Range Rover 4,7lt για να πηγαίνει στο κάστρο του πατέρα της μία φορά στο τόσο λες και δεν μπορεί να πάει με ένα κανονικών διαστάσεων αμάξι. Και να πεις ότι το βάζει στο χώμα... ούτε σε C-road δεν το έχει βάλει που λέει ο λόγος!!!
SUV: Μόδα ήταν και πέρασε... Ευτυχώς