-
Ποιά η γνώμη σας για το καινούριο μοντέλο της ΚΙΑ?
Ακούγονται πολλά και καλά λόγια...
To full extra έχει [url=http://www.kia.gr/Kia/models/cerato/prices.html] -
Ποιά η γνώμη σας για το καινούριο μοντέλο της ΚΙΑ?
Ακούγονται πολλά και καλά λόγια...
To full extra έχει [url=http://www.kia.gr/Kia/models/cerato/prices.html] -
Ποιά η γνώμη σας για το καινούριο μοντέλο της ΚΙΑ?
Ακούγονται πολλά και καλά λόγια...
To full extra έχει [url=http://www.kia.gr/Kia/models/cerato/prices.html] -
Πραγματικό κελεπούρι. Ως συνέχεια όσων έγραψα στο http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=8775, νομίζω ότι είναι απίστευτο στις μέρες μας να πουλάνε τέτοιο αυτοκίνητο σε τέτοια τιμή. Αν μάλιστα είχε και 1800άρη κινητήρα (που δεν δείχνει να τον χρειάζεται), μόνο το όνομα της φίρμας θα εμπόδιζε κάποιον να το πάρει.
Για μισό λεπτό δηλαδή:
Παίρνει κάποιος αυτοκίνητο που κοστίζει περίπου τα διπλά και του βγάζει προβλήματα, τα οποία περιμένει να του τα διορθώσουν ή, ακόμα χειρότερα, παρακαλάει να δεχθούν ότι υπάρχουν. Έρχεται ο Κορεάτης και του δίνει ένα (κατά τα φαινόμενα) απροβλημάτιστο αυτοκίνητο με καλή συμπεριφορά και αμέτρητους χώρους και ευκολίες και παρακαλάει αυτός να το αγοράσουν. Μόνο εγώ βλέπω το παράδοξο στην όλη κατάσταση; Αν το αμάξι ήταν λίγο μικρότερο σε διαστάσεις (δεν ήθελα να μπω σ'αυτή την κατηγορία επί του παρόντος), θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια αντί του astra. Τυχεροί όσοι ξεπεράσουν το εμπόδιο του φαίνεσθαι και αποκτήσουν τόσο φθηνά αυτοκίνητο με τόσα πλεονεκτήματα. -
Μην ξεχνάτε ότι η αγορά του αυτοκινήτου -για πολλούς- καλύπτει και άλλες (ψυχολογικές) ανάγκες πέραν της αυτοκίνησης!
Το θέμα βέβαια είναι ότι σιγά σιγά αυτό αλλάζει!
Οι 'φθηνές' μάρκες έχουν κάνει άλματα στην ποιότητα και στην αξιοπιστία!
Θα βλέπουμε όσο περνάει ο καιρός τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν!Το βασικό πρόβλημα -κατ' εμέ- είναι η διάρκεια στον χρόνο!Οχι σε αξιοπιστία αλλά στην ίδια την φίρμα!
Ποιός ξέρει τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει η KIA στην παγκοσμιοποιημένη αγορά που κινείται?Ακόμα και η VW αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα που την υποχρεώνουν να περικόψει 30.000 θέσεις εργασίας?Αν συμβεί κάτι τετοιο στην ΚΙΑ πως θα μπορέσει να το αντιμετωπίσει? -
Aντιληπτό αλλά εντάξει δεν θα το βάλω κ ως βασικό κριτίριο για να αγοράσω ένα αυτοκίνητο..!
Εξάλλου από πίσω της βρίσκεται ο γίγαντας που ακούει στο όνομα Hyundai.Eδώ η άχρηστη Daewoo επιβίωσε η ΚΙΑ θα έχει πρόβλημα, όταν μάλιστα έχει στην γκάμα της όμορφα, αξιόπιστα και αποδεκτά σπό το κοινό (και σε πωλήσεις) μοντέλα όπως το Picanto, Sorento, Sportage κτλ...
-
νομίζω οτι ειναι νωρίς ακόμα για να πεί κάποιος οτι είναι συμφέρουσα απο πλευράς αξιοπιστίας η αγορα ενος τέτοιου αυτοκινήτου.Δεν είναι BMW και δεν είναι και λίγα τα 16000 ευρω για KIA. Οταν μάλιστα είναι ενα ακόμα απρόσωπο και άσχημο κατ' εμέ εμφανισιακά αυτοκίνητο.
-
Eχει δώσει δείγματα γραφής η ΚΙΑ...νομίζω!
Οσο για τα 15,300 και όχι 16 είναι πολύ καλά.Δες τα link που έδωσα με τον εξοπλισμό κ θα καταλάβεις... -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
νομίζω οτι ειναι νωρίς ακόμα για να πεί κάποιος οτι είναι συμφέρουσα απο πλευράς αξιοπιστίας η αγορα ενος τέτοιου αυτοκινήτου.Δεν είναι BMW και δεν είναι και λίγα τα 16000 ευρω για KIA. Οταν μάλιστα είναι ενα ακόμα απρόσωπο και άσχημο κατ' εμέ εμφανισιακά αυτοκίνητο.Δηλαδή εσύ θα αισθανόσουν ασφαλής με μια BMW ως προς την αξιοπιστία; Άλλοι κατεβάζουν καντήλια, αφενός γιατί τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν και αφετέρου γιατί και μια βίδα ν'αλλάξεις σου τον πιάνουν κανονικά, χώρια οι εξωφρενικές τιμές των service.
Τα 15.300 είναι λίγα, όπως λίγα είναι και τα 28.000 για ένα SUV της ΚΙΑ, συγκρινόμενα μ'αυτά που ζητάει ο ανταγωνισμός. Εκτός κι αν έπρεπε να πληρώνει κιόλας η εταιρεία για να πάρουμε τα αυτοκίνητά της.
Ειδικά για το οικονομικό λοιπόν, στην αγορά αυτοκινήτου πρέπει κανείς να συνυπολογίζει όλες τις δαπάνες, όχι μόνο τα λεφτά που θα δώσει στην αρχή. Ένας γνωστός μου έχει δώσει τον τελευταίο χρόνο για μια BMW 5ετίας 1.700 ευρώ για επισκευές (δίσκος, αναρτήσεις και κάτι ψιλά), χώρια όσα του παίρνουν για το service. -
ωραία το παίρνω πίσω αυτο για τις BMW και δέχομαι οτι και αυτές είναι αναξιόπιστες.Ας ξεχάσουμε λοιπόν τα ονόματα. Το να χαρακτηρίσουμε όμως 'κελεπούρι' ενα αυτοκίνητο που μόλις πρωτοκυκλοφόρισε και να τρέξουμε με τυφλά μάτια να σκάσουμε 15.300 (5.200.000 δρχ) για τα το πάρουμε δεν το θεωρώ φρόνιμο. Σιγά μην κάναμε και προπαραγγελειες δηλαδή πριν δούμε καν φωτογραφίες του (υποκειμενικά άσχημου αυτού) αυτοκινήτου.
Δεν έχω κανένα κόλλημα με τα ΚΙΑ και με τα άλλα κορεάτικα(το accent πχ αξίζει τα λεφτά του) αλλα όπως και ΚΑΘΕ με άλλη μάρκα είμαι επιφυλακτικός μέχρι να δω τι λέει σαν αυτοκίνητο.
Λες να μην έχω και εγω αγωνία για το τι (και αν) θα μου βγάλει η Alfa GT που περιμένω σε λίγο καιρό? -
Xρήστο είσαι απόλυτος...
Είχες κ έχεις ένα Χantia.Θυμάσαι πόσα προβλήματα σου έβγαλε..?
Φίλος μου έχει το Sephia και είναι απόλυτα ικανοποιημένος.Απλά είναι η προκατάληψη.
Αλήθεια το Tucson που θεωρείται παρα πολύ καλό SUV κατα γενική ομολογία (και του Κ.Κ.) θα το αποκλείσω επειδή έχει 27,000 ευρώ και είναι Hyundai..?Σου επαναλαμβάνω μιλάμε για ένα ποιοτικότατο αυτοκίνητο.Τα σχόλια των περιοδικών στο λινκ που έδωσα δεν είναι τυχαία.
Εάν είναι για αυτόν τον λόγο τα 15,3 χιλιάρικα χαλάλι τους!Εύκολο να κολλάς ταμπέλες...μία από αυτές έχει και η Αlfa..νομίζω?
-
Και εγω ξανθουλα εχω... Η αλήθεια ειναι οτι εχει βγαλει πολλα προβληματα.. το θεμα ειναι οτι τα εβγαλε μετα απο σκληρη χρηση (μετα τα 140.000κμ) και δεν ξερω αν ειναι ουσιαστικα προβληματα η απλα αναλωσιμα.. Τα σιτροεν λενε οτι εχουν προβλημα με τα ηλεκτρικα τους...μονο μια φορα ομως ειχα ηλεκτρολογικο προβλημα..
Θελω να πω οτι το θεμα αξιοπιστια ειναι πολυ λεπτο... Δεν υποστηριζω οτι το ξανθια ειναι το τερας αξιοπιστιας, (σιγουρα δεν συγκρινεται με σταρλετ της εποχης του-ή την αντιστοιχη σε κατηγορια Carina) αλλά μηπως τελικα ζηταμε ενα αυτοκίνητο που θα αντεξει οτι και αν του κανουμε;;;
-
Απλά μην κολλάμε ταμπέλες χωρίς να έχουμε χρησιμοποιήσει κάτι!
Το 16,000 για ΚΙΑ είναι απαξιωτικό και επιδερμικό... -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
ωραία το παίρνω πίσω αυτο για τις BMW και δέχομαι οτι και αυτές είναι αναξιόπιστες.Ας ξεχάσουμε λοιπόν τα ονόματα. Το να χαρακτηρίσουμε όμως 'κελεπούρι' ενα αυτοκίνητο που μόλις πρωτοκυκλοφόρισε και να τρέξουμε με τυφλά μάτια να σκάσουμε 15.300 (5.200.000 δρχ) για τα το πάρουμε δεν το θεωρώ φρόνιμο. Σιγά μην κάναμε και προπαραγγελειες δηλαδή πριν δούμε καν φωτογραφίες του (υποκειμενικά άσχημου αυτού) αυτοκινήτου.Χωρίς να θέλω να δημιουργήσω εντυπώσεις ή να πάω κόντρα για την κόντρα, αναρρωτιέμαι πόσοι έχουν τρέξει να προπαραγγείλουν το Golf GTI έχοντας έτοιμα στην τράπεζα 30τόσες χιλιάδες ευρώ, χωρίς να έχουν καν διαβάσει ένα τεστ σε περιοδικό. Ομοίως και για τόσα άλλα νέα μοντέλα.
Σε απόλυτες τιμές 5 εκατομμύρια φαίνονται πολλά, όπως 2,5 εκατομμύρια για ένα piccanto ή ένα seicento φαίνονται λίγα. Τι παίρνεις όμως στη μία περίπτωση και τι στην άλλη;
Δίσκοι μπρος πίσω, 6 αερόσακοι, ηλ. κλιματισμός, μεγάλο αμάξωμα 4,5 μέτρων και αντίστοιχους εσωτερικούς χώρους, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρική ηλιοροφή, υποβραχιόνια μπρος-πίσω, TCS κλπ κλπ είναι πράγματα που σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας τα πληρώνεις πανάκριβα. Εν πάσει περιπτώσει, ποια τιμή θα θεωρούσες πολύ καλή για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Μήπως την τιμή ενός Yaris ή ενός Polo; Η ΚΙΑ αποφάσισε να κάνει μπάσιμο στην αγορά ακολουθώντας επί τω βελτίω την τακτική της Hyundai: πολλές πωλήσεις με μικρό κέρδος=μεγάλα κέρδη. Ας τα βλέπει αυτά η Mazda που ενώ έβγαλε ένα εξαιρετικό μικρομεσαίο (3), το χρεώνει σαν μεσαίο (20.000+ για ικανοποιητικό εξοπλισμό) και πουλάει ένα κλάσμα των αυτοκινήτων που θα μπορούσε να πουλήσει. -
εμενα μου φαίνονται πολλά για μικρομεσαίο ΚΙΑ. δεν νομιζω να έπαιρνα ποτέ κια. Δεν υπάρχουν καθόλου στον δρόμο στην Αγγλία άλλωστε! Αν θα θέλει να το πουλήσει κάποιος δεν θα πιάνει ούτε £500!!!
-
Για δες:
το 307 SW 1.6 Pack κοστίζει 21.300 ευρώ, δηλαδή 40% περισσότερο από το Cerato και με λιγότερο εξοπλισμό. Ευτυχώς διαθέτει την πασίγνωστη αξιοπιστία Peugeot και το οδηγούν πολύ στην Αγγλία. -
Στο κατω κατω της γραφης, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα... To LX κοστιζει 13.500 ευρω, και εχει 2 ΑΒ, ΑΒΣ, Αιρ-κοντισιον, ηλ καθρεπτες και παραθυρα μπρος πισω, ΡαδιοCD και σχεδον ολα τα απαραιτητα. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Η ΚΙΑ? με 13.000 παιρνεις Γιαρις 1.3!!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη.
-
Ρε παιδιά τι το ζαλίζετε το θέμα; Ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Αυτό ίσχυε, ισχύει και θα συνεχίσει να ισχύει. Όπως το λέτε δηλαδή, είναι τουλάχιστον μ***κες όσοι δεν παίρνουν ΚΙΑ. Έλεος.
Θες ψαγμένες αναρτήσεις;Θα τα σκάσεις
Θες πορωτικό κινητήρα; Θα τα σκάσεις
Θες (απτή) ποιότητα; Θα τα σκάσεις;
Θες φρενάρες; Θα τα σκάσεις
Θες ομορφιά; Παρομοίως!
Αν συμβιβάζεσαι με λιγότερα, παίρνεις ΚΙΑ/HYUNDAI/DAEWOO. Απλά πράγματα.
Αν ήταν τόσο κελεπούρι το ΚΙΑ, τότε σταδιακά θα έκλειναν όλα τα άλλα εργοστάσια αυτοκινήτων. Όλοι θα έπαιρναν ΚΙΑ. -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Στο κατω κατω της γραφης, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα... To LX κοστιζει 13.500 ευρω, και εχει 2 ΑΒ, ΑΒΣ, Αιρ-κοντισιον, ηλ καθρεπτες και παραθυρα μπρος πισω, ΡαδιοCD και σχεδον ολα τα απαραιτητα. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Η ΚΙΑ? με 13.000 παιρνεις Γιαρις 1.3!!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη.Ρε συ Σπύρο, τι είναι τα αυτοκίνητα για να τα αγοράζουμε με το μέτρο; 13 χιλιάρικα για 5 μέτρα, άρα είναι καλό, να το πάρουμε; Το άλλο κάνει 20 χιλιάρικα το μέτρο, δε μας συμφέρει...
Ε, δεν πάει έτσι.Μετράνε κι άλλα πράγματα.Και όχι μόνο το μέγεθος και ο εξοπλισμός.Φιλικά
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Στο κατω κατω της γραφης, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα... To LX κοστιζει 13.500 ευρω, και εχει 2 ΑΒ, ΑΒΣ, Αιρ-κοντισιον, ηλ καθρεπτες και παραθυρα μπρος πισω, ΡαδιοCD και σχεδον ολα τα απαραιτητα. ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ Η ΚΙΑ? με 13.000 παιρνεις Γιαρις 1.3!!! ΕΛΕΟΣ δηλαδη.
Ρε συ Σπύρο, τι είναι τα αυτοκίνητα για να τα αγοράζουμε με το μέτρο; 13 χιλιάρικα για 5 μέτρα, άρα είναι καλό, να το πάρουμε; Το άλλο κάνει 20 χιλιάρικα το μέτρο, δε μας συμφέρει...
Ε, δεν πάει έτσι.Μετράνε κι άλλα πράγματα.Και όχι μόνο το μέγεθος και ο εξοπλισμός.Φιλικά
Το αμαξι προφανως και δεν παει με το μετρο, και ποτε δεν ειπα τετοιο πραγμα. Ειπα οτι ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και μαλιστα με μεγαλο αμαξωμα
Δηλαδη, ειναι το φθηνοτερο 1600αρι, και εχει και μεγαλο αμαξωμα για καποιον που το χρειαζεται. Το αμαξι κατ'εμε κοστολογηται σε μεγαλο βαθμο με βαση τα κυβικα... Αλλα απο κει και περα, ισχυει οτι οσο πιο μεγαλης κατηγοριας ειναι, τοσο πιο ακριβο... Δηλαδη 206
Kia Cerato 4D 1,6 EX FULL - Ποιά η άποψή σας?