Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    προβληματικα Μ3?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. προβληματικα Μ3?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    14
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingmanos last edited by

      φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
      μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
      ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
      Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
      Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kingmanos last edited by

        φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
        μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
        ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
        Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
        Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kingmanos last edited by

          φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
          μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
          ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
          Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
          Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gmak last edited by

            ναι έχουν σπάσει αρκετοί κινητήρες από Μ3 και ο λόγος μέχρι πέρσι που το έψαξα δεν είχε βρεθεί. Κρίμα, έχω σβήσει ένα λινκ με ομαδική επιστολή ιδιοκτητών Μ3 από βόρεια Αμερική που ρωτούσαν για το γεγονός και την απάντησή της. Νομίζω θα την βρεις με ένα search στο google... [και αυτό το θέμα έχει ξανασυζητηθεί στο 4Τ φόρουμ αλλά δεν βρίσκω το λινκ]

            α, και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης gmak έγραψε:

              α, και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].

              Κακό του κεφαλιού τους...ιδίως εάν έχουν κ δυσαρεστημένους πελάτες από USA μεριά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Y
                yianniswalker last edited by

                Από όσο ξέρω τα πρώτα Ε46 Μ3 έσπαγαν πολλές φορές τους κινητήρες τους. Αν ειδικά είχε βγεί ο κόφτης της τελικής μπορούσες πολύ έυκολα να το σπάσεις (το έχω ακούσει και για Μ5). Συγκεκριμένα χτύπαγαν μπιέλα.

                Αυτό γινόταν όμως στις πρώτες E46 και από ότι μου είπε φανατικός BMWδάκιας φίλος στην συνέχεια το πρόβλημα διορθώθηκε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • K
                  kingmanos last edited by

                  Ο χρήστης gmak έγραψε:
                  και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].

                  Οχι θα του τον αλλαξει η bmw του δικου μου με νεο κινητηρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kingmanos last edited by

                    Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                    Συγκεκριμένα χτύπαγαν μπιέλα

                    Ακριβως

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • G
                      gmak last edited by

                      Ο χρήστης KingManos έγραψε:

                      και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].

                      Οχι θα του τον αλλαξει η bmw του δικου μου με νεο κινητηρα

                      οk, απλά είχα διαβάσει για μια παλαιότερη κατάσταση που έκαναν τον κινέζο στο πρόσβλημα. Καλές βόλτες με την Μ3 του φίλου σου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dimitris_ last edited by

                        edit

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kacey last edited by

                          Για την ακριβεια κοβονταν οι μπιελοβιδες και γινοταν ενας χαμος μεσα στο μοτερ, δεν εφτιαγαν οι μπιελες αυτες καθ'αυτες.
                          Παντως αν γινοταν μονο σε οσους ειχαν αφαιρεσει τον κοφτη των 250 χαω, τοτε καλα κατα την γνωμη μου δεν ενδιαφεροταν η BMW για το προβλημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitrios2004 last edited by

                            http://members.roadfly.com/jason/m3engines.htm

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alfasud last edited by

                              Και κατι λιγο Off-Topic!
                              Ειχα διαβασει καπου εδω οτι ενα μοντελλο SUV-Nissan ειχε προβλημα με καμμενα εμβολα, λογω παρατεταμενης χρησης στον αυτοκινητοδρομο με maximum στροφες για μεγαλο χρονικο διαστημα!
                              Αυτο οφειλοταν στο ανεπαρκες συστημα λιπανσεως!Κανανε και αυτοι τις αλλαγες τους και τελειωσε το προβλημα!Δεν υπαρχουν υπερανθρωποι και θεοι οπως ξερουμε, ολοι εχουν τις αδυναμιες τους, ετσι;
                              Σπυρος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimsabas last edited by

                                Έχω ακούσει μια ιστορία για κάποιο φίλο φίλου, οπότε δε μπορώ να ξέρω πόσο ακριβής είναι. Μετά από τρία σπασμένα μοτέρ σε διάστημα περίπου 2 χρόνια, η BMW του αντικατέστησε το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι ο τύπος δεν ήταν κανένας τρελαμένος να του πίνει το αίμα όλη τη μέρα και ήταν εξαιρετικά προσεκτικός στο στρώσιμο, δεν έκανε χαζομάρες. Πάντως για όσο δούλευε, το όχημα ήταν καταπληκτικό.
                                Από την άλλη, έχω γνωστό με Μ3 Ε30 (μετατροπή) η οποία δεν κάνει τσικ, παρά τα χρόνια και τα σκισίματα που σέρνει στην πλάτη της. Παράξενα πράγματα

                                https://cartalk.gr/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Είναι γνωστό το πρόβλημα και το συζητήσαμε στο forum πέρυσι.

                                  Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής στη γραμμή παραγωγής όπου μπήκαν νέου τύπου εκκεντροφόροι (;) στην μηχανή. Έμειναν σε παραγωγή για δύο μήνες και μετά ξαναέβαλαν τους παλιούς και μετά τους άλλαξαν ξανά με άλλους. Τα περισσότερα M3 αυτού του διμήνου έσκασαν. Το πρόβλημα έχει λυθεί πια, αλλά η BMW άφησε πολύ κακές εντυπώσεις, γιατί ενώ φάνηκε ότι είχε ψυλλιαστεί το πρόβλημα (η δεύτερη αλλαγή στη γραμμή παραγωγής έγινε πριν αρχίσουν να σκάνε) δεν αποδέχτηκε το πρόβλημα, αλλά τα φόρτωνε στους οδηγούς. Επίσης με το να μην έχει παραδεχτεί το πρόβλημα, οι μηχανές επισκευάζονταν με τα ίδια προβληματικά ανταλλακτικά και ξαναχαλάγανε. Τελικά βέβαια τα κάλυψε με αλλαγή μηχανής (και στην Αμερική που τα πράγματα είναι ζόρικα και με αλλαγή αυτοκινήτων).

                                  Η τακτική των εταιριών πέρα από τα αυστηρά recalls, είναι να ειδοποιούν τα συνεργεία ότι κάτι έχει βελτιωθεί για να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες. Ξέρω για το δικό μου, πχ, ότι η BMW έχει βρει ότι μια παρτίδα πολλαπλασιαστές από άλλον προμηθευτή έχουν την τάση να χαλάνε γρήγορα, οπότε αν έρθει αυτοκίνητο με πρόβλημα να του το επιδιορθώσουν με Bosch και όχι την άλλη μάρκα. Τον πολλαπλασιαστή τον πλήρωσα αφού είχε λήξει η εγγύηση, αλλά υποθέτω ότι το συνεργείο ήξερε κάτι περισσότερο για το πώς να επιλέγει ανταλλακτικά.

                                  Επίσης έχω δει οδηγία για τον θόρυβο του πίσω διαφορικού της Ε46, η οποία λέει τι να κάνει το συνεργείο αν ο πελάτης διαμαρτυρηθεί για τον πολύ ή λίγο θόρυβο του συστήματος μετάδοσης. Υπάρχουν δύο διαφορετικά αποσβεστικά υλικά που μπαίνουν σε κάποιο σημείο του άξονα μετάδοσης ή μπορεί να μην μπουν καθόλου. Οπότε μπορείς να έχεις από πολύ ησυχία ως άγριο ήχο, χωρίς να αλλάζει τίποτα ουσιαστικό στο αυτοκίνητο!!!

                                  Είχα ανακαλύψει ότι το site της BMW USA δεν είχε κλειδωμένα σωστά τα αρχεία με password, οπότε αν ήξερες ακριβώς τον κωδικό του service bulletin μπορούσες να το διαβάσεις. Αλλά δυστυχώς δεν μπορούσες να δεις τη λίστα με τους τίτλους...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr