-
φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση? -
φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση? -
φημες τον τελευταιο καιρο εφταναν στα αυτια μου οτι τα Μ3 Ε46 αντιμετωμιζουν προβλημα στον κινητηρα.
μπα λεω κακοπροαιρετοι αντιΒΜWδακηδες σπερνουν ζιζανια,
ρωταω φιλο και συνεργατη (με Μ3) και μου απαντα τιποτα ολα ρολόι....μεχρι χτες ομως γιατι το μοτερ παρεδωσε πνευμα (σπασμενο μοτερ) με μολις 22.000 χλμ το ατιμο.
Εγω προσωπικα δεν περιμενα τετοιο πραγμα απο τον γκουρου της αξιοπιστιας
Εχεις κανεις ακουσει παρομοιο συμβαν ή τραγικη συμπτωση? -
ναι έχουν σπάσει αρκετοί κινητήρες από Μ3 και ο λόγος μέχρι πέρσι που το έψαξα δεν είχε βρεθεί. Κρίμα, έχω σβήσει ένα λινκ με ομαδική επιστολή ιδιοκτητών Μ3 από βόρεια Αμερική που ρωτούσαν για το γεγονός και την απάντησή της. Νομίζω θα την βρεις με ένα search στο google... [και αυτό το θέμα έχει ξανασυζητηθεί στο 4Τ φόρουμ αλλά δεν βρίσκω το λινκ]
α, και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
α, και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].
Κακό του κεφαλιού τους...ιδίως εάν έχουν κ δυσαρεστημένους πελάτες από USA μεριά...
-
Από όσο ξέρω τα πρώτα Ε46 Μ3 έσπαγαν πολλές φορές τους κινητήρες τους. Αν ειδικά είχε βγεί ο κόφτης της τελικής μπορούσες πολύ έυκολα να το σπάσεις (το έχω ακούσει και για Μ5). Συγκεκριμένα χτύπαγαν μπιέλα.
Αυτό γινόταν όμως στις πρώτες E46 και από ότι μου είπε φανατικός BMWδάκιας φίλος στην συνέχεια το πρόβλημα διορθώθηκε.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].Οχι θα του τον αλλαξει η bmw του δικου μου με νεο κινητηρα
-
Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
Συγκεκριμένα χτύπαγαν μπιέλαΑκριβως
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
και απ' ότι θυμάμαι δεν καλύπτεται το σπάσιμο του κινητήρα εάν είναι εκτός εγγύησης [κάτι παράλογο αφού φαίνεται πως υπάρχει ελάττωμα και απλά συγκαλύπτεται].
Οχι θα του τον αλλαξει η bmw του δικου μου με νεο κινητηρα
οk, απλά είχα διαβάσει για μια παλαιότερη κατάσταση που έκαναν τον κινέζο στο πρόσβλημα. Καλές βόλτες με την Μ3 του φίλου σου...
-
edit
-
Για την ακριβεια κοβονταν οι μπιελοβιδες και γινοταν ενας χαμος μεσα στο μοτερ, δεν εφτιαγαν οι μπιελες αυτες καθ'αυτες.
Παντως αν γινοταν μονο σε οσους ειχαν αφαιρεσει τον κοφτη των 250 χαω, τοτε καλα κατα την γνωμη μου δεν ενδιαφεροταν η BMW για το προβλημα. -
-
Και κατι λιγο Off-Topic!
Ειχα διαβασει καπου εδω οτι ενα μοντελλο SUV-Nissan ειχε προβλημα με καμμενα εμβολα, λογω παρατεταμενης χρησης στον αυτοκινητοδρομο με maximum στροφες για μεγαλο χρονικο διαστημα!
Αυτο οφειλοταν στο ανεπαρκες συστημα λιπανσεως!Κανανε και αυτοι τις αλλαγες τους και τελειωσε το προβλημα!Δεν υπαρχουν υπερανθρωποι και θεοι οπως ξερουμε, ολοι εχουν τις αδυναμιες τους, ετσι;
Σπυρος -
Έχω ακούσει μια ιστορία για κάποιο φίλο φίλου, οπότε δε μπορώ να ξέρω πόσο ακριβής είναι. Μετά από τρία σπασμένα μοτέρ σε διάστημα περίπου 2 χρόνια, η BMW του αντικατέστησε το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι ο τύπος δεν ήταν κανένας τρελαμένος να του πίνει το αίμα όλη τη μέρα και ήταν εξαιρετικά προσεκτικός στο στρώσιμο, δεν έκανε χαζομάρες. Πάντως για όσο δούλευε, το όχημα ήταν καταπληκτικό.
Από την άλλη, έχω γνωστό με Μ3 Ε30 (μετατροπή) η οποία δεν κάνει τσικ, παρά τα χρόνια και τα σκισίματα που σέρνει στην πλάτη της. Παράξενα πράγματα -
Είναι γνωστό το πρόβλημα και το συζητήσαμε στο forum πέρυσι.
Παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια μιας αλλαγής στη γραμμή παραγωγής όπου μπήκαν νέου τύπου εκκεντροφόροι (;) στην μηχανή. Έμειναν σε παραγωγή για δύο μήνες και μετά ξαναέβαλαν τους παλιούς και μετά τους άλλαξαν ξανά με άλλους. Τα περισσότερα M3 αυτού του διμήνου έσκασαν. Το πρόβλημα έχει λυθεί πια, αλλά η BMW άφησε πολύ κακές εντυπώσεις, γιατί ενώ φάνηκε ότι είχε ψυλλιαστεί το πρόβλημα (η δεύτερη αλλαγή στη γραμμή παραγωγής έγινε πριν αρχίσουν να σκάνε) δεν αποδέχτηκε το πρόβλημα, αλλά τα φόρτωνε στους οδηγούς. Επίσης με το να μην έχει παραδεχτεί το πρόβλημα, οι μηχανές επισκευάζονταν με τα ίδια προβληματικά ανταλλακτικά και ξαναχαλάγανε. Τελικά βέβαια τα κάλυψε με αλλαγή μηχανής (και στην Αμερική που τα πράγματα είναι ζόρικα και με αλλαγή αυτοκινήτων).
Η τακτική των εταιριών πέρα από τα αυστηρά recalls, είναι να ειδοποιούν τα συνεργεία ότι κάτι έχει βελτιωθεί για να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες. Ξέρω για το δικό μου, πχ, ότι η BMW έχει βρει ότι μια παρτίδα πολλαπλασιαστές από άλλον προμηθευτή έχουν την τάση να χαλάνε γρήγορα, οπότε αν έρθει αυτοκίνητο με πρόβλημα να του το επιδιορθώσουν με Bosch και όχι την άλλη μάρκα. Τον πολλαπλασιαστή τον πλήρωσα αφού είχε λήξει η εγγύηση, αλλά υποθέτω ότι το συνεργείο ήξερε κάτι περισσότερο για το πώς να επιλέγει ανταλλακτικά.
Επίσης έχω δει οδηγία για τον θόρυβο του πίσω διαφορικού της Ε46, η οποία λέει τι να κάνει το συνεργείο αν ο πελάτης διαμαρτυρηθεί για τον πολύ ή λίγο θόρυβο του συστήματος μετάδοσης. Υπάρχουν δύο διαφορετικά αποσβεστικά υλικά που μπαίνουν σε κάποιο σημείο του άξονα μετάδοσης ή μπορεί να μην μπουν καθόλου. Οπότε μπορείς να έχεις από πολύ ησυχία ως άγριο ήχο, χωρίς να αλλάζει τίποτα ουσιαστικό στο αυτοκίνητο!!!
Είχα ανακαλύψει ότι το site της BMW USA δεν είχε κλειδωμένα σωστά τα αρχεία με password, οπότε αν ήξερες ακριβώς τον κωδικό του service bulletin μπορούσες να το διαβάσεις. Αλλά δυστυχώς δεν μπορούσες να δεις τη λίστα με τους τίτλους...
προβληματικα Μ3?