-
Είμαι κάτοχος ενός Astra μοντέλο '99.Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο είχα,και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το A/C,συγκεκριμένα δεν ψύχει αρκετά.
-
Είμαι κάτοχος ενός Astra μοντέλο '99.Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο είχα,και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το A/C,συγκεκριμένα δεν ψύχει αρκετά.
-
Είμαι κάτοχος ενός Astra μοντέλο '99.Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο είχα,και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το A/C,συγκεκριμένα δεν ψύχει αρκετά.
-
και τι εχεις κανει γι'αυτο απο το 99 εως τωρα ;;;;;;;;;;;
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
και τι εχεις κανει γι'αυτο απο το 99 εως τωρα ;;;;;;;;;;;Η ερώτηση του μήνα
-
Επειδή έχω κι εγώ αυτό το πρόβλημα (VW Polo 2002) τι μπορεί να γίνει? Να πάω στην αντιπροσωπεία και να τους πω ότι θέλω πιο δυνατό ερκοντίσιον?
-
Tο πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να το πάτε σε κάποιον που διαθέτει το ανάλογο μηχάνημα για a/c αυτοκινήτων και να ελέγξει το φρέον(ψυκτικό υγρό)αν λείπει κάποια ποσότητα και να συμπληρώσει.
Τώρα αν το ξαναχάσει σύντομα τότε θα υπάρχει διαρροή οπότε αρχίζει μια μίνι(εύχομαι) περιπέτεια για να δείς από που υπάρχουν απώλειες.
-
Ο χρήστης Gas έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενός Astra μοντέλο '99.Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο είχα,και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το A/C,συγκεκριμένα δεν ψύχει αρκετά.Φιλε gas εχεις μπει σε αλλο ιδιο μοντελο με το δικο σου και ειχε πιο δυνατο????Γιατι και γω ετσι νομιζα αλλα ολα τα 307 δεν εχουν δυνατο αιρκοντισιον!!!!
Σε αυτην την περιπτωση κανεις οτι και εγω....Το κοροϊδο -
Το A/C εκτός απο την ετήσια αλλαγή φίλτρου χρειάζεται και συντήρηση με συμπλήρωση υγρών αλλά και καθαρισμό του όλου κυκλώματος για λόγους καλής απόδοσης και υγειινής. Η διαφορά απόδοσης απο αμάξι σε αμάξι στο ίδιο μοντέλο οφείλεται φυσικά και στο χρώμα του μοντέλου όπου σε ενα μαύρο οι θερμοκρασίες είναι πολύ μεγαλύτερες απο το αντίστοιχο λευκό οπότε και ο χρόνος για να επιτύχουμε την επιθυμητή θερμοκρασία μεγαλύτερος.
-
Επειδή έχω μπει σε δύο αυτοκίνητα ίδια με το δικό μου και συμβαίνει το ίδιο, το πρόβλημα δεν είναι λόγω βλάβης ή κακής συντήρησης. απλά ΘΕΛΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΡΚΟΝΤΙΣΙΟΝ! Γίνεται?
-
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
. Η διαφορά απόδοσης απο αμάξι σε αμάξι στο ίδιο μοντέλο οφείλεται φυσικά και στο χρώμα του μοντέλου όπου σε ενα μαύρο οι θερμοκρασίες είναι πολύ μεγαλύτερες απο το αντίστοιχο λευκό οπότε και ο χρόνος για να επιτύχουμε την επιθυμητή θερμοκρασία μεγαλύτερος.Eχεις απολυτο δικιο και σε μια ερευνα που ειχαν κανει ειχαν δει τεραστιες διαφορες απο χρωμα σε χρωμα.Ενας φιλος μου αγοραζει μονο λευκα αυτοκινητα γιαυτο το λογο.Εγω εννοουσα να μπει σε ενα ιδιο αμαξι και να δει με φυσιολογικες συνθηκες τι παιζει...
Υπαρχουν μοντελα που δεν εχουν δυνατο αιρκοντισιον απο κατασκευης οποτε φαντασου τι συμβαινει να εχει και σκουρο χρωμα!!!! -
επισης μπορειτε να βαλετε μεμβρανες στα τζαμια με προστασια απο τον ηλιο, και θα σας φανει οτι το αιρ κοντισιον δυναμωσε!!
-
Για να βοηθήσω, επειδή έχω και εγώ astra, να πω ότι το a/c δεν είναι και πολύ δυνατό. Βέβαια το δυνατό, όχι δυνατό κλπ είναι πολύ υποκειμενικοί χαρακτηρισμοί. Να γίνω πιο σαφής. Αν είναι αφημένο το αυτοκίνητο στον ήλιο από το πρωί μέχρι το μεσημερι (μιλάμε για θερμοκρασίες άνω των 30) τότε αργεί να κρυώσει η καμπίνα περίπου κανένα 5λεπτο. (να πέσει δηλαδή η θερμοκρασία από τους 40+ στους 28-32 -εννοείται εντός της καμπίνας- ).
Αν ταξιδεύεις καλοκαίρι με ντάλα ήλιο, τοτε θέλει να το έχεις στην 4 σκάλα (για το κλίμα μιλάω και οχι το απλό a/c) και στους 22 βαθμούς.
Ελπίζω να βοήθησα. Αν υπάρχουν και άλλοι συνάδελφοι αστρακηδες ας γράψουν και αυτοί τις εμπειρίες τους. -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Είμαι κάτοχος ενός Astra μοντέλο '99.Από την αρχή που πήρα το αυτοκίνητο είχα,και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το A/C,συγκεκριμένα δεν ψύχει αρκετά.
Φιλε gas εχεις μπει σε αλλο ιδιο μοντελο με το δικο σου και ειχε πιο δυνατο????Γιατι και γω ετσι νομιζα αλλα ολα τα 307 δεν εχουν δυνατο αιρκοντισιον!!!!
Σε αυτην την περιπτωση κανεις οτι και εγω....Το κοροϊδοΦίλε MDVQ δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό κι εγώ 307 έχω και μάλιστα μαύρο(3 χρονακια τωρα) αλλά το A/C είναι μια χαρά, δυνατό όσο πρέπει και όσο περίμενα να είναι, τώρα δεν ξέρω εάν εσυ μιλάς για αυτόματο A/C. Πάντως εγώ το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οι ανηφόρες που το γονατίζει, 1.4 γαρ…
-
σημερα αλλαξα καποια τμηματα στις σωληνωσεις του a\c και εχω δει καλυτερευση σημαντικη, ψυχει αρκετα μπορω να πω ,τωρα ναι, δουλευει σωστα
-
Ο χρήστης Gas έγραψε:
σημερα αλλαξα καποια τμηματα στις σωληνωσεις του a\c και εχω δει καλυτερευση σημαντικη, ψυχει αρκετα μπορω να πω ,τωρα ναι, δουλευει σωσταομως μετα απο τοσα χρονια εχασες την εγγυηση.
παντως υπαρχουν μερικα πραγματα που πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας για να κανουμε σωστη χρηση και να εχουμε καλυτερη αποδοση απο το αιρκοντισιον του αυτοκινητου μας.
1.οταν το θεσουμε σε λειτουργια και ιδιως οταν το αυτοκινητο μας ηταν εκτεθειμενο στον ηλιο και ''βραζει'' εσωτερικα αφηνουμε τα παραθυρα λιγο ανοιχτα ωστε καθως ο ψυχρος αερας εισερχεται στο εσωτερικο του αυτοκινητου μας ο θερμος να εξερχεται .....διαφορετικα ο χρονος μεχρι να δροσιστουμε θα ειναι αρκετος καθως θα πρεπει να κρυωσει ο ηδη πολυ ζεστος εγκλωβισμενος αερας.
2.καλο θα ειναι να μην ρυθμιζουμε πολυ χαμηλα την θερμοκρασια γιατι μπορει να ''αρπαξουμε'' καλοκαιρινο κρυολογημα ή και καμμια ψυξη.....μια ελαφρια αισθηση δροσιας ειναι αυτο που χρειαζομαστε για να αισθανομαστε ανετα και οχι να κρυωνουμε μεσα στο αυτοκινητο.
-
λιγα λεπτα πριν φτασουμε στον προορισμο μας κλεινουμε το αιρκοντισιον και επιλεγοντας τον εισερχομενο [φρεσκο] αερα βαζουμε τον ανεμιστηρα στο φουλ για να στεγνωσουν οι αεραγωγοι απο την υγρασια που εχουν ωστε να μην μυριζει ασχημα καθε φορα που το χρησιμοποιουμε αλλα και να μην αναπτυσσονται στο ζεστο και υγρο αυτο περιβαλλον διαφοροι και πιθανων επιβλαβεις για την υγεια μας μικροοργανισμοι......μπορουμε επισης να προμηθευτουμε ενα ειδικο αρωματικο και αντιβακτηριακο σπρευ και να ψεκαζουμε στην εισαγωγη του αεραγωγου ή απ'ευθειας επανω στο φιλτρο καμπινας επιβατων εφ'οσον ειναι σχετικα ευκολη η προσβαση μας σε αυτο ενω καλο θα ηταν αυτο [το φιλτρο] να το αντικαθιστουμε καθε χρονο [αναλογα και με τα χιλιομετρα που κανουμε] με ενεργου ανθρακα ειτε του κατασκευαστη μας ειτε after market.
-
η τοποθετηση αντιηλιακων μεμβρανων κανει πολυ καλη δουλεια στην σχετικη αυξηση της αποδοσης του αιρκοντισιον γιατι μεγαλο μερος της ηλιακης θερμικης ακτινοβολιας ανακλαται και δεν αισθανομαστε να μας καιει ο ηλιος οταν αυτη περναει μεσα απο τα τζαμια ενω φυσικα το εσωτερικο του αυτοκινητου θερμαινεται λιγοτερο οποτε το αιρκοντισιον εχει λιγοτερη δυσκολια στο να διατηρει την επιθυμητη θερμοκρασια.
αυτο μπορει πολυ ευκολα να το διαπιστωσει κανεις καθως εχει κατεβασμενο το παραθυρο και τον ''χτυπαει'' ο ηλιος στο μπρατσο και στο κεφαλι εφ'οσον εχει μεμβρανες και αφου κλεισει το παραθυρο αυτη η αισθηση καυσου εξαφανιζεται.
.5 τελος η μονη συντηρηση που χρειαζεται ειναι να το λειτουργουμε χειμωνα καλοικαιρι σε τακτα χρονικα διαστηματα εστω και για μικρο χρονικο διαστημα ωστε να λιπαινονται οι σωληνωσεις και να λειτουργουν τα υπολοιπα μερη του [συμπιεστης κλπ] ενω αυτα τα περι ετησιου ελεγχου και συμπληρωσης φρεον κλπ ειναι παραμυθια για να τα μας παιρνουν.
μονο οταν διαπιστωσουμε πτωση της αποδοσης παμε για ελεγχο και οχι προληπτικα γιατι απλα δεν προκειται να προλαβουμε κατι χειροτερο με αυτο.
αρκετα νομιζω ηταν αυτα και οποιος εχει κατι να συμπληρωσει ας το κανει!!!!!!
-
-
Αλεξανδρε εισαι κατατοπιστικος και σε ευχαριστω .Οταν η αντιπροσωπια σου λεει αυτη ειναι η ψυξη η θελει συμπληρωμα φρεον η να σου αλλαζουν τη βαλβιδα του α\c τι κανεις,δεχεσαι οσπου καποια στιγμη τους σταματας και βρηκα λυση τωρα σε αλλη εταιρια.Ισως και γω να μην το δουλευω σωστα η οπως δεν το δουλευω καθολου το χειμωνα.
-
τα a\c στο αυτοκίνητο δεν θέλουν κανενός είδους συντήρηση απο κανέναν πέρα απο την αλλαγή φίλτρου στην καμπίνα.Σε όλα τα service (που δεν θέλουν να στα πάρουν) με το a/c ασχολούνται μόνο εάν αυτο χαλάσει.
Τωρα η απόδοση ενος a/c πέφτει σημαντικά αλλα σταδιακά και έτσι μπορεί να μην το πάρει κάποιος εύκολα χαμπάρι οταν μαζέψει σκόνη το φίλτρο στην καμπίνα, οπότε αλλάζουμε το φίλτρο ή το καθαρίζουμε αν είναι σχετικά καινούριο. -
Ο χρήστης @ndy έγραψε:
Φίλε MDVQ δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό κι εγώ 307 έχω και μάλιστα μαύρο(3 χρονακια τωρα) αλλά το A/C είναι μια χαρά, δυνατό όσο πρέπει και όσο περίμενα να είναι, τώρα δεν ξέρω εάν εσυ μιλάς για αυτόματο A/C. Πάντως εγώ το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οι ανηφόρες που το γονατίζει, 1.4 γαρ…
Οπως ειπε και ενας αλλος φιλος ολα ειναι σχετικα.......
Εχοντας μπει σε αλλα αυτοκινητα το δικο μου μου εδινε την εντυπωση οτι ζοριζοτανε και αργουσε πολυ να φτασει σε μια λογικη θερμοκρασια(σε συγκριση με το 206 για παραδειγμα).Και γω παντως για απλο μιλουσα και οχι για το clima.
Παντως τωρα που μου το αλλαξανε βλεπω οτι εχει καλυτερη ψυξη αν και κατα την γνωμη μου θα μπορουσε να ητανε σαν του 206 που ειναι ...turbo -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
....θα μπορουσε να ητανε σαν του 206 που ειναι ...turboΚαι εγώ πριν από λίγες μέρες ήμουν σε ένα Polo καινούργιο (αυτόματο κλιματισμό) αλλά μόλις μπήκα σε 206 διετίας (κοινό κλιματισμό) κατάλαβα τη διαφορά.... όντως του 206 είναι αεράτο!
Έχω την εντύπωση ότι οι αυτόματοι κλιματισμοί υστερούν στην θερμοκρασία του αέρα που βγάζουν από τους αεραγωγούς (ακόμα και με ρύθμιση στην χαμηλότερη θερμοκρασία) με αποτέλεσμα να δίνουν την εντύπωση χειρότερης απόδοσης...... Αν όμως δεν βγάζουν τόσο κρύο αέρα τότε όντως υστερούν στο να κρυώσουν το χώρο και όντως έχουν χειρότερη απόδοση οπότε δεν είναι καθόλου θέμα εντύπωσης και απλά δεν μπορώ να θεωρήσω την αυτόματη λειτουργία και διατήρηση συγκεκριμένης θερμοκρασίας επαρκή δικαιολογία για να αγοράσω κάτι πολύ ακριβότερο αλλά λιγότερο αποτελεσματικό! Αν είναι έτσι θα αποφύγω αυτόματο κλιματισμό σε μελλοντικό μου αυτοκίνητο....
A/C