Ο χρήστης Gas έγραψε:
σημερα αλλαξα καποια τμηματα στις σωληνωσεις του a\c και εχω δει καλυτερευση σημαντικη, ψυχει αρκετα μπορω να πω ,τωρα ναι, δουλευει σωστα
ομως μετα απο τοσα χρονια εχασες την εγγυηση.
παντως υπαρχουν μερικα πραγματα που πρεπει να εχουμε υπ'οψιν μας για να κανουμε σωστη χρηση και να εχουμε καλυτερη αποδοση απο το αιρκοντισιον του αυτοκινητου μας.
1.οταν το θεσουμε σε λειτουργια και ιδιως οταν το αυτοκινητο μας ηταν εκτεθειμενο στον ηλιο και ''βραζει'' εσωτερικα αφηνουμε τα παραθυρα λιγο ανοιχτα ωστε καθως ο ψυχρος αερας εισερχεται στο εσωτερικο του αυτοκινητου μας ο θερμος να εξερχεται .....διαφορετικα ο χρονος μεχρι να δροσιστουμε θα ειναι αρκετος καθως θα πρεπει να κρυωσει ο ηδη πολυ ζεστος εγκλωβισμενος αερας.
2.καλο θα ειναι να μην ρυθμιζουμε πολυ χαμηλα την θερμοκρασια γιατι μπορει να ''αρπαξουμε'' καλοκαιρινο κρυολογημα ή και καμμια ψυξη.....μια ελαφρια αισθηση δροσιας ειναι αυτο που χρειαζομαστε για να αισθανομαστε ανετα και οχι να κρυωνουμε μεσα στο αυτοκινητο.
-
λιγα λεπτα πριν φτασουμε στον προορισμο μας κλεινουμε το αιρκοντισιον και επιλεγοντας τον εισερχομενο [φρεσκο] αερα βαζουμε τον ανεμιστηρα στο φουλ για να στεγνωσουν οι αεραγωγοι απο την υγρασια που εχουν ωστε να μην μυριζει ασχημα καθε φορα που το χρησιμοποιουμε αλλα και να μην αναπτυσσονται στο ζεστο και υγρο αυτο περιβαλλον διαφοροι και πιθανων επιβλαβεις για την υγεια μας μικροοργανισμοι......μπορουμε επισης να προμηθευτουμε ενα ειδικο αρωματικο και αντιβακτηριακο σπρευ και να ψεκαζουμε στην εισαγωγη του αεραγωγου ή απ'ευθειας επανω στο φιλτρο καμπινας επιβατων εφ'οσον ειναι σχετικα ευκολη η προσβαση μας σε αυτο ενω καλο θα ηταν αυτο [το φιλτρο] να το αντικαθιστουμε καθε χρονο [αναλογα και με τα χιλιομετρα που κανουμε] με ενεργου ανθρακα ειτε του κατασκευαστη μας ειτε after market.
-
η τοποθετηση αντιηλιακων μεμβρανων κανει πολυ καλη δουλεια στην σχετικη αυξηση της αποδοσης του αιρκοντισιον γιατι μεγαλο μερος της ηλιακης θερμικης ακτινοβολιας ανακλαται και δεν αισθανομαστε να μας καιει ο ηλιος οταν αυτη περναει μεσα απο τα τζαμια ενω φυσικα το εσωτερικο του αυτοκινητου θερμαινεται λιγοτερο οποτε το αιρκοντισιον εχει λιγοτερη δυσκολια στο να διατηρει την επιθυμητη θερμοκρασια.
αυτο μπορει πολυ ευκολα να το διαπιστωσει κανεις καθως εχει κατεβασμενο το παραθυρο και τον ''χτυπαει'' ο ηλιος στο μπρατσο και στο κεφαλι εφ'οσον εχει μεμβρανες και αφου κλεισει το παραθυρο αυτη η αισθηση καυσου εξαφανιζεται.
.5 τελος η μονη συντηρηση που χρειαζεται ειναι να το λειτουργουμε χειμωνα καλοικαιρι σε τακτα χρονικα διαστηματα εστω και για μικρο χρονικο διαστημα ωστε να λιπαινονται οι σωληνωσεις και να λειτουργουν τα υπολοιπα μερη του [συμπιεστης κλπ] ενω αυτα τα περι ετησιου ελεγχου και συμπληρωσης φρεον κλπ ειναι παραμυθια για να τα μας παιρνουν.
μονο οταν διαπιστωσουμε πτωση της αποδοσης παμε για ελεγχο και οχι προληπτικα γιατι απλα δεν προκειται να προλαβουμε κατι χειροτερο με αυτο.
αρκετα νομιζω ηταν αυτα και οποιος εχει κατι να συμπληρωσει ας το κανει!!!!!!