-
Καιρός ήταν, γιατί το στρογγυλοφάναρο....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Καιρός ήταν, γιατί το στρογγυλοφάναρο.......είχε το πιο «χαζό» ύφος...όπως τα Μicra, Impreza κτλ...
-
Έχουμε τίποτα νεότερο πoυ να αφορά έκδοση gti; Πολλά ακούγονται για 20vt με 180 άτια. Μου φαίνεται περίεργο γιατί λένε ότι τον πάνε για απόσυρση τον συγκεκριμένο κινητήρα.
-
Σύμφωνα με το Αγγλικό Car, που οδήγησε ένα Polo gti 1,8Τ (150ps) με όλα τα μηχανικά μέρη του face lift, αλλά τη φάτσα του παλιού, θα υπάρχει 1,8Τ 180ps, αλλά σε αυστηρά περιορισμένη έκδοση, γιατί θα είναι υπερβολικά κοντά σε επιδόσεις με το (βαρύτερο) Golf Gti των 200 ίππων...
Αυτοί έλεγαν ότι το face lift θα έχει έκδοση gti με τον 1,8Τ των 150 ίππων... τώρα θα δείξει ποιος έχει δίκιο...
-
telika pote tha erthei to polo facelift? xerei kaneis sigoura?
-
Ο χρήστης BruceLee έγραψε:
telika pote tha erthei to polo facelift? xerei kaneis sigoura?Από ότι ξέρω μέχρι στιγμής γίνονται μόνο παραγγελίες και από το 2006 θα κυκλοφορήσει κανονικά στις πωλήσεις! Στην Ελλάδα πάντως θα έρθει τον Ιανουάριο του 2006!
-
Ο χρήστης Polakias(vwclub) έγραψε:
Από ότι ξέρω μέχρι στιγμής γίνονται μόνο παραγγελίες και από το 2006 θα κυκλοφορήσει κανονικά στις πωλήσεις! Στην Ελλάδα πάντως θα έρθει τον Ιανουάριο του 2006!
Δε νομίζω. Το καλοκαίρι,φέτος,θα αρχίσουν οι πρωτες παραδόσεις αν και αρχικά υπολογιζόταν αυτό να γίνει ακόμη πιο νωρίς.
-
Ο χρήστης Polakias(vwclub) έγραψε:
Από ότι ξέρω μέχρι στιγμής γίνονται μόνο παραγγελίες και από το 2006 θα κυκλοφορήσει κανονικά στις πωλήσεις! Στην Ελλάδα πάντως θα έρθει τον Ιανουάριο του 2006!
Μην εκπλαγείς αν το δεις από το Σεπτέμβριο
-
Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα του αλλιώς!!!
Αλλάξανε τα φωτάκια οι Γερμαναράδες και νομίζουν ότι φτιάξανε σοβαρό αυτοκίνητο???
Ίδια μπακατέλα θα είναι ...προβλέπω τους κατόχους POLO να τρέχουνε ν'αλλάζουνε πάλι γρύλλους στα παράθυρα,εγκεφαλάκια και τα λοιπά ηλεκτρικά καλούδια,αφού βέβαια τους έχει λήξει η πολύχρονη τους εγγύηση (2 ΧΡΟΝΙΑ ) και τα πληρώσουνε απο την τσεπούλα τους!!!
Βρε ουστ....JAZZ και πάλι JAZZ!!!
Βe COOL,be JAZZ!!!
-
Εσύ Σταύρο αν και έχεις Jazz δε φαίνεται να είσαι και τόσο cool. Επιλογές είναι αυτές,δεν αγοράζουν όλοι αυτοκίνητα με τα προσωπικά μας κριτήρια.
-
Mωρε COOL είμαι,αλλά νομίζω ότι δεν είναι κακό να εκφράζουμε την άποψη μας για ένα αυτοκίνητο που σύμφωνα με προσωπικές μαρτυρίες απο φίλους έχει αποδειχτεί προβληματικό
Be COOL,Be JAZZ!!! -
Νομίζω πως το πιο ωραίο polo παραμένει το προηγούμενο από αυτό που κυκλοφορεί τώρα στους δρόμους. Αυτό που ήταν μεταξύ facelift κ ανανεωμένου μοντέλου. Αλλά και αυτό που θα'ρθει είναι πιο ωραίο από αυτό που κυκλοφορεί. Ελπίζω να είναι και μεσα αλλαγμένο γιατί το υπάρχον polo είναι απαράδεκτο!
Πάντως αν βάλουν τον 1.8Τ και κοστίζει κάτω απο τα 20000Ε (υποθετικά μιλάμε τώρα) θα είναι μέσα στον ανταγωνισμό, και αν είναι καλύτερο από το fr, γιατί όχι; -
Tο ανανεωμένο VW Polo διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά με τρεις εκδόσεις ισχύος -64, 75 και 100 ίππων- και τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, με τιμές πώλησης που κυμαίνονται μεταξύ 10.860 και 15.330 ευρώ.
Η βασική έκδοση εξοπλισμού Line συνδυάζεται μόνο με τον κινητήρα των 1.200κ.εκ. και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και πλευρικούς, ABS, ρυθμιζόμενο σε ύψος και απόσταση τιμόνι με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση, προεγκατάσταση ηχοσυστήματος με τέσσερα ηχεία, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα, αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω και ατσάλινους τροχούς 14 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 165/70 ενώ ο ημιαυτόματος κλιματισμός Climatic κοστίζει 940 ευρώ και ο συνδυασμός ηλεκτρικών παραθύρων εμπρός και κεντρικού κλειδώματος θυρών 430 ευρώ.
Στην αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων, την Young, προστίθενται o ημιαυτόματος κλιματισμός, το κεντρικό κλείδωμα και τα εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Η έκδοση Comfortline διατίθεται με τους μεγαλύτερους σε ισχύ κινητήρες των 75 και 100 ίππων και περιλαμβάνει -επιπλέον της Young- πίσω δισκόφρενα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ατσάλινους τροχούς με ελαστικά διαστάσεων 185/60 R14.
Τέλος, στην πλουσιότερη έκδοση Sportline των 1,4 λίτρων προστίθενται η σπορ ανάρτηση, οι ζάντες αλουμινίου των 14 ιντσών, οι προβολείς ομίχλης, ο υπολογιστής ταξιδίου και τα σπορ καθίσματα.
1.2 (64PS) 3D Line: 10.860
-
Προφανώς έτσι θα είναι το GTi
-
Και σαν να διακρίνω τις λέξεις 1,8 turbomotor ή κάτι τέτοιο εν πάση περιπτώσει...
Και αν επαληθευτεί το CAR για το στρίψιμο, μάλλον το Golf Gti θα πρέπει να προσέχει όχι μόνο το Leon, αλλά και το Polo...
-
-
Ξερει κανενας τεχνικες αλλαγες απο το υπαρχον; Κατι για σφικτοτερη αναρτηση ακουσα;; Δε θα γερνει πια!!!!!;;;;
-
Ωραίο είναι... Και αν δε γέρνει κιόλας....
-
Nice αλλά χωρίς ηλιοροφή..
-
παιδιά έχετε ακούσει αν θα ''μεταφερθούν''συστήματα από το golf gti,όπως το DSG για παράδειγμα;Πάντως είναι μ@μ@το
Aνανεωμένο Polo