-
Το εφτιαξε χτες ο πατερας μου.Παλι μια 180αρα. Τωρα καταλαβα γιατι ειχα στα ζορια στο στροφιλικι κατι χαζοσπινιαρισματα που δεν ειχα πριν.Τωρα το εφτιαξε και ειναι κομπλε!
-
Service peugeot 307 1400cc 8v 172.250χλμ
1)Αλλαγή ιμάντα χρονισμού
2)Αλλαγή αντλίας νερού
3)Αλλαγή τεντωτήρα
4)Ρύθμιση βαλβίδων
5)Γρασάρισμα στο ζουάν (μήπως το 'βουλώσει' που 'κελαηδάει' κάποιες φορές)
6)Έλεγχος του μοτέρ των πιτσιλιστήρων
7)Έλεγχος όλων τον μερών του αμαξιού
8)5lt παραφλού
9)Μια φλάτζα καπακιού
10)Ιμάντας χρονισμού και τεντωτήρας και αντλία,αγορασμένα από αλλουΣΎΝΟΛΟ:180€.
**Όλη **η εργασία έγινε μπροστά μου.Σε εξειδικευμένο Peugeot-Citroen.
-
Oι διαφημίσεις χωρίς πρότερη συνεννόηση με το 4TF απαγορεύονται. [mod]
-
Πριν λίγο πήγα το astra (μοτέρ Ζ18ΧΕ) σε εξουσιοδοτημένο του Πειραιά για σέρβις 6ετίας-90.000χλμ. Γενικός έλεγχος, λάδια, φίλτρα αέρα, λαδιού, καμπίνας, επισκευαστική οδηγία για κόρνα (επέμβαση) στα 180 ευρώ. Σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντωτήρα κλπ μαζί με εργασία 340 ευρώ Η πλάκα είναι ότι σε αυτή την τιμή δε συμπεριλαμβάνεται κόστος αντλίας ψυκτικού, την οποία ενδέχεται να αλλάξουν όπως μου είπαν, αν διαπιστώσουν μπόσικα, διαρροές κλπ. Κόστος αντλίας στα 100 ευρώ...Ακούω σχόλια.
-
το σερβις των 90000 χιλιομετρων ειναι στην συνηθη τιμη των αντιπροσωπειων,δηλαδη τσιμπημενη
στην ουσια αλλαζουν λαδι,φιλτρο λαδιου,αερος,καμπινας,βενζινης και μπουζι
οποτε ακριβα -
Νομίζω και τα 340 ευρώ υλικά με εργασία για ιμάντα εκκεντροφόρου είναι αρκετά τσιμπημένη τιμή. Σαν ανταλλακτικό το σετ του ιμάντα δεν πρέπει να κοστίζει πάνω από 120-140 ευρώ. Οπότε, 200 και πλέον ευρώ εργασία;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πριν λίγο πήγα το astra (μοτέρ Ζ18ΧΕ) σε εξουσιοδοτημένο του Πειραιά για σέρβις 6ετίας-90.000χλμ. Γενικός έλεγχος, λάδια, φίλτρα αέρα, λαδιού, καμπίνας, επισκευαστική οδηγία για κόρνα (επέμβαση) στα 180 ευρώ. Σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντωτήρα κλπ μαζί με εργασία 340 ευρώΠάνω απο 350€ για όλα αυτά μαζί, δεν έπρεπε να ζητήσουν. Μετά αναρωτιούνται γιατί πάνε οι περισσότεροι στο γενικό συνεργείο της γειτονιάς
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πριν λίγο πήγα το astra (μοτέρ Ζ18ΧΕ) σε εξουσιοδοτημένο του Πειραιά για σέρβις 6ετίας-90.000χλμ. Γενικός έλεγχος, λάδια, φίλτρα αέρα, λαδιού, καμπίνας, επισκευαστική οδηγία για κόρνα (επέμβαση) στα 180 ευρώ. Σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντωτήρα κλπ μαζί με εργασία 340 ευρώ Η πλάκα είναι ότι σε αυτή την τιμή δε συμπεριλαμβάνεται κόστος αντλίας ψυκτικού, την οποία ενδέχεται να αλλάξουν όπως μου είπαν, αν διαπιστώσουν μπόσικα, διαρροές κλπ. Κόστος αντλίας στα 100 ευρώ...Ακούω σχόλια.Προέκυψε και νέα δαπάνη . Τηλέφωνο πριν λίγο από το σέρβις...τακάκια φρένων μπροστά σχεδόν τελειωμένα (έχω 90320χλμ) και δεν έχω ξαναλλάξει), μάξιμουμ αντέχουν άλλα 2000χλμ (κατά τα λεγόμενα του υπεύθυνου βέβαια)...Τη βλέπω την 600άρα για πλάκα. Σώσαμε όμως την αντλία νερού (είναι σε καλή κατάσταση, δε θέλει άλλαγμα).
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πριν λίγο πήγα το astra (μοτέρ Ζ18ΧΕ) σε εξουσιοδοτημένο του Πειραιά για σέρβις 6ετίας-90.000χλμ. Γενικός έλεγχος, λάδια, φίλτρα αέρα, λαδιού, καμπίνας, επισκευαστική οδηγία για κόρνα (επέμβαση) στα 180 ευρώ. Σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντωτήρα κλπ μαζί με εργασία 340 ευρώ Η πλάκα είναι ότι σε αυτή την τιμή δε συμπεριλαμβάνεται κόστος αντλίας ψυκτικού, την οποία ενδέχεται να αλλάξουν όπως μου είπαν, αν διαπιστώσουν μπόσικα, διαρροές κλπ. Κόστος αντλίας στα 100 ευρώ...Ακούω σχόλια.
Προέκυψε και νέα δαπάνη . Τηλέφωνο πριν λίγο από το σέρβις**...τακάκια φρένων μπροστά σχεδόν τελειωμένα (έχω 90320χλμ) και δεν έχω ξαναλλάξει)**, μάξιμουμ αντέχουν άλλα 2000χλμ (κατά τα λεγόμενα του υπεύθυνου βέβαια)...Τη βλέπω την 600άρα για πλάκα. Σώσαμε όμως την αντλία νερού (είναι σε καλή κατάσταση, δε θέλει άλλαγμα).
-
Αν σου κάνει εντύπωση το νούμερο των χιλιομέτρων (σου φαίνονται πολλά για να μην έχουν αλλαχτεί τακάκια), υπάρχουν παιδιά εδώ που τους έχουν κρατήσει και περισσότερο (έχω διαβάσει μέχρι και για 110.000χλμ χωρίς αλλαγή). Βασικά είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα τρόπου οδήγησης και διαδρομών που συνήθως κάνει το αμάξι (πόλη, εκτός πόλης κλπ).
-
Και στο Passat που χρησιμοποείται μονο σε ταξίδια, μέχρι στιγμής 75,000 χλμ κ τα τακάκια δεν αλλάχθηκαν και φαίνεται να έχουν πάχος. Ομοίως σε ignis με 48000χλμ , έχουν πάρα πολύ ψωμί ακόμη. Είναι το στυλ οδήγησης που παίζει ρόλο
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Σώσαμε όμως την αντλία νερού (είναι σε καλή κατάσταση, δε θέλει άλλαγμα).Παρόλο που δεν ξέρω τον κινητήρα της οπελ θα έλεγα ότι καλύτερα να αλλάχτει και η αντλία εφόσον παίρνει κίνηση απο τον ιμάντα, συνήθως αυτό γίνεται γιατί το σημείο που φθείρεται δεν φαίνεται. Αν έχει φθορά μπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά στον καινούριο ιμάντα αλλά ακόμα και αν δεν γίνει κάτι τέτοιο και χρειαστεί αλλάγη μετά, τα εργατικά είναι σχεδόν ίδια, οπότε ουσιαστικά θα τα πληρώσεις δύο φορές! Καλύτερα μία και έξω να είσαι σίγουρος και ήσυχος
-
Επίσης σημαντικό είναι αν έχουν δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς. Στο smart άλλαξα στα 30κ ενώ στο ΤΤ ακόμη δεν έχω αλλάξει (66κ), με το ίδιο στυλ οδήγησης.
-
Σε ΤΤ mk2 κάθε 15.000km:
-Αλλαγή λαδιών
-Αλλαγή φίλτρου λαδιού
-Εργασία
-λοιπές εργασίες (οπτικός έλεγχος από κάτω, αέρας στα λάστιχα, υγρό υαλοκαθαριστήρων, ηλεκτρονικός έλεγχος ~ τρώνε χρόνο αυτά)
------> 135€ στην αντιπροσωπείαΚάθε 30.000km (ότι στα 15.000km) +
-φίλτρο βενζίνης
-φίλτρο καμπίνας
-έλεγχος μεγάλης έκτασης (γρασάρισμα σε πόρτες και λοιπές εργασίες)
-αλλαγή υγρών φρένων
----------------->230€ στην αντιπροσωπείαΣε Mercedes W204 M271 (1. πάλι στα ίδια επίπεδα, ελαφρώς προς τα πάνω η εργασία (150 και 240 αντίστοιχα) πάντα στην αντιπροσωπεία.
-
Αλεξη το εχεις το Μερσεντες?? Νομιζα πως το ειχες δωσει και πηρες το ΤΤ
Λοιπον πριν μια βδομαδα:
Λαδια 7 λιτρα
Φιλτρα( καμπινας-αερος-λαδιου)
Συνολο με τα εργατικα 150€ σε εξειδικευμενο Μερκ.
Το αμαξι ειναι W203, 2.0λτ -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αλεξη το εχεις το Μερσεντες?? Νομιζα πως το ειχες δωσει και πηρες το ΤΤ
Λοιπον πριν μια βδομαδα:
Λαδια 7 λιτρα
Φιλτρα( καμπινας-αερος-λαδιου)
Συνολο με τα εργατικα 150€ σε εξειδικευμενο Μερκ.
Το αμαξι ειναι W203, 2.0λτΦυσικά και το έχω.
Υπάρχει και ένα Μ272 στην ευρύτερη οικογένεια
-
Ο χρήστης alexisp έγραψε:
Αλεξη το εχεις το Μερσεντες?? Νομιζα πως το ειχες δωσει και πηρες το ΤΤ
Λοιπον πριν μια βδομαδα:
Λαδια 7 λιτρα
Φιλτρα( καμπινας-αερος-λαδιου)
Συνολο με τα εργατικα 150€ σε εξειδικευμενο Μερκ.
Το αμαξι ειναι W203, 2.0λτΦυσικά και το έχω.
Υπάρχει και ένα Μ272 στην ευρύτερη οικογένεια
Ωραιος
Εγω εχω τον κλασσικο Μ111
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Πριν λίγο πήγα το astra (μοτέρ Ζ18ΧΕ) σε εξουσιοδοτημένο του Πειραιά για σέρβις 6ετίας-90.000χλμ. Γενικός έλεγχος, λάδια, φίλτρα αέρα, λαδιού, καμπίνας, επισκευαστική οδηγία για κόρνα (επέμβαση) στα 180 ευρώ. Σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τεντωτήρα κλπ μαζί με εργασία 340 ευρώ Η πλάκα είναι ότι σε αυτή την τιμή δε συμπεριλαμβάνεται κόστος αντλίας ψυκτικού, την οποία ενδέχεται να αλλάξουν όπως μου είπαν, αν διαπιστώσουν μπόσικα, διαρροές κλπ. Κόστος αντλίας στα 100 ευρώ...Ακούω σχόλια.
Προέκυψε και νέα δαπάνη . Τηλέφωνο πριν λίγο από το σέρβις...τακάκια φρένων μπροστά σχεδόν τελειωμένα (έχω 90320χλμ) και δεν έχω ξαναλλάξει), μάξιμουμ αντέχουν άλλα 2000χλμ (κατά τα λεγόμενα του υπεύθυνου βέβαια)...Τη βλέπω την 600άρα για πλάκα. Σώσαμε όμως την αντλία νερού (είναι σε καλή κατάσταση, δε θέλει άλλαγμα).
Update: To τελικό κοστολόγιο διαμορφώθηκε στα 531 ευρώ και περιελάμβανε λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας, σετ μπουζί, σετ ιμάντα εκκεντροφόρου, τακάκια φρένων εμπρός. Από αυτά τα εργατικά ως σύνολο χρεώθηκαν με 210 ευρώ και τα υλικά με 321 ευρώ. Λογικά σε ανεξάρτητο συνεργείο θα γλίτωνα 50-100 ευρώ στο σύνολο (υλικά + εργασία). Το ερώτημα είναι αν ξέρουμε κάποιο αποδεδειγμένα καλό και σοβαρό συνεργείο για Opel εντός αττικής (ιδανικά σε δυτικά προάστια - Πειραιά).
-
Από http://athenscarblog.blogspot.com/search/label/Service
Αγιο είχατε!
Εδώ και κάμποσα χρόνια, το χρήμα στο αυτοκίνητο, δεν βγαίνει από το ίδιο το αυτοκίνητο, αλλά από τα ανταλλακτικά και την συντήρηση γενικότερα. Αυτό πιά το ξέρουν όλοι -εκτός από τους πελάτες...Βέβαια, γιά να βγει κάποιο χρήμα, πρέπει να έρχεται ο κόσμος στο συνεργείο, γιατί άμα δεν έρχεται, θα το κλείσουμε το κατάστημα.
Μιά ωραία ιδέα, εδώ και χρόνια, είναι ο δωρεάν έλεγχος και η σχετική διαφήμιση που παίζει συνήθως σε κατάλληλες περιόδους, πριν από διακοπές πχ, όπως καλοκαιρινός έλεγχος, χειμωνιάτικος έλεγχος κλπ.
Αλλά, με τον δωρεάν έλεγχο δεν βγαίνει τίποτα δυστυχώς, αν δεν προκύψει επισκευή.Οπότε, μπορεί να προκύψουν ενδιαφέροντα σκηνικά:
-
Είναι σε εξαιρετική κατάσταση το αυτοκίνητό σας, ωραιότατο, αλλά θέλετε τακάκια μπρος - πίσω...
-
Σοβαρά...;
-
Ναι, ναι, βέεεβαια, ορίστε, τα βλέπετε και μόνος σας! Και θέλετε και δισκόπλακες. Να, ορίστε, το βλέπετε και μόνος σας, έχουν κάνει δόντι!
-
Μα, φρενάρει μιά χαρά το αυτοκίνητο...
-
Ναι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τί γίνεται την δύσκολη στιγμή...
-
Δηλαδή, είναι επικίνδυνο;;;
-
Επικίνδυνο;;!!! Πώς δεν σκοτωθήκατε!!!!!!
-
Τί μου λέτε;;; Σοβαρά;;;
-
Βέεεεεβαια!! Να σας ρωτήξω, παιδάκια έχετε;
-
Εχω δύο...
-
Και τα βάζατε στο αυτοκίνητο;;;!!!
-
Εεε, ναι...
-
Πώωωω, πω!!! Αγιο είχατε!!!
-
Εχμμ... Και πόσο κάνουν οι δισκόπλακες και τα τακάκια...;
Αυτή η περίπτωση δεν είναι πολύ ακριβή, υπάρχουν και χειρότερες...:
-
Είναι άριστο το όχημα, και δεν θα βγάλει πρόβλημα γιά τουλάχιστον 600.000 χλμ άμα το συντηρείτε σωστά (εδώ σε εμάς εννοώ...), αλλά θέλετε κρεμαγέρα.
-
Δηλαδή...;
-
Δεν προσέξατε ένα τουκ - τουκ εμπρός αριστερά σε αριστερές στροφές άμα έχει και σαμαράκια ο δρόμος;
-
Χμμμ... Τώρα που το λέτε, νομίζω ναι...
-
Αυτό είναι! Η κρεμαγέρα! Ελάτε να σας δείξω...
-
Δηλαδή, είναι επικίνδυνο;;;
-
Πώς δεν σκοτωθήκατε!!! Αγιο είχατε!!!
-
Τί;;; Ε, να την φτιάξουμε...
-
Δυστυχώς δεν φτιάχνεται, αλλάζεται ολόκληρη... Να σας πώ και πόσο κάνει -τσακ τσακ, ο κωδικός, enter, ναι αυτή είναι- 1.834,23 € + ΦΠΑ. Να σας πώ και πόσο κάνει η εργασία...
-
Πόοοοοσο;;;;;; Ωχ!!
-
Να σας φέρω νερό;; Μην ανησυχείτε, θα σας κάνουμε 15% έκπτωση!!! Δυστυχώς κύριέ μου, τα ανταλλακτικά ξέρετε... Μην την αλλάζετε την κρεμαγέρα, τί να σας πώ, αλλά υπ'ευθύνη σας, εγώ γιά την ασφάλειά σας το λέω... Να σας ρωτήξω, παιδάκια έχετε;
Δυστυχώς, δεν υπάρχουν tips & tricks γιά τέτοιες καταστάσεις... Το κάθε αυτοκίνητο είναι και άλλη περίπτωση.
Και δυστυχώς, συμβαίνουν αυτά... Αλλά τί να γίνει; Κάπως πρέπει να ζήσουν κι αυτοί. Κλέφτες να γίνουν δηλαδή οι άνθρωποι...; -
-
Λοιπόν μετα απο σημερινη επισκεψη ΩΡΩΝ (απο 8.10 μεχρι 1.00 περιπου, έχουμε και λέμε για το Accent:
ΕΙΔΟΣ..........................ΤΕΜΑΧΙΑ...........ΤΙΜΗ ΜΟΝ........ΣΥΝΟΛΟ.....ΜΕ ΦΠΑ
Ιμαντας Χρονισμου..................1................39,16............39,16........ 48,17
Ιμαντας Δυναμο.....................1..................6,54.............6,54..........8,04
Ιμαντας Υδραυλικου τιμονιου.....1..................5,78..............5,78..........7,11
Ιμαντας A/C.........................1.................16,70............16,70........20,54
Τεντωτηρας Ιμαντα.................1................12,62............12,62.........15,52
Τροχαλια Ιμαντα Χρονισμου.......1................12,61............12,61.........15,51
Τσιμουχακια βαλβιδων...........16..................1,38 ............22,08........27,16
Φλαντζα βαλβιδων.................1.................11,19............11,19........13,76
Αντλια Νερου........................1................66,22 ............66,22........81,45
Φλαντζα αντλιας νερου............1..................4,28.............4,28..........5,26
Αντιψυκτικο.........................4.................2,68.............10,72........13,19
Engine Flush........................1.................14,76.............14,76........18,15
Λαδια Divinol 10-30 (συνθετικο)..4.................9,84............. 39,36........48,41
Ροδελα τάπας.......................1.................1,01...............1,01.........1,24
Φιλτρο λαδιου......................1..................3,71..............3,71..........4,56
........................................................................266,74........328,09Ολα τα ανταλλακτικα original Hyundai
Εργασία
Αλλαγες Ιμαντων φλαντζων, τριψιμο καθαρισμα ψευτοκαπακο κλπ
Αλλαγη Τσιμουχακια βαλβιδων
Τριψιμο καθαρισμα ταμπουρα
αλλαγη Παραφλου
καθαρισμος μηχανης με εκεινο το ζουμι το περιεργο κάμποση ώρα
Αλλαγη Λαδια φιλτρα
200€+ΦΠΑ=τελικη 243€ΟΛΑ ΜΑΖΙ 512€
Το αυτοκίνητο γουργουράει στην κυριολεξία, καμμια σχεση με πριν και ελπίζω να πραμεινει έτσι.
Εχω μια επιφυλαξη για το καθαρισμα της μηχανης μην φυγει καμμια αδιαλυτη λαδομακα/μούζγα σε κατσει σε καμμια στενη τρυπα και μετα παρω τον πουλο, παρόλο που το παλουκάρι με διαβεβαιωνε οτι δεν προκειται.Για την ιστορία, ειναι πολλά αυτά που έδωσα? Θα ήθελα να εχω και τη δικη σας αποψη για να εχουμε στο μέλλον την προσοχή μας εκει που πρέπει.
Η αρχικη εργασια στην προσφορα ηταν 150+ΦΠΑ, το έξτρα 50€+ΦΠΑ αφορούσε καθαρισμο μηχανης, αλλαγη λαδια φιλτρο, και τριψιμο ταμπούρα, μου φάινεται λιγο τσιμπημενο παρότι έκαναν αρκετη ώρα.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?