-
Καλησπέρα,
έκτακτο σέρβις στο αμάξι της υπογραφής (53.000 ΚΜ), λόγω βελτίωσης (που περιγράφεται εδώ) με τα αλλαγή των παρακάτω (μόνο εργασία χρεώθηκα και το κόστος των υγρών φρένων
Λάδια Castrol Edge Turbo Diesel 0W30
Φίλτρο Λαδιού
Φίλτρο Αέρος Κινητήρα
Φίλτρο Καμπίνας Επιβατών (Microfilter)
Φίλτρο Πετρελαίου
Υγρά Φρένων (Αλλαγή)Συνολικό Κόστος = 144 Ευρώ
Οι παραπάνω εργασίες έγιναν σε επίσημη αντιπροσωπεία BMW της Θεσνίκης.
-
Ο χρήστης dd_surfer έγραψε:
Αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού σε Mitsubishi Carisma 1.3 μοντέλο 2004 με 39500km σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο:Λάδια και Φίλτρο Λαδιού: 52 euro
Εργασία: 10 euro
Σύνολο: 62 euro
Φ.Π.Α. 23%: 14,26 euro
Γενικό Σύνολο: 76,26 euroΤα λάδια ήταν της MITSUBISHI MOTORS και το κουτί έγραφε:
DIAMOND PROTECTION
10W-40
HC Synthetic Premium Motor Oil
ACEA: A3/B3
API: SL/CFMade in GermanyΝα σημειώσω ότι το αυτοκίνητο έχει 7 χρόνια εγγύηση η οποία δεν έχει λήξει ακόμη. Πριν δύο μήνες περίπου αλλάχτηκε ο διακόπτης του ηλεκτρικού παραθύρου του συνοδηγού και η ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά της πίσω δεξιάς πόρτας. Και τα δύο τα κάλυψε η εγγύηση και τα ανταλλακτικά δεν άργησαν να έρθουν.
για τα λευτα τους τα λαδια επρεπε να ηταν API: SM/CF
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
στο 6αρι περσι τετοια εποχη μαζι με το σερβις ειχα αλλαξει φιλτρο καμπινας με κοστος 34ευρω......
φετος σε αλλο αντιπροσωπο το κοστος ηταν 16ευρω........
συμπερασμα: οτι να'ναι και οσα θελουνΜήπως το δεύτερο δεν είναι το γνήσιο της mazda ? Γιατί αν είναι παντρέψουν τον αυτόν τον αντιπρόσωπο.
γνησιοτατο ειναι και για 4λιτρα λαδι,φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερα,αλλαγη υγρων φρενων,φιλτρο καμπινας και λοιπους ελεγχους..........με τα εργατικα εδωσα 140ευρω
αρκετα καλα πιστευω -
εχω ενα νεο Ιμπιζα 1.4 του Οκτ 2008, εχω αυμπληρωσει τα 30.000 χλμ και πρεπει να παω σε αντιπροσωπεια υποχρεωτικα λογω 5 ετους εγγυησης για το σερβις. Μηπως εχει υποψη του καποιος τι αντικαθιστουν υποχρεωτικά και ποιο ειναι το πιθανο κόστος! Ειμαι ψιλοασχετος και φοβαμαι μηπως τα κορακια της αντιπροσωπιας με χουφτωσουν αγρια
Ευχαριστω εκ των προτερων -
Ο χρήστης paslas έγραψε:
εχω ενα νεο Ιμπιζα 1.4 του Οκτ 2008, εχω αυμπληρωσει τα 30.000 χλμ και πρεπει να παω σε αντιπροσωπεια υποχρεωτικα λογω 5 ετους εγγυησης για το σερβις. Μηπως εχει υποψη του καποιος τι αντικαθιστουν υποχρεωτικά και ποιο ειναι το πιθανο κόστος! Ειμαι ψιλοασχετος και φοβαμαι μηπως τα κορακια της αντιπροσωπιας με χουφτωσουν αγρια
Ευχαριστω εκ των προτερωνΠάρε τηλ. 2-3 αντιπροσωπείες και μάθε.
-
Το τι εργασίες πρέπει να γίνουν περιγράφεται αναλυτικά στο βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι στους ελέγχους που θα γίνουν δεν θα βρεθεί κάτι που μπορεί να χρειαστεί επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Τώρα για τις τιμές, αυτό που είπε ο xenos...
-
Ο χρήστης paslas έγραψε:
εχω ενα νεο Ιμπιζα 1.4 του Οκτ 2008, εχω αυμπληρωσει τα 30.000 χλμ και πρεπει να παω σε αντιπροσωπεια υποχρεωτικα λογω 5 ετους εγγυησης για το σερβις. Μηπως εχει υποψη του καποιος τι αντικαθιστουν υποχρεωτικά και ποιο ειναι το πιθανο κόστος! Ειμαι ψιλοασχετος και φοβαμαι μηπως τα κορακια της αντιπροσωπιας με χουφτωσουν αγρια
Ευχαριστω εκ των προτερωνδεν είναι απαραίτητο να πας στην αντιπροσωπεια, σε οποιοδήποτε συνεργείο που λέιτουργεί με νόμιμη άδεια ...
αρκεί να γίνει καταγραφή του σέρβις και να χρησ γνήσια ανταλ/κα...΄
για το δικό μου η διαφορά μεταξύ αντιπροσωπείας και εξουσιοδ για σέρβις 30.000 είναι στα 230ε... -
Εχουμε και λεμε:
Πεζο 206 1100 1999
Την περασμενη εβδομαδα σετ δισκος-πλατω-ρουλεμαν-βαλβολινες κλπ + το σινεμπλοκ κατω βασης της μηχανης --> 340Ε
Σημερα Ψυγειο καλοριφερ + το σινεμπλοκ της πανω βασης -->217ΕΘελουμε ακομα μια τετραδα αμορτισερ για να ολοκληρωθει το μαζεμα και το ξεπαραδιασμα
-
Citroen xantia II 1.8 16v '99 182.000km..Καναμε το 'μεγαλο' service σημερα.. Ολα τα ανταλλακτικα απο c-service.gr και rpc.gr εκτος των 2 τεντωτηρων του ιμαντα που εγινε λαθος στη παραγγελια και επιστραφηκαν οποτε και τους εβαλε το συνεργειο καθως το αμαξι ηταν ηδη 'ανοιχτο'.
Ιμαντας εκκεντροφορου gates (33e)
Ιμαντας Δυναμο gates (14e)
2 τεντωτηρες του ιμαντα εκκεντροφορου
2 τεντωτηρες του ιμαντα δυναμο
Αντλια νερου graf (27e)
Φιλτρο Λαδιου
Φιλτρο αερα
Φιλτρο καμπινας ,(συνολο ολα τα φιλτρα 15e )
Τακακια εμπρος mintex (19e απο c-service)
5 λιτρα motul 8100 φουλ συνθετικα (37,5e και 0,5l καβατζα)
Μπουζι bosch (10e)
Παραφλου
Συμπληρωμα LHM ( 2,5e 0,5l)Ανταλλακτικα συνολο 302e ,αφου προστεθει και το ΦΠΑ στο αθροισμα των παραπανω τιμων.
Εργασια 120e
Συνολο 422e.
Pas mal...Στο ιδιο συνεργειο που εγινε το τεραστιο service της c5 3-4 σελιδες πισω ,μονο που τοτε ολα τα ανταλλακτικα τα εβαλε το συνεργειο..edit με καποιες τιμες που ελειπαν.
-
Ποια 8100 έβαλες;
-
Σ'αυτή την τιμή μόνο 5W40 βρίσκεις ( από σειρά motul 8100).
-
Χcess ή Xmax? Και υπάρχει διαφορά γι αυτό ρωτάω
-
Χcess
-
Aρα Group III και όχι Group IV
-
Ε δε νομιζω να παθει τιποτα.. Αν θελεις Θαναση απαντησε μου στο τοπικ των λαδιων τι διαφορες επι της ουσιας υπαρχουν σχετικα με αυτο που αναφερεις.
Δε ξερω αν ειναι xcess ή xmax. -
Δεν θα πάθει απλά ψάχνω Xmax για την πάρτη μου σε 5-40 αφού πλέον βγαίνουν μόνο σε 0-40.
-
Το Χ-max έβγαινε σε 5W30 , όσο και να ψάχνεις σε 5W40 δε θα το βρεις.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Το Χ-max έβγαινε σε 5W30 , όσο και να ψάχνεις σε 5W40 δε θα το βρεις.Έχω ένα 5λιτρο στο πορτ μπαγκάζ με όσο περίσσεψε απο την τελευταία αλλάγη λαδιών πριν απο 7κ χλμ
-
ops
-
Βασικά δεν ξαφνιάζομαι που δεν το ξέρεις Γιάννη. Το λάδι αυτό παίζει να μην κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα αν και είναι σχετικά παλιό. Μάλλον στην επόμενη αλλαγή θα κάνω μίξη με Total 5-40 ή με το 0-40 X-max
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?