-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Χθες μπήκα στο ΤΤ του φίλου και πήγαμε μια βόλτα... όμορφο αυτοκίνητο. Σε όλα του. Κι αυτές οι ενεργές αναρτήσει κάνουν θαύματα! Ακόμη και στο σπορτ μόουντ είναι καταπληκτικές!
TTS?
θα μπορούσε και να είναι TTS... όταν όμως το παρήγγειλε δεν υπήρχε οπότε το φόρτωσε με κάθε λογής καλούδια ως που έφτασε την εκπληκτική τιμή των 59800κάτι ευρώ! Μόνο Navigation δεν έβαλε.
Αλλά είναι κουκλί! Αρκετά ελαφρύ κι καθόλου αποστειρωμένο... γρήγορο, σχετικά ήσυχο για ανοιχτό αυτοκίνητο και πολύ μα πολύ καλοφτιαγμένο μέσα έξω.
βέβαια την δύναμη δεν τη βάζει κάτω όπως το δικό μου
έμαθα σωστά ότι το τι εφ ες αϊ κουάτρο τε τε έχει στάνταρτ ντι ες τζι?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
έμαθα σωστά ότι το τι εφ ες αϊ κουάτρο τε τε έχει στάνταρτ ντι ες τζι?
το 2λιτρο με τα 200 ναι..υποχρεωτικα
αλλα με 5-6 χιλιαρικα πανω παιρνεις το tts χειροκινητοτο 200αρι dsg με το το s dsg εχουν 10-11 χιλιαρικα διαφορα..
για μενα s χειροκινητο η καλυτερη επιλογη , δε τη βαριεμαι τη σουπα
-
μου αρεσει πολυ ο τροπος με τον οποιο αναφερουμε αυτα τα 5-6.000€.. σαν να τα κερδιζουμε στην μονοπολη..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μου αρεσει πολυ ο τροπος με τον οποιο αναφερουμε αυτα τα 5-6.000€.. σαν να τα κερδιζουμε στην μονοπολη..οταν μιλαμε για 50+ χιλιαρικα δεν εχουν τοση σημασια πιστευω..
εκει εχουν σημασια τα 10χιλιαρα..αλλωστε το να δωσεις 5Κ επιπλεον να παρεις το s δε μου φαινεται και κατι το παραλογο και ας χασεις το dsg
αν θες ντε και καλα το dsg τα 10 ειναι πολλα..
βεβαια το s θα εχει και πιο πλουσιο εξοπλισμο αλλα εκει η διαφορα ειναι μεγαλη -
στα 50.000€ τα 5.000€ ειναι ενα διολου ευκαταφρονητο 10% επιπλεον..οποτε οπως προειπα,ζητω η μονοπολη!!!
υ.γ.
εδω λεμε για τα παραπανω τελη κ ασφαλιστρα κ φορολογια που εχει ενα οχημα ανω των 2λτ..μια διαφορα που σιγουρα δεν φτανει τα 5.000€ αλλα παρολα αυτα αποτελει ανασταλτικο παραγοντα αγορας.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
στα 50.000€ τα 5.000€ ειναι ενα διολου ευκαταφρονητο 10% επιπλεον..οποτε οπως προειπα,ζητω η μονοπολη!!!υ.γ.
εδω λεμε για τα παραπανω τελη κ ασφαλιστρα κ φορολογια που εχει ενα οχημα ανω των 2λτ..μια διαφορα που σιγουρα δεν φτανει τα 5.000€ αλλα παρολα αυτα αποτελει ανασταλτικο παραγοντα αγορας..τα 5 χιλιαρικα ειναι λεφτα που θα χαρεις σιγουρα και τα χαλας για παρτη σου..
και μακαρι να ειχα να εδινα και εκατομμυριοτα τελη και οι ασφαλεις ειναι κλοπη του κρατους και διαφορων εταιρειων εις βαρος σου, λεφτα που κατα την αποψη μου πανε στα σκουπιδια.
αλλο επιλεγω να χαλασω και αλλο με αναγκαζουν να χαλασω.
ουτε 2ευρο δεν μου αρεσει να μου παιρνουνκαι μην το βλεπεις μονο ποσοστιαια
σιγουρα δεν ειναι αμελητεο ποσο, αλλα ακομα κι ετσι, στα 15Κ δεν θα εδινες αλλο 1.5Κ για να παρεις καλυτερη εκδοση?
πιστευω πως ναι -
εγω παλι πιστευω πως οχι..
αυτος που θα αποφασισει να εκταμειευσει 15.000 για να τα επενδυσει(?) σε ενα αυτοκινητο,μπορει να σκεφτει πολυ σοβαρα να δωσει 1.500 παραπανω..τωρα αν αυτος ο καποιος ειναι ευκαταστατος κ απλως αποφασισε να κινηθει σε εκεινη την περιοχη των χρηματων για οποιοδηποτε χ-ψ-ζ λογο,τοτε οκ,ισως κ να μην τον ενδιαφερουν τα 1.500 παραπανω..μπορει κ εντελει να εχει 15.000 βασικη κ αυτος να το φτασει στα 30.000,αλλα δεν νομιζω να ειναι ολοι ετσι,αντιθετως..
υπαρχουν κ ανθρωποι που σκεφτονται οτι αυτα τα 1.500 τα εχουν δουλεψει,δεν τα βρηκαν στον δρομο,ουτε τους τα δωρησαν κ δεν ειναι σιγουροι οτι αξιζει να τα σπαταλησουν τοσο ανετα(οπως το εκφραζεις) σε επιπλεον εξοπλισμο για ενα αυτοκινητο..
τεσπα,ειμαστε κ εκτος θεματος..απλως ηθελα να εκφρασω κ την αλλη μερια,αυτους που δεν εχουν τοση οικονομικη ευχερεια ωστε να θεωρουν 1.500 κ 5-6.000€ ως μηδαμινα ποσα...δεν ειχα σκοπο να βρεθω σε αντιπαραθεση..
καλη συνεχεια στο θεμα!! -
οκ, απλα εδω μιλαμε για το ΤΤ οποτε καποια στιγμη μοιραια θα φτασουμε να μιλαμε και για τη τιμη του
δε νομιζω να αγοραζει ΤΤ καποιος που εχει οικονομικα προβληματα ουτε ειναι το θεμα για τις ferrari οπου ετσι κι αλλιως μιλαμε για κατι ονειρεμενο και εκτος πραγματικοτητας για το 99% των ανθρωπων και τα ποσα μας φαινονατι διαστημικακαι μενα θα μου φαινοταν περιεργο καποιος να δωσει 50Κ παραπανω (απροβληματιστα) για να παρει μια 430 αντι μια 997 turbo (ή να μη τη 'βολεψει' με ενα 'ταπεινο' gtr) , αλλα για αυτους που τα δινουν δεν ειναι τιποτα
υποτιθεται οτι εδω μεσα μας αρεσουν τα αυτοκινητα και αν τα ειχαμε (περισσευαν δηλαδη , γιατι δεν ειναι τα αυτοκινητα το παν) θα τα διναμε..
-
αλλο θα ηθελα να δωσω 5.000€,αλλο μπορω να δωσω γιατι δεν θα μου λειψουν κιολας εντελει..'κ εγω θα ηθελα μια ρολς φουλ εξτρα..αλλα τελικα θα υποχωρησω-συγκρατηθω κ θα την παρω βασικη εκδοση..
περα απο την πλακα,τα λεφτα δεν βγαινουν το ιδιο ευκολα η δυσκολα για ολους..οποτε δεν μπορουν να τα βαζουμε ολα στο ιδιο καζανι..
καλη συνεχεια!! -
Για καποιον που τα βγαζει δυσκολα,δεν νομιζω το ΤΤ,σ'οποιαδηποτε εκδοση του ,να ειναι προτεραιοτητα
-
Αυτο ειναι το παραδοξο της ελληνικης κοινωνιας....αρκετοι απο αυτους που τα βγαζουν δυσκολα εχουν τετοιες προτεραιοτητες! Το 'απλωνω τα ποδια μου μεχρι εκει που φτανει το παπλωμα μου' εχει περασει...οσο υπαρχουν τα δανεια καλα ειμαστε!
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Για καποιον που τα βγαζει δυσκολα,δεν νομιζω το ΤΤ,σ'οποιαδηποτε εκδοση του ,να ειναι προτεραιοτητα+1
Αλλά απ'την άλλη, αν το έχει αναγάγει ο ίδιος σε προτεραιότητα είναι παντελώς ηλίθιος.
-
Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος προτεραιότητες... και σίγουρα δεν κάνουν 'παντελώς ηλίθιο' κάποιον που έχει διαφορετικές προτεραιότητες απο εμάς...
Στο θέμα τιμής, το 10% σε αυτοκίνητο που εξυπηρετεί ανάγκες μέσου μεταφοράς και μόνο είναι ποσό... το 10% όμως σε αυτοκίνητο που εξυπηρετεί καπρίτσιο/ψώνιο/διασκέδαση συνήθως δεν αποτελεί θέμα, είτε αντιστοιχεί σε 5 χιλιάρικα απο τα 50, είτε σε 20 απο τα 200...
-
Υπάρχουν σωστές και λάθος προτεραιότητες.
Κάποιος που τα βγάζει πέρα δύσκολα πρέπει να βρει τρόπο να βελτιώσει αυτή την κατάσταση, η τουλάχιστον να προσπαθήσει. Αν κάποιος χρεώνεται για να επιβιώσει, και ακολούθως ξανα-χρεώνεται 40.000 για να πάρει ΤΤ, δεν έχει θέμα λάθος προτεραιοτήτων. Έχει προβληματική και ελλειπή αντίληψη της πραγματικότητας (Το 'καλό' είναι ότι μάλλον το λάθος αυτό θα το κάνει μια φορά. Μετά θα έχει άλλα τρεξίματα να ασχοληθεί).
*Για να το κάνω πιο λιανά, κάποιος που πληρώνεται με βασικό, μένει στο νοίκι, δεν βλέπει φώς στο τούνελ και πάει να χρεωθεί για την αγορά ΤΤ είναι ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ. *Αλλά θα μου πεις:
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αυτο ειναι το παραδοξο της ελληνικης κοινωνιας....αρκετοι απο αυτους που τα βγαζουν δυσκολα εχουν τετοιες προτεραιοτητες! Το 'απλωνω τα ποδια μου μεχρι εκει που φτανει το παπλωμα μου' εχει περασει...οσο υπαρχουν τα δανεια καλα ειμαστε!Αυτοί οι άνθρωποι λοιπόν φίλε μορφέα έχουν λάθος προτεραιότητες.
Διαφορετικές προτεραιότητες => F430 vs bavaria (>43ft)
Λάθος προτεραιότητες =>** ΤΤ **vs Να μην μπούμε φυλακή από τα χρέη. -
Μου λες το ευνόητο και καταλαβαίνω απόλυτα το point σου... για πολλά χρόνια είχα την ίδια politically correct άποψη... επέτρεψε μου όμως πλέον να έχω διαφορετική...
Θεωρώ οτι δεν υπάρχει σωστό και λάθος σε κάτι τόσο υποκειμενικό όπως οι προτεραιότητες... υπάρχει μόνο διαφωνώ ή συμφωνώ... το πως σταθμίζονται τα θέλω και οι ανάγκες του καθενός είναι ένα απο τα πράγματα που μας κάνουν να διαφέρουμε μεταξύ μας...
Ακόμα και σε αυταπόδεικτα πράγματα, το σωστό ή το λάθος θα φανούν εκ του απότελέσματος και πρώτος ο εμπλεκόμενος θα το παραδεχθεί...
Μέχρι τότε ποιός είμαι εγώ που θα το προδικάσω... ακόμη και αν κατ'εμε είναι 99% καταδικασμένο να αποτύχει... ποτέ δεν ξέρεις την βαρύτητα αυτού του 1%...Anyway... μεγάλη κουβέντα... λάθος τοπικ...
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Anyway... μεγάλη κουβέντα... λάθος τοπικ...τέλος!
-
για δείτε τι κάνει το ταπεινό ΤΤΣ και τι μπορέι να κάνει η κατά τα άλλα πισωγλέντησα ΕΣΕΛ!!!!!!!
QsisVTS αφιερωμένο!!!!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
για δείτε τι κάνει το ταπεινό ΤΤΣ και τι μπορέι να κάνει η κατά τα άλλα πισωγλέντησα ΕΣΕΛ!!!!!!!QsisVTS αφιερωμένο!!!!
ετσι!!!!
οταν βρεχει και γλιστραει βεντουζα -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
για δείτε τι κάνει το ταπεινό ΤΤΣ και τι μπορέι να κάνει η κατά τα άλλα πισωγλέντησα ΕΣΕΛ!!!!!!!QsisVTS αφιερωμένο!!!!
Tι κάνει το TTS?
Παραμένει πίσω από ένα real 4 wheel drive -
Και από ένα παπόρι με παρεμβατικό ESP (SL). Βασικά το αξιοθέατο του video είναι ότι ο οδηγός της Μ3 είναι koulomary εκ των ολίγων ή ότι οι Ιάπωνες ήταν τόσο στόκοι που άφησαν το αμάξι με τα στάνταρ ημισλίκ τα οποία είναι ότι χειρότερο για τις συνθήκες του video.
Βασικά πάντα σε αυτά τα τσουκουμπίστικα βίντεο βάζουν ένα πολύ πιο αδύνατο μοντέλο για χαβαλέ -να δουν πόσο θα αργήσουν τα άλλα να το περάσουν- και αυτό εδώ ήταν το TTS. Δεν βρίσκω κάτι άλλο πέρα από αυτό.
Όπως λέει και κάποιος θα είχε ενδιαφέρον το τι θα πετύχαινε το TTRS εκεί.
Αudi TT (TDi, TTS, TTRS)