-
και το μαθαίνουμε μία μέρα πριν
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_324.shtml
Για να ακούσω τώρα!!!
-
και το μαθαίνουμε μία μέρα πριν
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_324.shtml
Για να ακούσω τώρα!!!
-
και το μαθαίνουμε μία μέρα πριν
http://www.worldrallynews.com/artman/publish/article_324.shtml
Για να ακούσω τώρα!!!
-
Τελικά κάνουν ότι γουστάρουν !!
Μήπως να δίνανε 3 κανονάκια και μπόνους κανονάκια για κάθε κερδισμένη ειδική ;;;
Αυτά τα καραγκιοζιλίκια είναι μόνο για το Playstation.
Φαντάσου εφιάλτη που θα βλέπανε αυτοί που τα σκέφτονται αυτά , αν τους βάζανε σε κανα Ακρόπολις με Πελοπόνησο και με 2000 χλμ. ειδικών ;;; -
Για να μου φρεσκάρει ένας την μνήμη για τα του Super Rally.
Κάθε μέρα ξεχωριστός αγώνας με βαθμολογία; Οι εγκαταλείψαντες ξανά την άλλη μέρα μέσα από ποια θέση;Και στο τέλος ποιος κερδίζει;
Ένας στα γρήγορα να μας τα θυμίσει -
...και οι ερωτήσεις είναι οι εξής:
- με ποια σειρά θα ξεκινάνε οι εγκαταλείψαντες την επόμενη μέρα?
- τις ομάδες τις ρώτησαν αν θέλουν να συνεχίσουν και με ότι αυτό έχει επακόλουθο (κόστος κλπ), χωρίς βαθμούς?
- Ποιο το όφελος εκτός από testing?
- τους οδηγούς επίσης?
- Ισχύει για όλους και τους Έλληνες?
- Οι θεατές (τουλάχιστον αυτοί που δεν το ψάχνουν) δεν θα έχουν πρόβλημα να ξέρουν ποιος παίρνει βαθμούς και ποιος όχι?
- Κάποιος που εγκαταλείπει την 1η μέρα θα μπορεί να ξαναμπεί την 3η?
-
Επίσης μία ερώτηση για να γελάσουμε κιόλας.
Από πέρυσι επιτρέπετε να συνεχίσει κανένας; -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ένας στα γρήγορα να μας τα θυμίσειΔιαβασε αυτό προς το παρόν....
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6814 -
Ρε αϊ σιχτίρ πιά!! Οτι μαλακία τους κάτσει...την ζητάνε!!
Και το κακό είναι ότι τους γίνεται και η χάρη!! Σε λίγο θα ζητήσουν τον ουρανό με τ' αστρα...και θα τους τον δώσουμε κι αυτόν!!! -
Ψυχραιμία, η βαθμολογηση συνεχίζει εως έχει! Απλά επιτρέπουν σε όσα αυτοκίνητα εγκαταλείψουν να επανεκινήσουν, πρώτον για να τεστάρουν το συστημα και δευτερον για να το συνηθίσουμε και εμεις σαν ιδέα!!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Ψυχραιμία, η βαθμολογηση συνεχίζει εως έχει!Αυτό μας έμεινε ακόμη, να άλλαζε και η βαθμολογία....
-
Μα καλά τόσο ανίσχυρες είναι η ομάδες και τους κάνουν ότι θέλουν. Όλα στο πόδι ποια; Η συμμετοχή την επόμενη μέρα από την εγκατάλειψη είναι υποχρεωτική ή υπάρχει περιθώριο επιλογής;
-
και η επίσημη ανακοίνωση, χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις....
http://www.acropolisrally.gr/el/press-closeup.php?id=92
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=5889
-
Ουσιαστικά λοιπόν,τα λιγότερα WRCars αποτελούν πλέον φόβο για την FIA ότι μπορεί να μειωθεί το ενδιαφέρον των θεατών και προσπαθούν να κρατήσουν οσο περισσότερα αυτοκίνητα μπορούν μέσα στον Αγώνα!
Και βρήκαν αυτόν τον τρόπο!!!Τουλάχιστον θα ελπίζουμε οτι μπορούμε να τους δούμε όλους αν και αμφιβάλω αν θα συνεχίσει κάποιος που είχε μια έξοδο και έχασε τον αγώνα ετσι για την τιμή των όπλων!Θα δούμε!
-
Αναφέρει η ανακοίνωση ότι «δύνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι εγκαταλείψουν την επόμενη μέρα αν αυτό είναι δυνατό». Από ότι καταλαβαίνω δεν θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή. Πιθανόν τότε να καταργηθεί εκ των πραγμάτων αυτή η ανοησία αν κανείς δεν ξανά μπει στον αγώνα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αναφέρει η ανακοίνωση ότι «δύνεται η δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι εγκαταλείψουν την επόμενη μέρα αν αυτό είναι δυνατό». Από ότι καταλαβαίνω δεν θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή. Πιθανόν τότε να καταργηθεί εκ των πραγμάτων αυτή η ανοησία αν κανείς δεν ξανά μπει στον αγώνα.Aν όμως, όπως λέει το rally.gr έχουν συμφωνήσει οι ομάδες να το κάνουν, τότε Μανώλη θα είναι εντολή!!!
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τον λόγο που θα τρέξουν όλοι αυτοί την/τις επόμενες μέρες. Τα flexi service, τις 1000 pistes και όλοι αυτοί οι νέοι κανονισμοί, υποτίθεται ότι έγιναν για να μειώσουν το κόστος. Το Superally το κρατάει σταθερό!!
Και κάτι ακόμη!!! Που ξανακούστηκε να εφαρμόζουν νέους κανονισμούς (έστω και χωρίς αλλαγές στην βαθμολογία) με μία ανακοίνωση 3 γραμμών την προηγούμενη του αγώνα και στην μέση της χρονιάς? Είναι σοβαροί αυτοι εκεί στη FIA, Μοσλευ και Mέτα?
-
Έχεις δίκιο Κώστα. Όσο για το κόστος μάλλον το ανεβάζει. Το πιθανότερο είναι ότι θα στοιχίζει ακριβά να συναρμολογείς το χτυπημένο (αν είναι από έξοδο η εγκατάλειψη) ή να αλλάζεις ότι απαιτείται για να γίνεις ξανά ικανός για αγώνα.
Είναι το λιγότερο κατάντια να φτάνουν οι πρωταγωνιστές (οδηγοί) να γίνονται κομπάρσοι και ουραγοί στις εξελίξεις του σπορ το οποίο κρατούν ζωντανό. -
Κάτι δεν κατάλαβα... Κάποιος στην 4η ειδική μένει π.χ. από κινητήρα, πάει στο service, το φτιάχνει και ξεκινά κανονικά τη δεύτερη μέρα?
Θα είναι εκτός συναγωνισμού?
Θα τρέχει απλά για να τρέχει ή για να κάνει δοκιμές?
Όταν στην αρχή της χρονιάς μιλούσαν για super rally είχα καταλάβει άλλα πράγματα, για βαθμολογίες ημέρας κλπ.
Ας μας δώσει κάποιος τα φώτα του, όχι τίποτα άλλο, αλλά να ξέρουμε σαν θεατές τι βλέπουμε! Να ξέρουμε π.χ. ότι ο Μαρτιν τρέχει για την πλάκα του και όχι για τους βαθμούς. -
pantws to sekhar mehta dialexe ton poio swsto agwna gia na dokimasei to kainourio systhma. Epitelous tha vlepoume symmetoxes mexri thn kyriakh!
Twra to kata poson tha leitourghsei swsta gia to agwnistiko meros den to gnwrizw, alla afou prohghthike pshfoforia...oti einai na tous vrei tous vrhke:P -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Και κάτι ακόμη!!! Που ξανακούστηκε να εφαρμόζουν νέους κανονισμούς (έστω και χωρίς αλλαγές στην βαθμολογία) με μία ανακοίνωση 3 γραμμών την προηγούμενη του αγώνα και στην μέση της χρονιάς? Είναι σοβαροί αυτοι εκεί στη FIA, Μοσλευ και Mέτα?
Πάντως αφού έγινε fax vote τότε συμφώνησαν κι άλλοι. Οπότε, μην τα ρίχνουμε όλα στη FIA. Είναι όλοι υπεύθυνοι
Superally στο Ακρόπολις!!!