-
Νομίζω δεν εχει ξανασυζητηθεί παρόμοιο θέμα,
η φίλη μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ αλλά μένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα και εχει και ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να φέρει κάποιο αυτοκίνητο απέξω με ευνοϊκούς όρους; -
Νομίζω δεν εχει ξανασυζητηθεί παρόμοιο θέμα,
η φίλη μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ αλλά μένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα και εχει και ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να φέρει κάποιο αυτοκίνητο απέξω με ευνοϊκούς όρους; -
Νομίζω δεν εχει ξανασυζητηθεί παρόμοιο θέμα,
η φίλη μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ αλλά μένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα και εχει και ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να φέρει κάποιο αυτοκίνητο απέξω με ευνοϊκούς όρους; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Νομίζω δεν εχει ξανασυζητηθεί παρόμοιο θέμα,
η φίλη μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ αλλά μένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα και εχει και ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να φέρει κάποιο αυτοκίνητο απέξω με ευνοϊκούς όρους;Εμένα πάντως γνωστός μου που δούλευε επι χρόνια στις US με υπηκοότητα και εκεί, και αρκετά φράγκα (και με φόρους πληρωμένους και εκεί και εδώ) προτίμησε να πάρει τελικά από Ελλάδα το αυτοκίνητο.
Μπορεί να μη λέει τίποτα, απλά είπα να το αναφερω και να αφεθούμε στους ειδικούς -
Νομίζω πως όχι.
Σημασίο έχει να χαρακτηρισθείς 'μονιμος κάτοικος εξωτερικού' που κάνει μετοικεσία στην Ελλάδα.
Η φίλη σου δύσκολα θα θεωρηθεί έτσι. Είναι μια 'κανονική' ελληνίδα, κάτοικος Ελλάδος.
Ρώτα και αλλού όμως.
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Νομίζω δεν εχει ξανασυζητηθεί παρόμοιο θέμα,
η φίλη μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ αλλά μένει πολλά χρόνια στην Ελλάδα και εχει και ελληνική υπηκοότητα.
Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να φέρει κάποιο αυτοκίνητο απέξω με ευνοϊκούς όρους; -
Γνωστός μου γεννήθηκε στις ΗΠΑ και έχει και αμερικανική υπηκοότητα. Έχει ζήσει και εργαστεί και στις δύο χώρες και έχει υπηρετήσει μειωμένη στρατιωτική θητεία στην Ελλάδα. Πρόσφατα έφερε αυτοκίνητο το οποίο θα εκτελωνίσει με κάποια ευεργετική διάταξη. Θα φροντίσω να μάθω περισσότερα....
-
onyx,από ότι καταλαβάινω ο δικος σου μαλλον ευεργετείται λόγω του ότι έχει ζήσει και εργαστεί και στις δύο χώρες,εμένα την έκανε πολύ νωρίς απο τις ΗΠΑ Όταν μάθεις ενημέρωσε μας παντως.
-
Αυτό λέγεται 'μετοικεσία'. Λίγο μετά το 2000 βγήκανε κάποιες ευεργετικές διατάξεις σχετικά με το θέμα αυτο. Απο οτι γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία(ένας φίλος έκανε μετοικεσία απο ΗΠΑ σε Ελλάδα και έφερε ενα Χ5) άμα ζείς εξωτερικό μόνιμα πάνω απο 2 χρόνια μπορείς να φέρεις το όχημα που είχες στην κατοχή σου για του τελευταίους 6 μήνες πληρώναντας μόνο το 20% του ειδικού τέλους ταξινόμισης.
Μαλιστα η ΕΕ μας έχει πάει στα δικαστήρια για αυτό το θέμα διότι....κανονικά δεν πρέπει να επιβάλλεται φόρος σε περιουσία ατόμων που αλλάζουν κατοικία (απο άλλη χώρα). Άμα καποιός έχει επιχειρήσει να κάνει αλλαγή κατοικιας τα έξωδα είναι υπέρογκα για κάθε και το κράτος ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να προσδωκεί να βγάλει κέρδος απο αυτή την διαδικασία....
Άλλο ο οικογενειάρχης που επιστρέφει Έλλάδα μόνιμα και φέρνει το αυτοκίνητο που χρησιμοπιεί...και άλλο ο 'Ελληνάρας' που πάει Γερμανία για να πάρει αμάξι...μπας και γλιτώσει καμια 10Κ Ευρώ.
Δεν θα ποιάσεις τον οικογενιάρχη πάνω στην 'ανάγκη'
-
Ναι ισχύει αυτό το 20% που λες. Παλιά ήταν μηδενικός ΕΦΚ (ειδικός φόρος κατανάλωσης) που καταργήθηκε και έγινε 20% του ειδικού τέλους ταξινόμησης....
Λοιπόν άλλος φίλος μετά από χρόνια Αμερική ετοιμάζεται του χρόνου να γυρίσει Ελλάδα και για το θέμα του αυτοκινήτου έχει ακούσει διάφορα.
-το προξενείο στο San Francisco είναι εξυπηρετικό και σου στέλνει με e-mail word docs με όλες τις σχετικές κλπ αιτήσεις μόνο που είναι παλιές και δεν ισχύουν. Δεν ξέρουν τις αλλαγές των τελευταίων ετών με το ΤΤ και το 20% και του έλεγε για ΕΦΚ! Όταν αυτός έστειλε άνθρωπο στο ΥπΟικ και του έδωσαν σχετικό βιβλιαράκι με τους νόμους κλπ και τους το είπε στο Προξενείο πρότειναν στο φίλο μου να τους κάνει αίτηση για να ρωτήσουν το Υπ Εξ και να το βάλουν να ρωτήσει το Υπ Οικ για να μάθουν κι αυτοί..... Ευέλικτη δημόσια διοίκηση..... Υποτίθεται ότι οι δημόσιες υπηρεσίες λαμβάνουν τα ΦΕΚ κλπ.... νομίζω μάλιστα ότι μπορώ να υποθέσω αρκετά καλά τι τα κάνουν....
-καλού κακού είπε να ρωτήσει και στο προξενείο στη Washington.... εκεί όταν ο υπάλληλος επέστρεψε, 3 μέρες μετά, τον ψιλοέβρισε που τόλμησε να τον ενοχλήσει αφού είναι από San Fρancisco κλπ και να ρωτήσει αλλού και να σταματήσουν να τον ενοχλούν γιατί αυτός δεν μπορεί να ασχολείται με αυτά κλπ...
-το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στην ιδιοκτησία του για 6 μήνες πριν την μετοικεσία. Πριν από χρόνια αυτό ήταν μόνο για τους ερχόμενους από Ευρώπη και οι εξ Αμερικής και Αυστραλίας για διευκόλυνση, δηλαδή να μην φορτώνουν το όχημα σε container και πληρώνουν κλπ, επιτρεπόταν να αγοράζουν καινούργιο από Ευρώπη και να το φέρνουν Ελλάδα. Ξέρετε αν η παραπάνω διευκόλυνση ισχύει ακόμα?
-το αυτοκίνητο όταν έρθει πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ. Επειδή γνωστός του πρόσφατα το έκανε έμαθε ότι υπάρχει και διαδικασία δυναμομέτρησης.... μόνο που το ΚΤΕΟ δεν έχει δυναμόμετρο για τετρακίνητα οπότε μερικά αυτοκίνητα όταν έκαναν μεταφορά ροπής στον άλλον άξονα τους έφυγαν από το μηχάνημα.... Τον έβαλαν λοιπόν να πάει να πάρει χαρτί από την εταιρεία για το πόσα άλογα βγάζει αλλά και τι είδος τετρακίνησης έχει και κάτι τέτοια.... Πάντως η Mercedes και BMW είναι σχετικά ενημερωμένες.... η μια από αυτές σου χρεώνει και 100 ευρώ για να σου δώσει το χαρτί! Είναι όντως απαραίτητη η δυναμομέτρηση και τα περί τετρακίνησης για αυτοκίνητο που υπάρχει και κυκλοφορεί στην Ελλάδα ή απλά προσπαθούν να σε ταλαιπωρήσουν για να λαδωθούν? -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πριν από χρόνια αυτό ήταν μόνο για τους ερχόμενους από Ευρώπη και οι εξ Αμερικής και Αυστραλίας για διευκόλυνση, δηλαδή να μην φορτώνουν το όχημα σε container και πληρώνουν κλπ, επιτρεπόταν να αγοράζουν καινούργιο από Ευρώπη και να το φέρνουν Ελλάδα. Ξέρετε αν η παραπάνω διευκόλυνση ισχύει ακόμα?-το αυτοκίνητο όταν έρθει πρέπει να περάσει από ΚΤΕΟ. Επειδή γνωστός του πρόσφατα το έκανε έμαθε ότι υπάρχει και διαδικασία δυναμομέτρησης.... μόνο που το ΚΤΕΟ δεν έχει δυναμόμετρο για τετρακίνητα οπότε μερικά αυτοκίνητα όταν έκαναν μεταφορά ροπής στον άλλον άξονα τους έφυγαν από το μηχάνημα.... Τον έβαλαν λοιπόν να πάει να πάρει χαρτί από την εταιρεία για το πόσα άλογα βγάζει αλλά και τι είδος τετρακίνησης έχει και κάτι τέτοια.... Πάντως η Mercedes και BMW είναι σχετικά ενημερωμένες.... η μια από αυτές σου χρεώνει και 100 ευρώ για να σου δώσει το χαρτί! Είναι όντως απαραίτητη η δυναμομέτρηση και τα περί τετρακίνησης για αυτοκίνητο που υπάρχει και κυκλοφορεί στην Ελλάδα ή απλά προσπαθούν να σε ταλαιπωρήσουν για να λαδωθούν?
Για το πρωτο ισχυει μπορεις να παρεις απο Ελλαδα για συγκεκριμενες εταιρειες (BMW, Volvo, Mercedes και μερικες αλλες) αλλα πρεπει να γινει παραγγελια απο εξω και τελικα βγαινει αρκετα ακριβο σε σχεση απο το να το φερεις απο Αμερικη. 'Η μπορεις να το παρεις απο Γερμανια αλλα πρεπει να πληρωσεις το γερμανικο ΦΠΑ και μετα να τον παρεις πισω αφου πρεπει να πληρωσεις ΦΠΑ στην Ελλαδα, λιγο μπερδεμα δηλ.
Για το ΚΤΕΟ, μαλλον κανουν τεστ καυσαεριων πανω στο δυναμομετρο (δηλ με τους τροχους σε κινηση) για να δουν αν καλυπτοντε οι οδηγιες ρυπων.
-
Μιας και είναι αρκετά σχετικό, και για να μην ανοίγω καινούριο θέμα:
Άτομο το οποίο είναι ΞΕΝΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ και έρχεται για ΜΟΝΙΜΗ ΜΕΤΟΙΚΕΣΙΑ στην Ελλάδα, δικαιούται να φέρει το αυτοκίνητό του / αυτοκίνητά του στην Ελλάδα ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ;
Και αν ναι, έχει περιορισμό στο πόσα αυτοκίνητα θα φέρει; (πχ 2 αυτοκίνητα και ένα δίκυκλο γίνεται; )
Έχει περιορισμό στα κυβικά; (πχ 2000 κ.εκ. όπως οι πολύτεκνοι...) και αν ναι, μετά από το όριο αυτό τι γίνεται; Πληρώνει τη διαφορά;Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Αυτό λέγεται 'μετοικεσία'. Λίγο μετά το 2000 βγήκανε κάποιες ευεργετικές διατάξεις σχετικά με το θέμα αυτο. Απο οτι γνωρίζω απο προσωπική εμπειρία(ένας φίλος έκανε μετοικεσία απο ΗΠΑ σε Ελλάδα και έφερε ενα Χ5) άμα ζείς εξωτερικό μόνιμα πάνω απο 2 χρόνια μπορείς να φέρεις το όχημα που είχες στην κατοχή σου για του τελευταίους 6 μήνες πληρώναντας μόνο το 20% του ειδικού τέλους ταξινόμισης.Μαλιστα η ΕΕ μας έχει πάει στα δικαστήρια για αυτό το θέμα διότι....κανονικά δεν πρέπει να επιβάλλεται φόρος σε περιουσία ατόμων που αλλάζουν κατοικία (απο άλλη χώρα). Άμα καποιός έχει επιχειρήσει να κάνει αλλαγή κατοικιας τα έξωδα είναι υπέρογκα για κάθε και το κράτος ΔΕΝ πρέπει σε καμία περίπτωση να προσδωκεί να βγάλει κέρδος απο αυτή την διαδικασία....
Άλλο ο οικογενειάρχης που επιστρέφει Έλλάδα μόνιμα και φέρνει το αυτοκίνητο που χρησιμοπιεί...και άλλο ο 'Ελληνάρας' που πάει Γερμανία για να πάρει αμάξι...μπας και γλιτώσει καμια 10Κ Ευρώ.
Δεν θα ποιάσεις τον οικογενιάρχη πάνω στην 'ανάγκη'
Οφφ Τοπικ, αλλα το παραπανω δεν το πολυκαταλαβα.....
3.400.000 δραχμουλες ειναι λιγα λεφτα;;;;;
Δηλαδη εγω ειμαι 'Ελληναρας' που εφερα το αμαξι μου απο Γερμανια;;;;
Ειμαι 'Ελληναρας' επιδη δεν θελω να πιαστω μαλ@κας απο τον καθε εισαγωγεα/αντιπρωσοπο που ψαχνει αφορμη να μου φαει λεφτα;;;;
Οκ.... Εκτος απο κοντρακιας.... Κ ενω δεν εχω ανοιξει ποτε σε φαναρια... ουτε για λεφτα, ουτε για πλακα....
Ειμαι και Ελληναρας επιδει δεν ακουμπησα 10.000 -
Δεν το ειχες παρει απο την ΕΚΚΑ;
Καλα τι δουλεια εκανες απο τα 15 που σου επετρεψε να δωσεις 68000 για αμαξι;
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
...και άλλο ο 'Ελληνάρας' που πάει Γερμανία για να πάρει αμάξι...μπας και γλιτώσει καμια 10Κ Ευρώ.Οταν καποιος φερνει ενα αυτοκινητο απο τη Γερμανια, δεν κοιταει μονο την τιμη αλλα δεκαδες παραμετρους. Για παραδειγμα, εξοπλισμους, γενικοτερη εικονα του αυτοκινητου, σωστη συντηρηση κτλ.
Εγω προσωπικα, επειδη εφερα το αυτοκινητο μου απο τη Γερμανια, ειδα πρωτα τι μπορουσα να αγορασω στην Ελληνικη αγορα και σε πληροφορω οτι δεν υπηρχε τιποτα αξιολογο. Ολα ειχαν τα χτυπηματα τους, κανενα δεν ειχε σωστο βιβλιο σερβις και κανεις δεν εδινε εγγυησεις για τα χιλιομετρα και τη γνησιοτητα του αυτοκινητου... Δεν εδωσα τοσο βαση στην τιμη αγορας, οσο στο ιδιο το αυτοκινητο. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Δεν το ειχες παρει απο την ΕΚΚΑ;Καλα τι δουλεια εκανες απο τα 15 που σου επετρεψε να δωσεις 68000 για αμαξι;
Πιάτσα στη Συγγρού...
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Δεν το ειχες παρει απο την ΕΚΚΑ;Οχι....το πηγα εκει για να μου το χαλασουν....
Καλα τι δουλεια εκανες απο τα 15 που σου επετρεψε να δωσεις 68000 για αμαξι;
Πιάτσα στη Συγγρού...
-Επαιρνα το 90% των κερδων του Χαρι.... γνωστος κ ως 'Γκρετα Φεττες'
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Καλα τι δουλεια εκανες απο τα 15 που σου επετρεψε να δωσεις 68000 για αμαξι;
Πιάτσα στη Συγγρού...
-Επαιρνα το 90% των κερδων του Χαρι.... γνωστος κ ως 'Γκρετα Φεττες'
Έτσι εξηγείται που εγώ έχω Bmw και εσύ Mercedead...Είχες δηλαδή.
Πάει...Θα αλλάξω ''manager''
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Καλα τι δουλεια εκανες απο τα 15 που σου επετρεψε να δωσεις 68000 για αμαξι;
Πιάτσα στη Συγγρού...
-Επαιρνα το 90% των κερδων του Χαρι.... γνωστος κ ως 'Γκρετα Φεττες'
Έτσι εξηγείται που εγώ έχω Bmw και εσύ Mercedead...Είχες δηλαδή.
Πάει...Θα αλλάξω ''manager''
Κατσε ρε ....Αν παραιτηθει ο μονος υπαλληλος μου....πως θα δικαιολογησω την Καντιλακ στην εφορεια;;;;;
Εισαγωγή αυτοκινήτου από άτομο με διπλή υπηκοότητα.