-
Μετα και την ολοκληρωση του τεταρτου γυρου,οι ομαδες πανε σε μια πιστα παρα πολυ γνωστη γι'αυτους,αφου κατα τη διαρκεια του χειμωνα εχουν συμπληρωσει εκατονταδες χιλιομετρα και γυρους.Σιγουρα η επιτευξη ενος καλου set-up βρισκονται σχετικα ευκολα,παρ'ολα αυτα ο αερας ο οποιος επιρεαζει την πιστα σιγουρα μπορει ευκολα να μεταβαλλει τα δεδομενα.Στην πιστα,κυριαρχο ρολο παιζει η αεροδυναμικη αποδοση οποτε ομαδες με καλο ζυγισμα,οπως Ferrari-Renault ευνοουται.Πολυ παντως θα ηθελα να δω τον τοπικο ηρωα τον Fernando Alonso να παιρνει την νικη μπροστα στους συμπατριωτες του,κατι το οποιο παραλιγο να πραγματοποιησει περυσι.Ιδωμεν!!!
-
Μετα και την ολοκληρωση του τεταρτου γυρου,οι ομαδες πανε σε μια πιστα παρα πολυ γνωστη γι'αυτους,αφου κατα τη διαρκεια του χειμωνα εχουν συμπληρωσει εκατονταδες χιλιομετρα και γυρους.Σιγουρα η επιτευξη ενος καλου set-up βρισκονται σχετικα ευκολα,παρ'ολα αυτα ο αερας ο οποιος επιρεαζει την πιστα σιγουρα μπορει ευκολα να μεταβαλλει τα δεδομενα.Στην πιστα,κυριαρχο ρολο παιζει η αεροδυναμικη αποδοση οποτε ομαδες με καλο ζυγισμα,οπως Ferrari-Renault ευνοουται.Πολυ παντως θα ηθελα να δω τον τοπικο ηρωα τον Fernando Alonso να παιρνει την νικη μπροστα στους συμπατριωτες του,κατι το οποιο παραλιγο να πραγματοποιησει περυσι.Ιδωμεν!!!
-
Μετα και την ολοκληρωση του τεταρτου γυρου,οι ομαδες πανε σε μια πιστα παρα πολυ γνωστη γι'αυτους,αφου κατα τη διαρκεια του χειμωνα εχουν συμπληρωσει εκατονταδες χιλιομετρα και γυρους.Σιγουρα η επιτευξη ενος καλου set-up βρισκονται σχετικα ευκολα,παρ'ολα αυτα ο αερας ο οποιος επιρεαζει την πιστα σιγουρα μπορει ευκολα να μεταβαλλει τα δεδομενα.Στην πιστα,κυριαρχο ρολο παιζει η αεροδυναμικη αποδοση οποτε ομαδες με καλο ζυγισμα,οπως Ferrari-Renault ευνοουται.Πολυ παντως θα ηθελα να δω τον τοπικο ηρωα τον Fernando Alonso να παιρνει την νικη μπροστα στους συμπατριωτες του,κατι το οποιο παραλιγο να πραγματοποιησει περυσι.Ιδωμεν!!!
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Μετα και την ολοκληρωση του τεταρτου γυρου,οι ομαδες πανε σε μια πιστα παρα πολυ γνωστη γι'αυτους,αφου κατα τη διαρκεια του χειμωνα εχουν συμπληρωσει εκατονταδες χιλιομετρα και γυρους.Σιγουρα η επιτευξη ενος καλου set-up βρισκονται σχετικα ευκολα,παρ'ολα αυτα ο αερας ο οποιος επιρεαζει την πιστα σιγουρα μπορει ευκολα να μεταβαλλει τα δεδομενα.Στην πιστα,κυριαρχο ρολο παιζει η αεροδυναμικη αποδοση οποτε ομαδες με καλο ζυγισμα,οπως Ferrari-Renault ευνοουται.Πολυ παντως θα ηθελα να δω τον τοπικο ηρωα τον Fernando Alonso να παιρνει την νικη μπροστα στους συμπατριωτες του,κατι το οποιο παραλιγο να πραγματοποιησει περυσι.Ιδωμεν!!!Συμφωνώ αλλά και ο Alonso να μην είναι ας είναι ο Button ή κάποιος άλλος αφού πρώτα παλέψουν ώς τον τελευταίο γύρο.Μακάρι να ανάψουν λίγο τα αίματα και να ταρακουνηθεί λιγάλι η Ferrari.
Υ.Γ Πάντως ο Alonso θα κάνει τα πάντα είναι στην πατρίδα του ας ελπίσουμε να δούμε μονομαχίες(και στους μονομάχους να είναι επιτέλους και ο Raikonen)
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Υ.Γ Πάντως ο Alonso θα κάνει τα πάντα είναι στην πατρίδα του ας ελπίσουμε να δούμε μονομαχίες(και στους μονομάχους να είναι επιτέλους και ο Raikonen)
O Kimi αν ήταν στο χέρι του θα αποτελούσε και φέτος έναν αξιόμαχο αντίπαλο.
Μακάρι μια φορά να δούμε Kimi, Button και Alonso να είναι στις πρώτες 4 θέσεις μαζί με τον MS. Κάτι τέτοιο μπορεί να μας έδινε και πάλι τη χαρά και την αδρεναλίνη που χαρακτηρίζουν το άθλημα
Τότε μπορεί να ξύπναγε και ο JPM και να μην τον έπιανε απελπισία ... όπως θα έπιανε κι εμένα αν ήμουν στη θέση του και έβλεπα τα μονοθέσια της ομάδας στην οποία θα αγωνιστώ του χρόνου να παραπεουν... -
Eλαφρως διαφοροποιημενη θα ειναι εμφανισιακα απο το GP της Ισπανιας η BAR
Nα σημειωσουμε πως σ'αυτο το GP ο Michael Schumacher θα συμπληρωσει τις 200 συμμετοχες σε αγωνες,αντε και εις ανωτερα!
-
Αυτά είναι τα αποτελέσματα από τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα της Ισπανίας:
1 Michael Schumacher (GER) Ferrari 1:15.658
2 Rubens Barrichello (BRA) Ferrari 1:16.033 + 0:00.375
3 Anthony Davidson (ENG) BAR Honda 1:16.616 + 0:00.958
4 Ricardo Zonta (BRA) Toyota 1:16.639 + 0:00.981
5 Jenson Button (GBR) BAR Honda 1:17.060 + 0:01.402
6 Ralf Schumacher (GER) Williams-BMW 1:17.165 + 0:01.507
7 Fernando Alonso (ESP) Renault 1:17.429 + 0:01.771
8 Takuma Sato (JPN) BAR Honda 1:17.481 + 0:01.823
9 Olivier Panis (FRA) Toyota 1:17.489 + 0:01.831
10 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren Mercedes 1:17.563 + 0:01.905
11 Juan Pablo Montoya (COL) Williams-BMW 1:17.635 + 0:01.977
12 Mark Webber (AUS) Jaguar 1:17.763 + 0:02.105
13 David Coulthard (GBR) McLaren Mercedes 1:17.973 + 0:02.315
14 Jarno Trulli (ITA) Renault 1:18.341 + 0:02.683
15 Cristiano Da Matta (BRA) Toyota 1:18.362 + 0:02.704
16 Bjorn Wirdheim (SWE) Jaguar 1:18.603 + 0:02.945
17 Christian Klien (AUT) Jaguar 1:18.615 + 0:02.957
18 Felipe Massa (BRA) Sauber Petronas 1:18.760 + 0:03.102
19 Giancarlo Fisichella (ITA) Sauber Petronas 1:18.886 + 0:03.228
20 Nick Heidfeld (GER) Jordan Ford 1:19.198 + 0:03.540
21 Giorgio Pantano (ITA) Jordan Ford 1:19.925 + 0:04.267
22 Timo Glock (GER) Jordan Ford 1:20.693 + 0:05.035
23 Gianmaria Bruni (ITA) Minardi Cosworth 1:20.858 + 0:05.200
24 Bas Leinders (BEL) Minardi Cosworth 1:21.053 + 0:05.395
25 Zsolt Baumgartner (HUN) Minardi Cosworth 1:21.535 + 0:05.877 -
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ MONTOYΑ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ; -
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ MONTOYΑ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ;Kaλα μη δινεις τοση σημασια.Κ ο schumi ηταν 7 στα δευτερα.Αυριο να δουμε
-
Εδω βρισκονται και τα αποτελεσματα της 2ης περιοδου ελευθερων δοκιμων
http://www.formula1.com/race/result/718/10.html -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Kaλα μη δινεις τοση σημασια.Κ ο schumi ηταν 7 στα δευτερα.Αυριο να δουμε
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!!!!!!
-
Προβληματων συνεχεια για τον Raikkonen και σ'αυτο το GP.Ο Φινλανδος αντιμετωπισε στη δευτερη περιοδο περιοδο,παλι προβλημα με τον κινητηρα του και οπως δηλωσε ο ιδιος αργοτερα,ειπε πως τον προειδοποιησαν απο το pitwall να σταματησει αμεσως το μονοθεσιο του για να μην ειχαμε τα ιδια με αυτα του Μπαχρειν,παρ'ολα αυτα ο Kimi δηλωσε πως ολα πηγαν καλα σημερα γι'αυτον.Απο την αλλη ο Coulthard μετα το τελος των δοκιμων,δηλωσε πως εβγαλε 23 απροβληματιστους γυρους και το μονο τον οποιο τον ταλαιπωρησε ηταν με την ισσοροπια του μονοθεσιου,κατι το οποιο πιστευει πως θα λυθει μετα το περας και των αυριανων ελευθερων δοκιμων.
Ο καιρος τελος,φαινεται πως θα ειναι καλος αυριο και με αρκετη συννεφια για την Κυριακη.Το μονο προβλημα που σιγουρα θα προβληματισει τους μηχανικους θα ειναι ο δυνατος αερας που πνεει στην περιοχη.Μαλιστα η ταχυτητα του σημερα εφτανε τα 27km/h
-
Δυνατή μάχη προβλέπεται αύριο για την pole μεταξύ Σουμάχερ-Μπάτον. Προσωπικά πάντως πιστεύω πως μόνο ένα λάθος του Γερμανού μπορεί να του τη στερήσει, όπως στο Σαν Μαρίνο.
-
Την 59η pole position της καριέρας του πέτυχε ο Schumi στην πίστα της Καταλονίας. Οχρόνος του ήταν 1'15'022 και τον έφερε σε απόσταση 6 και 8 δεκάτων του δευτερολέπτου από Montoya και Sato αντίστοιχα. Πολύ άσχημες εμφανίσεις για Barrichello και Ralf, ενώ ο Olivier Panis τα πήγε πολύ καλά κατακτώντας την 7η θέση. Αξιοσημείωτο πάντως είναι και το γεγονός ότι ο Coulthard πέρασε στα δοκιμαστικά αυτά τον ομοσταυλό του Raikkonen.
Σίγουρα αύριο θα παρακολουθήσουμε μάχες στις πρώτες στροφές και θα δούμε κάποια σίγουρα προσπεράσματα που θα κάνει ο Jenson Button ξεκινώντας από την 14η θέση. Ακόμα, θα επαναληφθεί η κόντρα Fisichella - Raikkonen...
-
Εδω βρισκονται τα αποτελεσματα της 2ης περιοδου κατατακτηριων δοκιμων
http://www.formula1.com/race/result/718/16.html -
Άντε και καλό αγώνα σήμερα.... Με ανυπομονησία περιμένω την προσπάθεια Button να ανέβει και την κόντρα MS-JPM! Πάντως αν κάνουν και οι δύο καλή εκκίνηση, μάλλον δεν τον περνάει ο Κολομβιανός το Γερμανό. Χθες η ferrari του υπερείχε τόσο σε τελική όσο και σε στήσιμο όπως φάνηκε από τον χρόνο της pole.
-
Στα δοκιματικά εμένα μου φάνηκε ότι ο Κιμι πάλευε για να κρατήσει το μονοθέσιο εντός πίστας. Συνέχεια έδειχνε πως θα του έφευγε. Τι να πω....
-
Π-ε-ρ-ί-π-α-τ-ο-ς!
Προτείνω κάτι: να βάλουν το Σουμάχερ να εκκινήσει τελευταίος στο Μονακό, τουλάχιστον να έχει λίγο αγωνία στα προσπεράσματα μέχρι να έρθει πρώτος....
Ελπίζω να έγινε σε όλους φανερή η δυναμική της Φερράρι και η κλάση του Σουμάχερ. Ο άνθρωπος κάνει περισσότερη ώρα πιτ-στοπ και πάλι έρχεται πρώτος για το υπόλοιπο του αγώνα!
-
Ti θα γινει με αυτες τις renault.
As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
Impossible...
I believe they are cheating
Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.
-
Υγειινός περίπατος για τον Μιχαλάκη. Τώρα αν κερδίσει στο Μονακό
γίνεται ο πρώτος οδηγός με 6/6 στους αγώνες.Πάντως η νικηφόρα στρατηγική για σήμερα ήταν τα 2 πιτ-στοπ
με τα σκληρά της Bridge και όποιοι τα είχαν κέρδισαν...
Επίσημο thread - Spanish GP 2004