-
Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ??? -
Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ??? -
Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ??? -
Oλοι οι καταλύτες συνοδεύονται από πιστοποιητικό προδιαγραφών και εγγύηση , τα οποία είναι υποχρεωμένο να σφραγίσει το κατάστημα που έγινε η τοποθέτηση. (άλλαξα το προηγούμενο Σάββατο και το ξέρω ... )
Εαν ο καταλύτης σου είναι με φλάντζες μπρος-πίσω , προσπάθησε να φτειάξεις και τον μεταλλικό με δικές του φλάντζες ώστε να μπορείς να τον αλλάζεις αν θές.
Θεωρητικά , οι μεταλλικοί καταλύτες έχουν την ίδια απόδοση με τους κεραμικούς αλλά αργούν λίγο περισσότερο να φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους .Η διαφορά στην απόδοση του μοτέρ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο όμως , σε αντίθεση με τους racing όπου η διαφορά είναι τεράστια (αλλά τα καυσαέρια αυξάνονται)
Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)
... κι εσυ φορεσες, ειπαμε ???
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)
... κι εσυ φορεσες, ειπαμε ???
Toν φθηνό .... δεν αξίζει πια να συνεχίζω να ρίχνω λεφτά .....
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Oλοι οι καταλύτες συνοδεύονται από πιστοποιητικό προδιαγραφών και εγγύηση , τα οποία είναι υποχρεωμένο να σφραγίσει το κατάστημα που έγινε η τοποθέτηση. (άλλαξα το προηγούμενο Σάββατο και το ξέρω ... )
Εαν ο καταλύτης σου είναι με φλάντζες μπρος-πίσω , προσπάθησε να φτειάξεις και τον μεταλλικό με δικές του φλάντζες ώστε να μπορείς να τον αλλάζεις αν θές.
Θεωρητικά , οι μεταλλικοί καταλύτες έχουν την ίδια απόδοση με τους κεραμικούς αλλά αργούν λίγο περισσότερο να φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους .Η διαφορά στην απόδοση του μοτέρ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο όμως , σε αντίθεση με τους racing όπου η διαφορά είναι τεράστια (αλλά τα καυσαέρια αυξάνονται)
Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)Και τι να κάνω;
Να βάλω racing με προδιαγραφές Εuro 4 ;;;
Υπάρχει κάτι τέτοιο ;
Τι σημαίνει 'τα καυσαέρια αυξάνονται' ;
(θεωρώ δεδομένη την αλλαγή του τελικού και του σωλήνα μέχρι το τελικό με διαμέτρου 60mm) -
Γιωργο αν σε βοηθαει καθολου,στο δικο μου που εχω βαλει εδω και αρκετο καιρο racing καταλυτη δεν εχω προβλημα με τα καυσαερια-Βγαζω κανονικα και με το νομο καρτα καυσαεριων....
Δεν πιστευω στο δικο σου να αντιμετωπισεις κανενα προβλημα...
Απο αποδοση εχω να πω τα καλυτερα καθως ειδα διαφορες κ το σιγουρο ειναι οτι στο δικο σου θα παρεις πολυ... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Γιωργο αν σε βοηθαει καθολου,στο δικο μου που εχω βαλει εδω και αρκετο καιρο racing καταλυτη δεν εχω προβλημα με τα καυσαερια-Βγαζω κανονικα και με το νομο καρτα καυσαεριων....
Δεν πιστευω στο δικο σου να αντιμετωπισεις κανενα προβλημα...
Απο αποδοση εχω να πω τα καλυτερα καθως ειδα διαφορες κ το σιγουρο ειναι οτι στο δικο σου θα παρεις πολυ...Βαγγέλη κι εγω έτσι πιστεύω σε πρώτη φάση,αλλά...
με προβληματίζει όμως το ότι εδω στη Λαμία ρώτησα για καταλύτη και μου είπαν οτι ο racing πρέπει να τοποθετηθεί στο μέσον της εξάτμισης και όχι στη θέση του παλιού διότι δεν θα χωράει.Και αν είναι έτσι,τι γίνεται με τον αισθητήρα λ;Απο πού θα παίρνει ενδείξεις αυτός,αφού η ροή καυσαερίων θα αλλάξει τελείως στο αρχικό τμήμα της εξάτμησης όπου εκεί βρίσκονταν ο παλιός καταλύτης;Μήπως κάποιες ενδείξεις όπως η θερμοκρασία καυσαερίων αλλάξουν πολύ,με τις αλλαγές αυτές και αυτό έχει επίπτωση στο χάρτη ανάφλεξης που θα τρέχει το μοτέρ;
Σήμερα έρχεται το τελικό της Remus (είπαμε δεν θέλω θόρυβο...) και αύριο μάλλον θα το περάσω!Ανάλογα με τα αποτελέσματα (ακουστικά και δυναμικά) θα προχωρήσω και στην τοποθέτηση σωλήνα 60 χιλ. απο τον καταλύτη μέχρι το τελικό... -
Γιώργο , στο site της HJS μπορείς να δεις πληροφορίες και διαστάσεις racing καταλυτών. Στα γερμανικά έχει περισσότερες πληροφορίες και παραδείγματα όπως το Type R με racing καταλύτη - Euro 3
Κάρτα θα βγάζεις , αλλά για Euro 4 το βλέπω χλωμό
-
Προχθές το πρωί άναψε στην Corolla μου η λυχνία βλάβης κινητήρα καθώς πήγαινα στη δουλειά. Έκανα 70χλμ (πήγαινε-έλα) χωρίς κάποιο εμφανές πρόβλημα πάντα με το λαμπάκι αναμμένο. Χθες το πρωί ξεκίνησα να πάω στην αντιπροσωπεία και το λαμπάκι ήταν και πάλι αναμμένο, όμως, λίγο πριν φθάσω έσβησε. Αφού το κοίταξαν, μού είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ο αισθητήρας λάμδα. Όμως, λόγω έλλειψης χρόνου ρώτησα αν μπορώ να το μετακινήσω για 3-4 ημέρες χωρίς να προχωρήσω στην αλλαγή και η απάντηση του μηχανικού υπήρξε θετική. Επειδή, μέχρι τα μέσα της επόμενης εβδομάδας πρέπει να περάσω από ΚΤΕΟ, ρώτησα αν θα έχω πρόβλημα στον έλεγχο και μού είπε πως όχι.
Τι επηρρεάζει ο αισθητήρας λάμδα και μπορώ κατά δήλωση του μηχανικού (α) να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για κάποιες ημέρες και (β) να περάσω τον έλεγχο του ΚΤΕΟ; -
α) Εφόσον έσβησε από μόνο του σημαίνει ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, έστω και προσωρινά, οπότε μπορείς σχεδόν άφοβα να κυκλοφορείς μέχρι να ξαναανάψει.
β) Φυσικά μπορείς, αρκει να μην ανάψει όταν είσαι στο ΚΤΕΟ. Θα είναι μεγάλη γκαντεμιά. Προύπόθεση βέβαια είναι να σου έχουν μετρήσει στο συνεργείο τα καυσαέρια και να βγαίνουν καλά. -
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
α) Εφόσον έσβησε από μόνο του σημαίνει ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, έστω και προσωρινά, οπότε μπορείς σχεδόν άφοβα να κυκλοφορείς μέχρι να ξαναανάψει.
β) Φυσικά μπορείς, αρκει να μην ανάψει όταν είσαι στο ΚΤΕΟ. Θα είναι μεγάλη γκαντεμιά. Προύπόθεση βέβαια είναι να σου έχουν μετρήσει στο συνεργείο τα καυσαέρια και να βγαίνουν καλά.Τέλος καλό όλα καλά σε ότι αφορά το ΚΤΕΟ. Πήγα, το μέτρησαν, πήρα το χαρτί, κτλ. Οπότε δεν θα πειράξω κάτι (ίσως αλλάξω βενζινάδικο για λίγο καιρό) και βλέπουμε.
-
Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.
-
Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;Δασκαλε μιλας με γριφους !!!!!
Δεν ξερω σε τιμες πρεπει να παιζει ,στο συνεργειο ομως σιγουρα εχουν τα σωστα νουμερα και πολυ ευκολα καταλαβαινουν αν ο 'λ' αρχιζει να την κανει για αλλους τοπους πιο δροσερους.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.Πρακτικά, επειδή είμαι και λίγο σκράπας στα μηχανολογικά, αυτό το 'παίξιμο' τι συνέπεια έχει στη λειτουργία του αυτοκινήτου;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;Το ίδιο εύρος τιμών με πολύ πιο αργό παίξιμο. Ο καταλύτης αποσβαίνει τις ταλαντώσεις του λ. Γιαυτό για φυσιολογική λειτουργία του κινητήρα μπορείς να τον δεις τον 2ο λ για αρκετή ώρα να σταθεροποιείται σε μια τιμή ανάμεσα στα 300-500 mV. Αν ο πρώτος σταθεροποιηθεί για πολλή ώρα σε μία ακραία τιμή, π.χ σε 100-200mV (πολύ φτωχό μίγμα) θα σταθεροποιηθεί κι ο δεύτερος στην ίδια περίπου τιμή.
Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.
Πρακτικά, επειδή είμαι και λίγο σκράπας στα μηχανολογικά, αυτό το 'παίξιμο' τι συνέπεια έχει στη λειτουργία του αυτοκινήτου;
πρακτικά αφού πέρασες και κτεο είσαι άρχοντας, μην ασχοληθείς ξανά με το θέμα αν δεν ξανανάψει το λαμπάκι, εκτός κι αν δεις ότι το αυτοκίνητό σου δεν τραβάει ή βγάζει μαύρους καπνούς.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
πρακτικά αφού πέρασες και κτεο είσαι άρχοντας, μην ασχοληθείς ξανά με το θέμα αν δεν ξανανάψει το λαμπάκι, εκτός κι αν δεις ότι το αυτοκίνητό σου δεν τραβάει ή βγάζει μαύρους καπνούς.
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;Τι τύπος είναι;
http://www.sparkplugs.com/sparkplug411. ... nia&mfid=0 -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Τι τύπος είναι;narrow band
O δεύτερος λ δεν αλλάζει συχνά φτωχό - πλούσιο, όπως ο πρώτος λ. Η δουλειά του είναι να ελέγχει πόσο καλά δουλεύει ο καταλύτης και κατά δεύτερο λόγο χρησιμοποιείται για την ρύθμιση του μίγματος.
Αλλαγή καταλύτη...και αισθητήρας λ