Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή καταλύτη...και αισθητήρας λ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή καταλύτη...και αισθητήρας λ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    20
    1004
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gtz last edited by

      Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
      Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
      Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gtz last edited by

        Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
        Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
        Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ???

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gtz last edited by

          Σκέφτομαι να αλλάξω καταλύτη στη Laguna turbo και να βάλω μεταλλικό.
          Αυτό που με απασχολεί είναι,αν με τον νέο καταλύτη θα υπάρχει πρόβλημα με τον αισθητήρα λ και αν θα επηρεαστούν οι εκπομπές καυσαερίων!Πρέπει δηλαδή να ζητήσω συγκεκριμένων προδιαγραφών καταλύτη???Υπάρχουν τέτοιοι καταλύτες ή μπαίνουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι και το μόνο που τους διαφοροποιεί είναι το πόσο ελεύθεροι είναι ανάλογα με την απόδοση του μοτέρ???
          Το αυτοκίνητό μου καλύπτει προδιαγραφές EURO 4.Μπορώ να διατηρήσω αυτήν την προδιαγραφή στο αυτοκίνητο με μεταλλικό καταλύτη ή θα πάω...στο EURO 0 ???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Oλοι οι καταλύτες συνοδεύονται από πιστοποιητικό προδιαγραφών και εγγύηση , τα οποία είναι υποχρεωμένο να σφραγίσει το κατάστημα που έγινε η τοποθέτηση. (άλλαξα το προηγούμενο Σάββατο και το ξέρω ... )
            Εαν ο καταλύτης σου είναι με φλάντζες μπρος-πίσω , προσπάθησε να φτειάξεις και τον μεταλλικό με δικές του φλάντζες ώστε να μπορείς να τον αλλάζεις αν θές.
            Θεωρητικά , οι μεταλλικοί καταλύτες έχουν την ίδια απόδοση με τους κεραμικούς αλλά αργούν λίγο περισσότερο να φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους .Η διαφορά στην απόδοση του μοτέρ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο όμως , σε αντίθεση με τους racing όπου η διαφορά είναι τεράστια (αλλά τα καυσαέρια αυξάνονται)
            Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

              Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)

              ... κι εσυ φορεσες, ειπαμε ???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης tm έγραψε:

                Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)

                ... κι εσυ φορεσες, ειπαμε ???

                Toν φθηνό .... δεν αξίζει πια να συνεχίζω να ρίχνω λεφτά .....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gtz last edited by

                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                  Oλοι οι καταλύτες συνοδεύονται από πιστοποιητικό προδιαγραφών και εγγύηση , τα οποία είναι υποχρεωμένο να σφραγίσει το κατάστημα που έγινε η τοποθέτηση. (άλλαξα το προηγούμενο Σάββατο και το ξέρω ... )
                  Εαν ο καταλύτης σου είναι με φλάντζες μπρος-πίσω , προσπάθησε να φτειάξεις και τον μεταλλικό με δικές του φλάντζες ώστε να μπορείς να τον αλλάζεις αν θές.
                  Θεωρητικά , οι μεταλλικοί καταλύτες έχουν την ίδια απόδοση με τους κεραμικούς αλλά αργούν λίγο περισσότερο να φτάσουν στη θερμοκρασία λειτουργίας τους .Η διαφορά στην απόδοση του μοτέρ δεν είναι και τίποτα σπουδαίο όμως , σε αντίθεση με τους racing όπου η διαφορά είναι τεράστια (αλλά τα καυσαέρια αυξάνονται)
                  Ενδεικτικό κόστος που μου έδωσαν .... 300e μεταλ. ...... 520e racing (60mm ... 250hp)

                  Και τι να κάνω;
                  Να βάλω racing με προδιαγραφές Εuro 4 ;;;
                  Υπάρχει κάτι τέτοιο ;
                  Τι σημαίνει 'τα καυσαέρια αυξάνονται' ;
                  (θεωρώ δεδομένη την αλλαγή του τελικού και του σωλήνα μέχρι το τελικό με διαμέτρου 60mm)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bagus last edited by

                    Γιωργο αν σε βοηθαει καθολου,στο δικο μου που εχω βαλει εδω και αρκετο καιρο racing καταλυτη δεν εχω προβλημα με τα καυσαερια-Βγαζω κανονικα και με το νομο καρτα καυσαεριων....
                    Δεν πιστευω στο δικο σου να αντιμετωπισεις κανενα προβλημα...
                    Απο αποδοση εχω να πω τα καλυτερα καθως ειδα διαφορες κ το σιγουρο ειναι οτι στο δικο σου θα παρεις πολυ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gtz last edited by

                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                      Γιωργο αν σε βοηθαει καθολου,στο δικο μου που εχω βαλει εδω και αρκετο καιρο racing καταλυτη δεν εχω προβλημα με τα καυσαερια-Βγαζω κανονικα και με το νομο καρτα καυσαεριων....
                      Δεν πιστευω στο δικο σου να αντιμετωπισεις κανενα προβλημα...
                      Απο αποδοση εχω να πω τα καλυτερα καθως ειδα διαφορες κ το σιγουρο ειναι οτι στο δικο σου θα παρεις πολυ...

                      Βαγγέλη κι εγω έτσι πιστεύω σε πρώτη φάση,αλλά...
                      με προβληματίζει όμως το ότι εδω στη Λαμία ρώτησα για καταλύτη και μου είπαν οτι ο racing πρέπει να τοποθετηθεί στο μέσον της εξάτμισης και όχι στη θέση του παλιού διότι δεν θα χωράει.Και αν είναι έτσι,τι γίνεται με τον αισθητήρα λ;Απο πού θα παίρνει ενδείξεις αυτός,αφού η ροή καυσαερίων θα αλλάξει τελείως στο αρχικό τμήμα της εξάτμησης όπου εκεί βρίσκονταν ο παλιός καταλύτης;Μήπως κάποιες ενδείξεις όπως η θερμοκρασία καυσαερίων αλλάξουν πολύ,με τις αλλαγές αυτές και αυτό έχει επίπτωση στο χάρτη ανάφλεξης που θα τρέχει το μοτέρ;
                      Σήμερα έρχεται το τελικό της Remus (είπαμε δεν θέλω θόρυβο...) και αύριο μάλλον θα το περάσω!Ανάλογα με τα αποτελέσματα (ακουστικά και δυναμικά) θα προχωρήσω και στην τοποθέτηση σωλήνα 60 χιλ. απο τον καταλύτη μέχρι το τελικό...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Γιώργο , στο site της HJS μπορείς να δεις πληροφορίες και διαστάσεις racing καταλυτών. Στα γερμανικά έχει περισσότερες πληροφορίες και παραδείγματα όπως το Type R με racing καταλύτη - Euro 3

                        http://www.hjs.com

                        Κάρτα θα βγάζεις , αλλά για Euro 4 το βλέπω χλωμό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lokatzis last edited by

                          Προχθές το πρωί άναψε στην Corolla μου η λυχνία βλάβης κινητήρα καθώς πήγαινα στη δουλειά. Έκανα 70χλμ (πήγαινε-έλα) χωρίς κάποιο εμφανές πρόβλημα πάντα με το λαμπάκι αναμμένο. Χθες το πρωί ξεκίνησα να πάω στην αντιπροσωπεία και το λαμπάκι ήταν και πάλι αναμμένο, όμως, λίγο πριν φθάσω έσβησε. Αφού το κοίταξαν, μού είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή ο αισθητήρας λάμδα. Όμως, λόγω έλλειψης χρόνου ρώτησα αν μπορώ να το μετακινήσω για 3-4 ημέρες χωρίς να προχωρήσω στην αλλαγή και η απάντηση του μηχανικού υπήρξε θετική. Επειδή, μέχρι τα μέσα της επόμενης εβδομάδας πρέπει να περάσω από ΚΤΕΟ, ρώτησα αν θα έχω πρόβλημα στον έλεγχο και μού είπε πως όχι.
                          Τι επηρρεάζει ο αισθητήρας λάμδα και μπορώ κατά δήλωση του μηχανικού (α) να χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο για κάποιες ημέρες και (β) να περάσω τον έλεγχο του ΚΤΕΟ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            catalyst last edited by

                            α) Εφόσον έσβησε από μόνο του σημαίνει ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, έστω και προσωρινά, οπότε μπορείς σχεδόν άφοβα να κυκλοφορείς μέχρι να ξαναανάψει.
                            β) Φυσικά μπορείς, αρκει να μην ανάψει όταν είσαι στο ΚΤΕΟ. Θα είναι μεγάλη γκαντεμιά. Προύπόθεση βέβαια είναι να σου έχουν μετρήσει στο συνεργείο τα καυσαέρια και να βγαίνουν καλά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lokatzis last edited by

                              Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                              α) Εφόσον έσβησε από μόνο του σημαίνει ότι η βλάβη αποκαταστάθηκε, έστω και προσωρινά, οπότε μπορείς σχεδόν άφοβα να κυκλοφορείς μέχρι να ξαναανάψει.
                              β) Φυσικά μπορείς, αρκει να μην ανάψει όταν είσαι στο ΚΤΕΟ. Θα είναι μεγάλη γκαντεμιά. Προύπόθεση βέβαια είναι να σου έχουν μετρήσει στο συνεργείο τα καυσαέρια και να βγαίνουν καλά.

                              Τέλος καλό όλα καλά σε ότι αφορά το ΚΤΕΟ. Πήγα, το μέτρησαν, πήρα το χαρτί, κτλ. Οπότε δεν θα πειράξω κάτι (ίσως αλλάξω βενζινάδικο για λίγο καιρό) και βλέπουμε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;

                                    Δασκαλε μιλας με γριφους !!!!!

                                    Δεν ξερω σε τιμες πρεπει να παιζει ,στο συνεργειο ομως σιγουρα εχουν τα σωστα νουμερα και πολυ ευκολα καταλαβαινουν αν ο 'λ' αρχιζει να την κανει για αλλους τοπους πιο δροσερους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lokatzis last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.

                                      Πρακτικά, επειδή είμαι και λίγο σκράπας στα μηχανολογικά, αυτό το 'παίξιμο' τι συνέπεια έχει στη λειτουργία του αυτοκινήτου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        catalyst last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;

                                        Το ίδιο εύρος τιμών με πολύ πιο αργό παίξιμο. Ο καταλύτης αποσβαίνει τις ταλαντώσεις του λ. Γιαυτό για φυσιολογική λειτουργία του κινητήρα μπορείς να τον δεις τον 2ο λ για αρκετή ώρα να σταθεροποιείται σε μια τιμή ανάμεσα στα 300-500 mV. Αν ο πρώτος σταθεροποιηθεί για πολλή ώρα σε μία ακραία τιμή, π.χ σε 100-200mV (πολύ φτωχό μίγμα) θα σταθεροποιηθεί κι ο δεύτερος στην ίδια περίπου τιμή.

                                        Αν εχει χαλασει ο 'λ' φαινεται και στο διαγνωστικο .Δεν θα διορθωνει σωστα αλλα θα 'παιζει' σε πολυ κοντινες τιμες χωρις να εξαντλει ολο το σωστο ευρος λειτουργίας.

                                        Πρακτικά, επειδή είμαι και λίγο σκράπας στα μηχανολογικά, αυτό το 'παίξιμο' τι συνέπεια έχει στη λειτουργία του αυτοκινήτου;

                                        πρακτικά αφού πέρασες και κτεο είσαι άρχοντας, μην ασχοληθείς ξανά με το θέμα αν δεν ξανανάψει το λαμπάκι, εκτός κι αν δεις ότι το αυτοκίνητό σου δεν τραβάει ή βγάζει μαύρους καπνούς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lokatzis last edited by

                                          Ο χρήστης catalyst έγραψε:

                                          πρακτικά αφού πέρασες και κτεο είσαι άρχοντας, μην ασχοληθείς ξανά με το θέμα αν δεν ξανανάψει το λαμπάκι, εκτός κι αν δεις ότι το αυτοκίνητό σου δεν τραβάει ή βγάζει μαύρους καπνούς.

                                          Ευχαριστώ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Σε narrow band σύστημα με 2 λ τι τιμές mV πρέπει να βλέπουμε; Ο πρώτος ξέρω ότι πρέπει να παίζει συνέχεια μεταξύ 700κατι-100κατι, σωστά; Ο δεύτερος;

                                            Τι τύπος είναι;
                                            http://www.sparkplugs.com/sparkplug411. ... nia&mfid=0

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • L
                                              leonp last edited by

                                              Ο χρήστης zorz έγραψε:
                                              Τι τύπος είναι;

                                              narrow band

                                              O δεύτερος λ δεν αλλάζει συχνά φτωχό - πλούσιο, όπως ο πρώτος λ. Η δουλειά του είναι να ελέγχει πόσο καλά δουλεύει ο καταλύτης και κατά δεύτερο λόγο χρησιμοποιείται για την ρύθμιση του μίγματος.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              APRILIOS

                                              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr