-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
καλημερα.θα ηθελα να μου προτεινετε τακακια εμποριου για fiat 500 1.4 κ που μπορω να βρω να τα αγορασω.για αθηναhttp://www.ricambi.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=454&Itemid=2
-
για αθηνα.και οχι απο ιντερνετ.απο καταστημα
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
δε το υποστηριζει...
επισης με νοιζει τα τακακια να ειναι μαλακα...
Λάθος έκφραση Γιώργο μου!.
Από το «…με νεάζει…..» μέχρι το τι πρέπει υπάρχει μεγάλη η μικρή απόσταση!. Τα εργοστάσια παράγουν με ‘γόμες’ και γνωρίζουν τα standard.
Α.διορθωση(με νοιαζει)..
δηλ να μην προτιμησω μαλακα τακακια?
Ευχαριστώ για την διόρθωση καλέ μου Γιώργο. Βλέπεις όταν παρακολουθείς ταυτόχρονα σε δυο υπολογιστές 4 Blok + to 4T τότε αυτά είναι πταίσματα. Ελπίζω να ηρεμίσουμε στης 18 του μήνα……
Στο θέμα μας!. το τι θα προτιμήσεις εξαρτάτε το που και πως κυκλοφορείς. Εάν πηγαίνεις το παιδί σχολείο, και κυκλοφορείς περισσότερο στην πόλη, μαλακά για αμεσότητα!. Μα αυτά σε κατηφόρες με παρατεταμένα φρεναρίσματα, πλακώματα, και ανοικτούς δρόμους, θα έχεις 20-30 μέτρα πεντάλ, μετά γίνεται ‘γλίνα’…….
Όλες οι μάρκες δεν έχουν όμως γκάμα επιλογής όπως η bendix πχ.
Α. -
καταλαβα,ευχαριστω..
-
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
για αθηνα.και οχι απο ιντερνετ.απο καταστημα
Βασικά θα έπρεπε να ξέρουμε εάν το αυτοκίνητο σου είναι το 169Α3000.
Εάν συνοδεύετε και με ένδειξη φθοράς.
Τέλος εμπρός πίσω τακάκια?. Θα προτιμούσα να είναι ίδιας μάρκας για θετικότερο φρενάρισμα.
Τώρα τα Bosch και ακριβότερα, έχουν ανώτατη λιανική μετά φόρου, 74,53 εμπρός, πίσω 29,50.
Αντίστοιχα τα lpr έχουν εμπρός 20,53……. τα πίσω περίπου όλα, κυμαίνονται στην ίδια τιμή.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
δε το υποστηριζει...
επισης με νοιζει τα τακακια να ειναι μαλακα...
Λάθος έκφραση Γιώργο μου!.
Από το «…με νεάζει…..» μέχρι το τι πρέπει υπάρχει μεγάλη η μικρή απόσταση!. Τα εργοστάσια παράγουν με ‘γόμες’ και γνωρίζουν τα standard.
Α.διορθωση(με νοιαζει)..
δηλ να μην προτιμησω μαλακα τακακια?
Ευχαριστώ για την διόρθωση καλέ μου Γιώργο. Βλέπεις όταν παρακολουθείς ταυτόχρονα σε δυο υπολογιστές 4 Blok + to 4T τότε αυτά είναι πταίσματα. Ελπίζω να ηρεμίσουμε στης 18 του μήνα……
Στο θέμα μας!. το τι θα προτιμήσεις εξαρτάτε το που και πως κυκλοφορείς. Εάν πηγαίνεις το παιδί σχολείο, και κυκλοφορείς περισσότερο στην πόλη, μαλακά για αμεσότητα!. Μα αυτά σε κατηφόρες με παρατεταμένα φρεναρίσματα, πλακώματα, και ανοικτούς δρόμους, θα έχεις 20-30 μέτρα πεντάλ, μετά γίνεται ‘γλίνα’…….
Όλες οι μάρκες δεν έχουν όμως γκάμα επιλογής όπως η bendix πχ.
Α.και κατι αλλο,αν επρεπε να επιλεξεις ενα απο τα 2 σετ τακακια-δισκους,ποιο θα παιρνες,brembo ή ATE?
-
Ο χρήστης Giorgos20 έγραψε:
δε το υποστηριζει...
επισης με νοιζει τα τακακια να ειναι μαλακα...
Λάθος έκφραση Γιώργο μου!.
Από το «…με νεάζει…..» μέχρι το τι πρέπει υπάρχει μεγάλη η μικρή απόσταση!. Τα εργοστάσια παράγουν με ‘γόμες’ και γνωρίζουν τα standard.
Α.διορθωση(με νοιαζει)..
δηλ να μην προτιμησω μαλακα τακακια?
Ευχαριστώ για την διόρθωση καλέ μου Γιώργο. Βλέπεις όταν παρακολουθείς ταυτόχρονα σε δυο υπολογιστές 4 Blok + to 4T τότε αυτά είναι πταίσματα. Ελπίζω να ηρεμίσουμε στης 18 του μήνα……
Στο θέμα μας!. το τι θα προτιμήσεις εξαρτάτε το που και πως κυκλοφορείς. Εάν πηγαίνεις το παιδί σχολείο, και κυκλοφορείς περισσότερο στην πόλη, μαλακά για αμεσότητα!. Μα αυτά σε κατηφόρες με παρατεταμένα φρεναρίσματα, πλακώματα, και ανοικτούς δρόμους, θα έχεις 20-30 μέτρα πεντάλ, μετά γίνεται ‘γλίνα’…….
Όλες οι μάρκες δεν έχουν όμως γκάμα επιλογής όπως η bendix πχ.
Α.και κατι αλλο,αν επρεπε να επιλεξεις ενα απο τα 2 σετ τακακια-δισκους,ποιο θα παιρνες,brembo ή ATE?
BREMBO. Μα και τα άλλα που σου περιέγραψα!. Στην διάθεση σου γράψε μου.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
δε το υποστηριζει...
επισης με νοιζει τα τακακια να ειναι μαλακα...
Λάθος έκφραση Γιώργο μου!.
Από το «…με νεάζει…..» μέχρι το τι πρέπει υπάρχει μεγάλη η μικρή απόσταση!. Τα εργοστάσια παράγουν με ‘γόμες’ και γνωρίζουν τα standard.
Α.διορθωση(με νοιαζει)..
δηλ να μην προτιμησω μαλακα τακακια?
Ευχαριστώ για την διόρθωση καλέ μου Γιώργο. Βλέπεις όταν παρακολουθείς ταυτόχρονα σε δυο υπολογιστές 4 Blok + to 4T τότε αυτά είναι πταίσματα. Ελπίζω να ηρεμίσουμε στης 18 του μήνα……
Στο θέμα μας!. το τι θα προτιμήσεις εξαρτάτε το που και πως κυκλοφορείς. Εάν πηγαίνεις το παιδί σχολείο, και κυκλοφορείς περισσότερο στην πόλη, μαλακά για αμεσότητα!. Μα αυτά σε κατηφόρες με παρατεταμένα φρεναρίσματα, πλακώματα, και ανοικτούς δρόμους, θα έχεις 20-30 μέτρα πεντάλ, μετά γίνεται ‘γλίνα’…….
Όλες οι μάρκες δεν έχουν όμως γκάμα επιλογής όπως η bendix πχ.
Α.και κατι αλλο,αν επρεπε να επιλεξεις ενα απο τα 2 σετ τακακια-δισκους,ποιο θα παιρνες,brembo ή ATE?
BREMBO. Μα και τα άλλα που σου περιέγραψα!. Στην διάθεση σου γράψε μου.
Α.πιστευεις οτι θα χουν την ιδια 'διαρκεια' σε σχεση με εργοστασιακα?
εχω 130,000χλμ και εχω τους ιδιους δισκους..
ευχαριστω -
Ο χρήστης kostas__ έγραψε:
καλημερα.θα ηθελα να μου προτεινετε τακακια εμποριου για fiat 500 1.4 κ που μπορω να βρω να τα αγορασω.για αθηναΔες εδώ: http://www.parts.gr/Search.aspx?categor ... peId=23176
Πάρε τηλέφωνο να δεις αν τα έχει διαθέσιμα και αν θέλεις περνάς από εκεί για να παραλάβεις. -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
καλημερα.θα ηθελα να μου προτεινετε τακακια εμποριου για fiat 500 1.4 κ που μπορω να βρω να τα αγορασω.για αθηνα
Δες εδώ: http://www.parts.gr/Search.aspx?categor ... peId=23176
Πάρε τηλέφωνο να δεις αν τα έχει διαθέσιμα και αν θέλεις περνάς από εκεί για να παραλάβεις.
Καλή περίπτωση φιλέ Μαρουσιότη!. Έβαλε της χοντρικές στην λιανική + λίγο.
Μου έχει στείλει μερικά mail, μα βλακωδώς αδράνησα (παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά?!..). θα ψαχτώ!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
καλημερα.θα ηθελα να μου προτεινετε τακακια εμποριου για fiat 500 1.4 κ που μπορω να βρω να τα αγορασω.για αθηνα
Δες εδώ: http://www.parts.gr/Search.aspx?categor ... peId=23176
Πάρε τηλέφωνο να δεις αν τα έχει διαθέσιμα και αν θέλεις περνάς από εκεί για να παραλάβεις.
Καλή περίπτωση φιλέ Μαρουσιότη!. Έβαλε της χοντρικές στην λιανική + λίγο.
Μου έχει στείλει μερικά mail, μα βλακωδώς αδράνησα (παλιός γάιδαρος καινούργια περπατησιά?!..). θα ψαχτώ!.
Α.Τον ήξερα σαν ιντερνετομάγαζο εδώ και καιρό αλλά μόλις τελευταία αξιώθηκα να ψωνίσω όταν είδα ότι ο ανταλ/τζής που μέχρι τότε προμηθευόμουν τα αναλώσιμα για το Τέμπρα είχε πλέον ό,τι πιο κινέζικο στο ράφι του ενώ η επίσημη Φίατ ξηλώνει -παραδοσιακά- την τσέπη σε φίλτρα και μικροπράγματα για σέρβις. Τον προτίμησα, χωρίς να έχω κάνει ιδιαίτερη έρευνα αγοράς, διότι μου άρεσε το interface της ιστοσελίδας του που έκανε εύκολη την αναζήτηση σε ό,τι κι αν ήθελα (με την πολύτιμη βοήθεια και του eper όμως). Στα υπ' όψιν έχω άλλο ένα παλικάρι στην Ακ. Πλάτωνος (δε θυμάμαι όνομα τώρα, συνεργαζόταν παλιά με το μηχανικό μου όμως κι έχω πάρει πράγματα από αυτόν), όπως επίσης και τον Σπηλιάδη στη Ν. Ιωνία. (οι δύο τελευταίοι είναι μόνο για Gruppo Fiat).
-
Μου εμφανίζεται τελευταίως πολύ σπάνια μεν, το πολύ σοβαρό κάτωθεν θέμα δε. Το πεντάλ γίνεται ξαφνικά 'ξύλινο', η διαδρομή του μειώνεται και το βάρος του μεγαλώνει σαν να χάνει την υποβοήθηση. Φυσικά το αυτοκίνητο δεν φρενάρει σωστά και το νιώθεις να 'χάνει μέτρα'. Με μεγαλύτερη πίεση καταφέρνεις να σταματήσεις αλλά όχι εκεί που αρχικώς υπολόγιζες και ενώ μερικές φορές έχει εμπλακεί και το ABS χωρίς να το απαιτεί η βιαιότητα του φρεναρίσματος υπό κανονικές συνθήκες. Με το ζόρι σταμάτησα σήμερα σε ένα φανάρι. Συχνότητα εμφάνισης: 1 φορά τον μήνα περίπου και αν. Συμβαίνει δε και με εντελώς κρύα φρένα αλλά και μετά από διαδρομή (πάντοτε περιαστική οπότε με χρονικά διαστήματα ανάμεσα στην χρήση των φρένων).
Τι υποψιάζεστε; Αέρας στο κύκλωμα; Κολλημένες δαγκάνες; Μαρκούτσια;
-
αμα ηταν αερας στο κυκλωμα θα εχανε υποβηθηση
με νεκρα σε μεγαλη κατηφορα το κανει;
-
1ον. Βουρ για συνεργείο, απορώ γιατί είσαι ακόμα εδώ όταν μιλάμε για κάτι τόσο επικίνδυνο, μ'αρέσει που έκραζες τα starlet που θα χτυπούσαν το παιδάκι πάνω στην στροφή αν φρέναραν.
2ον. Υγρά κάθε πότε αλλάζεις; Πιο πιθανό μου φαίνεται πρόβλημα στην αντλία ή την ανεπίστροφη/σωληνώσεις του κενού.
-
Εννοείται θα πάει στον φρενά ASAP. Aπλά ήθελα μια πρώτη γνώμη. Οι προβλεπόμενες αλλαγές υγρών σε κάθε μεγάλο σέρβις κανονικά γίνονται.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εννοείται θα πάει στον φρενά ASAP. Aπλά ήθελα μια πρώτη γνώμη. Οι προβλεπόμενες αλλαγές υγρών σε κάθε μεγάλο σέρβις κανονικά γίνονται.
Μα γίνονται?.
Α. -
Οι αλλαγές; Φυσικά και γίνονται.
-
Mα είσαι σίγουρος?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mα είσαι σίγουρος?Αν είσαι μπροστά στο service, είσαι.
-
Υγρά φρενών DOT 4 ποια μάρκα προτείνετε να βάλω; Της Motul ειναι καλά;
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις