-
Επιτέλους βρήκα και μία φωτογραφία απο την νέα Α-class που απο ότι φαίνετε θα την δούμε και 3θυρη. Πολύ ωραίο σχήμα θα έχει σύμφωνα με την φωτογραφία. Ελπίζω και η πεντάπορτη να είναι παραπλήσια και βλέπω το επόμενο vs μεταξύ BMW 1 - Α3 - Α class!
http://www.automotorundsport.de/d/56930 ... ail?skip=0
-
Επιτέλους βρήκα και μία φωτογραφία απο την νέα Α-class που απο ότι φαίνετε θα την δούμε και 3θυρη. Πολύ ωραίο σχήμα θα έχει σύμφωνα με την φωτογραφία. Ελπίζω και η πεντάπορτη να είναι παραπλήσια και βλέπω το επόμενο vs μεταξύ BMW 1 - Α3 - Α class!
http://www.automotorundsport.de/d/56930 ... ail?skip=0
-
Επιτέλους βρήκα και μία φωτογραφία απο την νέα Α-class που απο ότι φαίνετε θα την δούμε και 3θυρη. Πολύ ωραίο σχήμα θα έχει σύμφωνα με την φωτογραφία. Ελπίζω και η πεντάπορτη να είναι παραπλήσια και βλέπω το επόμενο vs μεταξύ BMW 1 - Α3 - Α class!
http://www.automotorundsport.de/d/56930 ... ail?skip=0
-
Πολύ ενδιαφέρον σχήμα νομίζω.
Ξεχωρίζω το τελείωμα των πλαινών παραθύρων και της γραμμής στις πόρτες. -
Πραγματικες φωτογραφιες με καμουφλαζ που ελαχιστα κρυβει το νεο μοντελο
http://www.autokampioen.nl/content/bla_image/s_merca2g.jpg
http://www.arcor.de/palb/alben/79/650379/1280_3333373633356330.jpg
http://www.arcor.de/palb/alben/34/116534/1024_3532396330626630.jpg
-
Αρκετά ενδιαφέρον αυτοκίνητο. Το προηγούμενο μοντέλο δεν μου άρεσε αλλά αυτό πιστεύω είναι πολύ πιο όμορφο.
Γιατί όμως αν είχα Mercedes θα προτιμούσα να είναι μια σαν αυτή της 3ης φώτο.....μπροστά απ'την A-Class?!?!!! -
Μπλιάχ... κρίμα για την mercedes. Θα χάσει πάλι το τρένο την κατηγορίας!
-
Αν η Mercedes βγάλει το Α class με αυτό το σχέδιο τότε σίγουρα θα μοσχοπουλήσει!!! Πανέμορφο!!!
Καλώς ήλθε ο ηγέτης της κατηγορίας!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Επιτέλους βρήκα και μία φωτογραφία απο την νέα Α-class που απο ότι φαίνετε θα την δούμε και 3θυρη. Πολύ ωραίο σχήμα θα έχει σύμφωνα με την φωτογραφία. Ελπίζω και η πεντάπορτη να είναι παραπλήσια και βλέπω το επόμενο vs μεταξύ BMW 1 - Α3 - Α class!
http://www.automotorundsport.de/d/56930 ... ail?skip=0Μπλιάχ... κρίμα για την mercedes. Θα χάσει πάλι το τρένο την κατηγορίας!
Tώρα μπερδεύτηκα... Τελικά σου αρέσει ή δεν σου αρέσει? Ή μηπως σ'αρέσει η 3θυρη και όχι η 5θυρη? Πάντως αν συγκρίνεις την φώτο που παρέθεσες αρχικά με το πρώτο link του pavlos23 δεν έχουν σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.... Μήπως είναι κάτι που δεν βλέπω, ή λάθος κατάλαβα πως σου άρεσε εξ'αρχής??
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Tώρα μπερδεύτηκα... Τελικά σου αρέσει ή δεν σου αρέσει? Ή μηπως σ'αρέσει η 3θυρη και όχι η 5θυρη? Πάντως αν συγκρίνεις την φώτο που παρέθεσες αρχικά με το πρώτο link του pavlos23 δεν έχουν σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.... Μήπως είναι κάτι που δεν βλέπω, ή λάθος κατάλαβα πως σου άρεσε εξ'αρχής??
Μάλλον πως του αρέσει η τρίθυρη. Και έμενα προσωπικά η 3θ μου φαίνεται πιο όμορφη και 'αγριωπή'...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Tώρα μπερδεύτηκα... Τελικά σου αρέσει ή δεν σου αρέσει? Ή μηπως σ'αρέσει η 3θυρη και όχι η 5θυρη? Πάντως αν συγκρίνεις την φώτο που παρέθεσες αρχικά με το πρώτο link του pavlos23 δεν έχουν σημαντικές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.... Μήπως είναι κάτι που δεν βλέπω, ή λάθος κατάλαβα πως σου άρεσε εξ'αρχής??
Μάλλον πως του αρέσει η τρίθυρη. Και έμενα προσωπικά η 3θ μου φαίνεται πιο όμορφη και 'αγριωπή'...
Ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος. Η πεντάθυση δεν είναι τόσο αρμονική με το σχήμα. Για να καταλάβετε τι εννοώ, μοιάζει να σχεδιάστηκε πρώτα η 3θυρη και μετά να στρίμωξαν και άλλες 2 πόρτες στο σχέδιο. Δεν είμαι σχεδιαστής για να πώ τι θα έπρεπε να αλλάξει στο σχήμα της πεντάθυρης αλλά σίγουρα κάτι πρέπει να αλλάξει!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Ακριβώς όπως τα λέει ο φίλος. Η πεντάθυση δεν είναι τόσο αρμονική με το σχήμα. Για να καταλάβετε τι εννοώ, μοιάζει να σχεδιάστηκε πρώτα η 3θυρη και μετά να στρίμωξαν και άλλες 2 πόρτες στο σχέδιο. Δεν είμαι σχεδιαστής για να πώ τι θα έπρεπε να αλλάξει στο σχήμα της πεντάθυρης αλλά σίγουρα κάτι πρέπει να αλλάξει!
Το ίδιο σκέφτομαι κι εγώ... Γενικά μου αρέσει όταν 5θυρο και 3θυρο διαφέρουν αρκετά... Και βοηθάει αυτό ώστε να έχουν και τα δύο 'σωστές αναλογίες' ...
-
Ομορφη ειναι η A-Class οπως ηταν και το προηγουμενο μοντελο οταν βγηκε. Πιθανοτατα θα εχει καλυτερη ποιοτητα στο εσωτερικο,αυξημενους χωρους,βαρος και τιμη. Αν ειναι μια απο τα ιδια στην οδηγικη συμπεριφορα και κινητηρες παλι τα ψωνια θα την αγορασουν. Προσωπικα θα προτιμουσα την BMW σειρα 1 που στα ιδια χρηματα περιπου θα κυμαινεται.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
. Αν ειναι μια απο τα ιδια στην οδηγικη συμπεριφορα και κινητηρες παλι τα ψωνια θα την αγορασουν. Προσωπικα θα προτιμουσα την BMW σειρα 1 που στα ιδια χρηματα περιπου θα κυμαινεται.Αυτό το αν τι το ήθελες τώρα... Υπάρχει περίπτωση να μην είναι μία από τα ίδια??
-
Καλούτσικη είναι, αλλά γιατί να αγοράσει κάποιος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Επιδόσεις δεν πιστεύω να έχει, η γκλαμουριά της mercedes μάλλον εξαντλείται στο αστέρι, ποιότητα κατασκευής και υλικών βρίσκεις πλέον μέχρι και στα νέα κορεάτικα.
Θεωρώ ότι χρειάζεται κάτι διαφορετικό από την εταιρεία για να πιάσει αυτή την κατηγορία (κάτι σαν το Α3 ίσως; ). -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ποιότητα κατασκευής και υλικών βρίσκεις πλέον μέχρι και στα νέα κορεάτικα.Μή βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά....!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ποιότητα κατασκευής και υλικών βρίσκεις πλέον μέχρι και στα νέα κορεάτικα.
Μή βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά....!
Κάτσε να δεις τι θα κάνουν οι Κορεάτες στο μέλλον. Ήδη έφτασαν το επίπεδο της αξιοπιστίας ('δεν σπάει, δεν χαλάει') αρκετών ευρωπαϊκών εταιρειών, σιγά σιγά αρχίζουν να ρίχνουν βάρος και στην ποιότητα. Ήδη και οι τιμές τους είναι υψηλότερες από αυτές που ήταν κάποτε και ο εξοπλισμός ανεβαίνει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουν δεν είναι το τεχνολογικό (μην γελιόμαστε: οι κορεάτικες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας έχουν κερδίσει πολύ μεγάλο ποσοστό αγοράς, Asus-MSI-VIA-Samsung βγάζουν κορυφαία προϊόντα), αλλά το ψυχολογικό/σχεδιαστικό. Όταν αποφασίσουν ότι αξίζει τον κόπο (και το χρήμα) να περάσουν την τεχνολογία τους και στα αυτοκίνητά τους, κάτι multiplex και κάτι ηλεκτρονικά συστήματα της Bosch δεν θα κάνουν ούτε για πολυμίξερ.
Πάρε και μια δόση ελεεινής κορεάτικης χλίδας εδώ (πάτα στις φωτογραφίες του εσωτερικού):
http://www.ssangyong.co.nz/rexton_gallery.cfmΔεν υποστηρίζω ότι έγιναν ή θα γίνουν Mercedes ή Ferrari, όμως η τεχνολογία και η ποιότητα δεν είναι πια αποκλειστικότητα των παραδοσιακών ισχυρών της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μόνο μην την πατήσουν όπως το group vag, του οποίου σήμερα τα μοντέλα χαρακτηρίζονται υπερτιμημένα για αυτά που προσφέρουν.
Και στον τομέα της τεχνολογίας, εγώ περίμενα να έχει κυκλοφορήσει ένα ευρωπαϊκό Prius. Αλλά αυτοί αγρόν αγοράζουν. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ποιότητα κατασκευής και υλικών βρίσκεις πλέον μέχρι και στα νέα κορεάτικα.
Μή βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά....!
Κάτσε να δεις τι θα κάνουν οι Κορεάτες στο μέλλον. Ήδη έφτασαν το επίπεδο της αξιοπιστίας ('δεν σπάει, δεν χαλάει') αρκετών ευρωπαϊκών εταιρειών, .....
Μή βάζεις και το χέρι σου στη φωτιά....!
-
Στη φωτιά δεν βάζω το χέρι μου. Δεν θέλω να την πατήσω όπως κάποιοι που το τσιγάρισαν αγοράζοντας τα σούπερ πανάκριβα μοντέλα που καίνε λάδια και χρειάζονται αλλαγή μηχανής, μοιάζουν με χριστουγεννιάτικα δέντρα όταν τρελαίνονται τα ηλεκτρονικά τους, τρίζουν σαν το ιστιοφόρο του Μαυρογένη ή πληρώνουν για επισκευές όσο κοστίζει ένα ταπεινό κορεάτικο
-
http://www.jesdc.de/news/news/pics/w169-18.jpg
Η εταιρια που τοποθετουσε εμπρος-πισω δισκοφρενα σε ολα της τα επιβατικα μοντελα απο τις αρχες της δεκαετιας του '80 αν θυμαμαι καλα δε μπορει ακομα και εν ετη 2004 να βαλει πισω δισκοφρενα εστω και στη βασικη εκδοση του 'πολυτελους' μικρου της; Πιστευω πως θα εξοικονομησαν τουλαχιστον δυο ποτηροθηκες απο τη χρησιμοποιηση των ταμπουρων.
Mercedes-Benz A Class (W169 / 2004)