-
το 2009 τα leon f/l
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Δε νομίζω ότι ξέφυγε από κανένα, απλώς είναι περιορισμένης παραγωγής και το κυριότερο ... είναι άσχημο (ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ)!
Ααα... επίσης κάπου διάβασα ότι η αυξημένη απόδοση του κινητήρα δεν προκύπτει από κάποια εργοστασιακή βελτίωση του TFSI (σιγά μη βάζανε την κορυφαία έκδοση του σε SEAT -εδώ το TTS βγάζει λιγότερα!) αλλά από κρυφο-πρόγραμμα...Αν εξαιρέσουμε τη μαύρη λωρίδα στο μέσο του αυτοκινήτου δε θα με χαλούσε ιδιαίτερα το υπόλοιπο...
Αν δεν είναι εργοστασιακή βελτίωση τότε τι βελτίωση είναι;_
Είναι πρόγραμμα φυσικά.....
Τώρα μη με ρωτήσεις ποιας εταιρείας κτλ, δεν το θυμάμαι, πάντως τα αφεντικά δεν έχουν ακόμα σκοπό να βγάλουν Leon που να ταπώνει S3!
-
της Revo ενδεχομενως?
δεν εxει σημασια,
αφου οσο γρηγοροτερο και να ναι το Leon ,παλι τα πλαστικα του δε θα ναι μαλακα(ο τονος στη ληγουσα) σαν του S3
-
εβγαλαν και φθηνοτερες εκδοσεις σε 1.4/1.8 tsi...
-
Όσο γρήγορο και να είναι, τα πλαστικά του δε θα είναι ποτέ μαλακά σαν του S3;
Αν αυτός είναι ο λόγος για να προτιμήσει κανείς το S3 των 43.000 από το Cupra των 30.000 ευρώ καλύτερα να το κλείσουν το εργοστάσιο στη Βαυαρία(Ίνγκολσταντ)...
Για να μην μας περνάνε και κορόιδα δηλαδή, όχι τίποτα άλλο!
Υ.Γ. Και εσύ ειρωνικά το έγραψες έτσι δεν είναι;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
απο τα αλωνια στα σαλονια πηγες και συ...
στα σαλωνα δε σφάζουνε αρνιά,
δεν πάει το παπάκι στην ποταμιάTzimis power
-
Καλημέρα.
Βάσει του εξής ποστ μου, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις τιμές συντήρησης και επισκευών της Seat. Όντας κάτοχος Renault και μάλιστα αρκετά ζημιάρικου, έχοντας καεί στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι.
Ενδιαφέρομαι για το Altea XL. Αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμήσω αφάνταστα......
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Καλημέρα.Βάσει του εξής ποστ μου, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις τιμές συντήρησης και επισκευών της Seat. Όντας κάτοχος Renault και μάλιστα αρκετά ζημιάρικου, έχοντας καεί στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι.
Ενδιαφέρομαι για το Altea XL. Αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμήσω αφάνταστα......
oι τιμες θα ελεγα οτι ειναι στο μεσο ορο της αγορας, ενω η αξιοπιστια ειναι σε πολυ καλα επιπεδα. Μιλαω γενικα για Σεατ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλημέρα.
Βάσει του εξής ποστ μου, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις τιμές συντήρησης και επισκευών της Seat. Όντας κάτοχος Renault και μάλιστα αρκετά ζημιάρικου, έχοντας καεί στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι.
Ενδιαφέρομαι για το Altea XL. Αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμήσω αφάνταστα......
oι τιμες θα ελεγα οτι ειναι στο μεσο ορο της αγορας, ενω η αξιοπιστια ειναι σε πολυ καλα επιπεδα. Μιλαω γενικα για Σεατ.
Σ' ευχαριστώ πολύ......
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Καλημέρα.Βάσει του εξής ποστ μου, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις τιμές συντήρησης και επισκευών της Seat. Όντας κάτοχος Renault και μάλιστα αρκετά ζημιάρικου, έχοντας καεί στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι.
Ενδιαφέρομαι για το Altea XL. Αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμήσω αφάνταστα......
Κανένα απολύτως παράπονο από Leon που έχω από το Μάιο του 2006. Ένας φίλος μου πάντως έχει βαρεθεί να πηγαίνει το Ibiza του στο συνεργείο....
Γενικά η αξιοιστία στα Seat είναι πολύ καλή, στα γνωστά γερμανικά επίπεδα. Καμία σχέση δηλαδή με τους Γάλλους και τους Ιταλούς αλλά όχι και στα επίπεδα των Γιαπονέζων. Αν και τώρα τελευταία στο θέμα (αν)αξιπιστία αρχίζω να πιστεύω ότι οι Ιταλοί έχουν το όνομα και οι Γάλλοι έχουν τη χάρη!
Ενδεικτικό κόστος συντήρησης Leon: λιπαντικό service 15.000 χλμ, 100 ευρώ
τακτικό service 30.000 χλμ, 200 ευρώ.Να έχεις επίσης υπόψη σου ότι το κόστος συντήρησης και επισκευής ενός Seat είναι πάντα χαμηλότερο απο αυτό ενός VW παρότι τα ανταλακτικά στα μηχανικά μέρη είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια.
-
Ο χρήστης dali έγραψε:
Καλημέρα.Βάσει του εξής ποστ μου, ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τις τιμές συντήρησης και επισκευών της Seat. Όντας κάτοχος Renault και μάλιστα αρκετά ζημιάρικου, έχοντας καεί στο χυλό φυσάω και το γιαούρτι.
Ενδιαφέρομαι για το Altea XL. Αν κάποιος φίλος μπορεί να βοηθήσει, θα το εκτιμήσω αφάνταστα......
επειδη φανταζομαι θα σαι βετερανος της επισημης ρενω να σου πω οτι καλο θαναι να ψαξεις να βρεις μηχανικο και ηλεκτρολογο απο την αρχη και για το σεατ...καλυτερες τιμες και εξυπηρετηση...εμεις ειχαμε προβλημα εδω θεσσαλονικη να βρουμε καποιον που να ξερει και φαντασου εχουμε απλο λεον τουρμπο...
ισως αθηνα ναναι καλυτερα τα πραγματα..η εναλλακτικη προταση να το πας σε συνεργειο vag σαφως και δε παιζει λογω τιμων και πολυ συχνα θα δεις αλλα βαγγελακια στην αντιπροσωπεια της σεατ...
τελος αν και δε ξερω το μοντελο που λες τι προβλημα βγαζει να περιμενεις τα κλασικα των γερμανικων ισως και κατι λιγοτερο...
υπαρχουν σεατ κλαμπς στο νετ ελληνικα που μπορεις να ενημερωθεις...
υγ. δε πιστευω να σαι θεσσαλονικιος... αμα εισαι σου εχω βρει λυση στο θεμα μηχανικος..
-
Όχι, δεν είμαι από Θεσσαλονίκη, Athens η δουλειά.
Μετά από όσο ψάξιμο έχω ρίξει, αυτό που έχω συμπεράνει είναι το εξής : Ορισμένες μάρκες αν και πολύ καλές στην overall αξιοπιστία (μέσο όρο δλδ), μπορεί να εμφανίσουν προβληματάκια σε συγκεκριμένα μοντέλα. Το γιατί συμβαίνει αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, υποψιάζομαι πως κάποιο ρόλο θα πρέπει να παίζουν τα κατά τόπους εργοστάσια (όπως πχ το Avensis το οποίο μάλλον πρέπει να είναι απ' τα πλέον ζημιάρικα -πάντα για τα standards της Toyota για να μην παρεξηγούμεθα-). Άλλες μάρκες, αν και μέτριες, μπορεί να εμφανίσουν ένα μοντέλο το οποίο να είναι σχετικά καλύτερο.
Και φυσικά, μεγάλο ρόλο παίζει η συνεχής έρευνα αξιοπιστίας. Το να πω πχ εγώ 'χάλια η Skoda' βασιζόμενος στο τί έκανε έως μέχρι και πέρυσι, δε λέει κάτι απ' τη στιγμή που όπως παρατέθηκε και στο thread στο οποίο αναφέρθηκα (αν δεν κάνω λάθος), σε σχετική έρευνα βρισκόταν πρώτη για το 2007 (στη συγκεκριμένη έρευνα πάντα)! Ομοίως, στην ίδια έρευνα, η Seat είναι 13η και η Ford λίγο πιό κάτω.
Σε άλλη έρευνα που διάβασα προσφάτως (νομίζω της ADAC), το Focus έβγαινε απ' τα πλέον αξιόπιστα στα μικρά οικογενειακά, όπως και το Altea στα MPV.
Συμπέρασμα? Φέξε μου και γλύστρισα. Χιλιάδες σελίδες πληροφοριών, γνώμες, απόψεις απλού κόσμου και του ειδικού τύπου. Ο καθένας λέει τα δικά του και ο ταλαίπωρος υποψήφιος αγοραστής αναρωτιέται πού βρίσκεται η αλήθεια.
Ένα πράγμα στο οποίο με έχει απογοητεύσει το σύνολο του ελληνικού ειδικού τύπου είναι το ότι το θέμα 'αξιοπιστία' αποτελεί σχεδόν ταμπού, όπως επίσης ταμπού αποτελεί το να πουν τα πράγματα με τ' όνομα τους. Πας πχ σε αγγλικά sites και τους περνάνε πριονοκορδέλα, κάνοντας σαφή και αιχμηρότατα πολλές φορές σχόλια σχετικά με την αξιοπιστία των μοντέλων, όπως και στην άνω έρευνα όπου εμφανίζουν του 3 Γάλλους στις τελευταίες θέσεις.
Κι έρχεσαι εδώ, και σου λέει ο Χ,Ψ γνωστός σου, 'σκυλί το C4, απ' τα πιό αξιόπιστα αυτοκίνητα', χωρίς προφανώς να έχει κάνει τον κόπο να ρίξει μια ματιά στις έρευνες. Έρχεται ο ειδικός τύπος και σου λέει 'πολύ καλό το 308/Laguna/C5/whatever'. Βεβαίως, πολύ καλό. Τί πιθανότητες έχει όμως ο δυστυχής κάτοχος τους να γίνει ο καλύτερος φίλος του μηχανικού? Αυτά δεν τα λέει κανείς. Είναι λυπηρό αλλά και ενθαρρυντικό ταυτόχρονα το ότι το διαδίκτυο έχει δώσει τη δυνατότητα στην ανταλλαγή απόψεων. Για παράδειγμα. αυτά που έμαθα εδώ σήμερα (πχ για την καδένα του Altea ενώ το Ford έχει ιμάντα) ούτε ένας πωλητής Seat δε βρέθηκε να μου το αναφέρει!
Βαριούνται? Τα 'πιάνουν'? Εμπίπτει στη γενικότερη νοοτροπία/φιλοσοφία μας να προσπαθούμε να 'λειαίνουμε' τις αιχμές όταν πρόκειται για τη συντεχνία μας και τον χώρο στον οποίο αυτή λειτουργεί? Δεν ξέρω τί παίζει και σε τί βαθμό. Αυτό που ξέρω είναι ότι ασχέτως αν συμπαθεί ή αντιπαθεί κανείς τα παληκάρια του αγγλικού Top Gear, πόσες φορές έχετε ακούσει από Έλληνα δημοσιογράφο να λέει στα ίσα ότι ένα αμάξι είναι χάλια, για τα πανηγύρια, κλπ? Εγώ δεν έχω ακούσει κανέναν.
-
κοιτα μετα απο κανα 2 αμαξια...εμπειριες δηλαδη...μερικα πραγματα θα πρεπει να τα ρωτας απο μονος...ο πωλητης ειναι απλως ενας πωλητης τις περισσοτερες φορες και δεν εχει και πολυ ορεξη για επιμορφωση οταν μπορει να πλασαρει κατι στις 7 απο τις 10 περιπτωσεις...
για τα μμε οπως και σε ολα τα αλλα πραγματα πολλα γινονται επιφανειακα γιατι αμα τα κανεις ενδελεχως η δε θα σου φτασει ο χρονος και το χρημα η θα σε αχρηστευσουν αυτοι που θιγονται...
το νετ ειναι καλη πηγη, παντα ομως με κριτηριο...θελει ερευνα, υπομονη και κατι παραπανω απο 2-3 ποσταρισματα για να καταλαβεις ποιος ξερει και ποιος κανει προπαγανδα...
-
Eιδατε τιμες το CUPRA? 27.990
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Eιδατε τιμες το CUPRA? 27.990Που το είδες??
ΕΔΙΤ: Άκυρο το είδα και γω στο σαιτ της ΣΕΑΤ.
Πολύ δελεαστική προσφορά!2.0 TSI 240HP CUPRA: € 27.990,00
2.0 TSI 240 HP CUPRA SPECIAL PACK: € 29.190,00
Τι είναι αυτό το SPECIAL PACK?? Οεο?
-
Καλά όχι πως είναι ευκαιρία 28.000 ευρώ μετρητοίς το Cupra, εκτός και αν το συγκρίνεις με το Golf GTI.
Νομίζω πως είναι πιο καλή αγορά το FR με τα 24.500.
Έχει οδηγήσει κανείς και τα δυο να μας πει εντυπώσεις και διαφορές;
Ακόμα δεν έχω καταλάβει ποιο είναι πιο σκληρό από τα δυο!
-
Απλως πηγε να χτυπησει τα ST και MPS.Kαλα σιγουρα το FR ειναι και γαμω τις ευκαιριες αλλα αν το σκεφτεις απο την αλλη δηλαδη να παρεις το FR και με aftermarket να το κανεις Cupra βγαινει πολυυυυυυυ πιο ακριβο απο το να παρεις Cupra οποτε αν εχεις τα λεφτα κατευθειαν σε Cupra
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mήπως να μεταφερθούμε εδώ;Οπως πολύ σωστά λέει ο φίλος mod, η συνέχεια από ΕΔΩ (το σκέφτηκα χθες αλλά δεν...).
αγορασα προ 20 ημερων περιπου μετα απο συμβουλες απο ατομα στο φορουμ το peugeot 308 GT με τα 175 αλογα και τα περισσοτερα απο αυτα που σε προβληματιζουν στο αμαξι τα ικανοποια πληρως νομιζω το peugeot.οντας και εσυ κατοχος γαλλικου αυτοκινητου και στα ιδια λεφτα το ειχες ενταξει στις επιλογες σου? απο πλευρας ανεσης -ποιοτητας - εμφανισης ειναι ποιο μπροστα.Αλλα η διαφορα στο εσσωτερικο νομιζω ειναι τεραστια και θα σε ικανοποιουσε πληρως.απο πλευρας επιδοσεων το seat ειναι πιο δυνατο αλλα μην ξεχνας οτι το 308 ειναι 1600 και απο τα γραφομενα σου η απολυτες επιδοσεις δεν ηταν το ζητουμενο απο τη μερια σου.
**να το χαιρεσε το αμαξι σου και μακαρι μετα απο 7 χρονια που θα παρεις καινουργιο να υποστηριζεις το leon με το ιδιο σθενος που υποστηριζεις σημερα το citroen **
Καταρχήν καλοτάξιδο και σε εσένα, πολύ καλή επιλογή. Το 308 δεν το κοίταξα, γιατί αφενός πριν από 4-5 μήνες δεν υπήρχε ως επιλογή το GT με τους 175 ίππους, αφετέρου δε μου πολυαρέσει σαν εμφάνιση, και επίσης είναι πολύ καινούριο. Εχω την τάση να μην παίρνω αυτοκίνητο όταν πρωτοκυκλοφορήσει. Κόλλημα? Πιθανότατα. Επειδή όμως είμαι γενικώς γκαντέμης, προσπαθώ να μην πιέζω την τύχη μου.
Και μια που είπα αυτό, πάω στο Citroen forum να κάνω μια δημοσίευση...
ΥΓ: 5 χρόνια, όχι 7.
ΥΓ2: αν δώσω την Xsara λέτε να την αντικαταστήσω με μία C4 VTS (175BHP, όταν και όποτε έρθει)? -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Απλως πηγε να χτυπησει τα ST και MPS.Kαλα σιγουρα το FR ειναι και γαμω τις ευκαιριες αλλα αν το σκεφτεις απο την αλλη δηλαδη να παρεις το FR και με aftermarket να το κανεις Cupra βγαινει πολυυυυυυυ πιο ακριβο απο το να παρεις Cupra οποτε αν εχεις τα λεφτα κατευθειαν σε Cupraτο cupra ακολυθησε την γενικοτερη διορθωση στις τιμες της ισπανικης εταιρειας
στο FR ομως μπαινει και DSG
και παλι τα ST και MPS παιζουν στην δικη τους κατηγορια λογω κυβισμου.
Παντως στο μυαλο μου τα χω ενα κλικ πιο πανω απο οποιοδηποτε Cupra/Opc
-
Ο χρήστης paulgiot έγραψε:
Απλως πηγε να χτυπησει τα ST και MPS.Kαλα σιγουρα το FR ειναι και γαμω τις ευκαιριες αλλα αν το σκεφτεις απο την αλλη δηλαδη να παρεις το FR και με aftermarket να το κανεις Cupra βγαινει πολυυυυυυυ πιο ακριβο απο το να παρεις Cupra οποτε αν εχεις τα λεφτα κατευθειαν σε Cupra
το cupra ακολυθησε την γενικοτερη διορθωση στις τιμες της ισπανικης εταιρειας
στο FR ομως μπαινει και DSG
και παλι τα ST και MPS παιζουν στην δικη τους κατηγορια λογω κυβισμου.
Παντως στο μυαλο μου τα χω ενα κλικ πιο πανω απο οποιοδηποτε Cupra/Opc
στο cupra δε μπορει να μπει dsg γιατι το κιβωτιο ειναι αξιοπιστο μεχρι καποια συγκεκριμενη τιμη ροπης(δε θυμαμαι νουμερο) την οποια το cupra ξεπερναει..
το ιδιο συμβαινει και με το S3 το οποιο για αυτο το λογο(πιθανοτατα) δεν εισαγεται Αμερικη σε αντιθεση με ολα τα υπολοιπα S,καθως και A3 2.0Τ και 3,2 quattro(παντα ομως με dsg )
Seat Leon 2005