-
Όλοι μας παραδεχόμαστε οτι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν γίνει αρκετά έργα υποδομής στην Ελλάδα οχι μόνο σε ότι έχει σχέση με τους δρόμους και την αυτοκίνηση στην Ελλάδα αλλά και με την καθημερινότητα.
Με μεγάλη μου λύπη μου όμως βλέπω οτι πάρα πολλοί άλλοι πιο σηματικοί τομείς τις Ελληνικής καθημερινότητας έχουνε μείνει στάσιμοι. Η ανεργία είναι αρκετά υψηλή και όσοι έχουν δουλειά αναγκάζονται να αρκούνται σε χαμηλούς μισθούς για τα σημερινά δεδομένα. Σε ότι αφορά αυτούς τους 2 τομείς τα πράγματα έχουν μείνει 10 χρόνια πίσω.
Τι να κάνει ο κόσμος την κατάργηση των τεκμηρίων και την μείωση της φορολογίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αμά πολλοί με το ζόρι έχουν λεφτά να αγοράσουν ένα 1300αρακί. Από την άλλη ποιός Έλληνας του εξωτερικού δεν βρήκε δυσκολίες με την μόνιμη επιστροφή του στην Ελλάδα πού ενω απο την μία μεριά σου επιτρέπουν να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο αφορολόγητο απο την άλλη σε φορολογούνε με φόρους που ξεπερνούνε το 150% της αξίας του αυτοκινήτου άμα αποφασίσεις να φέρεις μεταχειρισμένο αμάξι. Δηλάδη όλες αυτές οι αυτοκινητιστικές βελτιώσεις έγιναν για τους έχωντες και κατέχωντες και όχι για τον απλό κόσμο.
Το χειρότερο βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί υπερυφανεύονται για το υψήλο δείκτη ανάπτυξης του 4-5% τα μεγάλα έργα και τους Ολυμπιακούς και καθώς για την πραγματική προσέγγηση με τον μέσο όρο της ΕΕ. Αλλα το μόνο που παρατήρησα εγώ είνα η σταδιακή αύξηση του κόστους ζωής (κατοικία, ασφάλειες, δάνεια, τροφή, διακοπές)
με τον αντίστοιχο και ίσος και περισσότερο των Ευρωπαικών δεδομένων.Αυτή η ανάπτυξη του 5% η είναι ψέματα η μάλλον μια μικρή μερίδα του Ελληνικού λαού τρώει με . Απο ότι βλέπω αρκέτος κόσμος στην Ελλάδα υποφέρει οικονομικά.
Πολλές μεν ξένες εταιριές έχουν εγκαταλείψει την χώρα μας λόγου υψηλής γραφειοκρατίας και φορολόγησης. Όπως και 2 δεκαετίες πριν έτσι και τώρα αρκετοί επιδίωκουν μία θέση στο δημόσιο..πράγμα το οποίο γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης απο τους πολιτικούς οι με 'θαύμα' κατάφεραν να 5πλασιασουν του μισθούς τους τα τελευταία 10 χρόνια.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες 'ίσος' να είναι η τελευταία ευκαιρία για την προβολή της Ελλάδας και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που μπορεί να επιφέρει αλλιώς θα χαθεί και αυτή με την λύξη τών αγώνον.
Μήπως τα πράγματα τα βλέπω χάλια...η κάνω λάθος.
Μπάς και τα καταφέρουμε την τελευταία στιγμή.....
-
Όλοι μας παραδεχόμαστε οτι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν γίνει αρκετά έργα υποδομής στην Ελλάδα οχι μόνο σε ότι έχει σχέση με τους δρόμους και την αυτοκίνηση στην Ελλάδα αλλά και με την καθημερινότητα.
Με μεγάλη μου λύπη μου όμως βλέπω οτι πάρα πολλοί άλλοι πιο σηματικοί τομείς τις Ελληνικής καθημερινότητας έχουνε μείνει στάσιμοι. Η ανεργία είναι αρκετά υψηλή και όσοι έχουν δουλειά αναγκάζονται να αρκούνται σε χαμηλούς μισθούς για τα σημερινά δεδομένα. Σε ότι αφορά αυτούς τους 2 τομείς τα πράγματα έχουν μείνει 10 χρόνια πίσω.
Τι να κάνει ο κόσμος την κατάργηση των τεκμηρίων και την μείωση της φορολογίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αμά πολλοί με το ζόρι έχουν λεφτά να αγοράσουν ένα 1300αρακί. Από την άλλη ποιός Έλληνας του εξωτερικού δεν βρήκε δυσκολίες με την μόνιμη επιστροφή του στην Ελλάδα πού ενω απο την μία μεριά σου επιτρέπουν να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο αφορολόγητο απο την άλλη σε φορολογούνε με φόρους που ξεπερνούνε το 150% της αξίας του αυτοκινήτου άμα αποφασίσεις να φέρεις μεταχειρισμένο αμάξι. Δηλάδη όλες αυτές οι αυτοκινητιστικές βελτιώσεις έγιναν για τους έχωντες και κατέχωντες και όχι για τον απλό κόσμο.
Το χειρότερο βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί υπερυφανεύονται για το υψήλο δείκτη ανάπτυξης του 4-5% τα μεγάλα έργα και τους Ολυμπιακούς και καθώς για την πραγματική προσέγγηση με τον μέσο όρο της ΕΕ. Αλλα το μόνο που παρατήρησα εγώ είνα η σταδιακή αύξηση του κόστους ζωής (κατοικία, ασφάλειες, δάνεια, τροφή, διακοπές)
με τον αντίστοιχο και ίσος και περισσότερο των Ευρωπαικών δεδομένων.Αυτή η ανάπτυξη του 5% η είναι ψέματα η μάλλον μια μικρή μερίδα του Ελληνικού λαού τρώει με . Απο ότι βλέπω αρκέτος κόσμος στην Ελλάδα υποφέρει οικονομικά.
Πολλές μεν ξένες εταιριές έχουν εγκαταλείψει την χώρα μας λόγου υψηλής γραφειοκρατίας και φορολόγησης. Όπως και 2 δεκαετίες πριν έτσι και τώρα αρκετοί επιδίωκουν μία θέση στο δημόσιο..πράγμα το οποίο γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης απο τους πολιτικούς οι με 'θαύμα' κατάφεραν να 5πλασιασουν του μισθούς τους τα τελευταία 10 χρόνια.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες 'ίσος' να είναι η τελευταία ευκαιρία για την προβολή της Ελλάδας και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που μπορεί να επιφέρει αλλιώς θα χαθεί και αυτή με την λύξη τών αγώνον.
Μήπως τα πράγματα τα βλέπω χάλια...η κάνω λάθος.
Μπάς και τα καταφέρουμε την τελευταία στιγμή.....
-
Όλοι μας παραδεχόμαστε οτι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν γίνει αρκετά έργα υποδομής στην Ελλάδα οχι μόνο σε ότι έχει σχέση με τους δρόμους και την αυτοκίνηση στην Ελλάδα αλλά και με την καθημερινότητα.
Με μεγάλη μου λύπη μου όμως βλέπω οτι πάρα πολλοί άλλοι πιο σηματικοί τομείς τις Ελληνικής καθημερινότητας έχουνε μείνει στάσιμοι. Η ανεργία είναι αρκετά υψηλή και όσοι έχουν δουλειά αναγκάζονται να αρκούνται σε χαμηλούς μισθούς για τα σημερινά δεδομένα. Σε ότι αφορά αυτούς τους 2 τομείς τα πράγματα έχουν μείνει 10 χρόνια πίσω.
Τι να κάνει ο κόσμος την κατάργηση των τεκμηρίων και την μείωση της φορολογίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αμά πολλοί με το ζόρι έχουν λεφτά να αγοράσουν ένα 1300αρακί. Από την άλλη ποιός Έλληνας του εξωτερικού δεν βρήκε δυσκολίες με την μόνιμη επιστροφή του στην Ελλάδα πού ενω απο την μία μεριά σου επιτρέπουν να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο αφορολόγητο απο την άλλη σε φορολογούνε με φόρους που ξεπερνούνε το 150% της αξίας του αυτοκινήτου άμα αποφασίσεις να φέρεις μεταχειρισμένο αμάξι. Δηλάδη όλες αυτές οι αυτοκινητιστικές βελτιώσεις έγιναν για τους έχωντες και κατέχωντες και όχι για τον απλό κόσμο.
Το χειρότερο βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί υπερυφανεύονται για το υψήλο δείκτη ανάπτυξης του 4-5% τα μεγάλα έργα και τους Ολυμπιακούς και καθώς για την πραγματική προσέγγηση με τον μέσο όρο της ΕΕ. Αλλα το μόνο που παρατήρησα εγώ είνα η σταδιακή αύξηση του κόστους ζωής (κατοικία, ασφάλειες, δάνεια, τροφή, διακοπές)
με τον αντίστοιχο και ίσος και περισσότερο των Ευρωπαικών δεδομένων.Αυτή η ανάπτυξη του 5% η είναι ψέματα η μάλλον μια μικρή μερίδα του Ελληνικού λαού τρώει με . Απο ότι βλέπω αρκέτος κόσμος στην Ελλάδα υποφέρει οικονομικά.
Πολλές μεν ξένες εταιριές έχουν εγκαταλείψει την χώρα μας λόγου υψηλής γραφειοκρατίας και φορολόγησης. Όπως και 2 δεκαετίες πριν έτσι και τώρα αρκετοί επιδίωκουν μία θέση στο δημόσιο..πράγμα το οποίο γίνεται αντικείμενο εκμετάλευσης απο τους πολιτικούς οι με 'θαύμα' κατάφεραν να 5πλασιασουν του μισθούς τους τα τελευταία 10 χρόνια.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες 'ίσος' να είναι η τελευταία ευκαιρία για την προβολή της Ελλάδας και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που μπορεί να επιφέρει αλλιώς θα χαθεί και αυτή με την λύξη τών αγώνον.
Μήπως τα πράγματα τα βλέπω χάλια...η κάνω λάθος.
Μπάς και τα καταφέρουμε την τελευταία στιγμή.....
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Αυτή η ανάπτυξη του 5% η είναι ψέματα η μάλλον μια μικρή μερίδα του Ελληνικού λαού τρώει με . Απο ότι βλέπω αρκέτος κόσμος στην Ελλάδα υποφέρει οικονομικά.
Όπως 22 Cayenne το μήνα Φεβρουάριο, δηλαδή 1 έκαστη εργάσιμη ημέρα...
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Όλοι μας παραδεχόμαστε οτι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν γίνει αρκετά έργα υποδομής στην Ελλάδα οχι μόνο σε ότι έχει σχέση με τους δρόμους και την αυτοκίνηση στην Ελλάδα αλλά και με την καθημερινότητα.Με δανεικά.
Τι να κάνει ο κόσμος την κατάργηση των τεκμηρίων και την μείωση της φορολογίας στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού αμά πολλοί με το ζόρι έχουν λεφτά να αγοράσουν ένα 1300αρακί.... Δηλάδη όλες αυτές οι αυτοκινητιστικές βελτιώσεις έγιναν για τους έχωντες και κατέχωντες και όχι για τον απλό κόσμο.
Μια ματιά στους δρόμους θα μας πείσει για του λόγου το αληθές, ειδικά αν έχουμε (όποιο) Ευρωπαϊκό μέτρο σύγκρισης.
Το χειρότερο βέβαια είναι πως τα τελευταία χρόνια οι πολιτικοί υπερυφανεύονται για το υψήλο δείκτη ανάπτυξης του 4-5% τα μεγάλα έργα και τους Ολυμπιακούς και καθώς για την πραγματική προσέγγηση με τον μέσο όρο της ΕΕ.
Πάλι με δανεικά.
Αλλα το μόνο που παρατήρησα εγώ είνα η σταδιακή αύξηση του κόστους ζωής (κατοικία, ασφάλειες, δάνεια, τροφή, διακοπές) με τον αντίστοιχο και ίσος και περισσότερο των Ευρωπαικών δεδομένων.
Και (δυστυχώς, φοβάμαι) που είσαι ακόμα....
....... απο τους πολιτικούς οι με 'θαύμα' κατάφεραν να 5πλασιασουν του μισθούς τους τα τελευταία 10 χρόνια.
Μήπως κατάλαβες πόσα μας στοίχισε η τελευταία τους ( ; ) απόφαση για αγορά αυτοκινήτων από τη Βουλή; Η πόσο στοιχίζει τελικά η συντήρησή τους, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όλες τις αυξήσεις των '300' τις πήραν, με δικαστικές αποφάσεις που εξέδωσαν οι ίδιοι, χιλιάδες δικαστικοί;
Πάντως, το να προσελκύσει η Ελλάδα επενδυτές βασιζόμενη στους ΟΑ, το βλέπω δύσκολο. Πολύ ευκολότερο θα ήταν να εκμεταλλευθεί τους 'ντόπιους' επενδυτές, που άλλωστε θα άφηναν και τα κέρδη τους στην Ελλάδα. Άλλωστε οι μόνες ξένες επενδύσεις που έχουμε είναι τα πολυκαταστήματα, που έκλεισαν, ανοίγοντας, εκατό (τουλάχιστον) Ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις το καθένα.
-
Οι Ολυμπιακοί αγώνες είναι πανηγύρι,με βασικους κερδισμενους τους ντοπιους εργολάβους.
Τα πηρανε απο την μια κυβέρνηση,τα παιρνουν και απο την άλλη,αυτοι με την σειρα τους λαδωνουν τους πολιτικους,και τα έξοδα χτυπάνε κόκκινο εις υγείαν τον κοροϊδων που ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ/ΝΔ για να τους διορίσει την κόρη,αφού πρωτα τους έχει παρει και το τελευταιό ευρώ από την τσέπη και τους εχει στείλει για δανεικά στη τράπεζα.Οι ΟΑ αποτελουν ευκαιρία μόνο για άνοδο της τουριστικής κίνησης,και με λιγα εργα υποδομης που έγιναν, και-περισσοτερο-ανακατασκευης κατι ισως να παιχτεί.
Η αθήνα ΔΕΝ άλλαξε λογω ΟΑ,πόσο μάλλον η περιφέρεια. -
Οπως ελεγαν κοι οι προγονοι μας ''τα αγαθα κοποις κτωνται'' (ελπιζω να μην το γραφω λαθος έχω χρόνια να κάνω αρχαια) οπότε για να πάμε μπροστά θα πρέπει όλοι να βάλουμε το κεφάλι κάτω και όχι μόνο να φωνάζουμε και να εκφράζουμε παράπονα αλλά και έχουμε υπομονή και λογική.
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
όχι μόνο να φωνάζουμε και να εκφράζουμε παράπονα αλλά και έχουμε υπομονή και λογική.Αν είχαμε λογική δεν θα κυνηγάγαμε του Ολυμπιακούς. Όλα τά'χει η Μαριωρή ο φερετζές της έλειπε...
-
Ισως οι Ολυμπιακοί Αγώνες να είναι μια πολύ δυνατή ευκαιρία για τουριστική προβολή της χώρας, αυτό τουλάχιστον ισχυριζονται οι ειδικοί του τουριστικού Μάρκετιν, οτι δηλαδή η προβολή που θα γίνει διεθνώς δεν πληρώνεται με τίποτα. Γνωστός μου που είχε 5 χρόνια να ερθει Ελλάδα τρελλάθηκε με τις αλλαγές που είδε στην Αθήνα, Αεροδρομιο Αττική οδο, κ.λ.π. σε σημείο να σκεφτεται να έρθει για τους Ολυμπιακούς. Το λέω σαν παράδειγμα του πως επηρεάζονται οι επισκέπτες μιάς χώρας. Ελπίζω να κρατήσει στο μέλλον η ροή τουριστών.
-
Εγώ πάντως πιστεύω ότι οι Ολυμπιακοί είναι η τελευταία μεγάλη αρπαχτή για τις τουριστικές επιχειρήσεις όλων των ειδών (εστιατόρια, ξενοδοχεία, πράκτορες κ.λπ.).
Μόλις δουν οι τουρίστες τα χάλια της χώρας σε όλα τα επίπεδα (κακοί δρόμοι, ανύπαρκτη πολεοδομία, βρωμιά, αγένεια, έλλειψη οργάνωσης κ.λπ.) και ότι για όλα αυτά χρειάζονται τα ίδια χρήματα με Ελβετία θα πάνε στο καλό.
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί εάν επιτέλους ερημώσει τουριστικά αυτή η χώρα μπορεί να πέσουν και οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και να ξεκινήσω πάλι τα ταξίδια εντός Ελλάδας γιατί πλέον οποτεδήποτε έχω πάνω από 5 μέρες στη διάθεσή μου με συμφέρει καλύτερα το εξωτερικό.
- Βιέννη - Hilton πάνω στο Δούναβη - 75 ευρώ το δίκλινο
- Ζαρούχλα - Μάρκα μ' έκαψες - 120 ευρώ το δίκλινο (άντε γεια)
ΥΓ. Αναρωτιέμαι πόσες φορές την ημέρα χτυπάνε στον τοίχο το κεφάλι τους οι υπεύθυνοι της ΔΟΕ. Ας πρόσεχαν που τους έδωσαν τους Ολυμπιακούς (δεν ήξερες - δεν ρώταγες;)
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Μόλις δουν οι τουρίστες τα χάλια της χώρας σε όλα τα επίπεδα (κακοί δρόμοι, ανύπαρκτη πολεοδομία, βρωμιά, αγένεια, έλλειψη οργάνωσης κ.λπ.) και ότι για όλα αυτά χρειάζονται τα ίδια χρήματα με Ελβετία θα πάνε στο καλό.
σιγουρο αυτο....
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί εάν επιτέλους ερημώσει τουριστικά αυτή η χώρα μπορεί να πέσουν και οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και να ξεκινήσω πάλι τα ταξίδια εντός Ελλάδας γιατί πλέον οποτεδήποτε έχω πάνω από 5 μέρες στη διάθεσή μου με συμφέρει καλύτερα το εξωτερικό.
ΜΑΚΑΡΙ!
*>
Βιέννη - Hilton πάνω στο Δούναβη - 75 ευρώ το δίκλινο
- Ζαρούχλα - Μάρκα μ' έκαψες - 120 ευρώ το δίκλινο (άντε γεια)
ΥΓ. Αναρωτιέμαι πόσες φορές την ημέρα χτυπάνε στον τοίχο το κεφάλι τους οι υπεύθυνοι της ΔΟΕ. Ας πρόσεχαν που τους έδωσαν τους Ολυμπιακούς (δεν ήξερες - δεν ρώταγες;)
Στη Ζαρουχλα αυτο που λες πρεπει να ναι πολυ ωραιο παντως...αλλα και εγω δεν τους τα εδωσα.
Ειπαμε θα πουλαμε 1 σουβλακι και θα βγαζουμε τα εξοδα της χρονιας....
θα γελασουμε -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί εάν επιτέλους ερημώσει τουριστικά αυτή η χώρα μπορεί να πέσουν και οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και να ξεκινήσω πάλι τα ταξίδια εντός Ελλάδας γιατί πλέον οποτεδήποτε έχω πάνω από 5 μέρες στη διάθεσή μου με συμφέρει καλύτερα το εξωτερικό.Μπα... Δυστυχώς...
Είναι τόσο ανόητοι και άσχετοι (το διατηρώ σε κόσμιο επίπεδο) που δεν σκέφτονται το λογικότατο προσφορά-ζήτηση, αλλά πως πρέπει να βγάλουν Χ μυριάκια το καλοκαίρι. Αν φύγουν οι ξένοι τουρίστες θα τα βγάλουν από εμάς...
Δυστυχώς πρώτη φορά που λείπω από την Ελλάδα και δε μου έχει λείψει καθόλου, ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ... (εξαιρουμένης οικογενείας και φίλων...)
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί εάν επιτέλους ερημώσει τουριστικά αυτή η χώρα μπορεί να πέσουν και οι τιμές σε φυσιολογικά επίπεδα και να ξεκινήσω πάλι τα ταξίδια εντός Ελλάδας γιατί πλέον οποτεδήποτε έχω πάνω από 5 μέρες στη διάθεσή μου με συμφέρει καλύτερα το εξωτερικό.
Μπα... Δυστυχώς...
Είναι τόσο ανόητοι και άσχετοι (το διατηρώ σε κόσμιο επίπεδο) που δεν σκέφτονται το λογικότατο προσφορά-ζήτηση, αλλά πως πρέπει να βγάλουν Χ μυριάκια το καλοκαίρι. Αν φύγουν οι ξένοι τουρίστες θα τα βγάλουν από εμάς...
Δυστυχώς πρώτη φορά που λείπω από την Ελλάδα και δε μου έχει λείψει καθόλου, ΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ... (εξαιρουμένης οικογενείας και φίλων...)
Εμείς στην Ελλάδα έχουμε δικούς μας οικονομικούς κανόνες όπως είναι η 'αρπαχτή'. Δηλαδή δεν ποντάρουν σε κανόνες προσφόρας ζήτησης αλλα σε ...πόσα κοροίδα θα πιάσουμε
Μήπως αυτή είναι η τελευταία μας ευκαιρία.......;