-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύπλοκος ο ντίζελ; Γιατί γράφετε αφού δεν ξέρετε τίποτα;
Ο βασικός ντιζελοκινητήρας δεν είναι καθόλου πολύπλοκος. Οι common rail με τούρμπο κλπ είναι όμως. Όσο και ένας αντίστοιχα προηγμένος βενζινοκινητήρας, πλην του ηλεκτρικού κυκλώματος ανάφλεξης που απουσιάζει φυσικά.
ακριβως αυτο που ολοι πιεζουν να γινει ο βασικος και καλα εξω εδω ομως που το πετρελαιο μπορει να ειναι και κοκα κολα ενα συνεργειο για diesels θα κανει χρυσες δουλειες
-
Είναι πολύ απλότερος από ένα βενζινοκινητήρα.
Δηλαδή το τούρμπο τι έχει σαν πολυπλοκότητα; Το πολύ να είναι VGT και ελέγχεται πνευματικά συνήθως.
Η EGR τι έχει;
Άντε στα καινούργια βάζουν και Λ.
Πυρηνική φυσική.... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Είναι πολύ απλότερος από ένα βενζινοκινητήρα.Δηλαδή το τούρμπο τι έχει σαν πολυπλοκότητα; Το πολύ να είναι VGT και ελέγχεται πνευματικά συνήθως.
Η EGR τι έχει;
Άντε στα καινούργια βάζουν και Λ.
Πυρηνική φυσική....και μονο που μπηκαν τα πιεζοηλεκτρικα στα common rail αυτοματως το κοστος ανεβαινει πολυ παρα πολυ..
-
Και η πολυπλοκότητα πού είναι δηλαδή για σένα; Θα καθίσεις να το ανοίξεις; Ή μήπως θα χαλάσει έτσι εύκολα;
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Και η πολυπλοκότητα πού είναι δηλαδή για σένα; Θα καθίσεις να το ανοίξεις; Ή μήπως θα χαλάσει έτσι εύκολα;βαλτου τιποτα περιεργο ελληνικο petrolium να δουμε αμα θα χαλασει η οχι γρηγορα
-
Η αντλία υψηλής πίεσης που έχουν τα common rail είναι πολύ ευαίσθητη σε κακή ποιότητα καυσίμου και πολύ ακριβή ως ανταλλακτικό.
-
Του βάζω αλλά δεν χαλάει...
-
δεν του βαζεις σωστο χαλια καυσιμο τοτε
-
βλεπεις δεν υπαρχει νοθεια
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
δεν του βαζεις σωστο χαλια καυσιμο τοτεόχι, απλά εσύ ακούς φήμες...
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
δεν του βαζεις σωστο χαλια καυσιμο τοτε
όχι, απλά εσύ ακούς φήμες...
δεν χαλανε τα diesel
μετα τα τογιοτα εχουμε και τα diesel τωρα μαλιστα..
προς ενημερωση 2010(φεβρουαριο) παρελαβε ο στρατο κατι ωραια mercedes ml diesel 17 στον αριθμο
τα 5 ειναι συνεργειο ηδη λογο του οτι καηκε η ecu
(φταιει ο διας που ειναι αναδρομος μαλλον και οχι το σουπερ ντουπερ ελληνικο πετρελαιο..) -
κατι Ιταλοι, Γαλλοι, Γερμανοι, Ολλανδοι, Αγγλοι, Βελγοι που ερχονται με κατι Audi 3.0 TDI Quattro , Bmw 330d και mercedes cdi εδω εχω δει Αλβανo με Mercedes R-class στο Ναυπλιο τι πρεπει να κανουνε ??
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Είναι πολύ απλότερος από ένα βενζινοκινητήρα.Αν μιλάμε για κανένα ALCO 50ετίας, ναι. Όμως η αντλία και τα ακροφύσια του common rail στους σύγχρονους diesel είναι σαφώς πιο ευαίσθητη σε κακομεταχείρηση. Όσον αφορά την αυξημένη πολυπλοκότητα, γι αυτό και είναι ακριβότερες οι εκδόσεις diesel συγκριτικά με τα ίδια μοντέλα με βενζινοκινητήρα.
-
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
προς ενημερωση 2010(φεβρουαριο) παρελαβε ο στρατο κατι ωραια mercedes ml diesel 17 στον αριθμο
τα 5 ειναι συνεργειο ηδη λογο του οτι καηκε η ecu
(φταιει ο διας που ειναι αναδρομος μαλλον και οχι το σουπερ ντουπερ ελληνικο πετρελαιο..)Μάλλον κάτι άλλο φταίει καθώς το F75 είναι καθαρότατο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
προς ενημερωση 2010(φεβρουαριο) παρελαβε ο στρατο κατι ωραια mercedes ml diesel 17 στον αριθμο
τα 5 ειναι συνεργειο ηδη λογο του οτι καηκε η ecu
(φταιει ο διας που ειναι αναδρομος μαλλον και οχι το σουπερ ντουπερ ελληνικο πετρελαιο..)Μάλλον κάτι άλλο φταίει καθώς το F75 είναι καθαρότατο.
ναι αλλα οχι οταν εχεις την ιδεα να φορτωσεις απ εξω επειδη εχεις ΜL και πρεπει να την δειχνεις σαν κατι διοικητες που τις πηραν..
(ψαξε δες ποιοι τις πηραν και πεσε κατω απο τα γελια τις ειχαν κανει δευτερο αμαξι τους μιλαμε) -
Ξέρω ότι ο Φράγκος την οδηγάει ο ίδιος πάντως...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ξέρω ότι ο Φράγκος την οδηγάει ο ίδιος πάντως...και ο δικος μου οταν ειδε τα δερματα μεσα επαθε κατι
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Ταξίδια κάνουμε και οι βενζινοκίνητοι πάντως... Το ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και πάλι πίσω με κάμποσα Γιάννενα-Μέτσοβα ενδιάμεσα, το έχω κάνει τόσες πολλές φορές , που μάλλον...δικαιούμαι να ομιλώ κι ας μην... καίω πετρέλαιο!
Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...
Το ερώτημα παραμένει ποιος σου πληρώνει τα καύσιμα; Γιατί αν τα πληρώνεις εσύ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πονάει η τσέπη σου όταν το πλακώνεις. Αν τα πληρώνει άλλος δεν σε νοιάζει, αλλά ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορείς να δίνεις συμβουλές για οικονομία...
Για το στροφάρισμα μην μπερδεύεσαι. Εκεί που η πρώτη σου χτυπάει 50 με 5500στροφές το αντίστοιχο diesel θέλει 4000....Έχουν πιο μακρυές σχέσεις. Η διαφορά στην χρήση είναι ότι δεν χρειάζονται στροφάρισμα.
Καύσιμα πλήρωνω ΚΑΙ εγώ καμιά φορά. Σε κάθε περίπτωση, του δίνω και καταλαβαίνει φυσικά, σιγά μην με σώσουν τα 10€ που θα γλιτώσω σε ένα ταξίδι, είναι αστείο και να το σκέφτομαι...
Το μόνο που με κάνει να μην το πατάω, είναι ο φόβος για κλήση και η ποιότητα των άλλων οδηγών (εννοείται, δεν τρέχω σε δρόμους που δεν ξέρω...).
Τα diesel έχουν όντως πιο μακριές σχέσεις, αλλά και πάλι, έχω δύο βενζινοκίνητα που το ένα στροφάρει στις 7150 (η Lancia... ) και το άλλο φτάνει στις 7000. Πες μου λίγο μέχρι που φτάνει το δικό σου για να δεις πως έχω ένα δίκιο σ' αυτό που σου λέω... Και αναφέρομαι, κυρίως στην γρήγορη οδήγηση, όχι στο cruising, εκεί βάζεις μια 6η και το ξεχνάς..
Τα σύγχρονα diesel με common rail και υψηλότατες αποδόσεις, είναι σαφώς πιο πολύπλοκα και πιο ευαίσθητα από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
-
Το θεμα ειναι τι θελει καποιος απο το αυτοκινητο του.
Μπορει να μην ειναι 'σπορ' (αναλογα πως το εννοεί καποιος) , αλλα πλέον ειναι πολυ γρήγορα τα ντιζελ.
Σύγκριση με ατμοσφαιρικά δεν γίνεται (εκτος απο 'ειδικα ' αυτοκίνητα), μόνο με τα τούρμπο, οπότε τα 3 λίτρα διαφορα απλά δεν παίζουν
Οσο για το στροφάρισμα ειναι θεμα του να μάθεις το αυτοκίνητο.
επειδή ειναι μακριές οι σχέσεις και αργεί κάπως να 'γεμίσει', μάλλον δε θελεις αλλαγες
(Ασχετο, σημερα παρατήρησα οτι με 3000 στροφές πιάνει τα 155 ) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ταξίδια κάνουμε και οι βενζινοκίνητοι πάντως... Το ταξίδι Αθήνα Γιάννενα και πάλι πίσω με κάμποσα Γιάννενα-Μέτσοβα ενδιάμεσα, το έχω κάνει τόσες πολλές φορές , που μάλλον...δικαιούμαι να ομιλώ κι ας μην... καίω πετρέλαιο!
Ένα πετρελαιοκίνητο, θα είναι 3 λίτρα/100 χλμ πιο οικονομικό (πάνω κάτω...). Για όποιον είναι σημαντικό το ποσό αυτό, ας προχωρήσει στην αγορά του. Απλώς να σκεφτεί πολύ αν θα το προτιμήσει χειροκίνητο, γιατί οι στροφές που όντως αποδίδει έχουν μικρό φάσμα, κάπου 2000-2500 το πολύ... Βολεύει πολύ το αυτόματο λοιπόν, αλλιώς σε επαρχιακό, πρέπει ν' αλλάζεις συνεχώς για να είσαι στην περιοχή που τραβάει δυνατά...
Το ερώτημα παραμένει ποιος σου πληρώνει τα καύσιμα; Γιατί αν τα πληρώνεις εσύ τότε ΣΙΓΟΥΡΑ πονάει η τσέπη σου όταν το πλακώνεις. Αν τα πληρώνει άλλος δεν σε νοιάζει, αλλά ταυτόχρονα ΔΕΝ μπορείς να δίνεις συμβουλές για οικονομία...
Για το στροφάρισμα μην μπερδεύεσαι. Εκεί που η πρώτη σου χτυπάει 50 με 5500στροφές το αντίστοιχο diesel θέλει 4000....Έχουν πιο μακρυές σχέσεις. Η διαφορά στην χρήση είναι ότι δεν χρειάζονται στροφάρισμα.
Καύσιμα πλήρωνω ΚΑΙ εγώ καμιά φορά. Σε κάθε περίπτωση, του δίνω και καταλαβαίνει φυσικά, σιγά μην με σώσουν τα 10€ που θα γλιτώσω σε ένα ταξίδι, είναι αστείο και να το σκέφτομαι...
Το μόνο που με κάνει να μην το πατάω, είναι ο φόβος για κλήση και η ποιότητα των άλλων οδηγών (εννοείται, δεν τρέχω σε δρόμους που δεν ξέρω...).
Τα diesel έχουν όντως πιο μακριές σχέσεις, αλλά και πάλι, έχω δύο βενζινοκίνητα που το ένα στροφάρει στις 7150 (η Lancia... ) και το άλλο φτάνει στις 7000. Πες μου λίγο μέχρι που φτάνει το δικό σου για να δεις πως έχω ένα δίκιο σ' αυτό που σου λέω... Και αναφέρομαι, κυρίως στην γρήγορη οδήγηση, όχι στο cruising, εκεί βάζεις μια 6η και το ξεχνάς..
Τα σύγχρονα diesel με common rail και υψηλότατες αποδόσεις, είναι σαφώς πιο πολύπλοκα και πιο ευαίσθητα από τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.
Να μιλήσω για το δικό μου... Ενδεικτικά: Ανέβασμα 6η με 1500στροφές έχει 75χλμ/ώρα ενώ με 2500έχει 125χλμ/ώρα. Η τρίτη από την άλλη με 2500στροφές έχει 60χλμ/ώρα ενώ με 4000 πάει στα 100χλμ/ώρα. Κάτι αντίστοιχα είναι και οι άλλες. Δεν είναι ότι κάνεις 1000στροφές παραπάνω και παίρνεις 10χλμ/ώρα...
Και σε πληροφορώ ότι μια χαρά κυνηγάς σε φιδίσιους δρόμους. Το 3000 με 4000 είναι πολύ δυνατό και κάνεις παιχνίδι στα στροφιλίκια.Γιατί να το ανεβάσω 7000στροφές; Αφού η επιτάχυνσή μου είναι καλή και με 2500. Και το μοτέρ το δικό μου είναι μινιατούρα, Πού να πάρω και κανένα μεγαλύτερο όπως το 1.6Multijet.
Και αφού το θέλεις και άλλο να σου πω και για την 159 TBI του φίλου μου (που παρεπιπτώντως δεν πολυκινεί πλέον γιατί καίει λιγάκι και πονάει) που συχνά την οδηγώ, ότι ούτε εκείνη την στροφάρουμε γιατί απλά ΔΕΝ χρειάζεται.Με 2000στροφές και οποιαδήποτε ταχύτητα προσπερνάμε τα πάντα... Αλλάξαν τα μοτέρ αλλά εσείς δυσκολεύεστε να το καταλάβετε...Τώρα για την πολυπλοκότητα... Τι να πεις δηλαδή για τους βενζινοκινητήρες που πλέον έχουν μεταβλητούς χρονισμούς, Λ για το οξυγόνο και Λ για τα NOx, άμεσο ψεκασμό που ψεκάζει σε δυο προγράμματα, συμπιεστές και turbo με βαλβίδα εναλλαγής, EGR που αφού δουλεύει σε σαφώς μεγαλύτερες θερμοκρασίες χαλάει πιο συχνά;
Τα diesel έχουν τα μπεκ, την αντλία, τον ρυθμιστή πίεσης και αισθητήρα πίεσης του καυσίμου, τους αισθητήρες φάσης και ΑΝΣ και άντε και την EGR...Πού είναι η πολυπλοκότητα; Απλούστατα είναι απλά εσείς δεν τα ξέρετε και λέτε αυτά που λέτε εδώ μέσα...
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;