Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρεναρισμα σε Fabia 100
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρεναρισμα σε Fabia 100
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    5
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alefantos last edited by

      Ρε μαγκες,εχω ενα Fabia 100 ,model 3/2003.Σε νορμαλ ταχυτητες,φρεναρω και ειναι ενταξει,αλλα σε υψηλοτερες ταχυτητες,αδυνατει να σταματησει,επειδη το ABS ενεργοποιειται πολυ ευκιολα και δεν αφηνει το αυτοκινητο να κοκκαλωσει,αλλα σερνομαι...Πολυ χειροτερα,δε, οταν η ασφαλτος γλιστραει λιγο.Επισης,με ταχυτητες ανω των 100,πατωντας δυνατα το φρενο,το νιωθω σα να υποχωρει λιγο πιο βαθια κατα το τελος της διαδρομης του πενταλ.Εχω τσεκαρει υγρα,παχος τακακιων,πιεσεις συμφωνα με τον κατασκευαστη,ολα ενταξει.Μπας και φταινε τα Dunlop sp sport που φοραει απο τη μανα του;Ψιλομαπα τα κοβω...Πριν το παω στο συνεργειο,μηπως ξερει κανεις να μου δωσει καποια απαντηση;
      Να σημειωσω οτι μου κανει εντυπωση πως ειναι δυνατο να συμπεριφερεται καλυτερα στο φρεναρισαμα,αλλα και στο γενικοτερο set-up,ενα Clio 1.4 80PS του '97,το οποιο το΄χω παραμελησει εντελως και το σκιζω,ενω δεν εχει ουτε λαστιχα,ουτε φρενα,ουτε αμορτισερ (αλλα εχει 110.000 km ΑΙΜΑ...);(Ασε που ειναι και απειρως πιο ζωντανο) [/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        alefantos last edited by

        Ρε μαγκες,εχω ενα Fabia 100 ,model 3/2003.Σε νορμαλ ταχυτητες,φρεναρω και ειναι ενταξει,αλλα σε υψηλοτερες ταχυτητες,αδυνατει να σταματησει,επειδη το ABS ενεργοποιειται πολυ ευκιολα και δεν αφηνει το αυτοκινητο να κοκκαλωσει,αλλα σερνομαι...Πολυ χειροτερα,δε, οταν η ασφαλτος γλιστραει λιγο.Επισης,με ταχυτητες ανω των 100,πατωντας δυνατα το φρενο,το νιωθω σα να υποχωρει λιγο πιο βαθια κατα το τελος της διαδρομης του πενταλ.Εχω τσεκαρει υγρα,παχος τακακιων,πιεσεις συμφωνα με τον κατασκευαστη,ολα ενταξει.Μπας και φταινε τα Dunlop sp sport που φοραει απο τη μανα του;Ψιλομαπα τα κοβω...Πριν το παω στο συνεργειο,μηπως ξερει κανεις να μου δωσει καποια απαντηση;
        Να σημειωσω οτι μου κανει εντυπωση πως ειναι δυνατο να συμπεριφερεται καλυτερα στο φρεναρισαμα,αλλα και στο γενικοτερο set-up,ενα Clio 1.4 80PS του '97,το οποιο το΄χω παραμελησει εντελως και το σκιζω,ενω δεν εχει ουτε λαστιχα,ουτε φρενα,ουτε αμορτισερ (αλλα εχει 110.000 km ΑΙΜΑ...);(Ασε που ειναι και απειρως πιο ζωντανο) [/b]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alefantos last edited by

          Ρε μαγκες,εχω ενα Fabia 100 ,model 3/2003.Σε νορμαλ ταχυτητες,φρεναρω και ειναι ενταξει,αλλα σε υψηλοτερες ταχυτητες,αδυνατει να σταματησει,επειδη το ABS ενεργοποιειται πολυ ευκιολα και δεν αφηνει το αυτοκινητο να κοκκαλωσει,αλλα σερνομαι...Πολυ χειροτερα,δε, οταν η ασφαλτος γλιστραει λιγο.Επισης,με ταχυτητες ανω των 100,πατωντας δυνατα το φρενο,το νιωθω σα να υποχωρει λιγο πιο βαθια κατα το τελος της διαδρομης του πενταλ.Εχω τσεκαρει υγρα,παχος τακακιων,πιεσεις συμφωνα με τον κατασκευαστη,ολα ενταξει.Μπας και φταινε τα Dunlop sp sport που φοραει απο τη μανα του;Ψιλομαπα τα κοβω...Πριν το παω στο συνεργειο,μηπως ξερει κανεις να μου δωσει καποια απαντηση;
          Να σημειωσω οτι μου κανει εντυπωση πως ειναι δυνατο να συμπεριφερεται καλυτερα στο φρεναρισαμα,αλλα και στο γενικοτερο set-up,ενα Clio 1.4 80PS του '97,το οποιο το΄χω παραμελησει εντελως και το σκιζω,ενω δεν εχει ουτε λαστιχα,ουτε φρενα,ουτε αμορτισερ (αλλα εχει 110.000 km ΑΙΜΑ...);(Ασε που ειναι και απειρως πιο ζωντανο) [/b]

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Είναι πολύ πιθανό κακής ποιότητας ελαστικά να εξαναγκάζουν το ABS να ενεργοποιείται ποιο εύκολα. Τα συγκεκριμένα ελαστικά δεν τα ξέρω και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Για το πεντάλ αυτό που αναφέρεις μπορεί να οφείλεται σε φθορά των εσωτερικών ελαστικών στεγανοποίησης της τρόμπας φρένων και πρέπει άμεσα να αλλαχθούν γιατί ουσιαστικά την ώρα που υποχωρεί το πεντάλ δεν έχεις επαρκή πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα των φρένων άρα και μειωμένο φρενάρισμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bear last edited by

              Ίσως το abs σου να έχει κάποια ευαισθησία, αλλά ίσως φταίνε και τα λάστιχα σου. Από το polo μου (2002 16V) παρατήρησα μια μικρή ευαισθησία του abs κυρίως όταν φρενάρεις απότομα σε κατηφόρα, αλλά κατά τα άλλα τα φρένα του είναι φοβερά. Όσο για τα λάστιχα μη μιλάς καθόλου. Εμένα φοράει μαμα firestone τα οποία είναι απλά τρισάθλια και οι ζάντες/λάστιχα έχουν 'λάθος΄ διάσταση (185/60/14 ενώ πιο σωστό είναι 195/50/15). Περιμένω λίγους μήνες να τους πιω το αίμα και μετά αλλαγμα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickpaip last edited by

                Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει με τα συγκεκριμένα λάστιχα;
                Έχεις βάλει τα μπροστά πίσω;
                Γιατί υπάρχει πιθανότητα να έχουν φθαρεί υπερβολικά τα εμπρός ελαστικά τα οποία και φορτίζονται περισσότερο κατά το φρενάρισμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr