-
Θα ήθελα την γνώμη σας .
Έχω το HONDA JAZZ το οποίο φοράει 14' Χ 5,1/2 με λάστιχα 175/65/R14 .
Μου δίνουν μεταχειρισμένες 15’(4 Χ 100 ofset 45) ζάντες από civic όπου θα χρειαστώ και τα ανάλογα λάστιχα .Ποια είναι η γνώμη σας για την αλλαγή αυτή ,και τη διάσταση λάστιχα θα ήταν το καλύτερο να βάλω ? (Το αμάξι εχει 3ποντο χαμήλωμα ) -
195/50/15
Πρόσεξε τα 14άρια που βγάζεις αν έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα λόγω 3ποντου χαμηλώματος και αν κεντράρουν οι ζάντες του σιβικ στο τζαζ (μπορεί να χρειαστεί δακτυλίδια - πλαστικά ή αλουμινίου).
-
Τα Primacy από τα Energy τι διαφορές έχουν?
Μανώλη ... 560 ευρώ για Εnergy?
Η δείκτης είναι μέχρι 210, right?
-
ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΩ ΑΥΤΟ ...ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ 15ΑΡΙΑ ΤΗ ΛΕΣ?
-
Τα primacy ειναι μια κατηγορια πανω αποτα energy και κατω απο τα exalto
-
Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?
-
Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:
Επειδη πλεον πρεπει να ξαναλλαξω λαστιχα υστερα απο 2 χρονια στο 206 1.6 16ν μου, σε διασταση 195-50-15, τι προτεινετε?
Το ιστορικο του ασθενους εχει ως εξης:
Αρκετα στροφιλικια, πιστα 1-2 φορες το χρονο,σκληρη σχετικα αναρτηση.
Το λαστιχο θελω να εχει σκληρο πλαινο, κατι σαν potenza 720 ψαχνω, που πλεον δεν μπορω να το βρω.Αχ που ειναι οι μερες των 720!
Αν καταλαβα καλα λες οτι δεν βρισκεις τα RE-720; μου κανει εντυπωσει διοτι το ελαστικο κυκλοφορει κανονικα στην αγορα και αφου σου ταιριαζει να το βαλεις παλι.
Προσωπικα θα προτυνα Michelin PE2 αλλα το θεμα ελαστικο ειναι τι ταιριαζει στον καθενα.Στην Πατρα δεν υπαρχει ουτε για δειγμα 720.
Δεν ξερω μηπως το toyo Τ1R εχει σκληρα πλαινα σαν του 720.
Γνωριζει κανεις? -
spyro....εξαλτο 2... δεν αξιζει για 30-40 ευρω να πειραματιζεσαι...
και οπως παντα και για τα τογιο το λογια ειναι μισα-μισα.....αλλοι το βριζουν και αλλοι το εκθειαζουν.
-
Ο χρήστης lena_27 έγραψε:
Θα ήθελα την γνώμη σας .
Έχω το HONDA JAZZ το οποίο φοράει 14' Χ 5,1/2 με λάστιχα 175/65/R14 .
Μου δίνουν μεταχειρισμένες 15’(4 Χ 100 ofset 45) ζάντες από civic όπου θα χρειαστώ και τα ανάλογα λάστιχα .Ποια είναι η γνώμη σας για την αλλαγή αυτή ,και τη διάσταση λάστιχα θα ήταν το καλύτερο να βάλω ? (Το αμάξι εχει 3ποντο χαμήλωμα )Aν όντως ταιριάζει η νέα ζάντα στο αμάξι σου (αν έχουν το ίδιο ή παραπλήσιο offset δεν θα υπάρχει πρόβλημα) η καλύτερη διάσταση είναι η 185/55-15 γιατί έχεις μεγάλη ποικιλία ελαστικών για να διαλέξεις σε αυτή τη διάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις και 175/60-15 αλλά η επιλογές είναι λίγες και μέτριες.
-
Geia sas leventes!
Yparxei kammia gnomi gia good year eagle f1 se diastasi 225/45/17?
Eimai naytikos kai girizo se liges meres kai prepei na allakso lastixa.Den einai toso oti exoyn ftharei(ligo sta plaina 36000km)oso oti exoyn perasei sxedon tesera xronia.Topothetisi se saab 2.0t vector.
i alithia einai oti eimai eyxaristimenos apo ta michelin primacy poy exo,alla akoysa edo stin Ameriki kala logia gia ta f1 kai moy aresei kai to pelma toys.
Sigoyra eseis ekei ekso,parakoloythite pio stena ola ta dromena kai exete pio olokliromeni gnomi.Sorry gia ta aglisti alla den yparxei elliniko keyboard.
Eyxaristo kai xairetismoys sti patrida apo tin omorfi Aruba(Carribean sea) -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?Φοράω **Primacy 205/55/16 **στο Focus II(εργοστασιακά) εδώ και 18 μήνες.
Δείχνει ποιοτικό λάστιχο και αποδίδει εντυπωσιακά ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Σε στεγνή άσφαλτο απαιτεί να ζεσταθεί για να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό. Πολύ καλό φρενάριμα/ελκτική πρόσφυση ενώ είναι και πολύ προοδευτικά και προβλέψιμα στο όριο.
Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
-Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!-Σχετικά μαλακά πλαΐνά . Το λάστιχο διπλώνει εύκολα γι αυτό και είμαι +2psi όταν πρόκειται να πιεστούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από 26.000χλμ η γόμα παραμένει μαλακή και (παραδόξως) δείχνουν να αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα ακόμα.
Γενικά θα τη χαρακτήριζα μια ποιοτική και ολοκληρωμένη λύση για ένα μέσο αυτοκήνητο. Όποιος νιώθει πιο sportive ας κοιτάξει κάτι σε Exalto PE2
-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
-Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!τα ιδια και χειροτερα το energy... Γι αυτο στην περιπτωση μου τουλαχιστον στην αλλαγη θα βαλω η exalto η premium contact
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Στην Πατρα δεν υπαρχει ουτε για δειγμα 720.
Δεν ξερω μηπως το toyo Τ1R εχει σκληρα πλαινα σαν του 720.
Γνωριζει κανεις?Σου στελνω ενα τηλεφωνο μεσο pm μηπως μπορει να σε βοηθησει.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Aν όντως ταιριάζει η νέα ζάντα στο αμάξι σου (αν έχουν το ίδιο ή παραπλήσιο offset δεν θα υπάρχει πρόβλημα) η καλύτερη διάσταση είναι η 185/55-15 γιατί έχεις μεγάλη ποικιλία ελαστικών για να διαλέξεις σε αυτή τη διάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις και 175/60-15 αλλά η επιλογές είναι λίγες και μέτριες.
αυτο δεν παιζει φιλε. Θελω να αλλαξω λαστιχα και εχω αυτη την κωλοδιασταση 185/55/15 και οχι μονο ποικιλια δεν εχει, ειναι και 100+ ευρω ακριβοτερα απο την 195/50/15
-
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?
Φοράω **Primacy 205/55/16 **στο Focus II(εργοστασιακά) εδώ και 18 μήνες.
Δείχνει ποιοτικό λάστιχο και αποδίδει εντυπωσιακά ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Σε στεγνή άσφαλτο απαιτεί να ζεσταθεί για να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό. Πολύ καλό φρενάριμα/ελκτική πρόσφυση ενώ είναι και πολύ προοδευτικά και προβλέψιμα στο όριο.
Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
-Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!-Σχετικά μαλακά πλαΐνά . Το λάστιχο διπλώνει εύκολα γι αυτό και είμαι +2psi όταν πρόκειται να πιεστούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από 26.000χλμ η γόμα παραμένει μαλακή και (παραδόξως) δείχνουν να αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα ακόμα.
Γενικά θα τη χαρακτήριζα μια ποιοτική και ολοκληρωμένη λύση για ένα μέσο αυτοκήνητο. Όποιος νιώθει πιο sportive ας κοιτάξει κάτι σε Exalto PE2
Από την μικρή εμπειρία μου από τα ίδιας διάστασης (νομιζω) σε Α4, συμφωνώ! Δεν ξέρω για την αντοχή, αλλά κάποιος έχει σπορ απαιτήσεις, ας παει στα εξάλτο!
-
Εμένα ο λαστιχάς γι'αυτή την διάσταση μου πρότεινε Michelin Pilot Primacy ή Goodyear Hydragrip και γω δεν ξέρω τι μου γίνεται...
-
[quote='PuntoLord']Kαλημέρα.
Χμ, με τη δελεαστικότατη προσφορά που βρήκα για τα YOKOHAMA C-DRIVE ............ 225
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Εμένα ο λαστιχάς γι'αυτή την διάσταση μου πρότεινε Michelin Pilot Primacy ή Goodyear Hydragrip και γω δεν ξέρω τι μου γίνεται...καλα οι λαστιχαδες προτεινουν αυτα που εχουν περισσοτερο κερδος....
-
Φίλε μου το σχόλιο μου αφορά την σύγκριση δυο διαστάσεων που μπορεί η φίλη μ;ας να φορέσει και όχι σε όλες τις διαστάσεις που έχουν ίδια διάμετρο!!!! Η διάσταση που αναφέρεις δεν ταιριάζει στο αμάξι της. Είναι υπερβολικά φαρδύ για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!!!
Είναι αυτό που πάντα λέμε, αν απομονώσεις ένα κομμάτι από τα λεγόμενα κάποιου μπορείς να δήξεις ότι είπε ότι μπορείς να φανταστείς. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Είναι υπερβολικά φαρδύ για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!!!Ναι αλλά το τρίποντο χαμήλωμα θέλει φαρδύτερο λάστιχο για να δείξει και η 15άρα του σιβίκ είναι ότι πρέπει για φάρδος 195 (συμφωνώ και εγώ ότι είναι πολύ φαρδύ). Έτσι κι αλλιώς έχει δύο σετ ζαντολάστιχα για να δοκιμάζει.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....