Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 214
    • 215
    • 38 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    10834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lena_27 last edited by

      Θα ήθελα την γνώμη σας .
      Έχω το HONDA JAZZ το οποίο φοράει 14' Χ 5,1/2 με λάστιχα 175/65/R14 .
      Μου δίνουν μεταχειρισμένες 15’(4 Χ 100 ofset 45) ζάντες από civic όπου θα χρειαστώ και τα ανάλογα λάστιχα .Ποια είναι η γνώμη σας για την αλλαγή αυτή ,και τη διάσταση λάστιχα θα ήταν το καλύτερο να βάλω ? (Το αμάξι εχει 3ποντο χαμήλωμα )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        195/50/15

        Πρόσεξε τα 14άρια που βγάζεις αν έχουν φαγωθεί ανομοιόμορφα λόγω 3ποντου χαμηλώματος και αν κεντράρουν οι ζάντες του σιβικ στο τζαζ (μπορεί να χρειαστεί δακτυλίδια - πλαστικά ή αλουμινίου).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Τα Primacy από τα Energy τι διαφορές έχουν?

          Μανώλη ... 560 ευρώ για Εnergy?

          Η δείκτης είναι μέχρι 210, right?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lena_27 last edited by

            ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΩ ΑΥΤΟ ...ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ 15ΑΡΙΑ ΤΗ ΛΕΣ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Τα primacy ειναι μια κατηγορια πανω αποτα energy και κατω απο τα exalto

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Ο χρήστης B.M-SPORT έγραψε:

                  Επειδη πλεον πρεπει να ξαναλλαξω λαστιχα υστερα απο 2 χρονια στο 206 1.6 16ν μου, σε διασταση 195-50-15, τι προτεινετε?

                  Το ιστορικο του ασθενους εχει ως εξης:
                  Αρκετα στροφιλικια, πιστα 1-2 φορες το χρονο,σκληρη σχετικα αναρτηση.
                  Το λαστιχο θελω να εχει σκληρο πλαινο, κατι σαν potenza 720 ψαχνω, που πλεον δεν μπορω να το βρω.

                  Αχ που ειναι οι μερες των 720!

                  Αν καταλαβα καλα λες οτι δεν βρισκεις τα RE-720; μου κανει εντυπωσει διοτι το ελαστικο κυκλοφορει κανονικα στην αγορα και αφου σου ταιριαζει να το βαλεις παλι.
                  Προσωπικα θα προτυνα Michelin PE2 αλλα το θεμα ελαστικο ειναι τι ταιριαζει στον καθενα.

                  Στην Πατρα δεν υπαρχει ουτε για δειγμα 720.
                  Δεν ξερω μηπως το toyo Τ1R εχει σκληρα πλαινα σαν του 720.
                  Γνωριζει κανεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pskarm last edited by

                    spyro....εξαλτο 2... δεν αξιζει για 30-40 ευρω να πειραματιζεσαι...

                    και οπως παντα και για τα τογιο το λογια ειναι μισα-μισα.....αλλοι το βριζουν και αλλοι το εκθειαζουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Ο χρήστης lena_27 έγραψε:
                      Θα ήθελα την γνώμη σας .
                      Έχω το HONDA JAZZ το οποίο φοράει 14' Χ 5,1/2 με λάστιχα 175/65/R14 .
                      Μου δίνουν μεταχειρισμένες 15’(4 Χ 100 ofset 45) ζάντες από civic όπου θα χρειαστώ και τα ανάλογα λάστιχα .Ποια είναι η γνώμη σας για την αλλαγή αυτή ,και τη διάσταση λάστιχα θα ήταν το καλύτερο να βάλω ? (Το αμάξι εχει 3ποντο χαμήλωμα )

                      Aν όντως ταιριάζει η νέα ζάντα στο αμάξι σου (αν έχουν το ίδιο ή παραπλήσιο offset δεν θα υπάρχει πρόβλημα) η καλύτερη διάσταση είναι η 185/55-15 γιατί έχεις μεγάλη ποικιλία ελαστικών για να διαλέξεις σε αυτή τη διάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις και 175/60-15 αλλά η επιλογές είναι λίγες και μέτριες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilis-hatzopoulos last edited by

                        Geia sas leventes!
                        Yparxei kammia gnomi gia good year eagle f1 se diastasi 225/45/17?
                        Eimai naytikos kai girizo se liges meres kai prepei na allakso lastixa.Den einai toso oti exoyn ftharei(ligo sta plaina 36000km)oso oti exoyn perasei sxedon tesera xronia.Topothetisi se saab 2.0t vector.
                        i alithia einai oti eimai eyxaristimenos apo ta michelin primacy poy exo,alla akoysa edo stin Ameriki kala logia gia ta f1 kai moy aresei kai to pelma toys.
                        Sigoyra eseis ekei ekso,parakoloythite pio stena ola ta dromena kai exete pio olokliromeni gnomi.Sorry gia ta aglisti alla den yparxei elliniko keyboard.
                        Eyxaristo kai xairetismoys sti patrida apo tin omorfi Aruba(Carribean sea)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          traction last edited by

                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                          Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?

                          Φοράω **Primacy 205/55/16 **στο Focus II(εργοστασιακά) εδώ και 18 μήνες.

                          Δείχνει ποιοτικό λάστιχο και αποδίδει εντυπωσιακά ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Σε στεγνή άσφαλτο απαιτεί να ζεσταθεί για να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό. Πολύ καλό φρενάριμα/ελκτική πρόσφυση ενώ είναι και πολύ προοδευτικά και προβλέψιμα στο όριο.

                          Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
                          -Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!👎

                          -Σχετικά μαλακά πλαΐνά . Το λάστιχο διπλώνει εύκολα γι αυτό και είμαι +2psi όταν πρόκειται να πιεστούν.

                          Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από 26.000χλμ η γόμα παραμένει μαλακή και (παραδόξως) δείχνουν να αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα ακόμα.

                          Γενικά θα τη χαρακτήριζα μια ποιοτική και ολοκληρωμένη λύση για ένα μέσο αυτοκήνητο. Όποιος νιώθει πιο sportive ας κοιτάξει κάτι σε Exalto PE2

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            enginekiller last edited by

                            Ο χρήστης Traction έγραψε:

                            Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
                            -Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!👎

                            τα ιδια και χειροτερα το energy... Γι αυτο στην περιπτωση μου τουλαχιστον στην αλλαγη θα βαλω η exalto η premium contact

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              b-m-sport last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:
                              Στην Πατρα δεν υπαρχει ουτε για δειγμα 720.
                              Δεν ξερω μηπως το toyo Τ1R εχει σκληρα πλαινα σαν του 720.
                              Γνωριζει κανεις?

                              Σου στελνω ενα τηλεφωνο μεσο pm μηπως μπορει να σε βοηθησει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                medos last edited by

                                Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                Aν όντως ταιριάζει η νέα ζάντα στο αμάξι σου (αν έχουν το ίδιο ή παραπλήσιο offset δεν θα υπάρχει πρόβλημα) η καλύτερη διάσταση είναι η 185/55-15 γιατί έχεις μεγάλη ποικιλία ελαστικών για να διαλέξεις σε αυτή τη διάσταση. Θα μπορούσες να βάλεις και 175/60-15 αλλά η επιλογές είναι λίγες και μέτριες.

                                αυτο δεν παιζει φιλε. Θελω να αλλαξω λαστιχα και εχω αυτη την κωλοδιασταση 185/55/15 και οχι μονο ποικιλια δεν εχει, ειναι και 100+ ευρω ακριβοτερα απο την 195/50/15

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charmak66 last edited by

                                  Ο χρήστης Traction έγραψε:

                                  Να τα προτιμήσουμε δηλ στο αυτοκίνητό μας?

                                  Φοράω **Primacy 205/55/16 **στο Focus II(εργοστασιακά) εδώ και 18 μήνες.

                                  Δείχνει ποιοτικό λάστιχο και αποδίδει εντυπωσιακά ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Σε στεγνή άσφαλτο απαιτεί να ζεσταθεί για να χαρακτηριστεί ικανοποιητικό. Πολύ καλό φρενάριμα/ελκτική πρόσφυση ενώ είναι και πολύ προοδευτικά και προβλέψιμα στο όριο.

                                  Τα μειονεκτήματα τους ξεκινούν στις εξής 2 περιπτώσεις:
                                  -Σε περιόδους υψηλής θερμοκρασίας το λάστιχο φαίνεται να υπερθερμαίνεται σε παρατεταμένη καταπόνηση και γλιστράει ...απρόβλεπτα!👎

                                  -Σχετικά μαλακά πλαΐνά . Το λάστιχο διπλώνει εύκολα γι αυτό και είμαι +2psi όταν πρόκειται να πιεστούν.

                                  Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από 26.000χλμ η γόμα παραμένει μαλακή και (παραδόξως) δείχνουν να αντέχουν για πολλά χιλιόμετρα ακόμα.

                                  Γενικά θα τη χαρακτήριζα μια ποιοτική και ολοκληρωμένη λύση για ένα μέσο αυτοκήνητο. Όποιος νιώθει πιο sportive ας κοιτάξει κάτι σε Exalto PE2

                                  Από την μικρή εμπειρία μου από τα ίδιας διάστασης (νομιζω) σε Α4, συμφωνώ! Δεν ξέρω για την αντοχή, αλλά κάποιος έχει σπορ απαιτήσεις, ας παει στα εξάλτο!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aleng last edited by

                                    Εμένα ο λαστιχάς γι'αυτή την διάσταση μου πρότεινε Michelin Pilot Primacy ή Goodyear Hydragrip και γω δεν ξέρω τι μου γίνεται...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      popol-ros last edited by

                                      [quote='PuntoLord']Kαλημέρα.

                                      Χμ, με τη δελεαστικότατη προσφορά που βρήκα για τα YOKOHAMA C-DRIVE ............ 225

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                        Εμένα ο λαστιχάς γι'αυτή την διάσταση μου πρότεινε Michelin Pilot Primacy ή Goodyear Hydragrip και γω δεν ξέρω τι μου γίνεται...

                                        καλα οι λαστιχαδες προτεινουν αυτα που εχουν περισσοτερο κερδος....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Φίλε μου το σχόλιο μου αφορά την σύγκριση δυο διαστάσεων που μπορεί η φίλη μ;ας να φορέσει και όχι σε όλες τις διαστάσεις που έχουν ίδια διάμετρο!!!! Η διάσταση που αναφέρεις δεν ταιριάζει στο αμάξι της. Είναι υπερβολικά φαρδύ για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!!!
                                          Είναι αυτό που πάντα λέμε, αν απομονώσεις ένα κομμάτι από τα λεγόμενα κάποιου μπορείς να δήξεις ότι είπε ότι μπορείς να φανταστείς.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                            Είναι υπερβολικά φαρδύ για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου!!!

                                            Ναι αλλά το τρίποντο χαμήλωμα θέλει φαρδύτερο λάστιχο για να δείξει και η 15άρα του σιβίκ είναι ότι πρέπει για φάρδος 195 (συμφωνώ και εγώ ότι είναι πολύ φαρδύ).  Έτσι κι αλλιώς έχει δύο σετ ζαντολάστιχα για να δοκιμάζει.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 38 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr