-
@ winmik
Continental ContactSport 3
http://www2.sicherbestellen.de/tests/37 ... stcom.html
Goodyear F1 Assymetric
http://www2.sicherbestellen.de/cgi-bin/ ... entest.com
Michelin Pilot Sport
http://www2.sicherbestellen.de/tests/37 ... stcom.html
To GoodYear φαίνεται καλύτερο. Τα περί Κίνας να τα ακούσεις βερεσέ.
-
Ευχαριστώ!
Όντως με βάση αυτά τα test τα f1 assymetric φαίνονται -αρκετά- καλύτερα.
Προβληματίστηκα περισσότερο τώρα
-
Χτύπα τα
Εγώ επειδή δεν άκουγα το ίδιο καλά πράγματα για τα SC3 σε σχέση με τα SC2 και από τη στιγμή που τα τελευταία δεν τα βρήκα για αγορά πουθενα, μετά από υποδείξεις αρκετών και τις καταλυτικές κουβέντες του Κάβουρας( ) τα έβαλα και μόνο καλά λόγια έχω να πω! Περισσότερα σε λίγο καιρό που θα έχω γράψει περισσότερα χλμ -
Χτύπα τα και μάλιστα μπορείς να τα βρεις με 600 ευρώ με την τοποθέτηση. Το ότι είναι Κίνα δεν λέει τίποτα. Η ASUS είναι από την TAIWAN δηλαδή Νησιωτική Κίνα και όλοι τονίζουν την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων της.
Το ότι ένα λάστιχο παράγεται στην Κίνα δεν σημαίνει ότι ο Κινέζος Μηχ. Μηχ. είναι χειρότερος από τον Ταυλαντέζο ή Αιγύπτιο ή τον Μεξικάνο ημιμαθή εργάτη των εργοστασίων στην USA.
-
Λοιπόν έχω ψηθεί για τα f1 asymmetric.
Μετά από λίγο ψάξιμο στο net βρήκα ότι φτιάχνονται άλλα σε Γερμανία, άλλα σε Κίνα και άλλα σε Ταϋλάνδη. Σε έναν άλλο λαστιχά που ρώτησα σήμερα μου έδωσε ίδια τιμή (700), αλλά τα δικά του είναι made in Germany. Για ψυχολογικούς λόγους (του πατέρα μου περισσότερο, όχι δικούς μου..) θα ψάξω αύριο μήπως βρω καλύτερη τιμή αλλιώς θα χτυπήσω την 4άδα εκ Γερμανίας.
christos.dimou αν έχεις κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί με τέτοια τιμή, στείλε ένα pm
-
Επειδή δεν έχω ψαχτεί σε λάστιχα για SUV και φίλος θέλεις συμβουλή για 80-20 σε Santa Fe με διάσταση 225/70/R16 ακούω προτάσεις και τιμές από όσους ξέρουν.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
του φιλου σου ειναι σε καλη κατασταση??γιατι εμενα ενας φιλος μου σε 10-κατι χιλ. χλμ τα εχει κανει για πεταμα..Εδω που τα λεμε και τα δικα μου πεταμα θελουν,αλλα ποιος πληρωνει??
Ναι σε πολύ καλή κατάσταση, απλώς έχουν αρχίσει να γλιστράνε
παραξενο
Μήπως θέλουν φούσκωμα ή ξεφούσκωμα.... τα ελέγχει τακτικά?
Μερικά λάστιχα έχουν διαφορετική γόμα πιο βαθιά....
Μπορεί να φταίει η υψηλή θερμοκρασία ασφάλτου σε συνδυασμό με την θερινή σκόνη που καλύπτει την άσφαλτο. Κι εγώ στην κακή άσφαλτο βλέπω ότι γλυστράνε πιο πολύ από παλιότερα (κι εγώ έχω γύρω στα 14000χλμ αλλά με αρκετή φθορά). Συχνά τα λάστιχα βελτιώνονται με την πτώση θερμοκρασίας και 1-2 βροχών. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Επειδή δεν έχω ψαχτεί σε λάστιχα για SUV και φίλος θέλεις συμβουλή για 80-20 σε Santa Fe με διάσταση 225/70/R16 ακούω προτάσεις και τιμές από όσους ξέρουν.Δεν είμαι γνώστης, αλλά βρήκα τα παρακάτω:
Μια δοκιμή του ADAC (είναι όμως 4,5 ετών... ). Ξεχωρίζουν τα Continental 4x4 Contact, που παράγονται ακόμα (; ).
Από την άλλη, στο http://www.tyretest.com, οι οδηγοί βαθμολογούν πολύ καλά τα General Grabber UHP (έχουν και ένδειξη M+S), καθώς και τα Goodyear Wrangler HP All Weather...
Πέραν τούτου, δεν γνωρίζω τίποτις ... -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
...Χτύπα τα ......Χτύπα τα ...
...τα χτύπησα!
Τελικά βρήκα μια τετράδα made in germany με 600ευρώ και τα έβαλα το πρωί. Σαν πρώτη εντύπωση, μου φαίνονται πιο ευγενικά με τις λακκούβες, σίγουρα κάνουν λιγότερο θόρυβο. Δεν τα πίεσα πολύ γιατί είναι νωρίς ακόμα, μόλις δέσουν λίγο και τα πάω πιο γρήγορα θα επανέλθω με εντυπώσεις
...και πάλι ευχαριστώ
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Τελικά βρήκα μια τετράδα made in germany με 600ευρώ και τα έβαλα το πρωί. Σαν πρώτη εντύπωση, μου φαίνονται πιο ευγενικά με τις λακκούβες, σίγουρα κάνουν λιγότερο θόρυβο. Δεν τα πίεσα πολύ γιατί είναι νωρίς ακόμα, μόλις δέσουν λίγο και τα πάω πιο γρήγορα θα επανέλθω με εντυπώσεις
(Μιας και συζητήθηκε και νωρίτερα) Το πού έχουν κατασκευαστεί, μπορείς θετικά να το γνωρίζεις, αν διαβάσεις τον κωδικό DOT.
Καλοπάτητα και καλά χιλιόμετρα !! -
Αληθεύει ότι τα λάστιχα σταθεροποιούνται στη ζάντα με κάποια ειδική κόλλα; Ένας γνωστός μου έλεγε πρόσφατα ότι είχε πρόβλημα σε κάποιο από τα λάστιχά του και ότι τσούλαγε η ζάντα κάνοντας βόλτες μέσα από το λάστιχο οπότε το πρόβλημα λύθηκε βάζοντας ειδική κόλλα στη ζάντα και το λάστιχο Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;
-
Οχι. Αυτό που περιγράφεις είναι επικίνδυνο. Αυτό που βάζουν στο χείλος του ελαστικού δεν είναι κόλλα, είναι γράσσο για να περάσει πιο έυκολα στην ζάντα.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Αληθεύει ότι τα λάστιχα σταθεροποιούνται στη ζάντα με κάποια ειδική κόλλα;Όχι, αυτό που σταθεροποιεί το λάστιχο πάνω στη ζάντα είναι η πίεση του αέρα και τίποτε άλλο.
Όταν λέμε οτι βάζουμε στο λάστιχο πχ. 30 αέρα, αυτό είναι psi ή pounds per square inch (λίβρες ανα τετραγωνική ίντσα). Τα 30 psi μεταφράζονται σε 2,09 κιλά ανα τετραγωνικό εκατοστό. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό βρήκα οτι η εσωτερική επιφάνεια ενός ελαστικού 195/60/15 είναι περίπου 4800 τετραγωνικά εκατοστά, επομένως η συνολική δύναμη που 'νιώθει' μέσα του το ελαστικό στα 30 psi είναι 10 τόννοι και κάτι ψιλά.
Πολλοί λαστιχάδες έχουν σκοτωθεί ή έχουν πάθει σοβαρό ατύχημα ενώ φούσκωναν λάστιχα. Επίσης τα φορτιγίσια λάστιχα όταν τα φουσκώνουν πρώτη φορά για να κάτσουν στη ζάντα τα βάζουν μέσα σε μεταλικό κλουβί.
Ένας γνωστός μου έλεγε πρόσφατα ότι είχε πρόβλημα σε κάποιο από τα λάστιχά του και ότι τσούλαγε η ζάντα κάνοντας βόλτες μέσα από το λάστιχο οπότε το πρόβλημα λύθηκε βάζοντας ειδική κόλλα στη ζάντα και το λάστιχο Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;
Η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι το αυτοκίνητο να έχει μετρική ζάντα (όπως κάτι παλιά BMW) και να του έχουν βάλει απλό λάστιχο. Μια κοινή διάσταση τέτοιας ζάντας είναι με διάμετρο 390 χιλιοστών. Αυτό σε ίντσες είναι ~15,7 οπότε αν βάλεις λάστιχο 16 ιντσών θα κάτσει μέν αλλά όπως περιγράφεις θα βολτάρει μες τη ζάντα. Αν όντως έχει γίνει κάτι τέτοιο
-
Τι προτείνετε για 155/65 R13;
Σκέφτομαι pirelli P3000 με 250e ή Bridgestone με 230e.
Τα pirelli φαίνονται ακριβά αλλά και εδώ την ίδια διαφορά έχουν περίπου
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?s ... 0&weiter=0' target='_blank
-
Από τη λίστα σου αλλά σε 165/70-13 είχα τα Marangoni Trio και, παρόλα όσα λένε άλλοι για αυτά, τα είχα βρει εξαιρετικά για τα γούστα και τις ανάγκες μου. Πολύ καλό έλεγχο στο όριο, σταδιακό, ομοιογενές και παρόμοια συμπεριφορά σε στεγνό και βρεγμένο. Μαλακό πέλμα με γρήγορη φθορά αλλά πολύ καλή πρόσφυση σε γλυστερούς δρόμους. Σαφώς μικρή διάρκεια ζωής αλλά καθώς βλέπω να συμβαίνει το ίδιο και με άλλα λάστιχα και σε άλλο αυτοκίνητο φαίνεται πως μάλλον είμαι λίγο κανίβαλος... Ίσως απλά ταιριάζει με το στύλ μου.... Αν το σαραβαλάκι μου αποκτήσει ξανά καινούργια λάστιχα (μάλλον θα θανατωθεί-αποσυρθεί με τα απαίσια Dunlop SP10) ευχαρίστως θα του τα έβαζα πάλι.
-
Έφτασε η ώρα να αλλάξω λάστιχα στην Corolla μου γιατί μετά από 27500χλμ (με μια αλλαγή μπρος-πίσω στις 13000χλμ) τα πλαϊνά τους έχουν φθαρεί αρκετά Επίσης, τον τελευταίο καιρό έχει τύχει σε 1-2 απότομα φρεναρίσματα στα 140-150χαώ να πιάσει σχεδόν αμέσως το ABS σε δρόμους με σχετικά καλή ασφαλτο (στη Λεωφ. Μαραθώνος και στο δρόμο που οδηγεί στην αρχή του Περιφ. Υμηττού από Ραφήνα). Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο φοράει τα Michelin Pilot Exalto 2 σε διάσταση 185/60-14 από τα οποία είμαι ικανοποιημένος (μέχρι πριν 2000-3000χλμ). Υπάρχει κάποιο άλλο σπορ λάστιχο με καλή overall απόδοση (δηλ. και σε στεγνό και σε βρεγμένο) ή να ακολουθήσω την πεπατημένη;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Τι προτείνετε για 155/65 R13;Σκέφτομαι pirelli P3000 με 250e ή Bridgestone με 230e.
Τα pirelli φαίνονται ακριβά αλλά και εδώ την ίδια διαφορά έχουν περίπου
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?s ... 0&weiter=0' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Μουσάτε, πάρα πολλά λεφτά λές. Εγώ πέρυσι έβαλα στο Seicento τα Bridgestone B250 (155/70/13) με 150 ευρώ
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Τι προτείνετε για 155/65 R13;
Σκέφτομαι pirelli P3000 με 250e ή Bridgestone με 230e.
Τα pirelli φαίνονται ακριβά αλλά και εδώ την ίδια διαφορά έχουν περίπου
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?s ... 0&weiter=0' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Μουσάτε, πάρα πολλά λεφτά λές. Εγώ πέρυσι έβαλα στο Seicento τα Bridgestone B250 (155/70/13) με 150 ευρώ
Συμφωνώ για τις τιμές με τον 'Bathan', οι 'σωστές' φαίνονται στο γερμανικό site, με μια προσαύξηση 10-15% για τους λαστιχάδες της ψωροκώσταινας (άλλο βέβαια 155/70 και άλλο 155/65, το 65άρι 'τσιμπάει' λίγο στα χρήματα)...
Εγώ θα έπαιρνα τα φθηνότερα Fulda EcoControl (ιδού και το γιατί) ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
(άλλο βέβαια 155/70 και άλλο 155/65, το 65άρι 'τσιμπάει' λίγο στα χρήματα)...
Εγώ θα έπαιρνα τα φθηνότεραΣιγουρα δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά για να είναι περίπου 100 ευρώ ακριβότερα
- Τις τελευταίες μέρες γμτ τα Pilot Primacy που φοράω στο Mazda σαν να μην κρατάνε πολύ καλά και το abs δουλεύει συχνότερα. Εχουν μόνο 20.000 χλμ. να είναι από την ζέστη και την σκόνη ή θέλουν αλλαγή ;
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αληθεύει ότι τα λάστιχα σταθεροποιούνται στη ζάντα με κάποια ειδική κόλλα;
Όχι, αυτό που σταθεροποιεί το λάστιχο πάνω στη ζάντα είναι η πίεση του αέρα και τίποτε άλλο.
Όταν λέμε οτι βάζουμε στο λάστιχο πχ. 30 αέρα, αυτό είναι psi ή pounds per square inch (λίβρες ανα τετραγωνική ίντσα). Τα 30 psi μεταφράζονται σε 2,09 κιλά ανα τετραγωνικό εκατοστό. Με έναν πρόχειρο υπολογισμό βρήκα οτι η εσωτερική επιφάνεια ενός ελαστικού 195/60/15 είναι περίπου 4800 τετραγωνικά εκατοστά, επομένως η συνολική δύναμη που 'νιώθει' μέσα του το ελαστικό στα 30 psi είναι 10 τόννοι και κάτι ψιλά.
Πολλοί λαστιχάδες έχουν σκοτωθεί ή έχουν πάθει σοβαρό ατύχημα ενώ φούσκωναν λάστιχα. Επίσης τα φορτιγίσια λάστιχα όταν τα φουσκώνουν πρώτη φορά για να κάτσουν στη ζάντα τα βάζουν μέσα σε μεταλικό κλουβί.
Ένας γνωστός μου έλεγε πρόσφατα ότι είχε πρόβλημα σε κάποιο από τα λάστιχά του και ότι τσούλαγε η ζάντα κάνοντας βόλτες μέσα από το λάστιχο οπότε το πρόβλημα λύθηκε βάζοντας ειδική κόλλα στη ζάντα και το λάστιχο Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;
Η μόνη περίπτωση που μπορώ να σκεφτώ είναι το αυτοκίνητο να έχει μετρική ζάντα (όπως κάτι παλιά BMW) και να του έχουν βάλει απλό λάστιχο. Μια κοινή διάσταση τέτοιας ζάντας είναι με διάμετρο 390 χιλιοστών. Αυτό σε ίντσες είναι ~15,7 οπότε αν βάλεις λάστιχο 16 ιντσών θα κάτσει μέν αλλά όπως περιγράφεις θα βολτάρει μες τη ζάντα. Αν όντως έχει γίνει κάτι τέτοιο
Μάλιστα, ευχαριστώ για την ανάλυση/απάντηση
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα απλό 1.300άρι που κάποια στιγμή έσκισε το δεξί μπροστινό λάστιχο σε λακούβα. Αφού το αντικατέστησε σε βουλκανιζατέρ με νέο (ίδιο) ελαστικό , αν ξεκινούσε από στάση γρήγορα τραβούσε πολύ έντονα προς τα δεξιά το αμάξι (στη γρήγορη εκκίνηση είχε τάση προς τα δεξιά ακόμα κι αν γυρνούσες το τιμόνι αριστερά) και ακουγόταν ένας περίεργος ήχος σαν σκούξιμο. Νομίζαμε (το είχα δει κι εγώ να συμβαίνει αυτό) πως από τη λακούβα πήρε και κάτι άλλο εσωτερικά (κανένα ψαλίδι ίσως; ιδέα δεν είχαμε) αλλά στο συνεργείο του είπαν πως όλα δείχνουν οκ. Τελικά το παιδί ξαναπήγε στο βουλκανιζατέρ μήπως και κάτι δεν πηγαίνει καλά με το λάστιχο και όταν τον ξαναείδα μου είπε αυτό που έγραψα παραπάνω, ότι δλδ δεν είχε μπει μια επίστρωση ανάμεσα στη ζάντα και το λάστιχο (;) κι αυτό δεν στερεώθηκε σωστά (;) με αποτέλεσμα όταν ζορίζεται να χάνει την επαφή με τη ζάντα κι αυτή να βολτάρει εσωτερικά (;;;) και τέλος πάντων έγινε επανατοποθέτηση και λύθηκε το θέμα
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....