-
Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!
Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.
Χαζέψτε τον εδώ:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/ -
Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!
Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.
Χαζέψτε τον εδώ:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/ -
Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!
Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.
Χαζέψτε τον εδώ:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/ -
Μπά!Ο δωδεκακύλινδρος θά μέ κάνει λίγο μπροστόβαρο!!!
Δεκακύλινδρος λοιπών,κι άς χάσω λίγη ιπποδύναμη!!! -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.
Χαζέψτε τον εδώ:
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/Τέρας!!!
Πάντως η απόδοση των 4 και κάτι ίππων ανά λίτρο δεν είναι και για πανηγύρια. Μάλλον το όλο νόημα είναι η απίστευτη ροπή!!!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τέρας!!!Πάντως η απόδοση των 4 και κάτι ίππων ανά λίτρο δεν είναι και για πανηγύρια. Μάλλον το όλο νόημα είναι η απίστευτη ροπή!!!
Πωπώ ροπή.....
Αυτό που μετράει δεν είναι η απόδοση σε ίππους ανά κυβικά (δεν νομίζω να έχουν τεκμήρια με κυβικά!!) αλλά η υψηλή θερμοδυναμική απόδοση, 50% σε σχέση με 25-30% αντίπαλων! Άρα 50% λιγότερη κατανάλωση για ίδια ισχύ!! Και με τόσο που καίει καλό είναι να κάνεις οικονομία!
Μπράβο το δίχρονο, βγήκε και οικονομικό! -
Tα δίχρονα κάνουν θόρυβο και μ'αρέσουν...
-
Είχα δει αντίστοιχο κινητήρα σε εκπαιδευτική εκδρομή όταν ήμουν στη σχολή (ΣΤΥΑ) αν δε κάνω λάθος στον Σκαραμαγκά.
Καλά μπάλα μπορούσες να παίξεις πάνω στο έμβολο.
Μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Πρέπει να ήταν όμως μικρότερος γιατί έφτανε το απίστευτο όριο των 169 στροφών (σημαδιακό νούμερο για αυτό το θυμάμαι ).
Εκεί να δείτε καρβουνίλα!!!! -
Φαντάζεστε να φτιαχτεί αυτοκίνητο μ'αυτό το μοτέρ; Πραγματικά θα ξεμπαζώνει την άσφαλτο!
-
θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!
-
Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!ή της μιζας!!!!
-
Lefo επειδη εχω δει κατι τετοια 'μοτερακια'...
Παιζει η τουρμπινα να ειναι οσο το σπιτι σου.... -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Lefo επειδη εχω δει κατι τετοια 'μοτερακια'...
Παιζει η τουρμπινα να ειναι οσο το σπιτι σου....και να ψαχνεσαι για το DOWNPIPE ποσα μετρα διαμετρο θα πρεπει να εχει για να τραβαει απο χαμηλα!!!!
-
Δεν έχουν και βαλβίδες. Φαντάζεστε πόσο θα ήταν; Θα έκαναν αντεστραμμένες για ομπρέλα στην παραλία. Φαντάσου να θες να της αλλάξεις λάδια. «Μαστρομήτσο φέρε το βυτίο ρεεεεε»
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!
ή της μιζας!!!!
Δεν υπάρχει ακριβώς 'μίζα'. Γεμίζουν μπουκάλες με πεπιεσμένο αέρα και αυτές χρησιμοποιούνται για να δώσουν κίνηση όταν είναι να πάρει μπροστά.
Ο πιο ισχυρός κινητήρας