Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ο πιο ισχυρός κινητήρας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ο πιο ισχυρός κινητήρας
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    14
    135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!

      Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.

      Χαζέψτε τον εδώ:
      http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!

        Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.

        Χαζέψτε τον εδώ:
        http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!

          Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.

          Χαζέψτε τον εδώ:
          http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Μπά!Ο δωδεκακύλινδρος θά μέ κάνει λίγο μπροστόβαρο!!!
            Δεκακύλινδρος λοιπών,κι άς χάσω λίγη ιπποδύναμη!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης TGD έγραψε:
              Ο κινητήρας Wartsila-Sulzer RTA96-C είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας εσωτερικής καύσης που υπάρχει σήμερα. Προορίζεται βέβαια για πλοία... Είναι δίχρονος τούρμποντήζελ με 14 κυλίνδρους σε σειρά με κυβισμό 25.480 λίτρα και αποδίδει 108.920 hp και 5.608.312 lb/ft στις 102 rpm!

              Άμα είναι πολύ μεγάλος για τις ανάγκες σας, μπορείτε να παραγγείλετε και 6, 8, 10 ή 12 κυλίνδρους.

              Χαζέψτε τον εδώ:
              http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

              Τέρας!!!

              Πάντως η απόδοση των 4 και κάτι ίππων ανά λίτρο δεν είναι και για πανηγύρια. Μάλλον το όλο νόημα είναι η απίστευτη ροπή!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                Τέρας!!!

                Πάντως η απόδοση των 4 και κάτι ίππων ανά λίτρο δεν είναι και για πανηγύρια. Μάλλον το όλο νόημα είναι η απίστευτη ροπή!!!

                Πωπώ ροπή.....
                Αυτό που μετράει δεν είναι η απόδοση σε ίππους ανά κυβικά (δεν νομίζω να έχουν τεκμήρια με κυβικά!!) αλλά η υψηλή θερμοδυναμική απόδοση, 50% σε σχέση με 25-30% αντίπαλων! Άρα 50% λιγότερη κατανάλωση για ίδια ισχύ!! Και με τόσο που καίει καλό είναι να κάνεις οικονομία!
                Μπράβο το δίχρονο, βγήκε και οικονομικό!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Tα δίχρονα κάνουν θόρυβο και μ'αρέσουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Είχα δει αντίστοιχο κινητήρα σε εκπαιδευτική εκδρομή όταν ήμουν στη σχολή (ΣΤΥΑ) αν δε κάνω λάθος στον Σκαραμαγκά.
                    Καλά μπάλα μπορούσες να παίξεις πάνω στο έμβολο.
                    Μου είχε κάνει πολύ μεγάλη εντύπωση. Πρέπει να ήταν όμως μικρότερος γιατί έφτανε το απίστευτο όριο των 169 στροφών (σημαδιακό νούμερο για αυτό το θυμάμαι ).
                    Εκεί να δείτε καρβουνίλα!!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Φαντάζεστε να φτιαχτεί αυτοκίνητο μ'αυτό το μοτέρ; Πραγματικά θα ξεμπαζώνει την άσφαλτο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefos last edited by

                        θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:
                          θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!

                          ή της μιζας!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Lefo επειδη εχω δει κατι τετοια 'μοτερακια'...
                            Παιζει η τουρμπινα να ειναι οσο το σπιτι σου....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Lefo επειδη εχω δει κατι τετοια 'μοτερακια'...
                              Παιζει η τουρμπινα να ειναι οσο το σπιτι σου....

                              και να ψαχνεσαι για το DOWNPIPE ποσα μετρα διαμετρο θα πρεπει να εχει για να τραβαει απο χαμηλα!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emmanoyhl last edited by

                                Δεν έχουν και βαλβίδες. Φαντάζεστε πόσο θα ήταν; Θα έκαναν αντεστραμμένες για ομπρέλα στην παραλία. Φαντάσου να θες να της αλλάξεις λάδια. «Μαστρομήτσο φέρε το βυτίο ρεεεεε»

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgex last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  θα ηθελα να δω το μεγεθος της τουρμπινας!!

                                  ή της μιζας!!!!

                                  Δεν υπάρχει ακριβώς 'μίζα'. Γεμίζουν μπουκάλες με πεπιεσμένο αέρα και αυτές χρησιμοποιούνται για να δώσουν κίνηση όταν είναι να πάρει μπροστά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr