-
Η C4 2.0 Vts είναι πολύ φτηνή για αυτά που προσφέρει,και κατά τους 4τροχούς έχει και οδηγικό ενδιαφέρον!
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Με τι κιβώτιο ταχυτήτων διατίθετε το συγκεκριμένο???(ευτυχώς ο σχεδιασμός δεν κάνει για να γίνει περιπολικό.....βλέπεις Xsara άσπρο ή μπλέ και σε πιάνει η καρδιά σου..)Mην το λες, η 5θυρη μπορεί να γίνει άνετα...
-
Ασχετο......
Χθές κατέβαινα τη Κορωπίου μετά τα τούνελ πρός Βάρη με ένα ΟΚΤΑΒΙΑ
1800 τούρμπο επειδή ο δρόμος είναι ακόμη γιάμπαλο την ώρα του φρεναρίσματος ο δεξιός τροχός ήταν σε σημείο πού είχε υπόστεί λίγο καθύζιση με αποτέλεσμα να ενεργοποιηθεί το ΑΒΣ και καλά που πρόλαβα να το αφήσω και να το ξαναπατήσω και έτσι δεν κόλησα πίσο από τους άλλους.
Συμπέρασμα επειδή οδηγώ από το 98 διάφορα αυτοκίνητα με την Ξάνθια τέτοιο πρόβλημα δεν υφήστατε λόγο υδροπνευματικής......
το αυτοκίνητο βεντουζάρει τέλος.....
όταν την είχα πρωτοπάρει νόμιζα ότι δεν λειτουργούσε τό ΑΒΣ
άς είχαν και η βατραχοφάγοι και κανά μοτεράκι ποιό γρήγορο να μην χρειάζεσε βασιλικά έξοδα γιά να πάρεις δίλιτρο και πάνω -
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
(ευτυχώς ο σχεδιασμός δεν κάνει για να γίνει περιπολικό.....βλέπεις Xsara άσπρο ή μπλέ και σε πιάνει η καρδιά σου..)Τι εννοείς?
Θανάση, πήγες τελικά για test drive?
Σάββα, πιστεύω ότι θα άξιζε η VTS να είναι λίγο ακριβότερη. Τόσο σε τιμή όσο και σε ποιότητα κατασκευής (για να μην έχει καθόλου ανταγωνισμό). Δεν την έχω δει από κοντά, αλλά από αυτά που ακούω, δεν είναι Focus (στην ποιότητα κατασκευής, ξαναλέω, ευτυχώς για όλα τ'άλλα που δεν είναι ).
-
Πήγα το μεσημέρι.
Οι εντυπώσεις μου από την 'υποδοχή' του πωλητή οι χειρότερες δυνατές. Ο άνθρωπος ήξερε λιγότερα από μένα και έδειχνε σαν να έκανε αγγαρεία. Όταν του ζήτησα αμάξι για test drive μου απάντησε ' σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμο ελάτε αύριο ή την Κυριακή ' Και όλα αυτά την μέρα επίσημης παρουσιάσης του αυτοκινιήτου.
Όταν η BMW είχε 8 με 10 αυτοκίνητα διαθέσιμα με διάφορα πακέτα εξοπλισμού πάνω στην παρουσίαση της 1....
Μπορεί να πάω την Κυριακή αν δεν βαρεθώ γιατί σήμερα ξενέρωσα απίστευτα. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πήγα το μεσημέρι.
Οι εντυπώσεις μου από την 'υποδοχή' του πωλητή οι χειρότερες δυνατές. Ο άνθρωπος ήξερε λιγότερα από μένα και έδειχνε σαν να έκανε αγγαρεία. Όταν του ζήτησα αμάξι για test drive μου απάντησε ' σήμερα δεν υπάρχει διαθέσιμο ελάτε αύριο ή την Κυριακή ' Και όλα αυτά την μέρα επίσημης παρουσιάσης του αυτοκινιήτου.Ιδανικός τρόπος για να χάσεις πελάτη και να δυσφημίσεις το προϊόν σου... Μάλιστα...
-
Απίστευτα ηλίθιος ο τύπος
-
Nα σου πω όμως, μην πτοείσαι! Η C4 είναι μια χαρά παρά τη βλακεία του πωλητή! Φτιάξε τη διάθεσή σου πριν πας για test drive ώστε να διατηρήσεις την αντικειμενικότητά σου.
Αλλη αντιπροσωπεία δεν έχεις να πας?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
(ευτυχώς ο σχεδιασμός δεν κάνει για να γίνει περιπολικό.....βλέπεις Xsara άσπρο ή μπλέ και σε πιάνει η καρδιά σου..)
Τι εννοείς?
Θανάση, πήγες τελικά για test drive?
Σάββα, πιστεύω ότι θα άξιζε η VTS να είναι λίγο ακριβότερη. Τόσο σε τιμή όσο και σε ποιότητα κατασκευής (για να μην έχει καθόλου ανταγωνισμό). Δεν την έχω δει από κοντά, αλλά από αυτά που ακούω, δεν είναι Focus (στην ποιότητα κατασκευής, ξαναλέω, ευτυχώς για όλα τ'άλλα που δεν είναι ).
Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμα για την ποιότητα και την αξιοπιστία της Νικόλα...όλα τα συγκρίνουμε από τα χαρτιά!
Χίλιες φορές την C4 (ασυζητητί) παρά το 'μία από τα ίδια' Focus... -
Σήμερα φίλοι έκανα test drive το C4 coupe το 1.6 vts σε αντιπροσωπεία της Θεσσαλονίκης. Το αυτοκίνητο εκτός ότι είναι κορυφαίο ποιοτικά στο εσωτερικό του (ίσως και ποιο πλούσιo από το καινούριο AUDI A3) είναι και εξαιρετικό σε συμπεριφορά στο δρόμο. Πολυ διαφορετικό από τον προκάτοχό του(xsara). Τελείως διαφορετικό το κιβώτιο , τα φρένα. Όλα έχουν βελτιωθεί. Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και πιστεύω ότι θα μας αφήσει όλους με τις καλύτερες εντυπώσεις. Ένα test drive θα σας πείσει.
-
Aντώνη τέτοια να μας λες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακόμα για την ποιότητα και την αξιοπιστία της Νικόλα...όλα τα συγκρίνουμε από τα χαρτιά!
Χίλιες φορές την C4 (ασυζητητί) παρά το 'μία από τα ίδια' Focus...Mα, εννοείται.
Δε λέω ότι δεν είναι ποιοτική, λέω ότι ακριβώς επειδή είναι ποιοτική θα της άξιζε να είναι και ακριβότερη.
Δε μίλησα για αξιοπιστία, εγώ έτσι κι αλλιώς είμαι πολύ ευχαριστημένος από την Xsara, και δεν είμαι ο μόνος. Γιατί να μην είναι (ακόμη περισσότερο) αξιόπιστη και η C4?
Α ρε Αντώνη, μας φτιάχνεις...
Από την άλλη από αυτά που μαθαίνω φοβάμαι ότι θα είναι μεν καλύτερη από τον προκάτοχό της, αλλά δε θα είναι τόσο διασκεδαστική στη γρήγορη οδήγηση...
-
Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι πανέμορφο και πιστεύω ότι θα μας αφήσει όλους με τις καλύτερες εντυπώσεις.σίγουρα τις καλύτερες εντυπώσεις, αν και θεωρώ οτι το C2 είναι το ομορφότερο αυτοκίνητο της citroen
-
Eγώ πιστεύω ότι το 5θυρο C4 είναι μακράν το ομορφότερο...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Eγώ πιστεύω ότι το 5θυρο C4 είναι μακράν το ομορφότερο...Ναιπ, κι εγώ το ίδιο πιστεύω για την τωρινή γκάμα της εταιρείας.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Eγώ πιστεύω ότι το 5θυρο C4 είναι μακράν το ομορφότερο...
Ναιπ, κι εγώ το ίδιο πιστεύω για την τωρινή γκάμα της εταιρείας.
Moi Aussi, τουλάχιστον για την τωρινή γκάμα. Το C2 δε μου πολυαρέσει.
Παιδιά, από επιδόσεις πού κατατάσσεται το C4, τουλάχιστον στην 1.6 έκδοση, σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
-
Το οδήγησα και εγώ σε έκδοση 1.6 VTS με τις 17αρες ζάντες. Η βόλτα δεν ήταν πολύ μεγάλη και τα συμπεράσματα θα είναι γενικά. Κορυφαία ποιότητα κύλισης ( καλύτερη απο την 1 που για μενα ήταν κορυφαία της κατηγορίας ) πολύ καλή ηχομόνωση, πολύ καλή άνεση ακόμα και με τις 17αρες σαφώς βελτιωμένο κιβώτιο και πραγματικά πολύ δυνατά φρένα. Από χώρους στα ίδια με την Χsara με λίγο μεγαλύτερο αέρα για πόδια και κεφάλι αλλά μικρότερο χώρο αποσκευών.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το οδήγησα και εγώ σε έκδοση 1.6 VTS με τις 17αρες ζάντες. Η βόλτα δεν ήταν πολύ μεγάλη και τα συμπεράσματα θα είναι γενικά. Κορυφαία ποιότητα κύλισης ( καλύτερη απο την 1 που για μενα ήταν κορυφαία της κατηγορίας ) πολύ καλή ηχομόνωση, πολύ καλή άνεση ακόμα και με τις 17αρες σαφώς βελτιωμένο κιβώτιο και πραγματικά πολύ δυνατά φρένα. Από χώρους στα ίδια με την Χsara με λίγο μεγαλύτερο αέρα για πόδια και κεφάλι αλλά μικρότερο χώρο αποσκευών.H ποιότητα των υλικών και γενικά η αίσθηση μέσα στο σαλόνι με αυτή την ιδιόρυθμη σχεδίαση Θάνο..?
-
Τα υλικά είναι πάρα πολύ καλά με το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό να καλύπτεται από μαλακά πλαστικά με ωραία αίσθηση και την κεντρική κονσόλα να είναι από πολύ καλής ποιότητας σκληρό πλαστικό. Το φινίρισμα είναι πάρα πολύ καλό και η συναρμολόγηση δείχνει πολύ ανθεκτική. Τώρα για τους μηχανισμούς μην φανταστείτε οτι μπόρεσα να τα καταλάβω όλα...πάντως το σταθερό τιμονι το αντιλαμβάνεσαι στο πρώτα 5 μέτρα και μετά το ξεχνάς ενώ η κεντρική οθόνη είναι πάρα πολύ ευανάγνωστη και προσαρμοζεται στις εξωτερικές συνθήκες φωτισμού μονη της. Πάντως τα κουμπάκια στο τιμόνι είναι πολλά και σίγουρα χρειάζεται χρόνος προσαρμογής για να τα μάθεις όλα.
Υπάρχουνπολλές θέσεις για μικροαντικείμενα και γενικά το σαλόνι σου δίνει την αίσθηση του πολύ καλοφτιαγμένου ποιοτικού αυτοκινήτου.
Κάτι άλλο? Με μεγάλη μου ευχαρίστηση να απαντήσω -
Θανάση, πρόλαβες να εκτιμήσεις καθόλου τις επιδόσεις του? Σίγουρα δε θα είναι τόσο σβέλτο όσο το Χsara 1.6, λόγω αυξημένου βάρους, αλλά λογικά δε θα είναι και ψόφιο...
CITROËN FORUM