-
Λοιπόν, το αστέρι που λέγαμε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036934
το αφήνει 2.800 € αλλά θέλει σήμα 2013 300 € και μεταβίβαση 195 € οπότε πάμε μίνιμουμ 3.300 €. Ο έμπορος μου είπε οτι ανήκει σ' εναν παππού που ήταν άρρωστος με το αυτοκίνητο κι οτι η κατάσταση του είναι υπεράριστη...('δύσκολα θα βρεις άλλο σαν αυτό' ήταν τα λόγια του)
Δεν ξέρω...θα δω... -
Εντάξει, η κατάσταση φαίνεται, παρότι είναι τσιμπημένη. Προσωπικά, θα προτιμούσα αυτή την ξανθιά από μια C5 mk1. Πείτε με ρομαντικό, πείτε με παλιομοδίτη, αλλά θεωρώ πολύ πιο διαχρονικό το σχήμα της ξανθιάς, ενώ παράλληλα η σειρά ΙΙ κρατάει ακόμα καλά απέναντι στον ανταγωνισμό (της εποχής της και 1-2 χρόνια μετά) και όχι μόνο. Εκτός αυτού, μετά την εμπειρία από τη δική μου, ξέρω ότι θα έχω αυτοκίνητο για άλλα 10 χρόνια.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Μην ανοίγεσαι,ο Φρανσουά σε περιμένει.
Δένεις το αριστερό χέρι και τινάζεις τα μπουριά στον nono,χωρίς δεύτερη κουβέντα. -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Λοιπόν, το αστέρι που λέγαμε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036934
το αφήνει 2.800 € αλλά θέλει σήμα 2013 300 € και μεταβίβαση 195 € οπότε πάμε μίνιμουμ 3.300 €. Ο έμπορος μου είπε οτι ανήκει σ' εναν παππού που ήταν άρρωστος με το αυτοκίνητο κι οτι η κατάσταση του είναι υπεράριστη...('δύσκολα θα βρεις άλλο σαν αυτό' ήταν τα λόγια του)
Δεν ξέρω...θα δω...Τα 3300 ειναι πολυ κοντα στα 4κατι που βρισκεις μια C5 facelift. Ειναι λιγο ασχημο αντι για κακασχημο οπως το C5 προfacelift, αλλα δεν εχει καμια σχεση με xantia ουτε σε αξιοπιστια ουτε (κυριως) σε παθητικη ασφαλεια.
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Κάλα μετάξυ c5 προ φλ και xantia 2 άνετα την xantia και σε αξιοπιστία. Η φλ είναι άλλο πράγμα βέβαια
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
-
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Μην ανοίγεσαι,ο Φρανσουά σε περιμένει.
Δένεις το αριστερό χέρι και τινάζεις τα μπουριά στον nono,χωρίς δεύτερη κουβέντα.Αν είναι να πάρω τον Φρανσουά ΣΟΥ (γιατί αυτό είναι σημαντικότερο), αρχίζω να τρωω μόνο ψωμί, από αύριο κιόλας.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Έχω και κάτι Tonus,που δεν τρώει η κουτάβα.......
Ε ναί ρε φίλε,μας έχει πρήξει με το ZX και με την τρίλιτρη.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κάλα μετάξυ c5 προ φλ και xantia 2 άνετα την xantia και σε αξιοπιστία. Η φλ είναι άλλο πράγμα βέβαιαSent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta
Για την C5mk1 αλλά την F/L- τα μοντέλα απο τέλη 2004/αρχές 2005 μέχρι την αντικατάσταση της απο την τωρινή γενιά- σε αξιοπιστία ξέρουμε αν ήταν καλύτερη απο την ορίτζιναλ έκδοση του 2001; Γιατί τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά μου φαίνόταν πολύ καλύτερη και με το μοτεράκι των 1.8 στα 125-127ΗΡ είχε και καλές επιδόσεις.
-
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
Λοιπόν, το αστέρι που λέγαμε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036934
το αφήνει 2.800 € αλλά θέλει σήμα 2013 300 € και μεταβίβαση 195 € οπότε πάμε μίνιμουμ 3.300 €. Ο έμπορος μου είπε οτι ανήκει σ' εναν παππού που ήταν άρρωστος με το αυτοκίνητο κι οτι η κατάσταση του είναι υπεράριστη...('δύσκολα θα βρεις άλλο σαν αυτό' ήταν τα λόγια του)
Δεν ξέρω...θα δω...Τα 3300 ειναι πολυ κοντα στα 4κατι που βρισκεις μια C5 facelift. Ειναι λιγο ασχημο αντι για κακασχημο οπως το C5 προfacelift, αλλα δεν εχει καμια σχεση με xantia ουτε σε αξιοπιστια ουτε (κυριως) σε παθητικη ασφαλεια.
Στάλθηκε από το LG-P700 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
C5 fl με 4κατι ,μονο σε κατωτερο εξοπλιστικο επιπεδο και με το ιδιο μοτερ με την xantia II ,οχι δλδ με τα 127 αλογα και τον μεταβλητο που εκανε δουλεια σε αυτα τα κιλα.. Υποκειμενικο βεβαια αλλα την c5 προ fl τη θεωρω ομορφοτερη απο τη μετα fl... Απλα σωστα η c5 fl ειναι η πιο αξιοπιστη απ ολα και με πολυ καλη παθητικη ασφαλεια.
Κάλα μετάξυ c5 προ φλ και xantia 2 άνετα την xantia και σε αξιοπιστία. Η φλ είναι άλλο πράγμα βέβαια
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Beta+1
c5 προ fl 1.8 εχει ο κουμπαρος του father και προτιμω xantia II. Πιο πλαδαρη αισθηση,πιο αργη, πιο ασχημη μεσα..αλλα με ακομα καλυτερη ποιοτητα κυλισης,ηχομονωση και παθητικη ασφαλεια. Για 2λιτρη exclusive σιγουρα ναι..αλλα εκει πας για xantia activa.. -
Ο χρήστης Ernest έγραψε:
Λοιπόν, το αστέρι που λέγαμε
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3036934
το αφήνει 2.800 € αλλά θέλει σήμα 2013 300 € και μεταβίβαση 195 € οπότε πάμε μίνιμουμ 3.300 €. Ο έμπορος μου είπε οτι ανήκει σ' εναν παππού που ήταν άρρωστος με το αυτοκίνητο κι οτι η κατάσταση του είναι υπεράριστη...('δύσκολα θα βρεις άλλο σαν αυτό' ήταν τα λόγια του)
Δεν ξέρω...θα δω...Αρα ο τυπος τη δινει ουσιαστικα 3800e και σου κανει ταχα μου χαρη που στη δινει 3300e με τα εξοδα πληρωμενα...
Θα εκανα το εξης..
Εφοσον θελει 2800e αυτος και για να παει 2800e με τα εξοδα πληρωμενα πρεπει να στην αφησει 2300e ,θα εκανα μια προσφορα στα 2500e με το σκεπτικο οτι μοιραζεστε αυτη τη διαφορα των 500e ,ενω παραλληλα ειναι και τα max λεφτα για xantia II 1.8 τα 2500e αυτη τη στιγμη στο car.gr.. Ετσι θα σου παει 3 χιλιαρικα μπαμ..αν δε δεχτει δεν ειναι σωστος... και μεταξυ μας δε μπορεις να δωσεις πανω απο 3 χιλιαρικα για xantia εν ετει 2013 και στην Ελλαδα.. ελεος -
Είναι λιγο γυρισμενο το κοντερ ή ειναι ιδέα μου?
Γιατι νομιζω το μηδενικό μπροστά δεν υπαρχει όταν έχει όντως κατω απο 100000 το αυτοκινητο -
Σε Xsara πάντως φαίνονται όλα τα μηδενικά, όπως και σε C2.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αρα ο τυπος τη δινει ουσιαστικα 3800e και σου κανει ταχα μου χαρη που στη δινει 3300e με τα εξοδα πληρωμενα...
Θα εκανα το εξης..
Εφοσον θελει 2800e αυτος και για να παει 2800e με τα εξοδα πληρωμενα πρεπει να στην αφησει 2300e ,θα εκανα μια προσφορα στα 2500e με το σκεπτικο οτι μοιραζεστε αυτη τη διαφορα των 500e ,ενω παραλληλα ειναι και τα max λεφτα για xantia II 1.8 τα 2500e αυτη τη στιγμη στο car.gr.. Ετσι θα σου παει 3 χιλιαρικα μπαμ..αν δε δεχτει δεν ειναι σωστος... και μεταξυ μας δε μπορεις να δωσεις πανω απο 3 χιλιαρικα για xantia εν ετει 2013 και στην Ελλαδα.. ελεοςΜου είπε ο έμπορος οτι το αυτοκίνητο δεν το έχει αγορασμένο, απλά κάνει εξυπηρέτηση στον ιδιοκτήτη και ο ιδιοκτήτης τον εξουσιοδοτεί για 2.800 € + τέλη +μεταβίβαση...
Μάλλον θα το παγώσω προς το παρόν παρακολουθώντας την αγγελία για πιθανή μείωση τιμής.
Εντωμεταξύ, βρήκα το ίδιο αυτοκίνητο αγγελία στο xe.gr και εκεί φαίνεται οτι η αγγελία μπήκε Δεκέμβριο του 2012, επομένως το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία τουλάχιστον 7 μήνες, κακό αυτό ε? -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Είναι λιγο γυρισμενο το κοντερ ή ειναι ιδέα μου?
Γιατι νομιζω το μηδενικό μπροστά δεν υπαρχει όταν έχει όντως κατω απο 100000 το αυτοκινητοΜε το μεγεθος που εχει η Κομοτηνη και βασει των αποστασεων των γυρω περιοχων, λογικα μου φαινονται τα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Είναι λιγο γυρισμενο το κοντερ ή ειναι ιδέα μου?
Γιατι νομιζω το μηδενικό μπροστά δεν υπαρχει όταν έχει όντως κατω απο 100000 το αυτοκινητοΔεν εχει σχεση το πρωτο μηδεν.
-
Μπορεί να μην είναι απαραίτητα σε ακινησία, απλά ενδέχεται να έχει 4-5Κ χλμ επιπλέον, ίσως και λιγότερα, αν σκεφτούμε ότι σε 12 χρόνια έκανε κάτω από 80Κ.
sent from a shiny Xantia II using Τapatalk 2
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Citrovag διαβαζει? για βοηθα τον κυριο.. απο καγκουριες με xantia ξερεις εσυ.. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Είναι λιγο γυρισμενο το κοντερ ή ειναι ιδέα μου?
Γιατι νομιζω το μηδενικό μπροστά δεν υπαρχει όταν έχει όντως κατω απο 100000 το αυτοκινητοΔεν εχει σχεση το πρωτο μηδεν.
Στα σιτροέν το έχει απο την αρχη αναμενο?
-
Νομιζω πως ναι.
Ειχα κι εγω την ιδια απορια αλλα οσοι ρωτησα ελεγαν οτι τουλαχιστον στα παλιοτερα ειναι παντα αναμμενο.
Στη δικη μου δεν ειναι αναμμενο. -
Πεζώ 206 1.4, ανεβάζει στροφές άσχετα με το πάτημα του γκαζιού, σβήνει, παίρνει δύσκολα μπροστά.
Αισθητήρας πεταλούδας? Εριξε ο μάστορας κατι καθαριστικά αλλα τπτ
CITROËN FORUM