-
Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?
-
Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?
-
Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?
-
To 100ρι Γραφει πισω 16V
-
Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
Αγορασε προσφατα ενας φιλος μου το νεο πολο.Υποστηριζει,λοιπον οτι εχει το 100αρι.Το χω οδηγησει κ μου φαινεται για 75αρι.Πως μπορω να καταλαβω αν με δουλευει?Εχει κανα διακριτικο το 100αρι?Ο κοφτης τους που πιανει?Στις ιδιες στροφες?Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του? -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Σου φαινεται 75αρι,μαλλον λογω ηλεκρονικου γκαζιου.
Αφου εχεις τοση περιεργεια γιατι δεν κοιτας την αδεια του?Για να δει την άδεια θα πρέπει να γνωρίζει τους κωδικούς στους κινητήρες και ποιος αντιστοιχεί σε ποιον.
Αν οδήγησες το 100άρι σε χαμηλές σχετικά στροφές τότε σίγουρα σου φάνηκε όχι σαν 75άρι αλλά ακόμα πιο αργό αφού αναλογικά το 75άρι πετάει στις χαμηλομεσίες στροφές.
Εκτός απ'ο αυτό σίγουρα θα το καταλάβεις απ'το κόκκινο του στροφομέτρου οπου το 75 το έχει στις 5800 ενω το 100άρι στις 6500
-
φαντασου πως παει το 100αρι για να το μπερδευεις με το 75αρι...
-
Οταν το οδηγησα,καταλαβα οτι ηταν 75,ειχε πολυ κοντες σχεσεις.Το ζητημα ειναι πως το καταλαβαινω χωρις να το οδηγησω....
Καποιος απο πανω,λεει 'γραφει απο πισω 16v'.Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...Thanks anyway!
-
Eνας τροπος να το καταλαβεις απο εξω ειναι να κοιταξεις τα φρενα.
Το 100 εχει δισκοφρενα πισω και 256mm δισκους εμπρος,ενω το 75 εχει ταμπουρα πισω και πιο μικρα δισκοφρενα μπροστα(κατω απο 250mm)
Aν τα οδηγησεις θα καταλαβεις οτι το 75 δεν παει με τιποτα πανω απο τις 5000 και με το ζορι φτανει τον κοφτη στις 6.000
Το 100 ιπ. ανεβαζει πιο ευκολα εως τις 6.800(αν επιμεινεις παει και 7000 ) -
Ο χρήστης Thanasis έγραψε:
Καποιος απο πανω,λεει 'γραφει απο πισω 16v'.Απ οτι ειδα στους 4Τ κ τα δυο μοντελα ειναι 16βαλβιδα.Εκτος πια κ αν στο ενα το γραφει κ στο αλλο οχι...Είναι δεδομένο πως και τα 2 είναι 16βάλβιδα με 1.390 cc.
Απλά το 100 γράφει 16V και το 75 γράφει 1.4 ! -
σωστός!
το 75άρι που έχω οδηγήσει πάντως, στον τόπο είναι. Κι από ροπές όχι και τόσο σπουδαία πράματα ρε παιδιά, σε ανηφόρες στην Καστέλλα που το 1,0 Υαρις μου ανεβαίνει για πλάκα με 2α, το Πόλο ήθελε κατέβασμα....δεν το περίμενα. Μήπως είναι πολύ βαρύ??
Σπύρος
-
Συνωνόματε έχουν δίκιο όσο και να σου φαίνεται παράξενο. Τα 75 άλογα αντιστοιχούν σε ένα απλό 1.4 ενω τα 100 σε σηματάκι 16V. Aυτό ίσχυε και για την προηγούμενη γενιά
-
H απαντηση ειναι στα φρενα!!!!
75=ταμπουρα πισω
100=δισκοφρενα
Πως ξεχωριζω το Polo 1.4-75hp κ 1.4-100hp?