-
- Ferrari 360 Challenge Stradale.
Αναρωτιόμουν αν έλειπαν σελίδες από το περιοδικό. Το κείμενο ήταν υπέρ το δέον συνοπτικό και ουδόλως αντάξιο της εμπειρίας που προσεφέρθη στο συντάκτη του άρθρου. Εκτός πια κι αν κάθε μέρα οδηγεί υπεραυτοκίνητα, οπότε τη θεώρησε 'ψωμοτύρι'.
- Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8.
Κάτι τρέχει στα γύφτικα... Δυναμομέτρηση και τόσες σελίδες για δυο αυτοκίνητα που ενδιαφέρουν ελάχιστους. Τζάμπα σελίδες. Μήπως οι 4Τ νομίζουν πια ότι το αναγνωστικό τους κοινό είναι οι κονομημένοι και οι φραγκάτοι; Ίσως έτσι να εξηγείται και η παρουσία του Σωμερίτη και του Αναστασιάδη...
- Citroen C3 Pluriel.
Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out;
- FIAT Punto 1.4.
Οποιοσδήποτε από εμάς να έκανε ένα test drive των 20 λεπτών και να καθότανε μετά να γράψει τις εντυπώσεις του θα είχε πολύ περισσότερα και πολύ σαφέστερα και ξεκάθαρα να γράψει. Και, βέβαια, δυναμομέτρηση και λεπτομερής δοκιμή δεν έγινε σε ένα αυτοκίνητο που ενδιαφέρει πάρα πολύ κόσμο...
Πού είναι οι 4Τροχοί που διάβαζα και τρελαινόμουν το '83, το '84, το '85, το '86, το '87, το '88, το '89, το '90, το '91, το '92, το '93, το '94, το '95, το '96, το '97, το '98, το '99, το 2000, άντε και μέχρι το 2002;
Νομίζουν οι τωρινοί δοκιμαστές ότι οι δοκιμές τους συνάδουν με την ιστορία των 4Τροχών; Εγώ πάντως δεν το νομίζω. Και ήδη όλοι μας βαράμε καμπανάκια στο περιοδικό - και σ'όποιον αρέσει!
Και θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματα του περιοδικού γι'αυτήν την αβελτηρία, γιατί μπορεί - πού ξέρεις; - να είμαι και άδικος απέναντί τους.
-
- Ferrari 360 Challenge Stradale.
Αναρωτιόμουν αν έλειπαν σελίδες από το περιοδικό. Το κείμενο ήταν υπέρ το δέον συνοπτικό και ουδόλως αντάξιο της εμπειρίας που προσεφέρθη στο συντάκτη του άρθρου. Εκτός πια κι αν κάθε μέρα οδηγεί υπεραυτοκίνητα, οπότε τη θεώρησε 'ψωμοτύρι'.
- Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8.
Κάτι τρέχει στα γύφτικα... Δυναμομέτρηση και τόσες σελίδες για δυο αυτοκίνητα που ενδιαφέρουν ελάχιστους. Τζάμπα σελίδες. Μήπως οι 4Τ νομίζουν πια ότι το αναγνωστικό τους κοινό είναι οι κονομημένοι και οι φραγκάτοι; Ίσως έτσι να εξηγείται και η παρουσία του Σωμερίτη και του Αναστασιάδη...
- Citroen C3 Pluriel.
Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out;
- FIAT Punto 1.4.
Οποιοσδήποτε από εμάς να έκανε ένα test drive των 20 λεπτών και να καθότανε μετά να γράψει τις εντυπώσεις του θα είχε πολύ περισσότερα και πολύ σαφέστερα και ξεκάθαρα να γράψει. Και, βέβαια, δυναμομέτρηση και λεπτομερής δοκιμή δεν έγινε σε ένα αυτοκίνητο που ενδιαφέρει πάρα πολύ κόσμο...
Πού είναι οι 4Τροχοί που διάβαζα και τρελαινόμουν το '83, το '84, το '85, το '86, το '87, το '88, το '89, το '90, το '91, το '92, το '93, το '94, το '95, το '96, το '97, το '98, το '99, το 2000, άντε και μέχρι το 2002;
Νομίζουν οι τωρινοί δοκιμαστές ότι οι δοκιμές τους συνάδουν με την ιστορία των 4Τροχών; Εγώ πάντως δεν το νομίζω. Και ήδη όλοι μας βαράμε καμπανάκια στο περιοδικό - και σ'όποιον αρέσει!
Και θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματα του περιοδικού γι'αυτήν την αβελτηρία, γιατί μπορεί - πού ξέρεις; - να είμαι και άδικος απέναντί τους.
-
- Ferrari 360 Challenge Stradale.
Αναρωτιόμουν αν έλειπαν σελίδες από το περιοδικό. Το κείμενο ήταν υπέρ το δέον συνοπτικό και ουδόλως αντάξιο της εμπειρίας που προσεφέρθη στο συντάκτη του άρθρου. Εκτός πια κι αν κάθε μέρα οδηγεί υπεραυτοκίνητα, οπότε τη θεώρησε 'ψωμοτύρι'.
- Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8.
Κάτι τρέχει στα γύφτικα... Δυναμομέτρηση και τόσες σελίδες για δυο αυτοκίνητα που ενδιαφέρουν ελάχιστους. Τζάμπα σελίδες. Μήπως οι 4Τ νομίζουν πια ότι το αναγνωστικό τους κοινό είναι οι κονομημένοι και οι φραγκάτοι; Ίσως έτσι να εξηγείται και η παρουσία του Σωμερίτη και του Αναστασιάδη...
- Citroen C3 Pluriel.
Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out;
- FIAT Punto 1.4.
Οποιοσδήποτε από εμάς να έκανε ένα test drive των 20 λεπτών και να καθότανε μετά να γράψει τις εντυπώσεις του θα είχε πολύ περισσότερα και πολύ σαφέστερα και ξεκάθαρα να γράψει. Και, βέβαια, δυναμομέτρηση και λεπτομερής δοκιμή δεν έγινε σε ένα αυτοκίνητο που ενδιαφέρει πάρα πολύ κόσμο...
Πού είναι οι 4Τροχοί που διάβαζα και τρελαινόμουν το '83, το '84, το '85, το '86, το '87, το '88, το '89, το '90, το '91, το '92, το '93, το '94, το '95, το '96, το '97, το '98, το '99, το 2000, άντε και μέχρι το 2002;
Νομίζουν οι τωρινοί δοκιμαστές ότι οι δοκιμές τους συνάδουν με την ιστορία των 4Τροχών; Εγώ πάντως δεν το νομίζω. Και ήδη όλοι μας βαράμε καμπανάκια στο περιοδικό - και σ'όποιον αρέσει!
Και θα ήθελα να ακούσω τα επιχειρήματα του περιοδικού γι'αυτήν την αβελτηρία, γιατί μπορεί - πού ξέρεις; - να είμαι και άδικος απέναντί τους.
-
Κωνσταντινε δε θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο μαζι σου!
-
Stradale. Toν εστειλαν στο ΜΑΡΑΝΕΛΟ για να οδηγησει το αυτοκινητο και εγραψε μιση σελιδα! Λες και ειναι καθε μερα εκει και εχει βαρεθει να δοκιμαζει Φερραρι!
-
Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8. Τα ειπες και απο μονος σου... Ειδικα το Βολβο S60 ειναι 1ο σε πωλησεις και μαλιστα τωρα που ειναι και 2500κκ θα ενδιαφερει τουλαχιστον ...3 Ελληνες!
-
Citroen C3 Pluriel. Η Ποπη και ο Τακης (διοτι γιαυτους φαινεται να γραφτηκε το αρθρο), ειναι γνωστοι αναγνωστες των περιοδικων που ανεφερες, οποτε επιτελους μπορουν να κανουν το ονειρο τους πραγματικοτητα: ενα φτηνο ΓΚΑΜΠΡΙΟ!!!!.
-
FIAT Punto 1.4. Τα εχω γραψει και μαλιστα εξω απο τα δοντια, στο αντιστοιχο θεμα στα 'νεα μοντελα'. Στου κουφου τη πορτα ομως....
Τα τεστ του περιοδικου πλεον δεν εχουν καμια σχεση με αυτα που διαβαζαμε στο παρελθον! Θυμαμαι τις εποχες του Punto GT, Saxo VTS, Rallye, που πραγματικα οι συντακτες ξεκοκαλιαζαν τα αυτοκινητα για να μπορεσουν να μας δωσουν να καταλαβουμε τι κανει το καθε ενα. Ειχαμε μαθει τοσο καλα τα αυτοκινητα που ακομη και αν δε τα ειχαμε οδηγησει, ξεραμε παρα πολυ καλα πως συμπεριφεροταν!
Τωρα ουσιαστικα μιλαμε για 'γνωριμιες', βαζουμε και τις επιδοσεις (που με το V-box γινονται πολυ γρηγορα και ευκολα), βαζουμε και τις τιμες και τον εξοπλισμο, και τελειωσε η ιστορια!
Τοσα χρονια δικαιως το περιοδικο ΦΩΝΑΖΕ για την ανυπαρξια πιστας. Τωρα που εχει** δικια του πιστα **και μπορει να κανει τις δοκιμες με ασφαλεια, ακριβεια και ταχυτητα, τι κανει?????
Γιατι δε καθιερωνει μια σειρα μετρησεων ή 'δοκιμασιων' στη πιστα για ΟΛΑ τα αυτοκινητα που παρουσιαζει????
Μηπως για να μη θιξει καποιους???Ελεος με αυτες τις απαραδεκτες 'δοκιμες'!!! Ειπαμε εαν θελετε συντακτες, βαλτε αγγελια!!! Εαν συνεχιστει αυτο το χαλι, εγω προσωπικα θα το σκεφτω να ξαναγορασω το περιοδικο.
Και εγω θα ηθελα να υπαρξει διαλογος αντιλογος πανω στο θεμα, διοτι πραγματι μπορει να ειμαστε υπερβολικοι
-
-
Στη δεκαετία του '50, που δεν τόλμαγαν τα περιοδικά να την πουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες και οι αντιπροσωπείες κάνανε ό,τι θέλανε, οι Άγγλοι δημοσιογράφοι δίσταζαν λιγότερο να θίξουν τα ελαττώματα των αυτοκινήτων απ'όσο βλέπουμε να διστάζουν οι συντάκτες των 4Τ τώρα.
-
Σου δινω απολυτο δικιο για τα γραφομενα σου. Το περιοδικο το διαβαζω απο το 1987 περιπου και περιμενα πως και πως να βγει το νεο τευχος. Αλλα οντως εχει περιπου 2 χρονια περιπου οπου εχει αλλαξει χαρακτηρα και εχει γινει σαν τα αλλα περιπου. Καποτε ολοι εδιναν ολο τους το ειναι για ενα απλο τεστ και τωρα κοντευει να γινει μια απο τα ιδια οπως ολα τα αλλα. Δεκτοι οι νεωτερισμοι αλλα με μετρο. Δεν μετραει μονο ο εκσυγχρονισμος απο αισθητικης αποψεως αλλα και να μας δινει αυτα που υποσχεται ο κ. Καββαθας. Που ειναι οι τεχνικες αναλυσεις που γκρινιαζει οτι δεν τις διαβαζει κανεις το δοκιμασε? Και μη μου πειτε οτι το ενθετο σε καθε τεστ ειναι τεχνικη αναλυση. Διαβαστε λιγο το R&D για να καταλαβετε...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στη δεκαετία του '50, που δεν τόλμαγαν τα περιοδικά να την πουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες και οι αντιπροσωπείες κάνανε ό,τι θέλανε, οι Άγγλοι δημοσιογράφοι δίσταζαν λιγότερο να θίξουν τα ελαττώματα των αυτοκινήτων απ'όσο βλέπουμε να διστάζουν οι συντάκτες των 4Τ τώρα.Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!
-
Εγώ ρε παιδιά διψάω για τεχνικές και μηχανολογικές αναλύσεις. Θέλω σαν παλαβός να θυμηθώ όσα έχω ξεχάσει για λειτουργία αναρτήσεων, κινητήρων, τα πάντα! Τα παλιά εκείνα φοβερά άρθρα για την τεχνική της οδήγησης πού πήγαν; Από πού θα μάθουμε και θα διορθώσουμε τα λάθη μας;
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Στη δεκαετία του '50, που δεν τόλμαγαν τα περιοδικά να την πουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες και οι αντιπροσωπείες κάνανε ό,τι θέλανε, οι Άγγλοι δημοσιογράφοι δίσταζαν λιγότερο να θίξουν τα ελαττώματα των αυτοκινήτων απ'όσο βλέπουμε να διστάζουν οι συντάκτες των 4Τ τώρα.
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!
Αυτό δεν είναι απάντηση. Αν είναι έτσι, να 'αλλάξουμε διεύθυνση' όλοι όσοι δεν τα βρίσκουμε όλα καλά κι όλα ωραία και να μείνετε με όσους χαϊδεύουν αυτιά.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!-
μιλας σαν εκπροσωπος του περιοδικου????
-
κατι επι του θεματος εχεις κατι να πεις ή να προσθεσεις?
-
εσυ δηλαδη τα βρισκεις ολα καλα στις δοκιμες??? Προσεξε γιατι σιγα σιγα εκτιθεσαι!! Θα εισαι ο μονος!
-
ειπαμε να κανουμε διαλογο, κανεις διαλογο τωρα με αυτα που γραφεις?
-
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Που ειναι οι τεχνικες αναλυσεις που γκρινιαζει οτι δεν τις διαβαζει κανεις το δοκιμασε? Και μη μου πειτε οτι το ενθετο σε καθε τεστ ειναι τεχνικη αναλυση. Διαβαστε λιγο το R&D για να καταλαβετε...Για τις 'τεχνικες αναλυσεις' εχουν τον.... L.J.K. Setright!!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!
-
μιλας σαν εκπροσωπος του περιοδικου????
-
κατι επι του θεματος εχεις κατι να πεις ή να προσθεσεις?
-
εσυ δηλαδη τα βρισκεις ολα καλα στις δοκιμες??? Προσεξε γιατι σιγα σιγα εκτιθεσαι!! Θα εισαι ο μονος!
-
ειπαμε να κανουμε διαλογο, κανεις διαλογο τωρα με αυτα που γραφεις?
spiros,δεν αναφέρθηκα σε εσένα ούτε καν στο θέμα της δημοσίευσης!
Αναφέρθηκα σε εναν χρήστη συγκεκριμένα!!
Ολοι εκτιθέμεθα!!!.. -
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!
-
μιλας σαν εκπροσωπος του περιοδικου????
-
κατι επι του θεματος εχεις κατι να πεις ή να προσθεσεις?
-
εσυ δηλαδη τα βρισκεις ολα καλα στις δοκιμες??? Προσεξε γιατι σιγα σιγα εκτιθεσαι!! Θα εισαι ο μονος!
-
ειπαμε να κανουμε διαλογο, κανεις διαλογο τωρα με αυτα που γραφεις?
spiros,δεν αναφέρθηκα σε εσένα ούτε καν στο θέμα της δημοσίευσης!
Αναφέρθηκα σε εναν χρήστη συγκεκριμένα!!
Ολοι εκτιθέμεθα!!!..To ξερω οτι δεν αναφερθηκες σε μενα! Το θεμα ειναι οτι απαντησες με τροπο που δεν εχει σχεση με το θεμα που γραφουμε. Θελω να πιστευω οτι μπορουμε να συζητησουμε χωρις προσωπικες αντιπαραθεσεις. Το θεμα που εχει ανοιχθει ειναι πολυ σημαντικο και θα ηθελα να πουν ολοι την αποψη τους.
Και για να επανελθουμε στο θεμα μας:
Εσυ θεωρεις οτι ολα ειναι καλα δηλαδη με τις δοκιμες?
-
-
Αφου λοιπόν spiros,αντιλαμβάνεσαι οτι δεν αναφέρθηκα σε εσένα δεν θα έπρεπε να τοποθετηθείς προσωπικά προς εμένα!!
Αν ήθελα να πω την γνώμη μου για τις δοκιμές θα το είχα κάνει!!!
-
Η αλήθεια είναι οτι απο καιρό κι εγώ ήθελα να εκφράσω την απογοήτευσή μου για την ύλη του περιοδικού και η αφορμή δόθηκε με ετούτο το topic!
Συμφωνώ με όλους τους προλαλλήσαντες οτι το περιοδικό δεν ασκεί την έλξη που ασκούσε παλιά στον αναγνώστη του.Εγώ μόλις πλησίαζε το τέλος κάθε μήνα έτρεχα ανυπόμονα στα περίπτερα μήπως οι 4Τ είχαν έλθει νωρίτερα.
Το ίδιο έκανα (και αισθάνομαι και λίγο γραφικός γι'αυτό) και στα τέλη Ιουνίου πρίν λίγες μέρες...αλλά η απογοήτευση ήλθε λίγες ώρες αργότερα όταν άρχιζα να ξεφυλλίζω το περιοδικό και απο εκείνη τη μέρα δεν το έχω ξαναπιάσει στα χέρια μου-πράγμα πρωτοφανές για μένα.Την πτώση της ποιότητας του περιοδικού βέβαια,την συνειδητοποίησα λίγους μήνες πιό πρίν όταν με αγωνία (ο άμοιρος) περίμενα αναλυτικό test της Laguna 2.0T,ενός αυτοκινήτου που με ενδιέφερε πάρα πολύ (και που το περιμένω σε λίγες μέρες...;) ) και αντί γιαυτό που περίμενα είδα μια παρουσίαση συνοπτική κάτι σαν 'γνωριμία' που με απογοήτευσε.Ευτυχώς για μένα το περιοδικό 'Drive' έκανε ένα αναλυτικό συγκριτικό τέστ με άλλα δυό αυτοκίνητα του ανταγωνισμού και με κάλυψε πλήρως.
Τι να πώ;;;
Εύχομαι να υπάρξει ανάκαμψη...P.S.
BTW κύριοι του περιοδικού ένα συγκριτικό της Laguna 2,0Τ και του Vectra 2,0Turbo δεν θα έβλαπτε... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αφου λοιπόν spiros,αντιλαμβάνεσαι οτι δεν αναφέρθηκα σε εσένα δεν θα έπρεπε να τοποθετηθείς προσωπικά προς εμένα!!Αν ήθελα να πω την γνώμη μου για τις δοκιμές θα το είχα κάνει!!!
Τοποθετηθηκα με αυτο το τροπο, γιατι νομιζω οτι σαν moderator, εκφραστηκες με λαθος τροπο και μαλιστα χωρις να υπαρχει λογος.
Εγω ομως θα ηθελα να ακουσω τις αποψεις σου για τις δοκιμες, πραγματικα με ενδιαφερει.
Δε μπορει, γνωμη εχεις! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!Φάουλ, λίγο έξω από τη μεγάλη περιοχή Νίκο!
Ανεξάρτητα με οτιδήποτε, το παρόν θρεντ είναι πολύ ενδιαφέρον και μπορεί μέσω αυτού να ασκηθεί μια εποικοδομητική κριτική στο περιοδικό που όλοι αγαπάμε.
Τα όποια προβλήματα με τον skullone καλό είναι να τα βρείτε σε προσωπικό επίπεδο. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οπως σου είπε και ο Στράτης...αλλαξε διευθυνση!!Ούτε εμένα μου αρέσε αυτό!
Γενικά δεν μου αρέσουν οι αφορισμοί και επιπλέον, το να λέει κάποιος τη γνώμη του, από πότε είναι κατακριτέο, 'εδώ μέσα'; -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8.
Κάτι τρέχει στα γύφτικα... Δυναμομέτρηση και τόσες σελίδες για δυο αυτοκίνητα που ενδιαφέρουν ελάχιστους. Τζάμπα σελίδες. Μήπως οι 4Τ νομίζουν πια ότι το αναγνωστικό τους κοινό είναι οι κονομημένοι και οι φραγκάτοι; Ίσως έτσι να εξηγείται και η παρουσία του Σωμερίτη και του Αναστασιάδη...Απίστευτο... Δεν περίμενα ότι θ' ακούσω ποτέ κάτι τέτοιο από κάποιον που ισχυρίζεται ότι αγαπάει το αυτοκίνητο, κάνει όνειρα για το τι θα οδηγεί αν όχι μεθαύριο έστω σε 10 χρόνια και ξημεροβραδιάζεται να γράφει σ' ένα φόρουμ στο οποίο μέλη δεν είναι μόνο νοικοκυρές που ενδιαφέρονται να πάρουν κάτι με 8.990 Ευρώ αλλά και άτομα τα οποία ασχολούνται με τεχνολογία και με αγώνες και αναζητούν το διαφορετικό και το κάτι παραπάνω.
Ίσως τα EVO και τα S60R να είναι μόνο γι αυτούς, όπως και οι Gallardo, οι F360 κλπ. Ίσως οι 4Τ να πρέπει να γίνουν ένα περιοδικό που δοκιμάζει αυτοκίνητα με τιμή το πολύ μέχρι 25-30.000 Ευρώ, επειδή οι 99 στους 100 αυτά μπορούν να πάρουν με το εισόδημά τους. Ίσως τις δοκιμές ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ να πρέπει να τις αφήσουν σε άλλα έντυπα, επειδή οι 'φανατικοί αναγνώστες' προτιμούν να διαβάζουν περισσότερες σελίδες για το Punto 1,4.
Ίσως...
Citroen C3 Pluriel.
Από πιο lifestyle περιοδικό το ξεσήκωσαν αυτό το κείμενο; Από το Nitro, το Playboy, το Max, το ΚΛΙΚ, το Out;Μήπως είσαι ΛΙΓΟ άδικος κι απόλυτος? Τι σε πείραξε? Ότι το κείμενο της δοκιμής ενός αυτοκινήτου που ενδιαφέρει πολύ περισσότερο το θηλυκό πληθυσμό της χώρας απ' ότι τον αρσενικό είναι γραμμένο σα συνομιλία του 'Τάκη' με την 'Πόπη', σε απλή και κατανοητή γλώσσα αντί να είναι τίγκα στους τεχνικούς όρους, κάτι που κατά τη γνώμη σου ανήκει αποκλειστικά στο στυλ των πιο πάνω περιοδικών?...
Και καλά, έχεις γράψει περισσότερα από 2850 post μέχρι σήμερα. ΤΩΡΑ το θυμήθηκες το 'περί ποιότητας της ύλης'? Τόσο διαφορετικό ήταν κατά τη γνώμη σου το τεύχος Ιουλίου από όλα τα προηγούμενα? Ή λες ότι μέχρι τώρα έκανες υπομονή μήπως κάτι αλλάξει προς αυτό που θεωρείς καλύτερο?...
Προσωπικά, αγαπητέ Κωνσταντίνε, μου φαίνεσαι λίγο πληγωμένος από το σχόλιο του ΣΧ για τα όσα έγραψες στο άλλο θέμα και αν κρίνω από τον τόνο σου, πιστεύω ότι έτσι αντιδράς προσπαθώντας να μειώσεις το κύρος του περιοδικού και των ανθρώπων των οποίων τα 'επίσημα' σχόλια σε πίκραναν. Αυτή τουλάχιστον είναι η εντύπωση που έχω σχηματίσει έχοντας παρακολουθήσει την 'άλλη' συζήτηση ως απλός θεατής.
Αν είναι έτσι... Κρίμα. Ξεπέρασέ το. Κι εγώ δεν είμαι 100% ευχαριστημένη από το περιοδικό (ποτέ δεν ήμουν, ούτε και πιστεύω ότι θα είμαι εκτός ίσως κι αν με χρησιμοποιήσουν σαν 'πρότυπο αναγνώστη' που σίγουρα θα ήταν λάθος τους!) αλλά πιστεύω ότι η ύλη του ως σύνολο εξακολουθεί να είναι ανώτερη από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο χώρο και γι αυτό εξακολουθώ εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια να το διαβάζω τακτικά. Περιθώριο για βελτίωση σίγουρα υπάρχει και ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του. Όμως όλα όσα έγραψες θα μπορούσες, εάν πραγματικά τα πιστεύεις και θέλεις το καλό του περιοδικού που εδώ και χρόνια εκτιμάς και διαβάζεις, να τα πεις με πολύ πιο ωραίο τρόπο, σαν προτάσεις βελτίωσης και όχι σαν ΚΑΡΦΙΑ απέναντι σε άτομα που ούτε έχεις γνωρίσει ούτε σε ξέρουν προσωπικά, κρυμμένος πίσω από το nickname σου. Δε λέει...
Από κει και πέρα, είμαι σίγουρη ότι δικαιολογίες υπάρχουν πολλές (και ότι θα τις ακούσω).
-
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Και καλά, έχεις γράψει περισσότερα από 2850 post μέχρι σήμερα. ΤΩΡΑ το θυμήθηκες το 'περί ποιότητας της ύλης'? Τόσο διαφορετικό ήταν κατά τη γνώμη σου το τεύχος Ιουλίου από τα προηγούμενα? Ή λες ότι μέχρι τώρα έκανες υπομονή μήπως κάτι αλλάξει προς αυτό που θεωρείς καλύτερο?...
Προσωπικά, αγαπητέ Κωνσταντίνε, μου φαίνεσαι λίγο πληγωμένος από το σχόλιο του ΣΧ για τα όσα έγραψες στο άλλο θέμα και αν κρίνω από τον τόνο σου, πιστεύω ότι έτσι αντιδράς προσπαθώντας να μειώσεις το κύρος του περιοδικού και των ανθρώπων των οποίων τα 'επίσημα' σχόλια σε πίκραναν. Αυτή τουλάχιστον είναι η εντύπωση που έχω σχηματίσει έχοντας παρακολουθήσει την 'άλλη' συζήτηση ως απλός θεατής.
Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται σχόλιο για άρθρο/άρθρα ή γενικότερα για όλη την ύλη του περιοδικού από κάποιο μέλος του forum-και όχι μόνο από τον skull. Μάλιστα αν θυμάμαι καλά το πρώτο topic (από τα πρώτα τέλος πάντων) του forum είχε τέτοιο περιεχόμενο.
Επίσης τον προηγούμενο μήνα λέγαμε πάλι, ότι τα test έχουν συρρικνωθεί, το ένα το άλλο κ.λ.π.
Επομένως η δεύτερη παράγραφος σου, στη παράθεση που έχω κάνει, δεν έχει καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Επιπλεόν δεν είναι, ότι καλύτερο και ευγενικότερο να 'κάνουμε' τον ψυχολόγο σε κάποιον άλλον.
Τώρα για αυτό που έγραψε ο Κωνσταντίνος για το συγκριτικό Volvo S60 vs Mitsu Lancer Evo 8 ούτε εγώ το καταλαβαίνω, και θα έλεγα ότι συμφωνώ μαζί σου.
Για τις δοκιμές αυτού του τεύχους