-
Όχι, δεν είναι 'φίδι', διαβάστε το! Σκέφτηκα πολύ πριν βάλω αυτό το θέμα στο φόρουμ, μήπως είναι εντελώς κοτσάνα (μια και ελάχιστη σχέση έχω με μηχανολογία ) και με πάρετε όλοι στο ψιλό.
Έχω διαβάσει στο παρελθόν αναλυτικά άρθρα στους 4Τ για τη λειτουργία ενός κιβωτίου CVT και δεδομένου ότι τέτοια κιβώτια χρησιμοποιούνται ευρέως σε σκούτερ με πολύ μικρή ισχύ αναρρωτιόμουν αν έχει νόημα να προσαρμοστεί ένα τέτοιο κιβώτιο σε ποδήλατο.
Πιθανά πλεονεκτήματα που μπορώ να σκεφτώ:
- Το προφανές: Ύπαρξη απείρων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού.
- Ομαλή αλλαγή σχέσης, χωρίς τραντάγματα και χωρίς να χρειάζεται ο ποδηλάτης να χαλαρώσει την πίεση στα πεντάλ κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
- Απλοποίηση του συστήματος επιλογής. Αντί για το κλασσικό ζευγάρι επιλογέων (δίσκου και γραναζιού) μπορεί να υπάρχει ένας επιλογέας, ίσως τύπου 'στρόφιγγας' ή 'μανιβέλας' αντί 'μοχλού'.
- (Ίσως) μειωμένο βάρος, μου φαίνεται πιο απλό και ελαφρύ το σύστημα ιμάντα/τροχαλιών από το κλασσικό δίσκων/αλυσίδας/γραναζιών/επιλογέων δίσκου και γραναζιών. Και ο ιμάντας δε χρειάζεται να είναι πολύ στιβαρός, ένας από ελαστικό υλικό μάλλον αρκεί για να αντέξει τη δύναμη ενός ποδηλάτη.
Πιθανά μειονεκτήματα:
- Οι αυξημένες απώλειες ενός CVT έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο σε ένα ποδήλατο απ'ό,τι σε οποιοδήποτε μηχανοκίνητο όχημα λόγω μικρής διαθέσιμης ισχύος.
- Αυξημένο κόστος παραγωγής.
- Ευαισθησία σε εξωτερικές συνθήκες (λάσπη, σκόνη κτλ. που μπορεί να κάνουν τον ιμάντα να ολισθαίνει στις τροχαλίες). Μπορεί να λυθεί ίσως με κάλυμμα του κιβωτίου, το οποίο θα βοηθήσει και στην αεροδυναμική.
Ίσως να ακούγεται τρελό αλλά αν προσαρμοστεί σε mountain bike (όπου οι απαραίτητες αλλαγές σχέσεων είναι πιο πολλές απ'ό,τι σε ποδήλατο δρόμου) τα πλεονεκτήματα μπορεί να το κάνουν να αξίζει τον κόπο.
Λοιπόν, τι λετε; Μήπως υπάρχει κάποιος κατασκευαστής ποδηλάτων ή τμήμα RnD που να το έχει ήδη δοκιμάσει;
-
Όχι, δεν είναι 'φίδι', διαβάστε το! Σκέφτηκα πολύ πριν βάλω αυτό το θέμα στο φόρουμ, μήπως είναι εντελώς κοτσάνα (μια και ελάχιστη σχέση έχω με μηχανολογία ) και με πάρετε όλοι στο ψιλό.
Έχω διαβάσει στο παρελθόν αναλυτικά άρθρα στους 4Τ για τη λειτουργία ενός κιβωτίου CVT και δεδομένου ότι τέτοια κιβώτια χρησιμοποιούνται ευρέως σε σκούτερ με πολύ μικρή ισχύ αναρρωτιόμουν αν έχει νόημα να προσαρμοστεί ένα τέτοιο κιβώτιο σε ποδήλατο.
Πιθανά πλεονεκτήματα που μπορώ να σκεφτώ:
- Το προφανές: Ύπαρξη απείρων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού.
- Ομαλή αλλαγή σχέσης, χωρίς τραντάγματα και χωρίς να χρειάζεται ο ποδηλάτης να χαλαρώσει την πίεση στα πεντάλ κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
- Απλοποίηση του συστήματος επιλογής. Αντί για το κλασσικό ζευγάρι επιλογέων (δίσκου και γραναζιού) μπορεί να υπάρχει ένας επιλογέας, ίσως τύπου 'στρόφιγγας' ή 'μανιβέλας' αντί 'μοχλού'.
- (Ίσως) μειωμένο βάρος, μου φαίνεται πιο απλό και ελαφρύ το σύστημα ιμάντα/τροχαλιών από το κλασσικό δίσκων/αλυσίδας/γραναζιών/επιλογέων δίσκου και γραναζιών. Και ο ιμάντας δε χρειάζεται να είναι πολύ στιβαρός, ένας από ελαστικό υλικό μάλλον αρκεί για να αντέξει τη δύναμη ενός ποδηλάτη.
Πιθανά μειονεκτήματα:
- Οι αυξημένες απώλειες ενός CVT έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο σε ένα ποδήλατο απ'ό,τι σε οποιοδήποτε μηχανοκίνητο όχημα λόγω μικρής διαθέσιμης ισχύος.
- Αυξημένο κόστος παραγωγής.
- Ευαισθησία σε εξωτερικές συνθήκες (λάσπη, σκόνη κτλ. που μπορεί να κάνουν τον ιμάντα να ολισθαίνει στις τροχαλίες). Μπορεί να λυθεί ίσως με κάλυμμα του κιβωτίου, το οποίο θα βοηθήσει και στην αεροδυναμική.
Ίσως να ακούγεται τρελό αλλά αν προσαρμοστεί σε mountain bike (όπου οι απαραίτητες αλλαγές σχέσεων είναι πιο πολλές απ'ό,τι σε ποδήλατο δρόμου) τα πλεονεκτήματα μπορεί να το κάνουν να αξίζει τον κόπο.
Λοιπόν, τι λετε; Μήπως υπάρχει κάποιος κατασκευαστής ποδηλάτων ή τμήμα RnD που να το έχει ήδη δοκιμάσει;
-
Όχι, δεν είναι 'φίδι', διαβάστε το! Σκέφτηκα πολύ πριν βάλω αυτό το θέμα στο φόρουμ, μήπως είναι εντελώς κοτσάνα (μια και ελάχιστη σχέση έχω με μηχανολογία ) και με πάρετε όλοι στο ψιλό.
Έχω διαβάσει στο παρελθόν αναλυτικά άρθρα στους 4Τ για τη λειτουργία ενός κιβωτίου CVT και δεδομένου ότι τέτοια κιβώτια χρησιμοποιούνται ευρέως σε σκούτερ με πολύ μικρή ισχύ αναρρωτιόμουν αν έχει νόημα να προσαρμοστεί ένα τέτοιο κιβώτιο σε ποδήλατο.
Πιθανά πλεονεκτήματα που μπορώ να σκεφτώ:
- Το προφανές: Ύπαρξη απείρων σχέσεων υποπολλαπλασιασμού.
- Ομαλή αλλαγή σχέσης, χωρίς τραντάγματα και χωρίς να χρειάζεται ο ποδηλάτης να χαλαρώσει την πίεση στα πεντάλ κατά τη διάρκεια της αλλαγής.
- Απλοποίηση του συστήματος επιλογής. Αντί για το κλασσικό ζευγάρι επιλογέων (δίσκου και γραναζιού) μπορεί να υπάρχει ένας επιλογέας, ίσως τύπου 'στρόφιγγας' ή 'μανιβέλας' αντί 'μοχλού'.
- (Ίσως) μειωμένο βάρος, μου φαίνεται πιο απλό και ελαφρύ το σύστημα ιμάντα/τροχαλιών από το κλασσικό δίσκων/αλυσίδας/γραναζιών/επιλογέων δίσκου και γραναζιών. Και ο ιμάντας δε χρειάζεται να είναι πολύ στιβαρός, ένας από ελαστικό υλικό μάλλον αρκεί για να αντέξει τη δύναμη ενός ποδηλάτη.
Πιθανά μειονεκτήματα:
- Οι αυξημένες απώλειες ενός CVT έχουν πολύ μεγαλύτερο αντίκτυπο σε ένα ποδήλατο απ'ό,τι σε οποιοδήποτε μηχανοκίνητο όχημα λόγω μικρής διαθέσιμης ισχύος.
- Αυξημένο κόστος παραγωγής.
- Ευαισθησία σε εξωτερικές συνθήκες (λάσπη, σκόνη κτλ. που μπορεί να κάνουν τον ιμάντα να ολισθαίνει στις τροχαλίες). Μπορεί να λυθεί ίσως με κάλυμμα του κιβωτίου, το οποίο θα βοηθήσει και στην αεροδυναμική.
Ίσως να ακούγεται τρελό αλλά αν προσαρμοστεί σε mountain bike (όπου οι απαραίτητες αλλαγές σχέσεων είναι πιο πολλές απ'ό,τι σε ποδήλατο δρόμου) τα πλεονεκτήματα μπορεί να το κάνουν να αξίζει τον κόπο.
Λοιπόν, τι λετε; Μήπως υπάρχει κάποιος κατασκευαστής ποδηλάτων ή τμήμα RnD που να το έχει ήδη δοκιμάσει;
-
καλημερα
οπως παντα πολλες ειναι οι τεχνολογικες λυσεις που αν καταφερουν να βγουν στην παραγωγη θα προχωρισουν ωστε να λυθουν ολα τα προβληματα που εχουν
παντως ορισμενα μειονεκτηματα που υπαρχουν αυτη τη στιγμη ειναι
- μεγαλυτερο βαρος (διοτι τα συμβατικα συστηματα εχουν φτασει σε γελειο επιπεδο, με την καλη εννοια)
- σαφως περισσοτερες απωλειες διοτι αλλο να λιγυζεις ιμαντα και να τον σφηνωνεις μεταξυ δυο δισκων και αλλο η αλυσιδα
-πολυ μικροτερο ευρος λειτουργιας !!
και ομως ενα συμβατικο συστημα μπορει να εχει στην μακρυτερη σχεση του μεχρι και δεκα !!! φορες μεγαλυτερο βημα απο οτι στην κοντητερη
κατι που με μια μονο διαταξη CVT μου φαινεται αδυνατο λαμβανοντας υποψη οτι ο ιμαντας που θα χρησιμοποιησουμε εχει σοβαροτατους περιορισμους πλaτους
-φυσικα η επιτακτικη αναγκη πληρους καλυψης/προστασιας
επιπλεον
-δεν λυνεται το προβλημα των συμβατικων να μην μπορουν να αλλαξουν σχεση εν σταση και μαλλον χειροτερευει
-σε καμια περιπτωση δεν θα υπαρχουν περισσοτερες σχεσεις ειδικα λαμβανοντας υποψη οτι δεν μπορουμε να αλλαζουμε ξεχωριστα τους μπροστα απο τους πισω δισκους αρα θα υπαρχει ενα μονο χειριστιριο για ολη την διαδρομη λειτουργιας
δηλαδη 180 μοιρες π.χ. για 30 ταχυτητες
απολυτα αντιεργονομικο
-ενα καλο (οκ πολυ καλο) συμβατικο συστημα σημερα μπορει να αλλαζει ταχυτητες ακομα και σε ορθοπεταλεια !!!
αρα μαλλον το πλεονεκτημα της ομαλης αλλαγης σχεσης δεν ειναι και τοσο σοβαρο
-και ομως ενα τετοιος ιμαντας πρεπει να αντεχει πανω απο 500 κιλα σε εφελκυσμο, νουμερο οχι υπερβολικο αλλα ουτε και γελειοκαποιοι σοβαροι λογοι για να γινει
-απο τις 24 ή 27 ταχυτητες αρκετες ειναι διπλες ή και τριπλες (τουλαχιστον περιπου)
αρα δεν μπορεις π.χ. να αλλαξεις απο την πρωτη στην τελευταια αυξανοντας συνεχως το βημα ενω οι πραγματικοι διαφορετικοι συνδοιασμοι δεν ειναι πανω απο 12-15
αυτο λυνεται με το CVT το οποιο μπορει να εχει μονο 15 ταχυτητες και παρολαυτα να εχει ολους τους συνδοιασμους του συμβατικου και παραλληλα να υπαρχει νοημα να τις αλλαξεις ολες γραμμη
-αξιοπιστια ως προς το οτι ακομα και σε ακραιες συνθηκες (downhill) η αλυσιδα δεν μπορει να βγει, να μαγκωσει κ.τ.λ.
ειδικα τα downhill τα οποια εχουν ενα μονο δισκο μπροστα διοτι και το αναγκαιο ευρος λειτουργιας ειναι μικροτερο και μεγαλος κινδυνος υπαρχει να φυγει η αλυσιδα μπορει να εξυπηρετηθουν με το CVTαυτα μου ερχονται τωρα στο μυαλο...
ειναι κατι σαν τα δισκοφρενα στα ποδηλατα τα οποια και το βαρος ανεβαζουν και την αποσταση φρεναρισματος
ειναι φυσικα τουλαχιστον αναγκαια οταν τρεχεις σε λασπες αλλα ποσοι απο τους αγοραστες τρεχουν σε λασπες ??
ετσι και το CVT σιγουρα εχει καποια προβληματα να λυσει αλλα και πολλα να δημιουργησει ειδικα μεχρι να περασει καποιο καιρο στην παραγωγη ωστε να βελτιωθει αρκετα -
Ο χρήστης predator έγραψε:
-πολυ μικροτερο ευρος λειτουργιας !!
και ομως ενα συμβατικο συστημα μπορει να εχει στην μακρυτερη σχεση του μεχρι και δεκα !!! φορες μεγαλυτερο βημα απο οτι στην κοντητερη
κατι που με μια μονο διαταξη CVT μου φαινεται αδυνατο λαμβανοντας υποψη οτι ο ιμαντας που θα χρησιμοποιησουμε εχει σοβαροτατους περιορισμους πλaτουςΤι εννοείς 'εύρος λειτουργίας';
Χμμμ... σκέφτομαι ένα υβρίδιο CVT-συμβατικού συστήματος (πώς λέγεται αλήθεια; ) στο οποίο ανάμεσα στις δύο τροχαλίες παρεμβάλλεται εντατήρας (δεν ξέρω αν λέγεται έτσι, οι ποδηλατάδες το αποκαλούν 'σαζμάν') όπως και με την αλυσίδα οπότε μπορεί οι διάμετροι των τροχαλιών να είναι σχετικά ανεξάρτητες, αυξάνοντας τις διαθέσιμες σχέσεις. Μήπως το παρατραβάω;
-φυσικα η επιτακτικη αναγκη πληρους καλυψης/προστασιας
Ίσως σε ασφάλτινα ποδήλατα να μη χρειάζεται. Ειδικά σε (ακριβές) αγωνιστικές κατασκευές μπορεί ο ιμάντας να είναι σε θέση να 'καταπιεί' αρκετά σωματίδια πριν αρχίσει να εμφανίζει ολίσθηση.
-δεν λυνεται το προβλημα των συμβατικων να μην μπορουν να αλλαξουν σχεση εν σταση και μαλλον χειροτερευει
Λύνεται αν χρησιμοποιήσεις την καστάνια ελεύθερου τροχασμού και κάνεις πεντάλ προς τα πίσω. Αν δεν κάνω λάθος, το CVT δεν έχει 'κατεύθυνση' όπως το συμβατικό σύστημα.
-σε καμια περιπτωση δεν θα υπαρχουν περισσοτερες σχεσεις ειδικα λαμβανοντας υποψη οτι δεν μπορουμε να αλλαζουμε ξεχωριστα τους μπροστα απο τους πισω δισκους αρα θα υπαρχει ενα μονο χειριστιριο για ολη την διαδρομη λειτουργιας
δηλαδη 180 μοιρες π.χ. για 30 ταχυτητες
απολυτα αντιεργονομικοΤο υβρίδιο που περιέγραψα παραπάνω θα έχει δύο χειριστήρια, ένα για κάθε τροχαλία.
-ενα καλο (οκ πολυ καλο) συμβατικο συστημα σημερα μπορει να αλλαζει ταχυτητες ακομα και σε ορθοπεταλεια !!!
Ναι αλλά όχι χωρίς κραδασμους.
-και ομως ενα τετοιος ιμαντας πρεπει να αντεχει πανω απο 500 κιλα σε εφελκυσμο, νουμερο οχι υπερβολικο αλλα ουτε και γελειο
Εδώ ελπίζω ότι θα δώσει λύση το RnD.
ετσι και το CVT σιγουρα εχει καποια προβληματα να λυσει αλλα και πολλα να δημιουργησει ειδικα μεχρι να περασει καποιο καιρο στην παραγωγη ωστε να βελτιωθει αρκετα
Σε πρώτη φάση μπορεί να εμφανιστεί ως 'κόλπο του μάρκετινγκ' όπως και τα δισκόφρενα άλλωστε. Μετά μπορεί να λυθούν τα προβλήματά του και να αρχίσει να χρησιμοποιείται πιο ευρέως...
Μήπως να το πατεντάρω;
-
-
ευρος λειτουργιας ειναι ο λογος των σχεσεων μεταδοσης στις δυο ακραιες θεσεις
-
στο ποδηλατο ο τεντοτηρας χρησιμευει (εκτος απο το να αλλαζει ταχυτητες) για να μην κρεμεται η αλυσιδα
στο CVT ομως θα πρεπει να ασκει δυναμη προεντασης ικανη να δημουργησει προσφυση και μαλιστα σε ολες τις θεσεις του
(γιαυτο συνηθως τους ιμαντες τους προεντηνουμε με βαρη και οχι με ελατηρια για να υπαρχει σταθερη δυναμη προεντασης καθως αυτοι κινουνται)
επισης στα CVT υπαρχει μια μικρη διαφορα φαση στις τροχαλιες
πρωτα αρχιζει να ανοιγει αυτη που πρεπει και μετα αρχιζει να κλεινει η αλλη ωστε να μην σφηνωσει ο ιμαντας
αν βαλεις τεντοτηρα πως θα πετυχεις αυτο το ελαχιστο χαλαρωμα ??? -
με το υβριδικο εχεις ξεφυγει στο βαρος
(ξερεις ποσο ζυγιζει ενα πληρες σετ shimano XTR π.χ. - ταξη μεγεθους ??)
4.μαλλον εννοεις σε ποδηλατα πιστας και οχι ασφαλτινα διοτι αν φυσηξει ενα αερακι και φερει λιγη σκονη την ωρα που περνας... ??
το διακυνδυνευεις ??
αλλα στα πιστας απαγορευονται νομιζω οι σχεσεις5.κατευθυνση λειτουργιας σιγουρα εχει αλλα πιθανοτατα μπορεις να κανεις απλη αλλαγη προς τα πισω
φανταζεσαι ομως εκει που φρεναρεις να πρεπει να κανεις προς τα πισω ??
τοτε γιατι να μην κανεις προς τα μπρος ??
απο την αλλη να εισαι σταματημενος στο φαναρι και να προσπαθεις να ισορροπισεις ακινητος το ποδηλατο κανοντας αναποδο πενταλ μαλλον τσιρκο μου θυμιζει- εισαι σιγουρος οτι δεν το εχει πατενταρει κανενας μεχρι τωρα ??
γενικα το τι υπαρχει απο πατεντες που ποτε δεν προχωρησαν δεν λεγεται
-
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
3. με το υβριδικο εχεις ξεφυγει στο βαρος
(ξερεις ποσο ζυγιζει ενα πληρες σετ shimano XTR π.χ. - ταξη μεγεθους ??)Πάρα πολύ λίγο.Κάπου μεταξύ 3 και 4kg (όλο το σύστημα, όχι μόνο οι ταχύτητες). Ξέρεις όμως πόσο κοστίζει; Πάνω από 2.000 ευρώ.... (εντάξει,σχετικά λίγο μπροστά στο συνολικό κόστος κορυφαίων ποδηλάτων)
Επίσης, η Shimano έχει διαθέσιμο ένα σύστημα αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων (από το site της ,premuim comfort) : If you could ride the most comfortable, reliable, trouble free multi-speed bicycle; being sure that it will shift up and down automatically and that suspension is set according to your preferences without ever having to deal with shifters, cogs or chainrings…. Would you be interested?
απο την αλλη να εισαι σταματημενος στο φαναρι και να προσπαθεις να ισορροπισεις ακινητος το ποδηλατο κανοντας αναποδο πενταλ μαλλον τσιρκο μου θυμιζει
Γιατί, ο τροχός συνεχώς δεξιά-αριστερά, δεν είναι αστεία εικόνα;;
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Πάρα πολύ λίγο.Κάπου μεταξύ 3 και 4kg (όλο το σύστημα, όχι μόνο οι ταχύτητες). Ξέρεις όμως πόσο κοστίζει; Πάνω από 2.000 ευρώ.... (εντάξει,σχετικά λίγο μπροστά στο συνολικό κόστος κορυφαίων ποδηλάτων)
:
κοντα επεσες στο βαρος αλλα την τιμη την ξεσκισες
με 2000 ευρω παιρνεις και τον κ.shimano οχι συστημα αλλαγης ταχυτητων -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Επίσης, η Shimano έχει διαθέσιμο ένα σύστημα αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων (από το site της ,premuim comfort) : If you could ride the most comfortable, reliable, trouble free multi-speed bicycle; being sure that it will shift up and down automatically and that suspension is set according to your preferences without ever having to deal with shifters, cogs or chainrings…. Would you be interested?Αχα!
Από την περιγραφή αυτό θα μπορούσε να έχει μέχρι και CVT. Μήπως έχεις κανένα link?
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
κοντα επεσες στο βαρος αλλα την τιμη την ξεσκισες
με 2000 ευρω παιρνεις και τον κ.shimano οχι συστημα αλλαγης ταχυτητωνΚι όμως.... τουλάχιστον αυτή την πληροφόρηση έχω από τον ποδηλατά μου. Περιλαμβάνει τα πάντα, όχι μόνο τις ταχύτητες. Δηλαδή έχει φρένα, μανέτες, κέντρα, πεντάλ.....
Kyan, το site είναι το http://www.shimano.com και από τη λίστα που θα σου βγάλει, διάλεξε την επιλογή PREMIUM COMFORT και θα ανοίξει το σχετικό παράθυρο.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
κοντα επεσες στο βαρος αλλα την τιμη την ξεσκισες
με 2000 ευρω παιρνεις και τον κ.shimano οχι συστημα αλλαγης ταχυτητωνΚι όμως.... τουλάχιστον αυτή την πληροφόρηση έχω από τον ποδηλατά μου. Περιλαμβάνει τα πάντα, όχι μόνο τις ταχύτητες. Δηλαδή έχει φρένα, μανέτες, κέντρα, πεντάλ.....
.οι τιμες ειναι περιπου...
απο 150 το πισω σασμαν, οι λεβιεδομανετες, τα φρενα, οι δισκοι μπρος , και πισω,
με αρκετα κατω απο 100 , τα κεντρα , η μεσαια τριβη, το μπρος σασμαν,
και μενουν αλυσιδα, παλουκοσελο, λαιμος, τιμονι, και βιδες με ακομα λιγοτερα
νομιζω δεν ξεχναω τιποτα
αν τα βρεις ολα μαζι απο καποιον που δεν ειναι κλεφτης θα περασεις λιγο το 1000ρικο -
Ο χρήστης predator έγραψε:
οι τιμες ειναι περιπου...
απο 150 το πισω σασμαν, οι λεβιεδομανετες, τα φρενα, οι δισκοι μπρος , και πισω,
με αρκετα κατω απο 100 , τα κεντρα , η μεσαια τριβη, το μπρος σασμαν,
και μενουν αλυσιδα, παλουκοσελο, λαιμος, τιμονι, και βιδες με ακομα λιγοτερα
νομιζω δεν ξεχναω τιποτα
αν τα βρεις ολα μαζι απο καποιον που δεν ειναι κλεφτης θα περασεις λιγο το 1000ρικοδεν το νομιζω... να δω περιοδικο που εχει τιμες κ 8α σου πω αυριο... τιμες αγγλιας παντα.
Χαιρομαι που βρισκω κι αλλους 'ποδηλαταδες' στο φορουμ... ισως το καλοκαιρι που 8α γυρισω ελλαδα να οργανωσουμε καμια ε3ορμησουλα.. τι λετε?
τι ποδηλατα εχετε? μη μου πειτε τπτ τρελα κ κομπλαρω...
εγω εχω ενα Giant Box 2 που το μονο που του εχω αφησει μαμισιο ειναι ο σκελετος κ η πισω αναρτηση...
CVT σε ...ποδήλατα?!?!