-
Ρε φιλε....μια ζωη την εχουμε....απο την αλλη...δεν ξερω...εγω ακομη και για το 306 μαλλον θα φοβομουνα να την κανω την κινηση. Το 106 το εχω μαθει....ξερω που μπορει να γινει η μαλακια...για τα χερια μου μια χαρα ειναι...μην σου πω οτι ειναι και πολυ για τα χερια μου, υπαρχουν παιδια που το πανε 2-3 φορες καλητερα. Τωρα τελευταια με εχουν πιασει κατι μαλακισμενοι συναισθηματισμοι, να το κρατησω, οσο μπορω, και να παρω ενα αλλο αμαξι, εστω κα ιενα μικρακι πολης, και να βγαζω το 106 κανα βραδι για κανα βουνο, λη τελος παντων οποτε δεν εχω κεφια να μου φτιαχνει την διαθεση, δεν θελω να το δωσω γμτ, αλλα δνε θελω να το ταλαιπορω (ουτε και εμενα να ταλαιπορω) καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με μπακετ, πυργολεβιεδες αναρτησεις εξατμισεις κλπ κλπ...
-
αυτα είναι ακατάλληλα για ανήλικους
-
-
Το θεμα φιλε δεν ειναι η συντηρηση (ετσι και αλλιως ειναι πολυ φθηνη) αλλα το να εχεις δυο αμαξια, σημαινει διπλες ασφαλειες διπλα τελη κυκλοφοριας κλπ. Ασε που εξω στο δρομο δεν παιζει να το αφηνω, οποτε την δικη μου θεση θα την πιανει το 106...και το αλλο αμαξι στο δρομο? Μαλακια! (εκτος αν φαω την θεση του πατερα μου ) Εχω καταληξει οτι η καλητερη λυση ειναι να κανω αυτο αγωνιστηκο (ενα κλουβι πυροσβεση κλπ θελει μονο) και να παρω ενα 106 GTI για καθε μερα που θα ειναι τελειως εργοστασιακο....αλλα ρε γμτ, στα 28.....ακομα με 106? Διαολε θα κανω οικογενεια σε λιγα χρονια (αν τυφλωθει καμια και με παντρευτει) με το 106 θα την βγαλω? Μεγαλους μπελαδες ρε γμτ εβαλα στ οκεφαλι μου
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ρε φιλε....μια ζωη την εχουμε....απο την αλλη...δεν ξερω...εγω ακομη και για το 306 μαλλον θα φοβομουνα να την κανω την κινηση. Το 106 το εχω μαθει....ξερω που μπορει να γινει η μαλακια...για τα χερια μου μια χαρα ειναι...μην σου πω οτι ειναι και πολυ για τα χερια μου, υπαρχουν παιδια που το πανε 2-3 φορες καλητερα. Τωρα τελευταια με εχουν πιασει κατι μαλακισμενοι συναισθηματισμοι, να το κρατησω, οσο μπορω, και να παρω ενα αλλο αμαξι, εστω κα ιενα μικρακι πολης, και να βγαζω το 106 κανα βραδι για κανα βουνο, λη τελος παντων οποτε δεν εχω κεφια να μου φτιαχνει την διαθεση, δεν θελω να το δωσω γμτ, αλλα δνε θελω να το ταλαιπορω (ουτε και εμενα να ταλαιπορω) καθε μερα πηγαινε ελα δουλεια με μπακετ, πυργολεβιεδες αναρτησεις εξατμισεις κλπ κλπ...Το ξερω εχεις κουραστει οπως κι εγω βεβαια,αλλα σου παει η καρδια να το δωσεις?Εγω το αποφασισα οτι θα το κρατησω βγαζοντας εξατμισεις,αναρτηση κλπ.Τι να κανουμε κολληματα ειναι αυτα.Αστο και βλεπουμε ακομα μας παιρνει,δεν ηρθε η ωρα για στεισον Οσο για το 306 δεν θελει τοση πολλη προσπαθεια να το μαθεις,συγχωρει πολλα λαθη και σου κανει σχεδον ολα τα χατηρια.
-
Οχι ρε συ....εχω οδηγησει μαμα 106...καρανετο, ησυχο, πολιτισμενο κλπ...αλλα μεχρι εκει, αν ανεβασεις ρυθμους ξενερωνεις. Πισωγυρισμα δεν υπαρχει για εμενα αυτη τη στιγμη σε μαμα μορφη, προτιμω να παρω ενα seicento για καθε μερα αν με κουρασει η καθημερινη μετακινηση τοσο πολυ πια.
-
Ο χρήστης cavalino gr στο θέμα του μεγκάν έγραψε:
Ο ΤU; Ναι, αυτός (η οικογένεια TU καλύτερα) μπήκε πρώτη φορά στο ΑΧ κάπου στα τέλη του 80, 87 ή 88.
Έχω τη εντύπωση οτι μπήκε αρκετά νωρίτερα στο 205. Τέλος πάντων βγήκαμε εκτός θέματος, αλλά αξίζει να το ψάξουμε!
Τα 205 αρχικά (για το 83 και έπειτα δλδ) είχαν τους Douvrin. Μετά μπήκαν οι TU (χαμηλού κυβισμού) και οι XU (για τα μεγαλύτερα κυβικά)... Τώρα το πότε έγινε η μετάβαση, δεν ξέρω, θα το ψάξω.
-
α μάλιστα...
Σε βλέπω διαβασμάνο και λέω να πάω πάσο!!
-
Το είχα κοιτάξει παλιότερα και κάτι έμεινε. Αλλά δεν θυμάμαι πότε έφυγαν οι Douvrin ακριβώς...
-
-
oi tu βγήκαν σκυλιά.....
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
oi tu βγήκαν σκυλιά........ αν εξαιρέσεις κάποια θεματάκια με τις φλάτζες κεφαλής... Εξαιρούνται οι μεταλλικές φλάτζες στο 13άρι!
Επίσης το monopoint της Bosch. -
Και τα ρημαδια τα τσιμουχακια στον 1,6 8v του ραλλυ.
-
Παντως μεχρι στιγμης ο TU1M+ (1124 κ.εκ. monopoint Bosch) που εχει το σαξο στην οικογενεια εχει 320.000 χλμ με μόνο μια αλλαγμενη φλαντζα κεφαλης προληπτικα στα 250.000 χλμ. Το εβλεπε ενας μαστορας εδω εκανε τον σταυρο του και είπε μηπως προσθεσαμε χλμ στον μετρητή γιατι λέει 'γαλλικο και να αντεξει τοσο πολύ???'
-
Να σχολιάσω τον μάστορα τώρα; Τόσα ξέρει από γαλλικά μοτέρ τόσα λέει.
-
Μην το ψαχνεις το θεμα. Αυτος ο τυπος μόνο ''μαστορας'' δεν ήταν
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Να σχολιάσω τον μάστορα τώρα; Τόσα ξέρει από γαλλικά μοτέρ τόσα λέει.για αυτό δεν κυκλοφορούν άλλο παλαια γαλλικά....
τόσα GSA, 2CV, ΖΧ, ΧΜ, Χantia κτλ που βλέπουμε στους δρόμους είναι οφθαλμαπάτη.
-
Να πω εδώ ότι όταν άλλαξα φλάτζα κεφαλής στο 106 που είχα στα 120.000 χλμ (TU 1.4) τα μέταλλα των κυλίνδρων ήταν σε άψογη κατάσταση, χωρίς το παραμικρό σημάδι ή αμυχή, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατάσταση και των ελατηρίων. Δεν έκαιγε σταγόνα, παρά τα ζόρια σε κάθε ευκαιρία, με ευλαβική συντήρηση και αλλαγές λαδιών κάθε 10.000χλμ.
Με τα 75 αλογάκια του και 4 Bilstein Sport με μαμά ελατήρια και ζαντολάστιχα από 13άρι με Bridgestone 720, ήταν αυτοκίνητο που το 'φορούσες' και πραγματικά σου 'μιλούσε'... -
Σήμερα είχα την πρώτη προειδοποίηση από τη VARTA L1 300/480A που φοράει το 206 ότι είναι στα τελευταία της. Πριν από κανένα μήνα που την είχα μετρήσει έπεφτε στιγμιαία στα 8 βόλτ κατά το μιζάρισμα χωρίς πρόβλημα στην εκκίνηση του κινητήρα. Νωρίτερα το απόγευμα έφαγα το πρώτο ζόρι συνοδευόμενο από reset στο ρολόι (δεν την ξαναμέτρησα να δω πόσο πέφτει τώρα). Πήρε με τη δεύτερη αλλά πρέπει να την αλλάξω επειγόντως.
Για μικρή & ελαφριά δεν παίζει - δε θα ήθελα να έχω λιγότερο από το 1/2 της χωρητικότητας που έχει η τωρινή για να κερδίσω 5-6 κιλά. Οπότε πάμε για κανονική, ίσως τη Silver Dynamic (52Ah, 520A) αν τη βρω σε καλή τιμή και φρέσκια, ή την S5 της Bosch με τα ίδια χαρ/κά (κάπου στα 90Ε).
-
Καλημέρα σε όλους τους ειδικούς. Θα ήθελα τα φώτα σας σχετικά με το Peugeot 107 1.0 3d URBAN. Μόλις το απέκτησα από μάντρα αυτοκ., 3 μηνών με 6000 χλμ., τσεκαρισμένο ότι δεν είναι απο test drive, στην τιμή των 9000ευρώ, (γιατί το συγκεκριμένο είναι μια πονεμένη ιστορία). Παρακαλώ όποιος έχει την καλοσύνη, -επειδή πρέπει να μαθαίνω και 5 πράγματα περί αυτο/του, δεν είμαι τελείως άσχετη αλλά όχι και τόσο σχετική όσο οι κύριοι του φόρουμ που διάβασα(με πιάνει δέος!!!)- να μου απαντήσει, σχετικά με το τι πρέπει να ελέγξω. Ευχαριστώ.
PEUGEOT FORUM